Postat la data de: 27.06.2024, ora 13:30

Comandant detașament - Detașamentul 3 Jandarmi Adjud

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Vrancea organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 230 - Comandant detașament prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vrancea - Detaşamentul 3 Jandarmi Adjud , jud. VN, MUNICIPIUL ADJUD, Domeniu de activitate: Comandă/conducere
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: locotenent
  • pregătire de specialitate: curs monitor de intervenție profesională (MIP) / Monitor de trecere operațională (MTO) - obținut după ocuparea postului.
  • alte cunoştinţe: Nu este cazul.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizație de acces la documente clasificate nivel ,,secret” (obținută după numirea în funcție). Neacordarea accesului la documente clasificate de nivelul solicitat atrage eliberarea din funcție de drept.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este cazul.
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: Nu este cazul.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - organizatorice, de coordonare, control şi planificare: dezvoltare foarte bună;
    - lucrul sub presiunea timpului şi în alte situaţii de stres: dezvoltare foarte bună;
    - gândire analitică şi conceptuală: dezvoltare foarte bună;
    - spirit de observaţie: dezvoltare foarte bună;
    - putere de concentrare, inteligenţă, spirit critic şi autocritic: dezvoltare foarte bună;
    - imaginaţie, prevedere, flexibilitate în gândire, claritate în idei: dezvoltare foarte bună;
    - putere de mobilizare: dezvoltare foarte bună;
    - fermitate şi consecvenţă: dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de comunicare: dezvoltare foarte bună;
    - utilizarea computerului personal: dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament: - capacitate, iniţiativă şi spirit de a lucra în echipă: dezvoltare foarte bună;
    - conduită morală ireproşabilă: dezvoltare foarte bună;
    - sociabilitate, trăsături pozitive de caracter, exigenţă obiectivitate, spirit critic şi autocritic, motivaţie: dezvoltare foarte bună;
    - dorinţa autodepăşirii de sine şi de perfecţionare a muncii: dezvoltare foarte bună;
    - disponibilitate la schimbare: dezvoltare foarte bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt medical, astfel încât să-şi poată îndeplini în
    bune condiţii sarcinile specifice postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologic pentru funcţii de conducere;
    - să nu prezinte vulnerabilităţi în funcţionarea psiho-profesională.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 3 ani.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Cel puțin 2 ani.
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul.
  • definirea sumara a atributiilor postului: Răspunde de executarea pazei şi protecţiei obiectivelor date în competenţă din municipiul Adjud şi oraşul Panciu, de organizarea si realizarea masurilor si acţiunilor permanente si temporare pe linie de pază şi ordine publică, independent sau in cooperare cu alte forte, de asigurarea pazei obiectivelor, bunurilor, valorilor si protecţia persoanelor, şi de misiunile de ordine publică în loc. Adjud, şi Panciu.
    Răspunde de însuşirea şi modul de aplicare a documentelor operative necesare, antrenarea subunităţii pentru îndeplinirea misiunilor prin alertare, la dislocare ori la intervenţie, in condiţiile stării de urgenta sau de asediu.
    Răspunde de starea de pregătire şi operativitate a detaşamentului, starea disciplinară, morală şi de sănătate a efectivelor, păstrarea şi manipularea în deplină securitate a armamentului, muniţiei, documentelor clasificate, tehnicii de luptă şi materialelor, respectarea normelor de protecţie a muncii, a mediului, p. s. i. şi respectarea regulilor de circulaţie.
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată cu licență sau studii universitare de licență (ciclul I de studii superioare)
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: Nu este cazul.
  • vechime în armă: Nu este cazul.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este cazul.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
05.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
19.07.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 05.08.2024
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  6. Evaluarea dosarelor de recrutare și acordarea punctajului aferent se realizează de către comisia de concurs cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de data desfășurării probei interviului.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 12.08.2024, ora 11:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba interviu va avea loc la sediul I.J.J. Vrancea din municipiul Focșani, str. Mărăști, nr. 2, județul Vrancea.

Nivel IV
Interviul este structurat pe următorul capitol:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale.

Nota minimă de promovare a probei este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire, reprezentând 100% nota de la capitolul I.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute mai sus, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Adeverința eliberată de structura de resurse umane a unității din care face parte candidatul, valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării anunțului, trebuie să cuprindă următoarele informații:
    - Unitatea și funcția în care este încadrat;
    - Vechimea în muncă;
    - Vechimea în M.A.I.;
    - Vechimea în armă;
    - Vechimea în specialitatea structurii;
    - Vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;
    - Gradul militar deținut;
    - Calificativele obținute în întreaga carieră profesională, cu ocazia aprecierii de serviciu anuală;
    - Sancțiuni disciplinare de-a lungul carierei;
    - Recompense acordate de-a lungul carierei;
    - Dacă este cercetat disciplinar;
    - Dacă se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare;
    - Dacă este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din Anexa 7 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale M.A.I.;
    - Nivelul de acces la documente clasificate.

  2. Cererea de înscriere, C.V.-ul, cartea de identitate și declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare se transmit exclusiv în format electronic, respectiv format PDF, la adresa de e-mail indicată la secțiunea date de contact din prezentul anunț. Acestora li se va aloca un cod unic de identificare ce urmează a fi folosit pe întreaga procedură de concurs. Acesta va fi transmis la adresa de e-mail folosită de candidat.
    Dosarul de recrutare se constituie exclusiv în format electronic, în volum complet şi corect întocmit şi se transmite pe adresa de e-mail indicată la secțiunea date de contact din prezentul anunț, cu respectarea strictă a următoarelor condiţii:
    a) documentele pentru constituirea dosarului de recrutare se scanează consecutiv într-un singur document format PDF (doar PDF, NU WORD, FOTO etc), în ordinea prevăzută în prezentul anunț şi se transmit printr-un singur e-mail și nu trebuie să depășească dimensiunea de 10 Mb; candidaţii trebuie să manifeste atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral şi să verifice, înaintea transmiterii, conţinutul documentului scanat format PDF, respectiv că acesta este lizibil şi scanat integral (corespunde cu documentul original, ex.: diploma de studii este scanată faţă-verso);
    b) documentele care necesită a fi completate (ex. cererea de înscriere, declarație, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate;
    c) la subiectul e-mail-ului se specifică numele, prenumele şi structura funcției pentru care candidatul dorește participarea la concurs (ex.:„POPESCU ION_COMANDANT DETAȘAMENT ADJUD”);
    d) transmiterea dosarului de recrutare pe e-mail-ul unității se va face numai în volum complet (va cuprinde toate documentele constitutive prevăzute în prezentul anunț);
    e) nu se acceptată transmiterea succesivă de e-mail-uri conținând documente ale dosarului de recrutare;
    f) dosarul de recrutare trebuie să fie ataşat în e-mail-ul prin care se trimite, nefiind permisă transmitarea de link-uri către surse de stocare externe.
    ATENŢIE!
    Verificarea depunerii documentelor solicitate în anunţul de concurs revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă numai recepţia e-mai-ului, nu şi dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate.
    Cererile de înscriere, precum şi celelalte documente solicitate în prezentul anunţ transmise prin fax, poştă sau prin orice alte mijloace altele decât prin adresa de e-mail în prezentul anunț nu vor fi luate în considerare.
    La concurs pot participa numai candidații care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului şi ale căror dosare de recrutare, complete şi corect întocmite au fost depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.
    Documentele constitutive ale dosarului de recrutare, care presupun certificarea pentru conformitate cu originalul, vor fi prezentate în original, în volum complet, de către candidatul declarat admis.

    În eventualitatea necesității depunerii unei cereri de contestație a probei/concursului, aceasta se va denumi în mod corespunzător și va avea atașat numele și prenumele complet al candidatului (ex.: contestatie evaluare dosar/interviu - POPESCU Vasile), unitatea de proveniență a canditatului, motivele pe care se întemeiază contestația și semnătura contestatarului. În titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: CDT DETAȘAMENT ADJUD_POPESCU_Vasile).

  3. Candidatul/candidații la concursul în cauză se vor prezenta cu cel puțin 30 de minute înainte de termenul stabilit în graficul de concurs la sediul Inspectoratului de Jandarmi Județean Vrancea din municipiul Focșani, str. Mărăști, nr. 2, județul Vrancea, pentru susținerea probei interviu.

  4. Cerințele postului sunt conform fișei postului în vigoare la data redactării prezentului anunț.

  5. Este declarat admis candidatul care a fost declarat «promovat» la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obţinut la proba evaluarea dosarelor de recrutare şi a punctajului rezultat prin ponderarea cu 70% a notei finale la proba interviului.

Date de contact:
  1. Adresa de e-mail pentru transmiterea documentelor referitoare la concurs este angajari@jandarmeriavrancea.ro. Relații suplimentare referitoare la desfășurarea concursului se pot obține apelând numărul de telefon 0237.215303, interior 24407 sau 24535, în zilele lucrătoare, între orele 08:30 - 15:00.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs_CDT dt 3.pdf - Adăugat la: 27.06.2024, ora 13:04
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 19.06.2024, ora 10:01
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 19.06.2024, ora 10:01
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 19.06.2024, ora 10:01
  4. Tematica și bibliografie concurs_CDT DT 3.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 11:03
  5. Anunț - 2685-Comandant detașament - Detașamentul 3 Jandarmi Adjud - Comandant detașament - Detașamentul 3 Jandarmi Adjud.pdf - Adăugat la: 27.06.2024, ora 13:30
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.