Postat la data de: 26.06.2024, ora 14:39
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs ofițer principal I la Centrul Operațional - Secretariat Tehnic Permanent

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Vaslui organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 29 - ofițer principal I prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Vaslui - Centrul Operațional - Secretariat Tehnic Permanent, jud. VS, MUNICIPIUL VASLUI, Domeniu de activitate: Centru operațional
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licență (S), absolvite cu diploma de licență sau echivalentă în unul dintre domeniile fundamentale: ”științe inginerești”, ”științe sociale”, ”științe umaniste și arte”, ”matematică și științe ale naturii”;
    În cazul în care pe actele de studii denumirea domeniului sau a specializării diferă de cele
    menţionate mai sus, se va depune la dosar, obligatoriu, o adeverinţă din care să reiasă
    echivalarea studiilor.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical;
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic;
  • definirea sumara a atributiilor postului: - gestionează documentele CJSU sau pe cele în legătură cu activitatea comitetelor locale pentru situații de urgență;
    - pregătește din punct de vedere logistic, operativ și organizatoric desfășurarea ședințelor CJSU;
    - execută lucrările și operațiunile de secretariat pe timpul ședințelor CJSU și redactează hotărârile adoptate și proiectele de ordine sau dispoziții.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
01.07.2024, ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 
08.07.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 20.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă la testul scris, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale din tematica şi bibliografia stabilită pentru proba scrisă, cu subiecte elaborate la nivelul comisiei de concurs. Interviul structurat pe subiecte profesionale, folosit ca și probă de departajare, nu poate fi contestat.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Dacă pentru ocuparea postului este necesară obținerea unor avize/autorizații speciale
    pentru exercitarea atribuțiilor, iar acestea nu se obțin ulterior numirii în funcție, cadrul
    militar este eliberat din funcție și pus la dispoziție în condițiile legii.

  9. Nu vor fi acceptate documentele solicitate în original care prezintă deteriorări sau alterări
    ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticității documentului sau
    sunt plastifiate.

  10. Recrutarea în vederea încadrării posturilor cu trecerea maiștrilor militari/subofițerilor în
    corpul ofițerilor, vizează doar maiștrii militari/subofițerii în activitate din Ministerul
    Afacerilor Interne.

Informații suplimentare:
  1. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa 3 la OMAI nr. 177/2016 privind
    activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și
    completările ulterioare, numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină
    raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic
    nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care
    îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este
    încadrat.

  2. Prin înscrierea la concurs candidații își manifestă acordul cu privire la condițiile și modul
    de organizare și desfășurare a concursului.

  3. Atât proba testului scris, cât și interviul de departajare (organizat doar în situația în care
    se impune departajarea candidaților) se înregistrează audio/video.

  4. Informații referitoare la procedura de înscriere la concurs:
    - cererea de înscriere la concurs, copia actului de identitate, CV-ul şi Declaraţia de
    confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit, printr-un singur
    e-mail, completate și scanate la adresa de e-mail: concurs_sthp@isuvaslui.ro, exclusiv, în
    format electronic (scanat alb-negru în format .pdf, într-un singur e-mail cu fișier unic
    (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb), conform Graficului de
    desfășurare a concursului din prezentul anunț;
    - la subiectul e-mail-ului se va specifica numele, prenumele și funcția pentru care dorește
    participarea la concurs (ex. cerere Popescu Vasile_ofițer principal I_STHP);
    - în cuprinsul cererii de înscriere la concurs (completată de către candidat în mod lizibil
    cu pix sau stilou de culoare albastră și semnată) candidații vor menționa postul și
    structura pentru care solicită înscrierea;
    - candidaţii care depun cererile de înscriere la concurs, copia actului de identitate, CV-ul
    şi Declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare la adresa de
    e-mail: concurs_sthp@isuvaslui.ro în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail
    de confirmare a înscrierii la aceeaşi adresă de e-mail de pe care au fost transmise
    documentele (în intervalul normal de lucru, respectiv între orele 08.00 - 16.00 ale fiecărei
    zile lucrătoare), prin care li se va comunica un cod unic de identificare în baza căruia se
    pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfăşurarea concursului;
    - celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise în format
    SCANAT, în volum complet, exclusiv, în format electronic (scanat alb-negru în format .pdf
    , într-un singur e-mail cu fișier unic (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea
    de 10 Mb), la adresa de e-mail concurs_sthp@isuvaslui.ro, conform Graficului de
    desfășurare a concursului din prezentul anunț;
    - documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de numele
    candidatului (ex. documente constitutive dosar POPESCU VASILE).

Date de contact:
  1. Informaţii suplimentare despre organizarea concursului şi depunerea documentelor se
    pot obţine la Serviciul Resurse Umane al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Podul
    Înalt” al Judeţului Vaslui sau la telefon 0235/311212 int. 27.126 și 27007, în fiecare zi
    lucrătoare, între orele 09.00-15.00.

Grafic concurs:
  1. Graficul desfășurării concursului.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 13:36
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 12:21
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 12:21
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 12:21
  4. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE OFITER SThP.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 13:22
  5. Anunț - 3294-Concurs ofițer principal I la Centrul Operațional - Secretariat Tehnic Permanent - Concurs ofițer principal I la Centrul Operațional - Secretariat Tehnic Permanent.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 14:39
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Anunț invalidare concurs - ANUNT INVALIDARE CONCURSURI TCO.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 16:27