Postat la data de: 26.06.2024, ora 17:36

Anunţ concurs TCO - ofiţer specialist principal I la Compartimentul Achiziţii Publice

Agentia Nationala Impotriva Traficului de Persoane organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 42/b - ofiţer specialist principal I prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Agentia Nat Im Traficului de Persoane, unitatea: Ag. Nat. Impotriva Trafic. Pers. - Compartimentul Achiziţii Publice, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Achiziții
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

Agentul de poliție poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) este declarat «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; (*)
b) nu este sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
c) nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h);
d) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
e) a absolvit studii superioare și îndeplinește condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului.


(*) Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minimum subinspector de poliție
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă (S), absolvite cu diplomă de licenţă, ciclul I de studii universitare, în domeniile fundamentale: Matematică şi ştiinţe ale naturii, Ştiinţe Sociale, Ştiinţe inginereşti, Ştiinţe umaniste şi arte.
  • pregătire de specialitate: curs de specializare în domeniul achiziţiilor publice (se poate obţine şi în termen de 12 luni de la numirea pe post)
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: să deţină / obţină autorizație/certificat de acces la informații clasificate - potrivit nivelului prevăzut în fişa postului
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic
  • definirea sumara a atributiilor postului: cu atribuţii în domeniul achiziţiilor publice
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - agent
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - candidatul nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 27^21 alin. (2) sau art. 27^25 lit. a), b) şi h) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două evaluări anuale de serviciu.

    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  13. *Declaraţie testare psihologică

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Agenţii de poliţie pentru care s-a emis un aviz psihologic (APT/INAPT) aflat, la momentul înscrierii, în perioada de valabilitate de 6 luni, ca urmare a evaluării psihologice pe care au susţinut-o pentru acelaşi scop, în cadrul altor proceduri de concurs, prin modalitatea trecerii în corpul ofiţerilor de poliţie a agenţilor de poliţie care îndeplinesc condiţiile legale, vor completa, în acest sens, o declaraţie pe proprie răspundere (conform modelului prevăzut la rubrica FIŞIERE ANUNŢ).

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Nota acordată după soluţionarea contestaţiei la testul scris este definitivă.

  5. În situaţia în care, în urma analizei contestaţiei se constată că grila de corectare conţine erori, comisia de soluţionare a contestaţiilor dispune anularea întrebării, precum şi a răspunsurilor formulate pentru respectiva întrebare şi acordă, din oficiu, punctajul maxim corespunzător întrebării tuturor candidaţilor.

  6. Rezultatele la contestaţii se comunică candidaţilor prin afişare la rubrica "FIŞIERE PUBLICATE ULTERIOR ACTIVĂRII ANUNŢULUI".

Departajare:
  1. În situaţia în care, urmare a soluţionării eventualelor contestaţii sau a expirării termenului de depunere a acestora, mai mulţi candidaţi au obţinut aceeaşi notă finală, cea mai mare - de minimum 7.00, la testul scris (test grilă), departajarea acestora se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale.

  2. Interviul se va susţine după expirarea termenului de soluţionare a eventualelor contestaţii la testul grilă, pe baza aceloraşi tematici şi bibliografii stabilite la testul grilă, la o dată ce va fi comunicată prin postarea unui anunţ ulterior la rubrica "FIŞIERE PUBLICATE ULTERIOR ACTIVĂRII ANUNŢULUI".

  3. Interviul poate fi contestat în termen de 24 de ore de la afișarea rezultatelor, exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail concursuri.anitp@mai.gov.ro.

  4. Eventualele contestații se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  5. Este declarat ADMIS la concurs candidatul care a obținut nota cea mai mare la interviu, indiferent de nota obținută.

  6. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obţinute va fi postat în secțiunea ”FIŞIERE PUBLICATE ULTERIOR ACTIVĂRII ANUNŢULUI” din această pagină.

  7. Candidaţii declaraţi "respins", în urma interviului de departajare, la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa, în baza notei finale obţinute la respectivul concurs, alte posturi vacante în aceeaşi unitate sau în alte unităţi.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. În conformitate cu prevederile art. 22 alin. (2) lit. d) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016, cu modificările și completările ulterioare, dosarul de recrutare se constituie exclusiv în format electronic, documentele necesare fiind depuse prin transmiterea acestora, exclusiv în perioada stabilită potrivit Graficului de desfășurare a concursului, în format electronic scanat (fișiere tip.pdf), la adresa de e-mail concursuri.anitp@mai.gov.ro.

  9. Este interzisă transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare prin orice altă modalitate decât cea în format electronic scanat (se admite doar formatul.pdf) la adresa de e-mail a Agenției Naționale Împotriva Traficului de Persoane indicată, documentele urmând a nu fi luate în considerare în situaţia adoptării altei modalităţi decât cea reglementată în prezentul paragraf sau în cazul depășirii termenului de transmitere.

  10. După încheierea perioadelor de transmitere a cererilor de înscriere, respectiv a dosarelor de recrutare, potrivit Graficului de desfășurare a concursului, nu vor mai fi luate în considerare orice alte documente transmise de către candidați.

  11. . Reguli privind transmiterea documentelor necesare înscrierii:
     Documentele care necesită a fi completate (exemplu: cererea de înscriere, declaraţia, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate şi semnate, iar ulterior scanate în format .pdf şi transmise în format electronic la adresa de e-mail concursuri.anitp@mai.gov.ro (candidaţii vor manifesta atenţie maximă ca documentele să fie completate corect şi integral);
     Fiecare document va fi scanat şi salvat în fişierul .pdf separat, denumirea fişierului fiind compus din numele candidatului şi conţinutul fişierului (exemplu: Popescu Ioan - act identitate, Popescu Ioan - cerere înscriere, etc.);
     Toate documentele vor fi scanate în format .pdf, candidaţii urmând a verifica înaintea transmiterii conţinutul fişierului .pdf scanat, respectiv faptul că acesta este scanat integral (corespunde cu documentul original: exemplu – diploma de licenţă este scanată faţă-verso) şi este lizibil, mărimea totală a tuturor documentelor transmise de către candidat (fişierele .pdf ataşate e-mailului) pentru înscrierea la concurs nu trebuie să depăşească 10 MB;
     E-mailul transmis de către candidat va avea subiect (titlu) de următoarea formă: nume, prenume candidat, conţinutul e-mailului şi concursul la care se înscrie (exemplu: Popescu Ioan – Dosar de recrutare concurs ofițer de poliție Compartimentul Achiziţii Publice, poz. 42/b).

  12. Ulterior transmiterii cererilor de înscriere însoțite de documenația aferentă, candidaților li se va comunica, în termen de 2 zile lucrătoare de la recepționarea acestora, la adresa de e-mail menționată în cuprinsul cererii de înscriere și a CV-ului, un e-mail de confirmare a primirii acestuia de la aceeași adresă, respectiv concursuri.anitp@mai.gov.ro, precizându-se codul unic de identificare, atribuit individual în baza numărului de înregistrare a cererii de participare la concurs. Doar în situația necomunicării codului unic de identificare în acest termen, existând posibilitatea unor probleme de natură tehnică, candidații vor lua legătura telefonic cu specialiștii Compartimentului Resurse Umane, la datele de contact indicate.

Informații suplimentare:
  1. Agentului de poliţie declarat „admis” la concurs şi care îndeplineşte condiţiile legale pentru trecerea în corpul ofiţerilor, i se va acorda gradul profesional prin raportare la prevederile legale în vigoare și va fi încadrat în funcția minimă prevăzută de lege corespunzătoare gradului profesional acordat, conform prevederilor Legii nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare.

  2. Dacă pentru ocuparea unor posturi vacante este necesară obținerea unor avize/autorizații speciale pentru exercitarea atribuțiilor, iar acestea nu se obțin ulterior numirii în funcție, polițistul este eliberat din funcție și pus la dispoziție în condițiile legii, potrivit art. 57^1 alin. (6) din Anexa 3 la OMAI 140/2016.

Date de contact:
  1. Documentele de concurs vor fi depuse la adresa de e-mail concursuri.anitp@mai.gov.ro
    Informații/relații suplimentare se obțin în zilele lucrătoare între orele 10.00 - 14.00, la telefon
    0213118982, interior MAI 15497.

Grafic concurs:
  1. Grafic desfasurare concurs achizitii TCO.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 17:29
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 17:10
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 17:10
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 17:10
  4. Declaraţie testare psihologică - Declarație testare psihologica Achizitii TCO.docx - Adăugat la: 26.06.2024, ora 17:17
  5. TEMATICA si Bibliografia Achizitii.pdf - Adăugat la: 26.06.2024, ora 17:24
  6. Anunț - 3381-Anunţ concurs TCO - ofiţer specialist principal I la Compartimentul Achiziţii Publice - Anunţ concurs TCO - ofiţer specialist principal I la Compartimentul Achiziţii Publice.pdf - Adăugat la: 27.06.2024, ora 13:17
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Alte informări pentru candidați - MODIFICARE GRAFIC CONCURS - ANUNT MODIFICARE DATA+GRAFIC CONCURS ACHIZITII TCO.doc - Adăugat la: 27.06.2024, ora 13:16