Postat la data de: 26.06.2024, ora 0:33

Concurs TCO la Biroul Siguranța Școlară

Inspectoratul de Politie Judetean Brasov organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 0434 - ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Brasov - Biroul Siguranță Școlară, jud. BV, MUNICIPIUL BRASOV, Domeniu de activitate: Siguranță școlarăIGPR
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Agentul de poliție poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este declarat «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; (*)
b) nu este sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
c) nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h);
d) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
e) a absolvit studii superioare și îndeplinește condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.


(*) Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim subinspector de poliție
  • pregătire de bază: studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă
    sau
    — studii superioare de licență, ciclul I de studii universitare (în sistem Bologna) absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să dețină / să obțină autorizație de acces la informații clasificate, nivel secret de serviciu
    să dețină / să obțină premis de conducere categoria B
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - abilități de comunicare și relaționare atât la nivel intergrupal cât și intragrupal - cel puțin nivel mediu;
    - capacitatea de a se exprima (oral și în scris), clar și coerent - cel puțin nivel mediu;
    - gândire analitică și conceptuală - cel puțin nivel mediu;
    - flexibilitate în gândire - cel puțin nivel mediu;
    - spirit de observație - cel puțin nivel mediu;
    - spirit inovativ - cel puțin nivel mediu;
    - aptitudini de planificare și organizare a activității - cel puțin nivel mediu:
    - capacitate de analiză și sinteză - cel puțin nivel mediu;
    - stăpânire de sine (aptitudinea de a se comporta echilibrat, fără excese sau izbucniri emoționale) - cel puțin nivel mediu;
    - rezistență la acțiunea factori stresori - cel puțin nivel mediu.
  • atitudini necesare/comportament: - Atitudine pozitivă față de muncă: interes profesional, conștiinciozitate, rigurozitate, exigență, perseverență, solicitudine, curaj în asumarea responsabilității, adaptabilitate, spirit de inițiativă în muncă - dezvoltare bună;
    - Atitudine față de alții: obiectivitate, cooperare, sociabilitate, corectitudine, sinceritate, disponibilitatea de a lucra în echipă - dezvoltare bună;
    - Alte atitudini necesare: devotament și loialitate față de instituție, tact, comportament echilibrat - dezvoltare bună;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: APT medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic pentru solicitările postului
  • definirea sumara a atributiilor postului: - implementează și desfășoară pentru punerea în aplicare a strategiilor, concepțiilor, standardelor, procedurilor sau planurilor de măsuri naționale elaborate la nivelul M.A.L și I.G.P.R., în vederea creșterii gradului de siguranță a elevilor și personalului didactic, în incinta și zona adiacentă unităților de învățământ preuniversitar;
    - desfășoară activitățile dispuse pentru prevenirea și combaterea criminalității, în vederea creșterii gradului de siguranță a elevilor și personalului didactic în incinta și zona adiacentă unităților de învățământ preuniversitar.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
05.07.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - agent
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - candidatul nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu.

    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 20.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestatia va fi depusa in format electronic (semnata si scanata in format electronic needitabil), la adresa de e-mail concurs@bv.politiaromana.ro

Departajare:
  1. În situaţia în care doi sau mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă finală la proba scrisă, departajarea candidaților în vederea declarării ,,admis” sau ,,respins” la concurs se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, elaborate din tematica şi bibliografia recomandate

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii:
    - documentele care necesită a fi completate (Ex. cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf și transmise în format electronic pe adresa de e-mail indicată mai sus (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
    - fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Popescu Ioan-act identitate, Popescu Ioan-cerere înscriere, etc.);
    - toate documentele vor fi scanate în format pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original Ex: diploma de licență este scanată față verso) și este lizibil;
    - toate documentele menționate mai sus vor fi transmise în format electronic printr-un singur e-mail (ca atașamente la e-mail), mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fișierele pdf atașate e-mailului) pentru înscriere la concurs nu trebuie să depășească 25MB;
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume, prenume
    candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie (Ex: Popescu Ioan-Dosar de recrutare concurs ofițer-Serviciul de Investigare a Criminalitatii Economice, poziția 50).
    Atenție! Documentele transmise de către candidat vor fi printate și prezentate comisiei de concurs pentru activitatea de validare/invalidare a candidaturilor. La concurs pot participa numai candidații care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice de recrutare, condițiile de ocupare prevăzute în fișa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite și depuse în termenul prevăzut în anunțul de concurs. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare incomplete sau incorect întocmite.
    Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă la prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreaga procedură de concurs ( afisare rezultate, etc).
    În următoarele două zile lucrătoare, ulterioare depunerii cererii de înscriere însoțită de documentația aferentă, candidaților li se va transmite un e-mail de confirmare a primirii cererii, de la aceeași adresă, respectiv concurs@bv.politiaromana.ro, precizându-se codul atribuit candidatului.
    În situația în care candidatul nu primește confirmarea în termenul prevăzut mai sus, acesta se poate adresa Serviciului Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Brasov la nr. de tel. 0268/407500, interior 20360 sau 20361, iar în cazul în care situația nu s-a soluționat, are posibilitatea de a se prezenta fizic la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Brasov din str. Nicolae Titulescu nr. 28 în vederea clarificării.
    ATENȚIE! Se recomandă tuturor candidaților să evite înscrierea la alte concursuri organizate de Poliția Română la aceeași dată, întrucât testele scrise se vor desfășura concomitent.
    Înscrierea candidaților se va face pe bază de cerere de înscriere și a documentelor, în volum complet, specificate în anunț și transmise împreună la adresa de e-mail concurs@bv.politiaromana.ro.
    Atenție! Este interzisă înscrierea prin fax, prin poștă, inclusiv poștă militară sau prin orice alte mijloace decât prin e-mail la adresa indicată în anunț, respectiv concurs@bv.politiaromana.ro., astfel că cererile transmise în aceste moduri nu vor fi luate în considerare.
    2.
    Înscrierea se realizează, în perioada 25.06-05.07.2024, online la adresa de e-mail concurs@bv.politiaromana.ro

    Cererile de înscriere, însoțite de documentația solicitată, transmise după data de 05.07.2024, nu vor fi luate în considerare

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs vor fi adresate sefului I.P.J Brasov si vor fi transmise online la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane concurs@bv.politiaromana.ro pana la data de 05.07.2024, ora 16.00, inclusiv in zilele nelucratoare.
    Dosarele de recrutare vor fi depuse pana la aceeasi data, respectiv 05.07.2024, ora 16.00, exclusiv electronic (scanat, format PDF editabil), la adresa de e-mail mentionata anterior.

    Fisa postului poate fi consultata la cerere, de catre candidati la sediul IPJ Brasov - SRU

Date de contact:
  1. Relatii suplimentare se pot obtine la Serviciul Resurse Umane din cadrul I.P.J. Brasov, telefon interior 068/20360 sau 068/20361

Grafic concurs:
  1. grafic - BSS.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 22:23
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 22:09
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 22:09
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 25.06.2024, ora 22:09
  4. Tematica si bibl.pdf - Adăugat la: 25.06.2024, ora 22:23
  5. Anunț - 3152-Concurs TCO la Biroul Siguranța Școlară - Concurs TCO la Biroul Siguranța Școlară.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 0:33
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Adeverinta SRU - erata adeverinta pdf.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 12:05
  2. Erată - Grad maxim prevazut - bss.pdf - Adăugat la: 27.06.2024, ora 9:52
  3. Erată - Modificare grafic concurs - Erata grafic modif 27.07.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 9:07