Postat la data de: 08.11.2023, ora 13:41
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs Sef Centru Operational - I.S.U. Gorj

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al jud.Gorj organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 4 - Sef Centru Operational prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Gorj - Centru Operational, jud. GJ, MUNICIPIUL TARGU JIU, Domeniu de activitate: Centru operațional
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: căpitan
  • pregătire de bază: - studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă, militare sau civile, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în una dintre specializările următoarelor domenii de licență: „Matematică”, ”Informatică”, ”Fizică”, ”Chimie”, ”Inginerie Chimică”, ”Inginerie civilă”, ”Ingineria instalațiilor”, ”Inginerie electrică”, ”Inginerie mecanică”, ”Inginerie energetică”, ”Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale”, ”Ingineria autovehiculelor”, ”Calculatoare și tehnologia informației”, Ingineria sistemelor”, ”Ingineria genistică”, ”Ingineria industrială”, ”Ingineria transporturilor”, Științe inginerești aplicate”, ”Ingineria materialelor”, ”Ingineria mediului”, ”Inginerie și management”, ” Inginerie de armament, rachete și muniții”, ”Drept”, ”Științe administrative”, ”Științe militare, informații și ordine publică”,”Cibernetică, statistică și informatică economică”, ”Contabilitate”, ”Economie”, ”Finanțe”, ”Management”;
  • pregătire de specialitate: - studii postuniversitare sau studii universitare de master în domeniul management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției.
  • alte cunoştinţe: Nu este cazul.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizaţie de acces la informaţii clasificate de nivel „STRICT SECRET”, după încadrare.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul.
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: nu este cazul.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - Abilități de conducere: viziune strategică, planificare, organizare, decizie, coordonare și control, empatie, inițiativă, eficiență, delegarea de sarcini și responsabilități, managementul timpului, munca în echipă.
    - Aptitudini cognitive: atenție selectivă și distributivă, raționament inductiv și deductiv, gândire analitică și conceptuală, capacitatea de a comunica oral și scris, flexibilitate în gândire, înțelegerea textelor.
    - Aptitudini sociale/interpersonale: capacitatea de coordonare, responsabilitatea, autocontrolul, dezvoltarea celorlalți, independența și autonomia, persuasiunea, perseverența.
    Nivel de dezvoltare: ”bun”
  • atitudini necesare/comportament: - oferirea de opțiuni, direcție și suport subordonaților, spiritul de inițiativă, asumarea răspunderii; preocuparea pentru dezvoltarea personală; respectarea prevederilor legale și loialitate față de instituție; perseverență; prestanță; obiectivitate; discreție.
    Nivel de dezvoltare: „bun”.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical pentru funcţii de conducere.
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru funcţii de conducere.
  • alte cerințe: nu este cazul.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: minim 5 ani/3 ani.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani.
  • vechime în armă: nu este cazul.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani.
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul.
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul.
  • definirea sumara a atributiilor postului: - răspunde de hotărârile luate și de ordinele date în asigurarea conducerii și îndeplinirii atribuțiilor specifice structurilor din componența centrului operaţional;
    - conduce centrul operaţional al inspectoratului, iar pe linia îndeplinirii misiunilor din competenţă, structurile de intervenţie;
    - răspunde în mod direct de monitorizarea evoluţiei situaţiilor de urgenţă, de aplicarea prevederilor regulamentelor privind gestionarea situaţiilor de urgenţă şi a planurilor de intervenţie/cooperare specifice tipurilor de risc din competența MAI;
    - răspunde de transmiterea operativă a deciziilor, dispoziţiilor şi ordinelor, menţinerii fluxului informațional cu Centrul Operaţional Naţional, cu centrele operative și cu celelalte organisme implicate în gestionarea situaţiilor de urgenţă, precum şi cu forţele proprii aflate în îndeplinirea misiunilor;
    - la ordin, conduce acţiunile de intervenţie în situaţii de urgenţă și coordonează activitatea grupei operative şi a structurilor de intervenţie;
    - asigură elaborarea concepţiei specifice privind planificarea, pregătirea, organizarea şi desfăşurarea acţiunilor de răspuns, precum şi a documentelor operative subsecvente ori în relație cu aceasta.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
15.11.2023, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
22.11.2023, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 05.12.2023, ora 11:00
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 19.12.2023, ora 12:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Interviul se va înregistra audio-video, accesul candidaților în sală realizându-se pe baza documentelor de identitate.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute anterior, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. 1. Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat candidatul, care să cuprindă următoarele informaţii:
    • vechimea în M.A.I.și în armă (în ani luni zile);
    • vechimea în specialitatea structurii (în ani luni zile);
    • gradul militar deţinut;
    • calificativele obţinute pe întreaga perioadă a carierei;
    • sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei;
    • dacă este cercetat disciplinar;
    • dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    • dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa 7 la O.M.A.I. nr. 177/2016;
    • gradația și data acordării;
    • nivelul de acces la informații clasificate și perioada de valabilitate;
    • titlul specialist de clasă deținut (specialitatea/domeniu funcțional, clasa și data obținerii acestuia);
    • realizări deosebite în carieră cu impact semnificativ asupra activităţii / imaginii instituţiei.
    2. Adeverința eliberată de structura de resurse umane a unității unde este încadrat candidatului, care conține situația acestuia este valabilă doar dacă a fost eliberată după data publicării prezentului anunț.
    3. Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs șialte date suplimentare referitoare la desfăşurarea concursului, se pot obține de la Servicul Resurse Umane al I.S.U. Gorj la numărul de telefon 0253. 211.212, interior 27013, 27109, 27108, în zilele lucrătoare.
    4. Potrivit prevederilor art. 22 alin. (2) lit. d) din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, fişa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidaţi, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecţia informaţiilor clasificate. (fişele posturilor nu se transmit prin e-mail, consultarea acestora se face la sediul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Lt.col. Dumitru Petrescu” al județului Gorj).
    5. Candidaţii depun cererile de înscriere la concurs, copia actului de identitate, CV-ul și declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare la adresa de e-mail: resurseumane@isugorj.ro în intervalul alocat pentru înscriere și vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii (în intervalul normal de lucru, respectiv între orele 08.00 – 16.00 al fiecărei zile lucrătoare), prin care li se va comunica un cod unic de identificare în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la rezultatele etapelor concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora. Dimensiunea maximă a fişierelor ce pot fi ataşate într-un e-mail este de 20 Mb.
    6. În perioada alocată depunerii celorlalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, conform graficului desfășurării concursului, candidații transmit documentele exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fișiere în format .PDF (atașamentele să nu depășească dimensiunea de 20 Mb).
    7. Candidatul declarat admis depune în vederea constituirii dosarului de recrutare în formă fizică, documentele transmise în format electronic la înscriere, astfel:
    - în original:
    o cererea de înscriere;
    o CV-ul;
    o declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare;
    o adeverinţa eliberată de unitatea de provenienţă;
    o adeverinţa care conține rezultatul ultimului medical de bilanț eliberată de medicul de unitate;
    o documente care atestă realizări deosebite în carieră cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției, după caz.
    - prezintă originalul pentru:
    o copiile documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului (însoţite în mod obligatoriu de suplimentele la diplomă/foile matricole, după caz);
    o copiile documentelor care atestă absolvirea unor cursuri/ alte forme de pregătire absolvite, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuțiilor postului scos la concurs, altele decât cele necesare pentru ocuparea postului;
    o copia actului de identitate;
    ATENŢIE! Documentele constitutive ale dosarului de recrutare pot fi depuse în formă fizică şi în copie legalizată, situaţie în care nu mai este necesar a se prezenta documentul în original.
    8. SE IMPUNE VERIFICAREA PERMANENTĂ ȘI ATENTĂ A PAGINII DE INTERNET A ISUJ GORJ, A AVIZIERULUI PRECUM ȘI A PORTALULUI HUB DE SERVICII PUBLICE AL M.A.I.

Date de contact:
  1. Jud. Gorj, Mun. Tg-Jiu, Str. Calea Bucureşti, nr. 9 J jud. Gorj, telefon 0253211212/ fax 0253211706

Grafic concurs:
  1. Graficul desfasurarii concursului.pdf - Adăugat la: 08.11.2023, ora 13:20
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 08.11.2023, ora 11:57
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 08.11.2023, ora 11:57
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 08.11.2023, ora 11:57
  4. Tematica si bibliografia.pdf - Adăugat la: 08.11.2023, ora 13:20
  5. Anunț - 295-Concurs Sef Centru Operational - I.S.U. Gorj - Concurs Sef Centru Operational - I.S.U. Gorj.pdf - Adăugat la: 20.12.2023, ora 14:44
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Anunt evaluare psihologica candidati - 7. Anunt evaluare psihologica.pdf - Adăugat la: 17.11.2023, ora 11:36
  2. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultate obtinute la proba Evaluarea dosarelor de recrutare - Sef C.O.J. - I.S.U. Gorj - TABEL cu rezultatele obtinute la proba de concurs -Evaluarea dosarelor de recrutare - Sef C.O.J.-I.S.U. Gorj.pdf - Adăugat la: 05.12.2023, ora 13:33
  3. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - TABEL cu rezultatele finale obtinute la proba de concurs -Evaluarea dosarelor de recrutare - Sef C.O.J.-I.S.U. Gorj - TABEL cu rezultatele finale obtinute la proba de concurs -Evaluarea dosarelor de recrutare - Sef C.O.J.-I.S.U. Gorj.pdf - Adăugat la: 06.12.2023, ora 13:31
  4. Alte informări pentru candidați - Anunt privind desfasurarea probei „Interviu” - Anunt sustinere proba interviu.pdf - Adăugat la: 14.12.2023, ora 10:00
  5. Rezultate probă - Tabel cu rezultatele obtinute la proba interviu - Tabel rezultate la proba - INTERVIU -.pdf - Adăugat la: 19.12.2023, ora 15:29
  6. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Rezultate finale concurs - Tabel rezultate finale concurs.pdf - Adăugat la: 20.12.2023, ora 14:44