Postat la data de: 13.06.2024, ora 16:23

Anunț concurs încadrarea directă pentru ocuparea unui post de ofițer

Directia Suport Decizional organizează:
| concurs - încadrare directă |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 43 - ofițer specialist principal II prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Aparat Central, unitatea: Dir. Suport Decizional - Biroul Comunicare Strategică, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Altele
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: - studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental: științe sociale, ramurile de științe: științe ale comunicării și științe militare, informații și ordine publică
  • alte cunoştinţe: -nivel mediu de operare MS Word, Excel sau certificat / atestat privind dobândirea competențelor digitale ori alte documente de studii care să dovedească absolvirea unui program de formare în domeniul IT / echivalent
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să dețină / obțină autorizaţie de acces la informaţii clasificate nivel SECRET DE SERVICIU
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: - o limbă de circulaţie internațională (citit, scris și vorbit) nivel mediu, dovedit cu acte justificative
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - rigurozitate, flexibilitate, exigenţă, hotărâre şi promptitudine în luarea deciziilor;
    - atenţie, memorie, inteligenţă practică/teoretico – aplicativă;
    - capacitate de analiză şi sinteză– dezvoltare foarte bună;
    - gândire analitică şi conceptuală – dezvoltare foarte bună;
    - rezistenţă la acţiunea factorilor stresori – dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de comunicare şi relaţionare - dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de utilizare a computerului – dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament: - atitudine pozitivă faţă de muncă: interes profesional, spirit de iniţiativă, conştiinciozitate, rigurozitate, exigenţă, perseverenţă, curaj în asumarea responsabilităţii;
    - atitudine pozitivă faţă de alţii: obiectivitate, corectitudine, solicitudine comportament echilibrat şi stăpânire de sine;
    - alte atitudini necesare: devotament şi loialitate faţă de instituţie;
    - prestanţă (limbaj şi vestimentaţie adecvată, respectarea regulilor de politeţe);
    - trăsături de caracter: integritate morală, sociabilitate, discreţie, răbdare, fermitate, spirit critic, adaptabilitate.
  • definirea sumara a atributiilor postului: - participă la elaborarea proiectelor strategiilor de comunicare specifice domeniilor de competență ale direcției, Departamentului pentru Situații de Urgență, Direcției Generale pentru Protecție Civilă și Direcției Generale Urgențe Medicale;
    - Informarea publicului, prin comunicare directă sau prin intermediul mass-media, cu privire la activitățile Departamentului pentru Situații de Urgență și a direcției.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
19.06.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
30.06.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului de Psihosociologie al MAI şi se depune la adresa de e-mail concursuri.dsd@dsu.mai.gov.ro, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic

  5. Evaluarea psihologica se realizeaza exclusiv pentru candidatul declarat "admis" de catre structurile de specialitate ale M.A.I.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă practică (eliminatorie)
Perioada de desfășurare a probei: 13.07.2024, ora 9:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Rezultatele la probă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  3. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00.
    Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”

  4. Aprecierea rezultatelor finale ale probei practice se face cu note de la 1 la 10 (1
    punct se acordă din oficiu)

  5. Proba practica cu caracter eliminatoriu si relevanta directa pentru performanta
    pe post, va fi proiectata astfel incat sa se aprecieze potențialul de utilizare, în
    context profesional a acelor aptitudini și abilități personale care sunt
    indispensabile realizării atribuțiilor postului și va consta, prin raportare la sarcinile
    prevăzute în fișa postului scos la concurs, în sinteza unui text, conform tematicii

Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 20.07.2024, ora 9:00
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba scrisă va consta într-un test scris, de tip grilă, elaborat de către Comisia de
    concurs din tematica şi bibliografia recomandată, având ca scop verificarea
    cunoștințelor de specialitate pe care le au candidații.

  6. În cadrul probei scrise, candidații nu vor avea asupra lor decât documentul de
    identitate şi pix/stilou de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale
    documentare, dicționare, notițe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de
    calcul sau de comunicare). Nu se admit pixuri/stilouri care permit ștergerea şi
    rescrierea. Fraudele, precum şi tentativa de săvârșire a acestora se sancționează
    prin eliminarea din concurs a candidatului/ candidaților în cauză

  7. Din momentul comunicării subiectelor niciun candidat nu mai poate intra în sală
    și niciun candidat nu mai poate părăsi sala decât dacă predă lucrarea și
    semnează de predarea acesteia. Candidații pot părăsi sala și în situații de
    urgență, caz în care aceștia vor fi însoțiți de unul din membrii comisiei de
    concurs.

  8. La finalizarea lucrării sau la expirarea timpului alocat probei, fiecare candidat va preda, pe baza actului de identitate, comisiei, foaia de concurs și ciornele, subiectele rezolvate pe ciorne nefiind luate în considerare la corectare. Până la predarea ultimei lucrări, în sală vor rămâne permanent 5 (cinci) candidați sau, dacă numărul acestora este mai mic, toți candidații. Corectarea testului tip grilă se face în prezența candidaților.


Contestații:
  1. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  2. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba practică/testul-grilă poate formula contestație, o singură dată, in termen de 24 de ore de la afișare rezultatelor. Contestația datată și semnată se depune la adresa de e-mail concursuri.dsd@dsu.mai.gov.ro

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Nota acordată după soluționarea contestației rămâne definitivă.

  5. Rezultatele la contestaţii se comunică candidaţilor prin prin postarea unui anunț în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

Departajare:
  1. Va fi declarat „admis” la concurs candidatul care a obţinut nota cea mai mare la testul scris (cu condiția să fie minim 7,00) și care indeplinește cerintele de ocupare a posturilor

  2. În situația în care, mai mulți candidați au aceeași notă la proba test scris, departajarea candidaților se realizează pe baza rezultatelor obținute la proba practica eliminatorie, fiind declarat admis candidatul care a obtinut cea mai mare nota la aceasta proba

  3. În situația în care egalitatea se menține, departajarea candidaților se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat „admis” la concurs candidatul care obține nota cea mai mare

  4. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obținute se va afișa la secțiunea „Fișiere anunt”.

  5. Interviul se va susține după expirarea termenului de soluționare a eventualelor contestații la proba test scris tip grilă, pe baza aceleiași tematici și bibliografii stabilite pentru testul scris, la o dată ce va fi comunicată prin postare în secțiunea „Fișiere anunt”din această pagină.

  6. Interviul NU se contestă

  7. Candidaţii declaraţi "respins", în urma interviului de departajare, la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa, în baza notei finale obţinute la respectivul concurs, alte posturi vacante în alte unităţi.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Dacă pentru ocuparea unor posturi este necesară obținerea unor avize/autorizații speciale pentru exercitarea atribuțiilor, iar acestea nu se obțin ulterior numirii în funcție, cadrul militar este eliberat din funcție și pus la dispoziție în condițiile legii, cu excepția situațiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m din legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare cu modificările și completările ulterioare.

  9. După postarea tabelului cu rezultatele finale, candidatii declarati „admis” la concursul pentru ocuparea posturilor vacante prin încadrare directă susțin evaluarea psihologică și examinarea medicală. În situația constatării inaptitudinii medicale sau psihologice, se aplică în mod corespunzător prevederile art. 57^1 alin. (5) din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, respectiv în cazul neîndeplinirii uneia dintre aceste condiții, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notei obținute.

  10. Transmiterea documentelor care constituie dosarul de recrutare după data și ora prevăzute în prezentul anunț, nu vor fi luate în considerare. Documentele constitutive ale dosarului de recrutare care au menţiuni sau înscrisuri pe ambele părţi, se transmit scanate faţă-verso.

  11. Atenție! Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și / sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă sunt obligatorii pentru candidatii care au / au avut raporturi juridice de muncă.

  12. Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea și atragerea persoanelor care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice și cerințele pentru ocuparea posturilor vacante, altele decat cele care au calitatea de cadru militar/politist, potrivit art. 1, alin. (4) din Anexa nr. 2 la O.M.A.I. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane in unitatile militare ale M.A.I., cu modificarile si completarile ulterioare.

Informații suplimentare:
  1. Înscrierea se realizează până la data de 19.06.2024, ora 16.00, online la adresa de e-mail: concursuri.dsd@dsu.mai.gov.ro. Documentele care necesită a fi completate (cererea de înscriere, CV-ul, copia actului de identitate și declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare ) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic la aceeași adresă de email (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral)

  2. Pentru constituirea dosarului de recrutare în vederea participării la concurs, candidaţii vor depune documentele exclusiv în format electronic la adresa de e-mail:concursuri.dsd@dsu.mai.gov.ro, până la data de 30.06.2024, ora 16:00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).

  3. Toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de licentă este scanată față verso) și este lizibil

  4. E-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Ionescu Ion-Dosar de recrutare concurs ofițer - Directia Suport Decizional poz. 43)

  5. Ulterior depunerii cererii de înscriere, candidaților li se va transmite un e-mail de la aceeași adresă (concursuri.dsd@dsu.mai.gov.ro), în care se va preciza numărul de înregistrare al cererii de înscriere la concurs. Numărul de înregistrare va deveni cod unic de identificare al candidatului pe întreaga procedură de concurs. În situația în care candidatul nu primește confirmarea în maxim 2 zile lucrătoare, acesta se poate adresa unității organizatoare la nr. de telefon 021.303.70.80; interior 10374

  6. În conformitate cu prevederile art. 30 lit. b) din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare cu modificările și completările ulterioare, cadrelor militare în activitate le este interzis să fie asociat unic ori să participe direct la administrarea sau conducerea unor organizații ori societăți comerciale (condiția trebuie îndeplinită înainte de intrarea în vigoare a ordinului de chemare în activitate).

  7. Nu pot face obiectul încadrării directe persoanele care la data emiterii actului administrativ de chemare în activitate, au atins vârsta standard de pensionare, așa cum este prevăzută de Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare.

  8. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, numirea în funcție nu se realizează în situația în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/soție sau ruda de gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  9. Prin înscrierea la concurs, candidații își manifestă acordul cu privire la condițiile și modul de organizare și desfășurare al concursului.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare se pot obţine în zilele lucrătoare, între orele 10.00 - 14.00, la tel. 021.303.70.80, interior 10374/11437

Grafic concurs:
  1. GRAFIC CONCURS.pdf - Adăugat la: 13.06.2024, ora 15:29
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 13.06.2024, ora 14:19
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 13.06.2024, ora 14:19
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 13.06.2024, ora 14:19
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 13.06.2024, ora 14:19
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 13.06.2024, ora 14:19
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 13.06.2024, ora 14:19
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 13.06.2024, ora 14:19
  8. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 13.06.2024, ora 14:19
  9. Tematica și bibliografie.pdf - Adăugat la: 13.06.2024, ora 15:53
  10. Anunț - 2617-Anunț concurs încadrarea directă pentru ocuparea unui post de ofițer - Anunț concurs încadrarea directă pentru ocuparea unui post de ofițer.pdf - Adăugat la: 13.06.2024, ora 16:23
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - modificare data inscriere - ERATĂ ANUNȚ CONCURS nr. 221179 din 13.06.2024.pdf - Adăugat la: 19.06.2024, ora 15:20