Postat la data de: 01.07.2024, ora 17:04

OFITER I, OFITER SPECIALIST II - CENTRUL OPERATIONAL / BIROUL COORDONARE SI INTERVENTIE MISIUNI

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Bucuresti - Ilfov organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 12 - OFITER I prevăzut cu gradul de Maior - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU Bucuresti - Ilfov - CENTRUL OPERATIONAL - SERVICIULUI ANALIZA SI COORDONARE MISIUNI, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  • poz. 1166 - OFITER SPECIALIST II prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU Bucuresti - Ilfov - Grupului de interventie nr. 2 "Slt. Ionuț-Cristian Ungureanu" - Biroul Coordonare Intervenții și Misiuni, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  • poz. 2232 - OFITER I prevăzut cu gradul de Maior - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU Bucuresti - Ilfov - Grupului de Interventie nr. 4 - Biroul Coordonare Intervenții și Misiuni, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  • poz. 2697 - OFITER I prevăzut cu gradul de Maior - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU Bucuresti - Ilfov - Grupului de Interventie nr. 5 - Biroul Coordonare Intervenții și Misiuni, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru mai multe posturi distincte (la alegerea candidatului)
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent;
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă, militare sau civile, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în una dintre specializările următoarelor domenii de licenţă: ”Matematică”, ”Informatică”, ”Fizică”, ”Chimie”, ”Inginerie chimică”, ”Geografie”, ”Geologie”, ”Ştiinţa mediului”, ”Inginerie civilă”, ”Ingineria instalaţiilor”, ”Inginerie electrică”, ”Inginerie mecanică”, ”Inginerie energetică”, ”Inginerie electronică, telecomunicaţii şi tehnologii informaţionale”, ”Inginerie geologică”, ”Inginerie geodezică”, ”Mine, petrol şi gaze”, ”Inginerie aerospaţială”, ”Ingineria autovehiculelor”, ”Agronomie”, ”Horticultură”, ”Inginerie forestieră”, ”Silvicultură”, ”Biotehnologii”, ”Ingineria produselor alimentare”, ”Zootehnie”, ”Inginerie marină şi navigaţie”, ”Arhitectură navală”, ”Mecatronică şi robotică”, ”Calculatoare şi tehnologia informaţiei”, ”Ingineria sistemelor”, ”Inginerie genistică”, ”Inginerie industrială”, ”Ingineria transporturilor”, ”Inginerie şi management în agricultură şi dezvoltarea rurală”, ”Ştiinţe inginereşti aplicate”, ”Ingineria materialelor”, ”Inginerie de armament, rachete şi muniţii”, ”Ingineria mediului”, ”Inginerie şi management”, ”Drept”, ”Ştiinţe administrative”, ”Ştiinţe ale comunicării”, ”Asistenţă socială”, ”Relaţii internationale şi studii europene”, ”Ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică”, ”Administrarea afacerilor”, ”Management”, ”Marketing”, ”Economie şi afaceri internationale”, ”Cibernetică, statistică şi informatică economică”, ”Contabilitate”, ”Economie”, ”Finanţe”, ”Sociologie”, ”Ştiinţe ale educaţiei”, ”Psihologie”, ”Istorie”, ”Educaţie Fizică şi Sport”, ”Kinetoterapie”, ”Management în sport”.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical;
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului:
    OFITER SPECIALIST II - autorizație de acces la informații clasificate de nivel "Secret", (după încadrare, potrivit principiului necesității de a cunoaște);

    OFITER I - autorizație de acces la informații clasificate de nivel "Secret de Serviciu", (după încadrare);
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3-6 luni;
  • definirea sumara a atributiilor postului:
    OFITER I din cadrul Centrului Operational – Serviciul Analiză și Coordonare Misiuni
    - urmărește situația operativă din zona de competență a inspectoratului și participă la centralizarea datelor și informațiilor ce se asigură primului adjunct, în vederea elaborărării concepției specifice privind planificarea, pregătirea, organizarea și desfășurarea acțiunilor de răspuns, precum și a concepției de acțiune în situații de urgență pe tipuri de riscuri;
    - participă la coordonarea acțiunilor de intervenție cu grad ridicat de complexitate, cât și la transniterea operative a deciziilor, dispozițiilor și ordinelor emise către subunitățile operative din cadrul inspectoratului;
    - participă la activități de control și îndrumare la grupurile de intervenție și subunitățile subordonate.

    OFITER SPECIALIST II și OFIȚER I din cadrul Birourilor Coordonare Intervenții și Misiuni
    - îndrumă, coordonează și controlează activitatea la nivelul subunităților subordonate grupului pe linie de: planificare, pregătire, organizare, controlul, desfășurarea, conducerea și raportarea activităților privind intervenția în situații de urgență, pregătirea profesională a personalului, securitate și sănătate în muncă, protecția mediului, organizarea serviciului de permanență, logistică și resurse umane;
    - întocmește documentele pe linie de planificare, pregătirea, organizarea, controlul, desfășurarea, conducerea și raportarea activităților privind intervenția în situații de urgență, pregătire profesională a personalului, securitate și sănătate în muncă, protecția mediului, organizarea serviciului de permanență, logistică și resurse umane;
    - asigură transmiterea la timp, la structurile subordonate a ordinelor comandantului și ale eșaloanelor superioare pe linie de: planificare, pregătire, organizare, controlul, desfășurarea, conducerea și raportarea activităților privind intervenția în situații de urgență, pregătire profesională a personalului, securitate și sănătate în muncă, protecția mediului, organizarea serviciului de permanență, logistică și resurse umane.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
08.07.2024, ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 
15.07.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă la testul scris, departajarea candidaților se realizează pe baza unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat „admis” candidatul care obține nota cea mai mare la acesta. Interviul nu se contestă!

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. În situația în care studiile candidatului nu sunt în concordanță cu domeniile de licență prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 367/2023 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor și al specializărilor/programelor de studii universitare și a structurii instituțiilor de învățământ superior pentru anul universitar 2023-2024, candidații au obligativitatea să depună la dosar o adeverință eliberată de unitatea de învățământ absolvită, din care să reiasă echivalarea studiilor absolvite cu cele prevăzute în prezentul anunț la pregătirea de bază.

  2. Prin înscriere la concurs, candidatul îşi exprimă acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (în condițiile Regulamentului UE 679/2016) şi cu privire la înregistrarea audio-video a probelor de concurs.

  3. Pentru înscriere la concurs, candidații transmit până în data de 08.07.2024, ora 12:00, Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Dealul Spirii” București-Ilfov cererea de înscriere, CV-ul model comun european, declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare și copia actului de identitate la adresa de e-mail concursuri2@isubif.ro. Transmiterea de către candidați a celorlalte documente din anunțul de concurs se va face până la data de 15.07.2024, ora 16:00 la adresa de e-mail concursuri2@isubif.ro, prin depunerea unor fișiere în format .pdf (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb, în situația în care din motive tehnice dimensiunea e-mailului inițial depășește 10 Mb se vor transmite mai multe e-mailuri denumite conform exemplului mai jos menționat adăugând partea I sau partea II, III, etc.), scanate lizibil. La subiectul e-mailu-lui prin care se transmit documentele de înscriere, candidații vor specifica numele, prenumele, funcția pentru care candidează (ex. Popescu Vasile – funcția – Serviciul/Structura). Documentele transmise se scanează individual și se denumesc în mod corespunzător, denumirea fișierului atașat fiind formată din numele și prenumele candidatului, respectiv conţinutul documentului (ex. Popescu Vasile - Cerere înscriere, Popescu Vasile - CV, Popescu Vasile - CI, etc.). Documentele vor fi transmise în mod obligatoriu doar ca atașamente la e-mail, din motive de securitate nu vom accesa link-uri și nici nu vom activa conturi pe platforme externe pentru a putea descărca documentele transmise de candidați.

  4. La înscriere, candidaților li se atribuie un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, urmând ca acesta să fie folosit pentru identificarea candidaților pe întreaga procedură de concurs. Codul unic de identificare va fi comunicat candidaților, prin transmiterea unui email, ca răspuns la e-mail-ul prin care aceștia au înaintat documentele solicitate pentru participarea la concurs. În funcție de numărul de solicitări primite, confirmarea înscrierii și transmiterea codului unic de identificare se va face în zilele lucrătoare. Persoanele care au transmis documentele pentru înscriere și nu regăsesc e-mailul de confirmare a înscrierii la concurs și de atribuire a codului unic de identificare, sunt rugate să verifice și secțiunea SPAM a e-mailului.

  5. ESTE INTERZISĂ înscrierea prin fax, prin poștă, inclusiv poșta militară sau orice alte mijloace decât prin adresa de e-mail menționată în prezentul anunț.

  6. ATENŢIE! În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

Date de contact:
  1. e-mail: concursuri2@isubif.ro
    telefon: 021.207.55.00 - interior 29137, între orele 09:00-15:00

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs 01.07.2024.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 13:27
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 14:00
  2. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE OFITER AECI.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 14:45
  3. Model - Cerere inscriere - Cerere de inscriere.pdf - Adăugat la: 27.06.2024, ora 14:59
  4. Model - Declaratie - Declaratie.pdf - Adăugat la: 27.06.2024, ora 14:59
  5. Anunț - 3327-OFITER I, OFITER SPECIALIST II - CENTRUL OPERATIONAL / BIROUL COORDONARE SI INTERVENTIE MISIUNI - OFITER I, OFITER SPECIALIST II - CENTRUL OPERATIONAL / BIROUL COORDONARE SI INTERVENTIE MISIUNI.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 17:04
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.