Postat la data de: 14.06.2024, ora 17:49

Concurs de ocupare a postului de muncitor calificat IV-I, electrician, serviciul Logistic

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Bacau organizează:
| Concurs |
În conformitate cu:
  1. Legea 53/2003 - CODUL MUNCII, republicat cu modificările și completările ulterioare
  2. Hotărâre nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri public, cu modificările și completările ulterioare
  3. Hotărârea Guvernului nr. 355 din 11 aprilie 2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările și completările ulterioare
  4. Ordinul M.A.I. nr. 291 din 21 decembrie 2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor din Ministerul Administraţiei şi Internelor, cu modificările și completările ulterioare
  5. Ordinului M.A.I. nr. 23/2015 privind activitatea de psihologie în Ministerul Afacerilor Interne
Posturi scoase la concurs:
Personal contractual
  • PC - studii medii

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 95 - personal contractual, muncitor calificat IV-I, electrician, cod COR 741101 prevăzut cu gradul de Personal contractual - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Bacau - serviciul Logistic, compartimentul Administrare patrimoniu imobiliar și protecția mediului, jud. BC, MUNICIPIUL BACAU, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și cerințe specifice:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.


Cerințele postului:
  • vârsta: nu este cazul
  • Studii de specialitate: studii medii de specialitate sau cursuri de specializare ca electrician.
  • Perfecționări (specializări): cursuri/calificare în meseria de electrician în construcții
  • Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): nu este cazul
  • Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu este cazul
  • Abilități, calități și aptitudini necesare: - cunoaşterea, în cele mai bune condiţiuni a modului de lucru cu instalațiile electrice din compunerea imobilelor, precum şi a modului de intervenție la instalațiile aferente;
    - spirit de observaţie:
    - capacitate de comunicare (verbală şi în scris):
    - să poată să lucreze sub presiunea timpului şi în condiţii de stres şi suprasolicitare:
    - disponibilitate de a lucra în echipă - dezvoltare bună
    - conștiinciozitate în executarea sarcinilor - dezvoltare bună
    - integritate, onestitate, discreţie în lucrul cu informații clasificate - dezvoltare bună
    - abilități funcționărești - dezvoltare bună

  • Cerințe specifice: - autorizaţie de acces la nivelul de clasificare al informaţiilor de nivel „secret de serviciu” (obţinută după numirea pe funcţie)
    - autorizare ANREE pentru electrician
  • Competența managerială: nu este cazul
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
28.06.2024, ora 15:00
Dosar de înscriere

    Dosar personal contractual - executie
  1. *Formular de înscriere la concurs
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate
  4. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  11. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  12. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale.
    În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului menționat mai sus, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.
    În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
    )
  13. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  14. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  15. Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz
  16. *Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
  17. Copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică
  18. Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
    (Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022)
  19. *Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului
    (Adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
Perioada de desfășurare a examinării: 04.07.2024 - 30.08.2024
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. După constituirea dosarului de recrutare, candidaţii care îndeplinesc condiţiile şi criteriile de participare la concurs, ulterior susţinerii etapei de selecţie a dosarelor, se prezintă la serviciul Resurse umane al IJJ Bacău în vederea prezentării la medicul de unitate care aparține de IJJ Bacău, pentru a fi luaţi în evidenţă, ocazie cu care li se aduce la cunoştinţă, obligativitatea efectuării examenelor medicale recomandate de medicul specialist medicina muncii.

  6. Având în vedere prevederile O.M.A.I. nr. 291/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor în M.A.I. şi ale Procedurii PS-001-DMRU nr. 4244380 din 03.10.2013, în vederea participării la concurs, candidaţii vor parcurge etapele prevăzute de actele interne menţionate, pentru obţinerea fişei de aptitudine în muncă eliberată de structura competentă de medicina muncii din cadrul M.A.I. - Direcţia Medicală. Fişa de aptitudine în muncă menţionată anterior, încheiată cu menţiunea „Apt” va fi depusă la dosarul de concurs până cel târziu la data primei probe de concurs, proba practică, fără această fişă nefiind posibilă participarea candidatului la concurs.

Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 04.07.2024 - 30.08.2024
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Testarea psihologică va fi efectuată la Centrul de Psihosociologie al M.A.I., în baza solicitării Serviciului Resurse Umane, avizul psihologic încheiat cu menţiunea „Apt” va fi depus la dosarul de concurs până cel târziu la data primei probe de concurs, fără acesta nefiind posibilă participarea candidatului la concurs.

Probe Concurs
Selecția dosarelor de înscriere
Perioada de desfășurare a probei: 01.07.2024
  1. Etapa de selecție a dosarelor de înscriere constă în selectarea dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare.

  2. Afișarea rezultatelor selecției dosarelor de concurs în data de 02. 07.2024 la sediul I.J.J. Bacău, precum și pe site-ul https://hub.mai.gov.ro la sectiunea CARIERĂ MAI, în cadrul anunțului care face obiectul prezentei proceduri de concurs

  3. Depunerea contestațiilor la selecția dosarelor de concurs (după caz) în data de 03.07.2024.
    Contestațiile se vor depune personal la sediul I.J.J. Bacău

  4. Soluționarea contestațiilor.
    Afișarea rezultatelor finale obținute la selecția dosarelor de concurs
    - În data de 04.07.2024 la sediul I.J.J. Bacău , precum și pe site-ul https://hub.mai.gov.ro la sectiunea CARIERĂ MAI, în cadrul anunțului care face obiectul prezentei proceduri de concurs

Proba practică (personal contractual - funcții de execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 02.09.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Proba practică se desfăşoară pe baza unui plan stabilit de comisia de concurs, care va include următoarele criterii de evaluare:
    a)capacitatea de adaptare;
    b)capacitatea de gestionare a situaţiilor dificile;
    c)îndemânare şi abilitate în realizarea cerinţelor practice;
    d)capacitatea de comunicare;
    e)capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfăşurarea probei practice

  3. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  4. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  5. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


  6. Notarea și afișarea rezultatului probei practice
    - în data de 02.09.2024 la sediul I.J.J. Bacău, precum și pe site-ul https://hub.mai.gov.ro la sectiunea CARIERĂ MAI, în cadrul anunțului care face obiectul prezentei proceduri de concurs


  7. Depunerea contestațiilor la proba practică (după caz)
    - în data de 03.09.2024 contestațiile se vor depune personal la sediul I.J.J. Bacău


  8. Soluționarea contestațiilor la proba practică și afișarea rezultatelor la contestații (după caz)
    - în data de 04.09.2024 la sediul I.J.J. Bacău , precum și pe site-ul https://hub.mai.gov.ro la sectiunea CARIERĂ MAI, în cadrul anunțului care face obiectul prezentei proceduri de concurs

  9. Afișarea rezultatelor finale ale probei practice - în data de 04.09.2024 la sediul I.J.J. Bacău , precum și pe site-ul https://hub.mai.gov.ro la sectiunea CARIERĂ MAI, în cadrul anunțului care face obiectul prezentei proceduri de concurs

  10. Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați „ADMIS„ la etapa precedentă.

Proba - Interviu (personal contractual execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 05.09.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
    Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
    Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
    a) abilități și cunoștințe impuse de funcție;
    b) capacitatea de analiză și sinteză;
    c) motivația candidatului;
    d) comportamentul în situațiile de criză;
    e) abilități de comunicare;
    f) inițiativă și creativitate.
    În funcție de cerințele de studii sau profesionale specifice postului, criteriile de evaluare prevăzute la lit. d) și e) sunt stabilite opțional de către comisia de concurs.

  3. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  4. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  5. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  6. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  7. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  8. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  9. Afișarea rezultatului la interviu - după susținerea probei, la sediul I.J.J. Bacău, precum și pe site-ul https://hub.mai.gov.ro la sectiunea CARIERĂ MAI, în cadrul anunțului care face obiectul prezentei proceduri de concurs

  10. Depunerea contestațiilor (după caz). - în data de 06.09.2024
    Contestațiile se vor depune personal la sediul I.J.J. Bacău

  11. Soluționarea contestațiilor la interviu (după caz) și afişarea rezultatelor la contestații - în data de 09.09.2024 imediat după soluționarea contestațiilor, la sediul I.J.J. Bacău, precum și pe site-ul https://hub.mai.gov.ro la sectiunea CARIERĂ MAI, în cadrul anunțului care face obiectul prezentei proceduri de concurs

  12. Afișarea rezultatelor finale ale interviului - în data de 09.09.2024, la sediul I.J.J. Bacău , precum și pe site-ul https://hub.mai.gov.ro la sectiunea CARIERĂ MAI, în cadrul anunțului care face obiectul prezentei proceduri de concurs


Contestații:
  1. Candidații nemulțumiți pot depune contestație după afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, după caz, la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea și desfășurarea concursului, în termen cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și/sau probei practice și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

  2. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se realizează prin afisarea la sediul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului și pe pagina de internet a acesteia, la secțiunea special creată în acest scop, imediat după soluționarea contestațiilor.

  3. Candidatul nemulțumit de modul de soluționare a contestației se poate adresa instanței de contencios administrativ, in condițiile legii.

  4. Contestațiile se soluționează de către comisia constituită în acest scop. Candidații pot contesta numai notele proprii. Nota acordată după soluționarea contestațiilor în cadrul concursului este definitivă.

Departajare:
  1. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi/sau la proba practică şi interviu, după caz.

  2. La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba practică, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător,

Informații suplimentare:
  1. Fișa postului poate fi consultată de către candidați, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate, la sediul Inspectoratului de Jandarmi Județean Bacău (UM 0836 Bacău).

  2. Pentru înscrierea la concurs, candidații vor depune până la data de 28.06.2024, ora 15.00, în zilele lucrătoare, în intervalul orar 08.00-15.00, la serviciul Resurse umane al Inspectoratului de Jandarmi Județean Bacău, din Bacău, strada Constantin Mușat, nr. 4, la secretarul comisiei de concurs, documentele constitutive ale dosarului de concurs.
    La depunerea dosarelor de concurs candidaţilor li se atribuie un cod numeric pentru identificare care corespunde cu numărul de înregistrare al dosarului de concurs, cod ce va fi folosit pentru identificarea candidaţilor pe întreaga procedură de concurs.

  3. Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

  4. Toate actele solicitate în copie vor fi prezentate şi în original, până la data limită de depunere a dosarelor de concurs, în vederea verificării conformităţii şi pentru a se certifica de persoana desemnată şi de candidat.
    Documentele pot fi depuse şi în copie legalizată, situaţie în care nu mai este necesară şi prezentarea originalelor.

  5. ATENȚIE!
    - înscrierea şi depunerea dosarelor de concurs se fac personal, de către candidat;
    - nu va fi acceptat dosarul de concurs în cazul în care, documentele solicitate în original, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate.
    - prin înscrierea la concurs candidaţii îşi manifestă implicit acordul cu privire la condiţiile şi modul de organizare şi desfăşurare a concursului, inclusiv că probele susţinute în cadrul concursului să fie înregistrate audio-video, cu respectarea prevederilor referitoare la protecţia datelor cu character personal.

  6. Având în vedere prevederile O.M.A.I. nr. 291/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor în M.A.I. şi ale Procedurii PS-001-DMRU nr. 4244380 din 03.10.2013, în vederea participării la concurs, candidaţii vor parcurge etapele prevăzute de actele interne menţionate, pentru obţinerea fişei de aptitudine în muncă eliberată de structura competentă de medicina muncii din cadrul M.A.I. - Direcţia Medicală.
    Fişa de aptitudine în muncă menţionată anterior, încheiată cu menţiunea „Apt” va fi depusă la dosarul de concurs până cel târziu la data primei probe de concurs, proba practică, fără această fişă nefiind posibilă participarea candidatului la concurs.

  7. Notă: Locul, datele și orele de desfășurare a probelor de concurs, respectiv examinarea psihologică, pot suferi modificări, în raport de activitățile specifice desfășurate la nivelul unității organizatoare și vor fi aduse la cunoștința candidaților, în timp util, prin postare la avizier și pe site-ul https://hub.mai.gov.ro la secțiunea CARIERĂ MAI, în cadrul anunțului care face obiectul prezentei proceduri de concurs.

  8. Candidatul declarat «admis» la concurs este obligat să se prezinte la post în termen de maximum 15 zile calendaristice de la data afişării.
    Prin excepţie, în urma formulării unei cereri scrise şi temeinic motivate, candidatul declarat «admis» la concurs poate solicita, în termen de 3 zile lucrătoare de la afişarea rezultatului concursului, un termen ulterior de prezentare la post, care nu poate depăşi
    20 de zile lucrătoare de la data afişării rezultatului concursului .

  9. În cazul neprezentării la post la termenul stabilit şi în lipsa unei înştiinţări, postul este declarat vacant, urmând să se comunice candidatului care a obţinut nota finală imediat inferioară posibilitatea de a ocupa postul respectiv

  10. Încadrarea în trepte profesionale a candidatului declarat admis se face în funcţie de
    vechimea în specialitate, astfel:
    - muncitor calificat IV-vechime în specialitate mai mică de 3 ani,
    - muncitor calificat III -vechime în specialitate de minim 3 ani,
    - muncitor calificat II -vechime în specialitate de minim 6 ani,
    - muncitor calificat I -vechime în specialitate ani de minim 9 ani,

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare pot fi obţinute la Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Bacău, serviciul
    Resurse umane, telefon 0234/543131, interior 24535 sau 24407, pe toată perioada
    concursului, de luni până vineri, între intervalul orar 08.00-16.00.

Grafic concurs:
  1. Grafic desfasurare concurs electrician.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 17:42
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:45
  2. Model - Formular înscriere.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:45
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:45
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:45
  5. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:45
  6. Model - Adeverință privind vechimea în muncă.doc - Adăugat la: 14.06.2024, ora 15:45
  7. Tematica si bibliografia concurs electrician.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 17:42
  8. Anunț - 2648-Concurs de ocupare a postului de muncitor calificat IV-I, electrician, serviciul Logistic - Concurs de ocupare a postului de muncitor calificat IV-I, electrician, serviciul Logistic.pdf - Adăugat la: 14.06.2024, ora 17:49
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Tabel rezultate selectie dosare concurs electrician - Tabel rezultate selectie electrician.pdf - Adăugat la: 02.07.2024, ora 16:05