Postat la data de: 20.06.2024, ora 15:50

Concurs pentru ocuparea funcției de sef poliție oraș la Poliția Orașului Târgu Bujor

Inspectoratul de Politie Judetean Galati organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 864 - șef poliție oraș III prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Galati - Poliția Orașului Târgu Bujor, jud. GL, ORAS TARGU BUJOR, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: inspector de poliție
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență /echivalentă (pentru cei care au absolvit anterior organizării studiilor universitare în sistem Bologna) , studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare(pentru cei care au absolvit studii universitare în sistem Bologna)
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - să dețină/să obtină calitatea de organ de cercetare al poliției judiciare
    - să dețină/să obțină autorizație de acces la informații clasificate secrete de stat, nivelul "secret"
    - să dețină/să obțină permis de conducere;
    - să dețină/să obțină delegație transport documente clasificate
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în MAI: 5 ani
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - cunoașterea sistemului instiuțional din M.A.I. , a tehnicilor specifice de lucru, a terninologiei specifice, a regulilor de bune practici care operează în domeniu - dezvoltare foaret bună;
    - rezistență la acțiunea factorior stresori (lucrul în condiții de solicitare psihică intensă sub presiunea timpului ) - dezvoltare foarte bună;
    - abilități de comunicare și relaționare atât la nivel intergrupal cât și intragrpual. - dezvoltare foartebună;
    - gândire analitică și conceptuală - dezvoltare foarte bună;
    - inovarea activității fundamentată pe felxibilitate în gândire și creativitate - dezvoltare foaret bună;
    - spirit de observație - dezvoltare foarte bună;
  • atitudini necesare/comportament: -atitudine pozitivă față de muncă: intereses profesional, spirit de inițiativă, conștiinciozitate, rigurozitate, exigență, perseverență, solicitudine, curaj în asumarea responsabilității;
    - atitudine pozitivă față de alții: obiectivitate (capacitatea de a fi imparțial în ceea în ceea ce privește actiunile proprii și ale celorlalți, de a nu favoriza sau defavoriza o parte sau alta), cinste;
    - alte atidtudini necesare> devotament ;i loialitate fa'[ de instituție, tact, stăpânire, atitudine de cooperare socială și disponibilitatea de a lucra în echipă;
    - prestanță (limbaj și vestimentație adecvată, respectarea regulilor de politețe);
    - comportament echilibrat și stăpânire de sine (fără excese sau izbucniri emoționale0;
    - trăsături pozitive de caracter: integritate morală, sociabilitate, discreție, spirit critic, adapotabilitate , răbdrae, fermitate.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: APT pentru funcții de conducere, conform baremelor medicale din Ministerul Afacerilor Interne
  • trăsături psihice şi de personalitate: - să manifeste stabilitate psihică și comportamentală, echilibru emoțional, fără tendințe impulsive, depresive, ipohondrice, fobio - obsesive.
  • vechime în funcţii de conducere în unități ale MAI: nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: a. operaționalizează, îndrumă și evaluează activitatea polițiștilor din subordine pentru îndeplinirea eficientă și operativă a sarcinilor profesionale precum și pentru aplicarea corespunzătoare a cadrului normativ în vigoare;
    b. în baza concluziilor desprinse din analiza situațșiei operative propune conducerii inspectoratului de poliție judțean și administratilor publice locale măsuri pentru eficientizarea activității poliției de ordine publică;
    c. solicită structurii de analiză a informațiilor produse analitice privind evoluția criminalității din zona de responsabilitate, în special a celei stradale;
    d. aprobă planurile de activități trmestrial întocmit de seful secției rurale subordonate;
    e. coordonează acțiunile preventive și reactive organizate la nivelul structurilor de ordine publică;
    f. aprobă dispozitivele de siguranță publică;
    g. îndrumă activitatea polițiștilor din subordine pentru îndepluinirea efdicientă și operativă a sarcinilor profesionale, precum și pentru aplicarea corespunzătoare a cadrului normativ în vigoare;
    h. evaluează periodic activitatea desfășurată la nivelul structurilor de ordine publică pentru prevenirea și combaterea infracționale și contravenționale;
    i. cooperează cu celelate structuri cu responsabilități în domeniul ordinii publice pentru stabilirea necesarului de efective în vederea constituirii de patrule precum și pentru întocmirea planului de ordine și siguranță publică;
    j. participă la ședințele tactice ale Grupului de Coordonare și Trasare a Sarcinilor care vizează schimbul de date și informații de interes operativ, organizarea și desfășurarea de acțiuni comune, care să conducă la asigurarea unui climat de siguranță civică corespunzător;
    k. în baza concluziilor desprinse din analiza situației operative dispune și efectuează controale tematice la structurile de ordine publică;
    l. asigură măsurile pentru rezolvarea cererilor, sesizărilor și reclamațiilor cetățenilor, în conformitate cu prevederile legale;
    m. urmărește realizarea activităților stabilite la nivelul structurilor de ordine publică ;
    n. parti ipă la reevaluările periodice ale structuilor de ordine publică;
    o. verifică memoriile, sesizările și reclamațiile adresate de către cetățeni, instituții publice sau organisme neguvernametale repartizate de conducerea inspectoratului de poliție judțean, conform competenței;
    p. verifică plîângerilșe și sesizările cetățenilor referitoare la respectarea eticii și deontologiei de către polițiștii de ordine publică, sau alte aspecte din domeniul de competență, repartizate de conducerea unității;
    q. in baza dispozițiilor șefilor ierarhici desfășoară activități de cercetare prealabilă, administrativă și / sau participă în consilii de disciplină;
    r. participă la ședințele comisiei locale de ordine publică înființate la nivelul fiecărei unități administrativ teritoariale unde funcționează poliția locală;
    s. organizează , coordonează și conduce întreaga activitate a efectivelor Poliției orașului Târgu Bujor, Secției 5 Poliție Rurală Rădești și posturilor de poliie comunale arondate secției rurale;
    ș. are acces la documente clasificate, clasa de secretizare secret
  • pregătire de specialitate: studii superioare de lungă durată cu diplomă de licență/echivalentă sau cursuri postuniversitare ori de masterat (studii de master) în domeniul management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției (pentru cei care au absolvit qnterior organizării studiilor universitare în sistem Bologna)/ studii de master, ciclul II de studii universitare în specialiatatea studiilor necesare exercitării funcției ori în domeniul management (pentru cei care au absolvit studii univeristare în sistem Bologna).
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
03.07.2024, ora 22:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *Acord inregistrare audio-video

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Contestația trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele elmente: - numele, prenumele și codul numeric personal al contestatarului; - data și scopul evalurii pihologice; - motivele de fapt pe care se întemeiază contestația; - semnătura contestatarului

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 08.08.2024, ora 11:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul va avea loc la data de 08.08.2024, începând cu ora 11.00 conform Graficului de desfășurare a concursului la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Galați din strada Brăilei nr. 200.

    5. Orice modificare a locului unde unde se va desfăşura proba precum și a orei va fi comunicată prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț

    6. Proba de selecție pentru acest concurs va fi interviul structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I. din tematica și bibliografia atașate prezentului anunț, acesta fiind înregistrat audio-video


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Nota acordată după soluţionarea contestaţiei la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă.

Departajare:
  1. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs, iar în situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate inspectorului șef al Inspectoratului de Poliție Județean Galaţi și vor fi trimise online, la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane resurseumane@gl.politiaromana.ro, până la data de 03.07.2024, ora 22.00. Dosarele de recrutare vor fi depuse, până la aceeași dată, respectiv 03.07.2024, ora 22.00, exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Serviciului Resurse resurseumane@gl.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016

Informații suplimentare:
  1. Documentele vor fi transmise într-o arhivă cu numele candidatului, iar dimensiunea acestuia nu trebuie să depășească 50 MB. La rubrica ”Subiectul e-mailului” fiecare candidat va trece numele și prenumele lui, precum si funcția la care dorește să se înscrie . Ex: Ion Alexandru – Sef politie oras
    2. Este interzisă înscrierea la concurs precum și transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare prin orice altă modalitate decât cea în format electronic scanat, la adresa de e-mail resurseumane@gl.politiaromana.ro indicată, documentele urmând a nu fi luate în considerare în situația adoptării altei modalități decât cea reglementată în prezentul paragraf.
    3. Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreaga procedură de concurs. Candidaţilor li se va transmite la adresa de e-mail indicată de către acesta, un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precizându-se codul unic de identificare .
    4. Candidatul declarat „admis” va prezenta documentele din dosarul de recrutare, în original, în vederea certificării pentru conformitate și semnării de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor se restituie candidatului, după certificarea copiilor. Documentele menționate pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care activitățile de certificare nu se mai realizează.
    5. În situaţia în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prevederile art. 57^1 alin. (5) din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 se aplică în mod corespunzător, respectiv în cazul neîndeplinirii acestei condiții, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    6. Adeverinţă eliberată de unitatea de proveniență, prevăzută la secțiunea dosar recrutare pct. 7 nu este necesară pentru poliţiştii care sunt încadraţi la Inspectoratul de Poliţie Judeţean Galaţi sau la Secţia Regională de Poliţie Transporturi Galaţi
    7. Atenţie! După data limită de înscriere, respectiv data de 03.07.2024, ora 22.00, nu se vor mai efectua înscrieri

Date de contact:
  1. tel . centrala: 0236407215, int. 20114 și 20119

Grafic concurs:
  1. Grafic .pdf - Adăugat la: 20.06.2024, ora 15:11
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 9:31
  2. Model - 1 - Cerere participare concurs .docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 13:54
  3. Model - 2 - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare .docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 13:54
  4. Model - 3 - Acord inregistrare audio-video.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 13:55
  5. Bibliografie1.pdf - Adăugat la: 20.06.2024, ora 14:55
  6. Anunț - 2626-Concurs pentru ocuparea funcției de sef poliție oraș la Poliția Orașului Târgu Bujor - Concurs pentru ocuparea funcției de sef poliție oraș la Poliția Orașului Târgu Bujor.pdf - Adăugat la: 20.06.2024, ora 15:50
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.