Postat la data de: 07.11.2023, ora 10:03
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

CONCURS SEF SERVICIU LA SERVICIUL CABINET

Inspectoratul de Politie Judetean Harghita organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 4 - SEF SERVICIU - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Harghita - SERVICIULUI CABINET, jud. HR, MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC, Domeniu de activitate: Cabinet
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: inspector principal;
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licentă sau echivalentă, pentru cei care au absolvit anterior sistemului Bologna sau studii universitare, ciclul I de studii universitare, absolvite cu diplomă de licență în sistem Bologna;
  • pregătire de specialitate: cursuri postuniversitare sau de masterat/ studii universitare de lungă durată cu diplomă de licență într-unul din domeniile de studii : management, științe militare, informații și securitate națională, ordine publică și siguranță națională, drept, științe administrative, științe ale comunicării, sociologie, relații internaționale, istorie și studii europene sau cursuri postuniversitare sau de master, ciclul II de studii universitare într-unul din domeniile de studii : științe juridice, ordine și siguranță publică, științe administrative, științe ale comunicării, relații internaționale și studii europene, științe militare, informații și securitate națională, ordine publică și siguranță națională, management, asistență managerială și secretariat, administrație publică;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: strict secret;
  • vechime în muncă/din care în MAI: 3 ani vechime în specialitatea structurii;
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: vechime de cel puțin 2 ani specific domeniului;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 12 luni
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
17.11.2023, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 17.11.2023 - 27.11.2023
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 07.12.2023, ora 12:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs ( conform modelului anexat) vor fi adresate
    inspectorului sef al Inspectoratului de Politie Judetean Harghita și vor fi trimise la adresa
    de mail al Serviciului Resurse Umane ( resurseumane@hr.politiaromana.ro ) .

  2. Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în
    prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe
    întreaga procedură de concurs (afișare rezultate, etc.).

  3. Dosarele de recrutare vor fi depuse, exclusiv în format electronic (scanat, format PDF
    needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului Judeţean de Poliţie Harghita - Serviciul
    Resurse Umane resurseumane@hr.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele
    prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne
    nr.140/2016.

  4. Pentru candidații care nu sunt încadrați la I.P.J. Harghita, adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unității de provenienţă (eliberată ulterior publicării anunțului de concurs), din care să rezulte îndeplinirea condițiilor prevăzute în prezentul anunț (gradul profesional, calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu, vechimea în specialitatea studiilor pentru care se organizează concurs, respectiv vechime in munca/ din care in MAI, precum şi faptul că nu sunt sub efectul vreunei sancţiuni disciplinare, față de aceștia nu a fost pusă în mișcare acțiunea penală, nu sunt puşi la dispoziţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau suspendaţi din funcţie în condiţiile art.
    27^25 lit. a) şi b) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi
    completările ulterioare;

Date de contact:
  1. Relații suplimentare se pot obține la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului
    de Politie Judetean Harghita, la telefon 0266/20112, în zilele lucratoare;

Grafic concurs:
  1. Anexa 2.PDF - Adăugat la: 07.11.2023, ora 9:55
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 07.11.2023, ora 8:48
  2. Model - Cerere participare concurs - Anexa nr. 3 Cerere de inscriere.pdf - Adăugat la: 07.11.2023, ora 9:44
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare - Anexa nr. 4 Declaratie acceptare conditii de recrutare.pdf - Adăugat la: 07.11.2023, ora 9:45
  4. Model - Declarație acord - Anexa nr. 6 Declaratie acord.pdf - Adăugat la: 07.11.2023, ora 9:46
  5. Anexa 1.pdf - Adăugat la: 07.11.2023, ora 9:56
  6. Anunț - 259-CONCURS SEF SERVICIU LA SERVICIUL CABINET - CONCURS SEF SERVICIU LA SERVICIUL CABINET.pdf - Adăugat la: 08.12.2023, ora 15:15
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - - - Anunt evaluare psihologica se serviciu Cabinet.pdf - Adăugat la: 21.11.2023, ora 11:22
  2. Anunț - - - Anunt validare dosar sef serviciu la Serviciul Cabinet.pdf - Adăugat la: 29.11.2023, ora 16:35
  3. Anunț - Anunt locație interviu - Anunț.pdf - Adăugat la: 07.12.2023, ora 9:38
  4. Anunț - Rezultate interviu - Anunt rezultate.pdf - Adăugat la: 07.12.2023, ora 15:36
  5. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - - - Anunt rezultate finale.pdf - Adăugat la: 08.12.2023, ora 15:15