Postat la data de: 26.06.2024, ora 17:14
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Ofițer I - Centrul Operațional - Compartimentul Analiză, Evaluare și Coordonare Intervenție

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Brasov organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Adresa IGSU nr. 96215 din 25.06.2024 privind demararea procedurilor de concurs pentru încadrarea unor posturi de execuție vacante de ofițeri, de la nivelul I.G.S.U. și al unităților subordonate, prin trecerea maiștrilor militari/ subofițerilor în corpul ofițerilor
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 8 - Ofițer I prevăzut cu gradul de Maior - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Brasov - Centrul Operațional - Compartimentul Analiză, Evaluare și Coordonare Intervenție, jud. BV, MUNICIPIUL BRASOV, Domeniu de activitate: Centru operațional
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licență (S), absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în unul dintre domeniile fundamentale: științe inginerești, științe sociale, știința sportului și educației fizice, științe umaniste și arte, matematică și științe ale naturii
  • pregătire de specialitate: -
  • alte cunoştinţe: -
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: -
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 0 ani/ 0 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 0 ani/ 0 ani
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 0 ani/ 0 ani
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: -
  • aptitudini şi abilităţi necesare: -
  • atitudini necesare/comportament: nu este cazul
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizație de acces la informații clasificate de nivel secret de serviciu, după încadrare
  • definirea sumara a atributiilor postului: - participă la gestionarea situației cu forțele și mijloacele pentru intervenție aflate la dispoziția structurilor de intervenție din subordinea inspectoratului județean;
    - participă la gestionarea activității de organizare și realizare a misiunilor inspectoratului județean pe timpul desfășurării unor evenimente de amploare sau de interes deosebit.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
01.07.2024, ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 
08.07.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 20.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Este declarat „admis” candidatul care a obținut nota cea mai mare la testul scris.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Nota acordată după soluționarea contestației la testul scris este definitivă.

Departajare:
  1. În situaţia în care, la concursul pentru ocuparea unui post de execuţie vacant, mai mulţi candidaţi au obținut aceeaşi notă, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat «admis» candidatul care obţine nota cea mai mare;

  2. Interviul structurat pe subiecte profesionale nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Dacă pentru ocuparea unor posturi este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor, iar acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie, cadrul militar este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii, cu excepţia situaţiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.

  9. Recrutarea din sursă internă în vederea ocupării posturilor vacante are drept scop identificarea și atragerea candidaților care corespund cerințelor postului, din rândul personalului încadrat în unitatea în care este prevăzut postul sau în alte unități ale MAI - art. 1, alin. (2) din Anexa nr. 2 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.

Informații suplimentare:
  1. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I.
    Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  2. Prin înscrierea la concurs, candidaţii îşi exprimă acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (în condițiile Regulamentului UE 679/2016), precum și cu privire la condiţiile şi modul de organizare şi desfăşurare a concursului.

  3. Atât proba testului scris, cât și interviul de departajare (organizat doar în situația în care se impune departajarea candidaților) se înregistrează audio/ video.

  4. Informații referitoare la procedura de înscriere la concurs:
    - candidații transmit cererea de înscriere la concurs, CV-ul, actul de identitate și declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare, la adresa de e-mail concurs-cop@isujbv.ro, până în data de 01.07.2024, inclusiv (ora 12.00);
    - celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare se transmit, în volum complet, la aceeași adresă de e-mail, până la data de 08.07.2024, inclusiv (ora 15.00);
    - ESTE INTERZISĂ înscrierea prin fax, prin poștă, inclusiv poșta militară sau orice alte mijloace decât prin adresa de e-mail menționată în prezentul anunț;
    - documentele care necesită a fi completate (ex: cererea de înscriere, declarații, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate, iar ulterior scanate în format pdf (DOAR PDF, NU WORD, FOTO etc) și transmise în format electronic pe adresa de e-mail indicată (candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral);
    - fiecare document va fi scanat și salvat într-un fișier .pdf separat, denumirea fișierului fiind compusă din numele candidatului și conținutul fișierului (exemplu: Popescu Ioan-act identitate, Popescu Ioan-cerere înscriere, etc.);
    - toate documentele vor fi scanate în format .pdf, candidații urmând a verifica înaintea transmiterii, conținutul fișierului .pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original) și este lizibil;
    - e-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume, prenume candidat, conținutul e-mailului și concursul la care se înscrie;
    - documentele vor fi transmise de pe o adresă de e-mail personală, adresă la care în intervalul orar 08.00 - 16.00 al fiecărei zile lucrătoare, unitatea organizatoare va transmite confirmarea de primire a acestora, precum și codul unic de identificare atribuit candidatului;
    - în baza codului atribuit, candidatul se va identifica în anunţurile postate ulterior pe întreaga procedură de concurs;
    - în situația în care candidatul nu primește confirmarea în termenul prevăzut (o zi lucrătoare de la transmitere), ori se identifică orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, acesta va anunța exclusiv telefonic Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Țara Bârsei” al județului Brașov, în scopul identificării de soluţii care să nu împiedice înscrierea candidaţilor la concurs, la numărul de telefon 0268/428888, interior 27129/ 27130;
    Atenție! Documentele transmise de către candidat vor fi printate și prezentate comisiei de concurs pentru activitatea de validare/invalidare a candidaturilor. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.
    - transmiterea e-mail-ului de confirmare a primirii documentelor si atribuirea codului unic de identificare NU reprezintă o validare a candidaturii sau a faptului că dosarul de recrutare este corect și complet întocmit, conform specificațiilor din anunț, întrucât acest fapt este o obligație ce revine candidatului, iar verificarea corectitudinii întocmirii dosarului de recrutare și a îndeplinirii cerințelor de ocupare este atribuția exclusivă a comisiei de concurs, activitate care se efectuează la data stabilită expres în graficul de concurs;
    - documentele vor fi transmise în mod obligatoriu doar ca atașamente la e-mail, din motive de securitate nu vom accesa link-uri și nici nu vom activa conturi pe platforme externe pentru a putea descărca documentele transmise de candidați.

  5. Documentele de studii vor fi însoțite de foaia matricolă, respectiv de suplimentul descriptiv la diplomă, dacă pe acestea apare mențiunea că sunt însoțite de documentele respective.

Date de contact:
  1. Alte informații suplimentare cu privire la organizarea concursului și depunerea documentelor se mai pot obține și în timpul programului normal de lucru, la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Țara Bârsei” al județului Brașov.
    - Telefon: 0268/428888;
    - Interior: 27129, 27130;
    - E-mail: concurs-sru@isujbv.ro.

Grafic concurs:
  1. GRAFIC CONCURS - ofiter I_COP - AECI.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 14:54
Fișiere anunț:
  1. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE OFITER I - COP_AECI.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 14:52
  2. Model - Cerere înscriere concurs - Cerere inscriere concurs.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 14:57
  3. Model - Curriculum Vitae - Curriculum Vitae.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 14:57
  4. Model - Declarație confirmare cunoaștere condiții recrutare - Declaratie confirmare cunoastere conditii recrutare.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 14:57
  5. Anunț - 3332-Ofițer I - Centrul Operațional - Compartimentul Analiză, Evaluare și Coordonare Intervenție - Ofițer I - Centrul Operațional - Compartimentul Analiză, Evaluare și Coordonare Intervenție.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 17:14
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - Anunț invalidare concurs - Anunt invalidare concursurs COP TCO_28.06.2024.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 17:30