Postat la data de: 28.06.2024, ora 10:30

CONCURS TCO, 12 POSTURI OF. DE POL. LA SPCP BUC,CS,CV,HR,IF,HD,SB,MS,TL

Directia Generala de Pasapoarte organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
  3. Hotărârea Guvernului nr. 1693/2004 privind modul de organizare şi funcţionare a serviciilor publice comunitare de paşapoarte, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  1. poz. 5 - OFIȚER SPECIALIST II prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Pasapoarte, unitatea: Inst.Pref.Mun.București - SPCP - BUCURESTI, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Pașapoarte
  2. poz. 6 - OFIȚER SPECIALIST II prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Pasapoarte, unitatea: Inst.Pref.Mun.București - SPCP - BUCURESTI, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Pașapoarte
  3. poz. 40 - OFIȚER SPECIALIST II prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Pasapoarte, unitatea: Inst.Pref.Mun.București - SPCP - BUCURESTI, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Pașapoarte
  4. poz. 3 - OFIȚER SPECIALIST III prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Pasapoarte, unitatea: Inst.Pref.Jud.Caras-Severin - SPCP - CARAS-SEVERIN, jud. CS, MUNICIPIUL RESITA, Domeniu de activitate: Pașapoarte
  5. poz. 2 - OFIȚER SPECIALIST I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Pasapoarte, unitatea: Inst.Pref.Jud.Covasna - SPCP - COVASNA, jud. CV, ORAS COVASNA, Domeniu de activitate: Pașapoarte
  6. poz. 4 - OFIȚER PRINCIPAL I prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Pasapoarte, unitatea: Inst.Pref.Jud.Harghita - SPCP - HARGHITA, jud. HR, MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC, Domeniu de activitate: Pașapoarte
  7. poz. 4 - OFIȚER PRINCIPAL II prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Pasapoarte, unitatea: Inst.Pref.Jud.Hunedoara - SPCP - HUNEDOARA, jud. HD, MUNICIPIUL HUNEDOARA, Domeniu de activitate: Pașapoarte
  8. poz. 5 - OFIȚER PRINCIPAL II prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Pasapoarte, unitatea: Inst.Pref.Jud.Hunedoara - SPCP - HUNEDOARA, jud. HD, MUNICIPIUL HUNEDOARA, Domeniu de activitate: Pașapoarte
  9. poz. 4 - OFIȚER PRINCIPAL I prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Pasapoarte, unitatea: Inst.Pref.Jud.Ilfov - SPCP - ILFOV, jud. IF, MUNICIPIUL BUCURESTI - Com. ILFOV, Domeniu de activitate: Pașapoarte
  10. poz. 5 - OFIȚER PRINCIPAL II prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Pasapoarte, unitatea: Inst.Pref.Jud.Mures - SPCP - MUREȘ, jud. MS, MUNICIPIUL TARGU MURES, Domeniu de activitate: Pașapoarte
  11. poz. 5 - OFIȚER PRINCIPAL II prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Pasapoarte, unitatea: Inst.Pref.Jud.Sibiu - SPCP - SIBIU, jud. SB, MUNICIPIUL SIBIU, Domeniu de activitate: Pașapoarte
  12. poz. 5 - OFIȚER PRINCIPAL II prevăzut cu gradul de Comisar de poliție - arma: Pasapoarte, unitatea: Inst.Pref.Jud.Tulcea - SPCP - TULCEA, jud. TL, MUNICIPIUL TULCEA, Domeniu de activitate: Pașapoarte
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Agentul de poliție poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este declarat «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; (*)
b) nu este sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
c) nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h);
d) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
e) a absolvit studii superioare și îndeplinește condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.


(*) Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: MINIM SUBINSPECTOR DE POLIȚIE
  • pregătire de bază: Învăţământ superior militar, de informaţii, de ordine publică şi de securitate naţională sau studii universitare de licenţă (S) cu diplomă de licenţă/inginer/urbanist, sau să fie posesor al unei diplome de licenţă (echivalentă), corespunzător învăţământului superior de lungă durată din perioada anterioară aplicării Legii nr. 288/2004 privind organizarea studiilor universitare, cu modificările şi completările ulterioare.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Deține sau obține ulterior autorizație pentru acces la informații conform clasei/nivelului de secretizare prevăzut în fișa postului.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Să fie apt medical pentru ofițer de poliție.
  • trăsături psihice şi de personalitate: Să fie apt psihologic pentru ofițer de poliție.
  • definirea sumara a atributiilor postului: Fișele posturilor scoase la concurs pot fi consultate de către candidați la sediul Direcției Generale de Pașapoarte, în baza unei solicitări scrise.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
05.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - agent
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - candidatul nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu.

    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  13. Declarație testare psihologică

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Agenții de poliție pentru care s-a emis un aviz psihologic (APT/INAPT) aflat, la momentul depunerii dosarului de recrutare, în perioada de valabilitate de 6 luni, ca urmare a evaluării psihologice pe care au susținut-o pentru același scop, în cadrul altor proceduri de concurs, prin modalitatea trecerii în corpul ofițerilor de poliție a agenților de poliție care îndeplinesc condițiile legale, vor completa, în acest sens, o declarație pe proprie răspundere (conform modelului prevăzut la rubrica FIȘIERE ANUNȚ).

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba scrisă va consta într-un test scris, de tip grilă, elaborat de către Comisia de concurs din tematica și bibliografia recomandată, având ca scop verificarea cunoștințelor de specialitate pe care le au candidații și va fi înregistrată audio-video.

  6. În cadrul probei scrise, candidații nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate și pix/stilou de culoare albastră (nu vor avea voie cu orice tip de materiale documentare, precum și cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare de tip telefon, smartwatch, tablete, căști ș.a.a.).
    Nu este admisă utilizarea instrumentelor de scris (pixuri/stilouri ș.a.a.) care permit ștergerea și rescrierea.
    Fraudele, precum și tentativa de săvîrșire a acestora se sancționează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaților în cauză


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Nota acordată după soluţionarea contestaţiei la testul scris este definitivă.

  5. Rezultatele la contestaţii se comunică candidaţilor prin afişare la sediul Direcţiei Generale de Paşapoarte şi se postează la rubrica "FIŞIERE PUBLICATE ULTERIOR ACTIVĂRII ANUNŢULUI".

  6. În situaţia în care, în urma analizei contestaţiei se constată că grila de corectare conţine erori, comisia de soluţionare a contestaţiilor dispune anularea întrebării, precum şi a răspunsurilor formulate pentru respectiva întrebare şi acordă, din oficiu, punctajul maxim corespunzător întrebării tuturor candidaţilor

Departajare:
  1. In situația în care după corectarea testului scris (test grilă) și a soluționării eventualelor contestații, mai mulți candidați au obținut aceeași notă finală (cea mai mare notă, însă minim 7), în funcție de numărul posturilor scoase la concurs pentru fiecare serviciu public comunitar de pașapoarte în parte, departajarea acestora se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale.

  2. Interviul se va susţine după expirarea termenului de soluţionare a eventualelor contestaţii la testul grilă, pe baza aceloraşi tematici şi bibliografii stabilite la testul grilă, la o dată ce va fi comunicată prin postarea unui anunţ ulterior la rubrica "FIŞIERE PUBLICATE ULTERIOR ACTIVĂRII ANUNŢULUI", precum şi la avizierul acestei unități.

  3. Interviul poate fi contestat în termen de 24 de ore de la afișarea rezultatelor, exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail dgp.concurs10@mai.gov.ro.

  4. Eventualele contestații se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  5. Este declarat ADMIS la concurs candidatul care a obținut nota cea mai mare la interviu, indiferent de nota obținută.

  6. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obţinute va fi postat în secțiunea ”FIŞIERE PUBLICATE ULTERIOR ACTIVĂRII ANUNŢULUI” din această pagină.

  7. Candidaţii declaraţi "respins", în urma interviului de departajare, la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa, în baza notei finale obţinute la respectivul concurs, alte posturi vacante în aceeaşi unitate sau în alte unităţi.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. În conformitate cu prevederile art. 22 alin. (2) lit. d) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016, cu modificările și completările ulterioare, dosarul de recrutare se constituie exclusiv în format electronic. Documentele necesare se depun prin transmiterea acestora, de pe o singură adresă de email validă, exclusiv în format electronic SCANAT (de tip .PDF, dimensiune max. 10 MB), la adresa de email dgp.concurs10@mai.gov.ro, exclusiv în perioada stabilită potrivit Graficului de desfășurare a concursului.

  9. Este interzisă transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare prin orice altă modalitate decât cea indicată la paragraful 8 de mai sus (secțiunea Atenționări) sau în alt format decât cel electronic SCANAT (.PDF). NU se iau în considerare documentele transmise prin orice altă modalitate decât cea reglementată în prezentul paragraf, nu se iau în considerare cele care depășesc termenul de transmitere stabilit.

  10. După încheierea perioadei de transmitere a dosarelor de recrutare, potrivit Graficului de desfășurare a concursului, nu vor mai fi luate în considerare orice alte documente transmise de către candidați.

  11. Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii:
     Documentele care necesită a fi completate (exemplu: cererea de înscriere, declaraţia,etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate şi semnate, iar ulterior SCANATE în format .PDF şi transmise în format electronic la adresa de e-mail dgp.concurs10@mai.gov.ro (candidaţii vor manifesta atenţie maximă ca documentele să fie completate corect şi integral);
     Fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier .PDF distinct/separat, denumirea fişierului fiind compusă din numele candidatului şi conţinutul fişierului (exemplu: Popescu Ioan_act de identitate, Popescu Ioan_cerere înscriere, etc.);
     Toate documentele vor fi scanate, unul câte unul, separat în câte un fișier .PDF, candidaţii urmând a verifica înaintea transmiterii conţinutul fişierului .pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original: exemplu – diploma de licenţă este scanată faţă-verso) şi este lizibil. Mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fişierele .pdf ataşate e-mailului) pentru înscrierea la concurs nu trebuie sădepăşească 10 MB;
     E-mailul transmis de către candidat va avea SUBIECTUL (titlu) de următoarea formă: nume,prenume candidat, conţinutul e-mailului şi concursul la care se înscrie (exemplu: Popescu Ioan _ Dosar de recrutare concurs 12 ofițeri de poliție SPCP).

  12. Cererile de înscriere la concurs din care să rezulte în mod expres denumirea structurii (serviciul public comunitar de pașapoarte al jud./Mun…….) pentru care candidează vor fi adresate directorului general al Direcţiei Generale de Paşapoarte și se vor transmite însoțite de toate documentele constitutive ale dosarului de recrutare EXCLUSIV în perioada stabilită potrivit Graficului de desfășurare a concursului.
    Important! Având în vedere faptul că posturile scoase la concurs sunt prevăzute în cadrul unor servicii publice comunitare de pașapoarte ce fac parte din structura organizatorică a unor unități diferite, respectiv din cadrul Instituțiilor prefectului ale județelor menționate în titlul ANUNȚULUI, cu calitate distinctă de ordonator de credite, nu vor fi acceptate opțiuni de înscriere la mai mult de un singur serviciu public comunitar de pașapoarte județean!

  13. Ulterior transmiterii dosarelor de recrutare, candidaților li se va comunica, în termen de 2 zile lucrătoare de la recepționarea acestora, la adresa de e-mail menționată în cuprinsul cererii de înscriere, un E-MAIL DE CONFIRMARE a primirii acestuia, de la aceeași adresă, respectiv dgp.concurs10@mai.gov.ro, precizându-se codul unic de identificare, atribuit individual în baza numărului de înregistrare a cererii de participare la concurs. Doar în situația necomunicării codului unic de identificare în acest termen (existând posibilitatea unor probleme de natură tehnică) candidații vor lua legătura telefonic cu specialiștii Serviciului Resurse Umane la datele de contact precizate.

  14. Prin înscrierea la acest concurs, candidaţii îşi manifestă implicit acordul cu privire la condiţiile şi modul de organizare şi desfăşurare a concursului.

Informații suplimentare:
  1. După finalizarea concursului, candidatul declarat"admis" va depune toate documentele, transmise electronic, din dosarul de recrutare, în original. Documentele care rămân, în copie, la dosarul de recrutare se vor certifica pentru conformitate cu originalul și se vor semna de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor se restituie candidatului, după certificarea copiilor. Documentele menționate pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care activitățile de certificare nu se mai realizează.

  2. În situația în care candidatul declarat "admis" nu depune toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute. Dacă nu există un alt candidat care să fi obținut nota necesară pentru a fi declarat "admis" la concurs, se poate organiza un nou concurs, potrivit actelor normative incidente.

  3. În situația invalidării concursului deoarece candidatul declarat "admis" nu îndeplinește condițiile de participare la concurs ori dosarul său de recrutare este incomplet, precum și în celelalte situații în care ocuparea postului vacant pentru care s-a organizat concurs nu este posibilă din motive care țin exclusiv de persoana candidatului declarat "admis", oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute. Dacă nu există un alt candidat care să fi obținut nota necesară pentru a fi declarat "admis", se poate organiza un nou concurs, potrivit dispozițiilor Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 140/2016, cu modificările și completările ulterioare.

  4. În conformitate cu prevederile art.21 alin.(5) din Legea nr.360/2002, cu modificările și completările ulterioare, agentul de poliție care intră în corpul ofițerilor de poliție în condițiile art.9 alin.(2), i se acordă gradul professional în funcție de vechimea în structurile Ministerului Afacerilor Interne.

  5. Conform art.21 alin.(7) din Legea nr. 360/2002, ofițerii de poliție proveniți din rândul agenților de poliție, absolvenți cu diplomă de licență sau echivalentă a instituțiilor de învățământ superior cu profil corespunzător specialităților necesare poliției, se încadrează în funcții de execuție prevăzute în statele de organizare cu gradele profesionale egale sau mai mari cu cel mult 3 trepte față de cele pe care le au.

  6. În cazul în care avizele/autorizațiile speciale nu sunt deținute și nu se obțin ulterior, după numirea în funcție, polițistul va fi pus la dispoziție conform prevederilor art. 27^21 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul polițistului și ale art. 57^1 alin. (6) din Anexa nr. 3 la Ordinul m.a.i. 140/2016.

Date de contact:
  1. Documentele de concurs vor fi depuse la adresa de e-mail dgp.concurs10@mai.gov.ro.
    Relaţii suplimentare privind condiţiile de participare la concurs şi documentele necesarese pot obţine la Direcţia Generală de Paşapoarte – Serviciul Resurse Umane, telefon021/2128626, interior 25732, 25735, 25731, în zilele lucrătoare, între orele 10:00–12:00.

Grafic concurs:
  1. GRAFIC concurs TCO 12 OF SPCP 27.07.2024.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 10:26
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 13:20
  2. Tematica si bibliografie TCO - SPCP 27.07.2024.pdf - Adăugat la: 27.06.2024, ora 12:10
  3. Model - CERERE participare concurs TCO 12 OFITERI - ANEXA 1 - CERERE participare concurs TCO 12 OFITERI SPCP 27.07.2024.pdf - Adăugat la: 27.06.2024, ora 13:44
  4. Model - DECLARATIE confirmare cunoastere conditii recrutare concurs TCO 12 OFITERI - ANEXA 2 - DECLARATIE confirmare cunoastere conditii recrutare concurs TCO 12 OFITERI SPCP 27.07.2024.pdf - Adăugat la: 27.06.2024, ora 13:45
  5. Model - Declarație testare psihologica TCO - Declarație testare psihologica TCO DGP 27.07.2024.pdf - Adăugat la: 27.06.2024, ora 13:46
  6. Anunț - 3318-CONCURS TCO, 12 POSTURI OF. DE POL. LA SPCP BUC,CS,CV,HR,IF,HD,SB,MS,TL - CONCURS TCO, 12 POSTURI OF. DE POL. LA SPCP BUC,CS,CV,HR,IF,HD,SB,MS,TL.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 10:31
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.