Postat la data de: 25.06.2024, ora 18:09
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Ofiţer specialist II (instructor sportiv) S.P.I.R.C.

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Calarasi organizează:
În conformitate cu:
-
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 46 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Calarasi - Serviciul Pregătire pentru Intervenție și Reziliența Comunităților, jud. CL, MUNICIPIUL CALARASI, Domeniu de activitate: Reziliența comunitățilorIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:
Cerințele postului:
  • gradul militar: Sublocotenent
  • pregătire de bază: - studii superioare de lungă durată (anterior aplicării legislației referitoare la cele trei cicluri de studii universitare) sau universitare de licență, militare sau civile, în domeniul fundamental științei sportului și educației fizice
  • pregătire de specialitate: Nu este necesară
  • alte cunoştinţe: Nu sunt necesare
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizație de acces la informații clasificate de nivel "Secret de Serviciu" după încadrare
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu sunt necesare
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Capacitate motrică - foarte bună
  • atitudini necesare/comportament: Nu sunt necesare.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical.
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic.
  • alte cerințe: Nu este cazul.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Nu este cazul.
  • vechime în armă: Nu este cazul.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este cazul.
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: Nu este cazul.
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul.
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul.
  • definirea sumara a atributiilor postului: Desfășoară activități în domeniul:
    - cooperării cu Inspectoratul General și cu elementele Sistemului Național de Management al Situațiilor de Urgență, în vederea îndeplinirii rolului acestora în situații de normalitate și/sau în situații de urgență potrivit atribuțiilor legale;
    - coordonării activităților de planificare, organizare și desfășurare a pregătirii personalului operativ;
    - scrierii și implementării proiectelor cu finanțare externă neramburasabilă;
    - controlului și îndrumării la subunitățile subordonate, individual sau în cadrul unor colective stabilite de inspectorul șef;
    - educației, culturii, tradițiilor și educației fizice în subunitățile inspectoratului.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.07.2024, ora 14:00
Dată limită depunere dosar: 
10.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Probe Concurs

Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care mai mulți candidați au obținut aceeași notă maximă la testul scris pentru postul scos la concurs, departajarea acestora se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale pe baza tematicii și bibliografiei anexate, stabilite pentru proba scrisă, fiind declarat «admis» candidatul care obţine nota cea mai mare.

  2. Interviul nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Cererile de înscriere înaintate ulterior datei și orei stabilite, conform graficului, nu vor fi acceptate!

  9. Potrivit art. 57^1, alin. (6) din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, cu modificările şi completările ulterioare „Dacă pentru ocuparea unor posturi vacante este necesară obținerea unor avize/autorizații speciale pentru exercitarea atribuțiilor, iar acestea nu se obțin ulterior numirii în funcție, cadrul militar este eliberat din funcție și pus la dispoziție în condițiile legii”.

  10. Nesusţinerea evaluării psihologice conform planificării, ori din motive care ţin exclusiv de persoana candidatului sau ca urmare a nerespectării măsurilor impuse de instituţia care efectuează evaluarea psihologică şi care au ca efect neemiterea avizului psihologic, atrage după sine respingerea din concurs.

Date de contact:
  1. Alte date şi informaţii suplimentare cu privire la organizarea concursului şi depunerea documentelor se mai pot obţine şi în timpul programului de lucru la Serviciul Resurse Umane al inspectoratului, tel. 0242-314079, sau pe adresa de e-mail concursuriL@isucalarasi.ro

Grafic concurs:
    Nu sunt încărcate fișiere.
Fișiere anunț:
Nu a fost încărcat niciun fișier.
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.

< Înapoi la anunțuri