Postat la data de: 14.06.2024, ora 15:26

Concurs ocupare post vacant de execuție - muncitor calificat IV-I (ospătar)

Centrul de Pregatire si Perfectionare Jandarmi Montan Sinaia organizează:
| Concurs |
În conformitate cu:
  1. Legea 53/2003 - CODUL MUNCII, republicat cu modificările și completările ulterioare
  2. Hotărâre nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri public, cu modificările și completările ulterioare
  3. Hotărârea Guvernului nr. 355 din 11 aprilie 2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările și completările ulterioare
  4. Ordinul M.A.I. nr. 291 din 21 decembrie 2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor din Ministerul Administraţiei şi Internelor, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Personal contractual
  • PC - studii generale
  • PC - studii medii

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 77 - muncitor calificat IV-I prevăzut cu gradul de Personal contractual - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: C.Pg.Pf.Jd.Sinaia - Popota de unitate, jud. PH, ORAS SINAIA, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și cerințe specifice:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.


Cerințele postului:
  • Studii de specialitate: studii medii/gimnaziale
  • Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): nu este cazul
  • Perfecționări (specializări): curs (școală) de ospătari
  • Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu este cazul
  • Abilități, calități și aptitudini necesare: - lucru în echipă, iniţiativă, perseverenţă în sarcină, inteligenţă generală – nivel mediu;
    - atenţie concentrată – nivel ridicat;
    - competenţă şi profesionalism; disponibilitate de respectare a normelor şi autorităţii legitime – nivel bun;
    - conştiinciozitate şi asumarea responsabilităţii – nivel bun.
  • Competența managerială: nu este cazul.
  • Cerințe specifice: - vechime în muncă - 1 an
    - vechime în specialitate - 1 an
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
01.07.2024, ora 23:59
Dosar de înscriere

    Dosar personal contractual - executie
  1. *Formular de înscriere la concurs
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate
  4. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  11. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  12. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale.
    În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului menționat mai sus, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.
    În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
    )
  13. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  14. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  15. Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz
  16. *Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
  17. Copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică
  18. Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
    (Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022)
  19. *Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului
    (Adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.)
  20. *Certificatul de integritate comportamentală
    (din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  3. În vederea participării la concurs, candidații vor parcurge etapele pentru obținerea Fișei de aptitudine în muncă eliberată pentru candidați de către medicul specialist de medicina muncii la care este arondată unitatea noastră (Centrul de Perfecționare a Pregătirii Cadrelor Jandarmi Montan Sinaia), din care să rezulte aptitudinea în muncă pentru profesia/funcția și locul de muncă pentru care s-a organizat concursul, conform prevederilor O.M.A.I. nr. 291/2011 privind Normele metodologice de supraveghere a sănătății lucrătorilor. Fișa de aptitudine în muncă menționată anterior încheiată cu mențiunea APT va fi depusă la dosarul de concurs până cel târziu la data desfășurării primei probe de concurs - proba scrisă, respectiv 26.08.2024, fără această fișă nefiind posibilă participarea candidatului la concurs. Evaluarea medicală în vederea obținerii fișei de aptitudine în muncă, se efectuează cu plată , doar de către candidații declarați ADMIS la etapa de selecție a dosarelor de concurs și care au fost declarați APT la testarea psihologică.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Selecția dosarelor de înscriere
Perioada de desfășurare a probei: 03.07.2024
  1. Etapa de selecție a dosarelor de înscriere constă în selectarea dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare.

  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora (codul unic de înregistrare primit la depunerea documentelor), se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Probă scrisă (personal contractual execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 27.08.2024
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  3. Rezultatele la proba scrisă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Locul unde se va desfăşura proba este sediul unității din orașul Sinaia, str. Drumul Cotei 1400, nr. 6, jud. Prahova, iar ora începerii acesteia, se va stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se va comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba practică (personal contractual - funcții de execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 30.08.2024
  1. Proba practică se desfăşoară pe baza unui plan stabilit de comisia de concurs, care va include următoarele criterii de evaluare:
    a)capacitatea de adaptare;
    b)capacitatea de gestionare a situaţiilor dificile;
    c)îndemânare şi abilitate în realizarea cerinţelor practice;
    d)capacitatea de comunicare;
    e)capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfăşurarea probei practice

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  4. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Locul unde se va desfăşura proba este sediul unității din orașul Sinaia, str. Drumul Cotei 1400, nr. 6, jud. Prahova, iar ora începerii acesteia, se va stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se va comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (personal contractual execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 04.09.2024
  1. În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
    Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
    Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
    a) abilități și cunoștințe impuse de funcție;
    b) capacitatea de analiză și sinteză;
    c) motivația candidatului;
    d) comportamentul în situațiile de criză;
    e) abilități de comunicare;
    f) inițiativă și creativitate.
    În funcție de cerințele de studii sau profesionale specifice postului, criteriile de evaluare prevăzute la lit. d) și e) sunt stabilite opțional de către comisia de concurs.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  4. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  6. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  7. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  8. Locul unde se va desfăşura proba este sediul unității din orașul Sinaia, str. Drumul Cotei 1400, nr. 6, jud. Prahova, iar ora începerii acesteia, se va stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se va comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidații nemulțumiți pot depune contestație după afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, după caz, la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea și desfășurarea concursului, în termen cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și/sau probei practice și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

  2. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se realizează prin afisarea la sediul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului și pe pagina de internet a acesteia, la secțiunea special creată în acest scop, imediat după soluționarea contestațiilor.

  3. Candidatul nemulțumit de modul de soluționare a contestației se poate adresa instanței de contencios administrativ, in condițiile legii.

  4. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  5. Cererea de contestare se denumește în mod corespunzător şi va avea atașat numele şi prenumele complet al candidatului (ex. contestație – POPESCU.Ion).

  6. Nota acordată după soluționarea contestației, este definitivă

Departajare:
  1. La punctaje egale are prioritate candidatul care a obținut punctajul cel mai mare la proba practică, iar dacă egalitatea se menține , candidații aflați în această situație vor fi invitați la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câștigător

Informații suplimentare:
  1. Înscrierea candidaților se va realiza exclusiv on-line, pe baza cererii și a documentelor specificate în anunț ce vor fi depuse în volum complet şi în integralitatea lor, în format electronic (scanat, format pdf. needitabil) cu respectarea precizărilor din prezentul anunț (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10Mb), până la data de 01.07.2024 (inclusiv), ora 23.59, la adresa de e-mail: resurse.umane@jandarmiimontanisinaia.ro.

  2. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  3. Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora (ex. copie cerere înscriere, copie CV, copie declarație etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura/compartimentul/funcția pentru care se organizează concurs, precum şi numele şi prenumele candidatului (ex. OSP_POPESCU.Ion).

  4. După depunerea documentelor de înscriere la concurs, pe adresa de e-mail: resurse.umane@jandarmiimontanisinaia.ro, candidații vor primi un e-mail de confirmare a primirii documentelor şi li se va comunica numărul de înregistrare atribuit, iar celor
    care solicită să le fie acordat un cod unic de identificare, li se va comunica codul respectiv în baza căruia se pot identifica în anunțurile postate ulterior referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.

  5. La examen/concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice de recrutare, condițiile de ocupare prevăzute în fișa postului, condițiile enumerate în prezentul anunț, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite și depuse în termenul prevăzut în anunț.

  6. Candidații care nu se prezintă la data, ora şi locul de desfășurare a probelor de concurs, vor fi declarați „neprezentat”.

  7. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător!

  8. Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la numărul de telefon: 0244.311.699, interior 23.584 / 23585 / 23586, în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaților în concurs.

  9. Candidatul declarat „admis”, depune în original documentele constitutive ale dosarului de recrutare transmis iniţial în format electronic, pentru a fi certificate pentru conformitate, şi se semnează de către persoana desemnată şi de către candidat.
    Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor. Documentele constitutive ale dosarului de recrutare pot fi depuse şi în copie legalizată, situaţie în care nu se mai realizează copii după acestea şi nici certificarea lor.

  10. Dacă documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate, atrag respingerea candidatului din concurs.

  11. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  12. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii. (https://www.jandarmiimontanisinaia.ro la secțiunea Carieră și pe https://hub.mai.gov.ro).

  13. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea Evaluării psihologice sau pentru obținerea Fișei de aptitudine în muncă. Nu vor putea solicita o reprogramare.

  14. ATENȚIE!!! Copia carnetului de muncă sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate (ospătar) pentru ocuparea postului ESTE OBLIGATORIE!!!

Date de contact:
  1. Centrul de Perfecționare a Pregătirii Cadrelor Jandarmi Montan Sinaia,
    Oraș: Sinaia, str. Drumul Cotei 1400, nr. 6, cod poștal 106100, jud. Prahova
    Tel.: 0244.311699, fax: 0244.313198, email: contact@jandarmiimontanisinaia.ro
    NOTĂ: Documentele candidaților se transmit la adresa de email: resurse.umane@jandarmiimontanisinaia.ro

Grafic concurs:
  1. GRAFICUL DESFĂŞURĂRII CONCURSULUI.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 12:19
Fișiere anunț:
  1. Tematica și bibliografia .pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 12:19
  2. Model - Adeverință privind vechimea în muncă - Model - Adeverință privind vechimea în muncă.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:12
  3. Model - CV - Model - CV.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:13
  4. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare - Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:14
  5. Model - Formular înscriere - Model - Formular înscriere.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:14
  6. Model - Îndrumar autobiografie - Model - Îndrumar autobiografie.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:15
  7. Model - Tabel nominal cu rudele - Model - Tabel nominal cu rudele.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:15
  8. Anunț - 2631-Concurs ocupare post vacant de execuție - muncitor calificat IV-I (ospătar) - Concurs ocupare post vacant de execuție - muncitor calificat IV-I (ospătar) .pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:26
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.