Postat la data de: 14.11.2023, ora 16:31
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Șef birou la Biroul Prevenire și Proceduri Judiciare - S.P.C.F.A.

Directia Generala de Jandarmi a Municipiului Bucuresti organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 212 - sef birou prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - Serviciul Prevenirea şi Combaterea Faptelor Antisociale - Biroul Prevenire și Proceduri Judiciare, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI - - BUCURESTI BANEASA, Domeniu de activitate: Prevenirea și combaterea faptelor antisocialeIGJR
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: căpitan
  • pregătire de bază: studii universitare de licenţă – ciclul I Bologna și ciclul II Bologna/curs postuniversitar/master sau studii universitare de lungă durată cu licenţă, în domeniul ştiinţe juridice
  • pregătire de specialitate: nu este necesară
  • alte cunoştinţe: cultură generală şi cunoştinţe generale de operare pe calculator
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizaţie de acces pentru acces la informaţii clasificate din clasa „secrete de stat”, nivelul „secret”, (obţinută după numirea pe funcţie);
    - aviz de specialitate al directorului D.O.S.P. din I.G.J.R..*
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu sunt necesare cunoştinţe în domeniu
  • vechime în funcţii de conducere: nu este necesară vechimea în funcţii de conducere
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 - 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - capacitate intelectuală generală: dezvoltare foarte bună;
    - gândire analitică: dezvoltare foarte bună;
    - rapiditate în decizii: dezvoltare foarte bună;
    - flexibilitate mentală: dezvoltare foarte bună;
    - spirit de observaţie: dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de orientare temporo-spaţială: dezvoltare bună;
    - concentrarea, mobilitatea şi distributivitatea atenţiei: dezvoltare bună;
    - capacitate de reprezentare vizuală: dezvoltare bună;
    - viteză de reacţie: dezvoltare bună;
    - abilităţi organizatorice, decizionale, de coordonare şi planificare, de control: dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de lider: dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de comunicare şi relaţionare: dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de motivare a subordonaţilor : dezvoltare foarte bună;
    - competenţă şi profesionalism: dezvoltare foarte bună.
  • atitudini necesare/comportament: - conduită morală şi civică: dezvoltare foarte bună;
    - demnitate şi solidaritate: dezvoltare foarte bună;
    - spirit de iniţiativă, implicare: dezvoltare foarte bună;
    - acceptarea şi respectarea normelor: dezvoltare foarte bună;
    - disponibilitate pentru lucrul în echipă, spirit de echipă: dezvoltare foarte bună;
    - obiectivitate şi consecvenţă: dezvoltare foarte bună;
    - rigurozitate şi responsabilitate: dezvoltare foarte bună;
    - disponibilitate de schimbare, receptivitate la nou: dezvoltare bună;
    - dorinţa de autoperfecţionare: dezvoltare bună;
    - conştiinciozitate şi perseverenţă: dezvoltare foarte bună;
    - fidelitate faţă de instituţie: dezvoltare bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: „apt medical” pentru ocuparea unei funcţii de conducere.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - „apt” la testarea psihologică pentru ocuparea unei funcţii de conducere;
    - stabilitate / echilibru emoţional: dezvoltare foarte bună;
    - optimism, încredere în sine şi în ceilalţi: dezvoltare foarte bună;
    - dinamism / activism: dezvoltare bună;
    - sociabilitate, extroversiune: dezvoltare foarte bună;
    - rezistenţă la solicitări psihice şi fizice intense: dezvoltare foarte bună;
    - toleranţă la frustrare: dezvoltare foarte bună;
    - adaptabilitate: dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de mobilizare a potenţialului psihoenergetic şi fizic: dezvoltare foarte bună.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 6 ani vechime în Ministerul Afacerilor Interne.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 2 ani vechime în specialitatea structurilor de prevenire și combatere a faptelor antisociale
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este necesară vechimea în funcţii de conducere
  • definirea sumara a atributiilor postului: Planifică, organizează, conduce, coordonează şi controlează întreaga activitate a Biroului Prevenire și Proceduri Judiciare, în strictă conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare.
    Analizează factorii care influenţează calitatea îndeplinirii ordinelor primite de la eşaloanele superioare, prezentând propuneri pentru îmbunătăţirea activităţii.
    Răspunde de întreaga activitate a Biroului Prevenire și Proceduri Judiciare, de elaborarea documentelor operative de planificare, organizare, conducere şi control pe probleme specifice.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
20.11.2023, ora 15:00
Dată limită depunere dosar: 
24.11.2023, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  10. *Cerere atribuire cod unic de identificare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverință din care să reiasă perioada de valabilitate a autorizației la informații clasificate și nivelul de acces.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidaţii care au fost evaluaţi psihologic pentru ocuparea unor funcţii de conducere în ultimele 6 luni vor face menţiuni despre aceasta în cererea de atribuire a codului unic de identificare. Candidaţii care nu au fost evaluaţi psihologic, vor fi planificaţi prin grija Serviciului Resurse Umane al Direcţiei Generale de Jandarmi a Municipiului Bucureşti.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 08.12.2023
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  6. Pe baza criteriilor prevăzute în anexa nr. 3^3 la Ordinul M.A.I nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, candidaţilor declaraţi «promovat» li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 21.12.2023
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Interviul se va înregistra audio și video și se va desfășura la sediul Direcției Generale de Jandarmi a Municipiului București din Strada Jandarmeriei nr. 9-11, Sector 1, București, în data de 21.12.2023 începând cu ora 12.00.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestațiile vor fi transmise electronic, scanat, în format pdf, pe adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu și vor fi luate în considerare numai în cazul în care au fost depuse în interiorul termenului legal.

Departajare:
  1. Este declarat «admis» la concurs candidatul care a fost declarat «promovat» la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obținut la proba de evaluare a dosarelor de recrutare şi a punctajului rezultat prin ponderarea cu 70% a notei finale la proba interviului.

  2. În situaţia în care mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs.

  3. Dacă mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat «admis» candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare ocupării postului scos la concurs.

  4. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor în funcție de vechimea în specialitate și vechimea în studiile necesare ocupării postului scos la concurs, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat «admis».

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Documentele transmise după expirarea termenelor limită nu vor fi luate în considerare.

  9. Se va evita transmiterea documentelor în format imagine electronică/fotografie (ex. .jpg, .jpeg, .gif, .png etc).

Informații suplimentare:
  1. Adeverința eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat candidatul/ unităţii care are competență de numire pe postul unde este încadrat candidatul este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării prezentului anunț de concurs, iar din aceasta trebuie să reiasă următoarele:
    • vechimea în muncă/M.A.I.;
    • vechimea în armă;
    • vechimea în specialitatea structurii postului scos la concurs;
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    • vechimea în funcții de conducere;
    • dacă este cercetat disciplinar, se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17, alin (2) din Anexa 7 din Ordinului M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare;
    • calificativele obţinute pe întreaga perioada a carierei profesionale;
    • sancțiunile disciplinare de-a lungul carierei profesionale;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei profesionale;
    • cursurile/alte forme de pregătire absolvite, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuțiilor postului scos la concurs;

  2. Copiile documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului vor fi însoțite obligatoriu de supliment la diplomă/foaie matricolă, precum și de documente doveditoare din care să reiasă suportarea costurilor de către candidat, dacă este cazul.
    Documentele din care reiese absolvirea cursurilor sau a altor forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuțiilor postului scos la concurs vor fi transmise în integralitatea lor (acestea vor avea atașate/anexate foile matricole/ suplimentele eliberate, după caz, precum și documente doveditoare din care să reiasă suportarea costurilor de către candidat în cazul cursurilor/ formelor de pregătire plătite de către acesta).

  3. Toată documentația solicitată în vederea întocmirii dosarului de recrutare se va transmite exclusiv electronic, scanat, în format pdf, pe adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu.

  4. Pentru ÎNSCRIEREA LA CONCURS este necesară tramsmiterea, înainte de expirarea termenului limită de înscriere, respectiv 20.11.2023, ora 15.00, la adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu, a cererii de înscriere, declarației de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare, copiei după C.I., CV-ului și cererii de atribuire a codului unui de identificare.
    Candidații care transmit documentele necesare înscrierii la concurs în intervalul de timp alocat, vor primi un e-mail de confirmare în cel mai scurt timp, precum și un cod unic de identificare, în baza căruia se vor regăsi în anunțurile ulterioare privitoare la concurs.
    E-mailul de înaintare a documentelor necesare înscrierii la concurs va cuprinde la rubrica „subiect” sintagma „Cerere_BPPJ”, urmat de numele şi prenumele candidatului (Exemplu: Cerere_BPPJ_Cristescu_Ion).

  5. E-mail-ul de înaintare al DOSARULUI DE RECRUTARE va fi transmis până la data de 24.11.2023, ora 15.00, și va cuprinde la rubrica „subiect” sintagma „Dosar_BPPJ”, urmat de numele şi prenumele candidatului (Exemplu: Dosar_BPPJ_Cristescu_Ion). Documentele atașate în e-mail se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. cerere înscriere, CV, copie C.I. etc.). Nu vor fi luate în considerare documentele expirate, care prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă, care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt ilizibile.

  6. În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare înscrierii/ completării dosarului de recrutare, se va preciza în cadrul titlului mesajului numărul e-mail-ului din totalul celor necesare (ex. Dosar_BPPJ_Cristestu_Ion_nr.1 din 5).

  7. *Notă: conform O.I.G.J. 3/30.01.2020 privind organizarea și desfășurarea activității de prevenire și combatere a faptelor antisociale, cu modificările și completările ulterioare,”numirea în funcție a ofițerilor care încadrează serviciile/birourile/compartimentele prevenirea și combaterea faptelor antisociale se realizează numai după primirea avizului șefului Direcției Ordine și Siguranță Publică”.

    Astfel, în situația în care candidatul declarat “Admis” la concursul de ocupare a postului de conducere vacant de șef birou la Biroul Misiuni Pază:

    • deține deja avizul mai sus amintit, acesta va fi prezentat de către candidat ulterior afișării/ postării tabelului nominal cu rezultatele obținute de către candidați la concurs.
    • nu deține acest aviz, numirea acestuia în funcție se va face numai după obținerea acestuia prin procedura specifică. Neacordarea avizului atrage după sine încetarea procedurii de concurs pentru candidatul în cauză, respectiv, acesta nu va fi numit în funcție.

Date de contact:
  1. Informații suplimentare legate de organizarea și desfășurarea concursului pot fi obținute de la Serviciul Resurse Umane al Direcției Generale de Jandarmi a Municipiului București, telefon 0214567365/ int. 32939, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 - 16.00.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs BPPJ .pdf - Adăugat la: 14.11.2023, ora 16:12
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 13.11.2023, ora 9:30
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 13.11.2023, ora 9:30
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 13.11.2023, ora 9:30
  4. Model - Cerere atribuire cod unic de identificare - Cerere atribuire cod unic de identificare.docx - Adăugat la: 13.11.2023, ora 9:45
  5. Tematica si bibilografie.pdf - Adăugat la: 13.11.2023, ora 10:02
  6. Anunț - 342-Șef birou la Biroul Prevenire și Proceduri Judiciare - S.P.C.F.A. - Șef birou la Biroul Prevenire și Proceduri Judiciare - S.P.C.F.A..pdf - Adăugat la: 22.12.2023, ora 13:50
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Rezultate probă - Evaluare dosar - 08.12.2023 ANUNT verificare conditii participare si rezultate evaluare dosar sef birou Prevenire si proceduri judiciare SPCFA.pdf - Adăugat la: 08.12.2023, ora 15:51
  2. Rezultate probă - Proba interviu - 21.12.2023 Tabel nominal proba interviu concurs sef birou Prevenire si Proceduri Judiciare.pdf - Adăugat la: 21.12.2023, ora 15:26
  3. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Rezultate finale concurs - 22.12.2023 Tabel nominal final concurs sef birou BPPJ SPCFA.pdf - Adăugat la: 22.12.2023, ora 13:49