Postat la data de: 25.06.2024, ora 22:46

Anunț ocupare 11 posturi de ofițer de poliție - operațiuni speciale - TCO

Poliția Română, aparat central organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
  3. În conformitate cu prevederile art. 9 alin. (2) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  1. poz. 764 - ofițer specialist I - tehnică operativă, prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Poliția Română, aparat central - Direcția Operațiuni Speciale - Serviciul Tehnică Operativă - Biroul Tehnică Operativă Fixă, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Operațiuni speciale
  2. poz. 764/a - ofițer specialist I - tehnică operativă, prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Poliția Română, aparat central - Direcția Operațiuni Speciale - Serviciul Tehnică Operativă - Biroul Tehnică Operativă Fixă, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Operațiuni speciale
  3. poz. 764/b - ofițer specialist I - tehnică operativă, prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Poliția Română, aparat central - Direcția Operațiuni Speciale - Serviciul Tehnică Operativă - Biroul Tehnică Operativă Fixă, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Operațiuni speciale
  4. poz. 758/a - ofițer specialist principal I - tehnică operativă, prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Poliția Română, aparat central - Direcția Operațiuni Speciale - Serviciul Tehnică Operativă - Biroul Tehnică Operativă Mobilă, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Operațiuni speciale
  5. poz. 759 - ofițer specialist principal II - tehnică operativă, prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Poliția Română, aparat central - Direcția Operațiuni Speciale - Serviciul Tehnică Operativă - Biroul Tehnică Operativă Mobilă, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Operațiuni speciale
  6. poz. 759/a - ofițer specialist principal II - tehnică operativă, prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Poliția Română, aparat central - Direcția Operațiuni Speciale - Serviciul Tehnică Operativă - Biroul Tehnică Operativă Mobilă, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Operațiuni speciale
  7. poz. 83/b - ofițer specialist principal II - tehnică operativă, prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Poliția Română, aparat central - Brigada Operațiuni Speciale Constanța – Biroul Tehnică Operativă , jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Operațiuni speciale
  8. poz. 101 - ofițer specialist principal II - tehnică operativă, prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Poliția Română, aparat central - Brigada Operațiuni Speciale Timișoara – Biroul Tehnică Operativă , jud. TM, MUNICIPIUL TIMISOARA, Domeniu de activitate: Operațiuni speciale
  9. poz. 94 - ofițer specialist II - exploatare tehnică, prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Poliția Română, aparat central - Brigada Operațiuni Speciale Constanța - Serviciul Operațiuni Speciale Tulcea, jud. TL, MUNICIPIUL TULCEA, Domeniu de activitate: Operațiuni speciale
  10. poz. 34 - ofițer specialist II - supravegheri operative, prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Poliția Română, aparat central - Brigada Operațiuni Speciale Bacău – Serviciul Supravegheri Operative – Biroul 2, jud. BC, MUNICIPIUL BACAU, Domeniu de activitate: Operațiuni speciale
  11. poz. 5 - ofițer specialist I - supravegheri operative, prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Poliția Română, aparat central - Brigada Operațiuni Speciale Brașov – Serviciul Supravegheri Operative – Biroul 1, jud. BV, MUNICIPIUL BRASOV, Domeniu de activitate: Operațiuni speciale
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru o parte dintre posturi (grupate pe unitate) – poate alege câte unități dorește, dar poate alege posturi distincte
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Agentul de poliție poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este declarat «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; (*)
b) nu este sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
c) nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h);
d) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
e) a absolvit studii superioare și îndeplinește condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.


(*) Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim subinspector de poliție
  • pregătire de bază: pentru toate posturile vacante cu atribuţii pe liniile de muncă: tehnică operativă, exploatare tehnică și supravegheri operative
    - studii universitare de lungă durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă,
    sau
    - studii superioare de licenţă, ciclul I de studii universitare (în sistem „Bologna”), absolvite cu diplomă de licență.
  • alte cunoştinţe: doar pentru toate posturile vacante cu atribuţii pe linia de muncă tehnică operativă
    să dețină cunoștințe tehnice necesare privind domeniile de activitate precum instalații electrice de joasă tensiune, electronică, electromecanică, telecomunicaţii şi tehnologia informaţiei, mecatronică şi robotică, mecanică de precizie, auto, industrială, tehnician sisteme alarmă/sisteme de supraveghere, administrator baze de date IT&C.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
05.07.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - agent
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - candidatul nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu.

    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă practică (eliminatorie)
Perioada de desfășurare a probei: 20.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Rezultatele la probă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  3. Pentru candidații înscriși pe posturile vacante cu atribuții pe linia de muncă tehnică operativă, proba practică va consta în:
    - proiectarea și executarea instalațiilor electrice de curenți slabi;
    - realizarea de măsurători electrice și electronice;
    - citirea și interpretarea schemelor electrice și electronice.
    (timp alocat pentru probă - maxim 20 de minute)

  4. Pentru candidații înscriși pe posturile vacante cu atribuții pe linia de muncă exploatare tehnică, proba practică va consta în:
    1. Ascultarea unei înregistrări în limba română cu o durată de circa 2 minute şi tehnoredactarea acesteia în limba română, în format electronic (Times New Roman, caracter de 14, tehnoredactare cu diacritice), aşezarea în pagină şi listarea acesteia, într-un timp specificat (30 de minute);.
    2. Citirea textului tehnoredactat, într-un timp specificat (5 minute).
    (timp alocat pentru probă - maxim 35 de minute)

  5. Pentru candidații înscriși pe posturile vacante cu atribuții pe linia de muncă supravegheri operative, proba practică va consta în:
    - testarea memoriei pe termen scurt, a capacității vizuale de observație, respectiv atenția la detalii (proba constă în proiectarea unui film de aproximativ 5-15 minute, la care candidații vor răspunde la 9 întrebări legate de anumite detalii din filmul proiectat, în aproximativ 15-20 minute).
    (timp alocat pentru probă - maxim 35 de minute)

Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba scrisă va consta într-un test scris, de tip grilă, elaborat de către Comisia de concurs din cadrul I.G.P.R. din tematica şi bibliografia recomandate, având ca scop verificarea cunoştinţelor de specialitate pe care le au candidaţii.

  6. Numărul de subiecte va fi stabilit de Comisia de concurs.

  7. Durata de rezolvare a testului este de 3 ore.

  8. Candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate şi pix/stilou de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare). Nu se admit pixuri/stilouri care permit ştergerea şi rescrierea. Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/ candidaţilor în cauză.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Proba practică poate fi contestată o singură dată în termen de 24 de ore de la data publicării rezultatelor acestei probe, iar admiterea contestaţiei determină replanificarea candidatului şi susţinerea din nou a probei.

  3. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  4. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  5. Contestațiile se depun la adresa de e-mail smm@politiaromana.ro

  6. Nota acordată după soluţionarea contestaţiei la proba scrisă este definitivă.

  7. Admiterea/respingerea contestaţiei se va comunica prin postarea unui anunț în secțiunea „Fișiere anunț” din această pagină.

Departajare:
  1. Nota finală reprezintă nota obținută la proba scrisă.

  2. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă finală la proba scrisă va fi declarat „admis”, candidatul care a obţinut nota cea mai mare la proba practică.

  3. În caz de egalitate și după aplicarea acestui criteriu de departajare, se va organiza interviu pe subiecte profesionale, elaborate din tematica și bibliografia recomandate.

  4. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obţinute se va afişa în secțiunea „Fișiere anunț” din această pagină.

  5. Interviul de departajare se susține în vederea departajării candidaților, astfel că va fi declarat admis candidatul care a obținut nota cea mai mare, indiferent de aceasta.

  6. Candidaţii declaraţi „respins" la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa, în baza notei finale obţinute la respectivul concurs, alte posturi vacante în aceeaşi unitate sau în alte unităţi.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Înscrierea candidaților se va realiza conform mențiunilor de mai jos:
    - menţionând postul pentru fiecare linie de muncă (pentru posturile de la pozițiile: 83/b, 101, 94, 34 și 5).
    Exemplu: 1. Vă rog să-mi aprobaţi participarea la concursul organizat de IGPR pentru ocuparea postului vacant de ofițer de poliție din cadrul Brigăzii Operațiuni Speciale Constanța - Biroul Tehnică Operativă, poziția 83/b, pe linia de muncă tehnică operativă.
    2. Vă rog să-mi aprobaţi participarea la concursul organizat de IGPR pentru ocuparea postului vacant de ofițer de poliție din cadrul Brigăzii Operațiuni Speciale Constanța - Serviciul Operațiuni Speciale Tulcea, poziția 94, pe linia de muncă exploatare tehnică.
    sau
    - menţionând structura (pentru posturile de la pozițiile: 764, 764/a, 764/b, 758/a, 759 și 759/a)
    Exemplu: Vă rog să-mi aprobaţi participarea la concursul organizat de IGPR pentru ocuparea posturilor vacante de ofițer de poliție din cadrul Direcției Operațiuni Speciale - Serviciul Tehnică Operativă. În acest caz candidații vor candida pentru cele 6 posturi din cadrul direcției, urmând ca repartizarea pe posturi a candidaţilor declaraţi „admis” să se facă în ordinea descrescătoare a notelor finale obținute.

  2. Înscrierea se realizează, în perioada 25.06-05.07.2024 (inclusiv în zilele nelucrătoare, pe data de 05.07.2024, până la ora 16:00), online la adresa de e-mail smm@politiaromana.ro
    Cererile de înscriere însoțite de documentația solicitată transmise după data de 05.07.2024, ora 16:00, nu vor fi luate în considerare.

  3. Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii:
    - documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic la adresa de e-mail indicată mai sus (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
    - fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Popescu Ioan-act identitate, Popescu Ioan-cerere înscriere, etc.);
    - toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de licență este scanată față verso) și este lizibil;
    - toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișierele pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să depășească 50 MB;
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Popescu Ioan - Dosar de recrutare concurs BOS Constanța – linia de muncă tehnică operativă).

  4. În următoarele două zile lucrătoare, ulterioare depunerii cererii de înscriere însoțită de documentația aferentă, candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii de la aceeași adresa, smm@politiaromana.ro, precizându-se codul atribuit candidatului.

  5. În situația în care candidatul nu primește confirmarea în termenul prevăzut mai sus, acesta se poate adresa Direcției Management Resurse Umane din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române la nr. de tel. 021.208.25.25 interior 26433, iar în cazul în care situația nu s-a soluționat, are posibilitatea de a se prezenta fizic la sediul Direcției Management Resurse Umane din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române din municipiul București, str. Mihai Vodă nr. 6, sector 5, în vederea clarificării.

  6. Fişa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidaţi, în urma unei solicitări scrise, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecţia informaţiilor clasificate, la sediul Direcției Management Resurse Umane din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române.

  7. Agenţilor de poliţie declaraţi „admis” la concurs şi care îndeplinesc condiţiile legale pentru trecerea în corpul ofiţerilor de poliţie, li se vor acorda grade profesionale conform prevederilor Legii nr. 360/2002 privind Statutul polițistului, cu modificările și completările ulterioare. Ulterior trecerii în corpul ofiţerilor de poliție, candidatul declarat „admis” va fi numit în funcţia minimă prevăzută de lege corespunzătoare gradului profesional acordat, dar nu mai mare decât funcția pentru care a candidat.

  8. Dacă pentru ocuparea unor posturi vacante este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor, iar acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie, poliţistul este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii, potrivit art. 57 ind. 1 alin. (6) din Anexa 3 la O.m.a.i. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare.

  9. Proba scrisă a concursului va avea loc la aceeași dată pentru toate posturile scoase la concurs, la nivel național, astfel candidatul va putea susține această probă doar pentru ocuparea unui singur post dintre cele scoase la concurs, indiferent de modalitatea realizării înscrierii, pe post sau pe structură, după caz.

Date de contact:
  1. Nr. de tel. 021.208.25.25, interior 26433

Grafic concurs:
  1. GRAFICUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI - 11 posturi de ofițer de poliție, prin trecerea agenților de poliție în corpul ofițerilor de poliție - operațiuni speciale.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 20:48
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 17:39
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 17:39
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 17:39
  4. Tematica și bibliografia pentru 11 posturi de ofițer de poliție, prin trecerea agenților de poliție în corpul ofițerilor de poliție - operațiuni speciale.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 20:46
  5. Anunț - 2875-Anunț ocupare 11 posturi de ofițer de poliție - operațiuni speciale - TCO - Anunț ocupare 11 posturi de ofițer de poliție - operațiuni speciale - TCO.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 22:46
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erată grafic desfășurare concurs - Erata grafic desfasurare concurs.pdf - Adăugat la: 27.06.2024, ora 16:10
  2. Erată - ERATA TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE - ERATĂ TEMATICA ȘI BILBIOGRAFIE 11 POSTURI TCO.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 16:11