Postat la data de: 28.06.2024, ora 18:39

Ofițer specialist II la Compartimentul Auto din cadrul Serviciului Logistic

Gruparea de Jandarmi Mobila Timisoara organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 56 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ- Gp.J.Mb. Timisoara - Compartimentul Auto, jud. TM, MUNICIPIUL TIMISOARA, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: - sublocotenent
  • pregătire de bază: - studii universitare de licenţă (ciclul I de studii universitare) sau studii universitare de lungă durată cu licenţă în unul din domeniile cuprinse în ramura de ştiinţă:
    • Ingineria transporturilor(domeniul de licență: Ingineria autovehiculelor, Ingineria transporturilor);
    • Inginerie mecanică, mecatronică, inginerie industrială și management (domeniul de licență: Inginerie mecanică, Inginerie industrială, Mecatronică și robotică, Inginerie și management, Inginerie de armament, rachete și muniții)
    • Științe militare, Informații și ordine publică;
    • Științe economice.
  • pregătire de specialitate: - nu este necesar
  • alte cunoştinţe: - cultură generală, cunoştinţe generale în domeniul asigurării logistice.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizație de acces la informații clasificate din clasa "Secrete de stat", nivel "Strict secret", (obținută după numirea pe funcție ); Neacordarea accesului la documente clasificate de nivel solicitat atrage eliberarea din funcţie de drept!
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: - nu este necesar;
  • vechime în funcţii de conducere: - nu este necesar;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: - 3-6 luni;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - capacitate de înțelegere a conceptelor privind structura și funcționarea tehnicii;
    - capacitate de operare cu şi de evaluare a parametrilor tehnici;
    - capacitate de elaborare a diagramelor funcționale și a schemelor procedurale;
    - capacitate de înţelegere a normelor metodologice şi de aplicare a procedurilor tehnice;
    - abilităţi de identificare a oportunităţilor, a riscurilor şi disfuncţionalităţilor;
    - abilităţi de comunicare accesibilă verbală şi scrisă (clar, concis);
    - capacitate de exercitare a autorităţii la nivel execuţie;
    - rezistenţă la stres şi presiune psihologică;
    - capacitate de autocontrol emoţional şi reacţie adecvată la situaţii de criză.
  • atitudini necesare/comportament: - loialitate faţă de instituţie;
    - solidaritate faţă de grupul profesional;
    - disponibilitate de a suporta privaţiunile mediului militar;
    - disponibilitate de a respecta a normele şi autoritatea legitimă;
    - asumarea responsabilităţii actului profesional.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt medical, astfel încât să își poată îndeplini în bune condiții sarcinile specifice postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - Aviz - apt psihologic pentru funcţia ocupată, la încadrare și la evaluările periodice.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - nu este necesară;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - nu este necesară;
  • vechime în armă: - nu este necesară;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - nu este necesară;
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: - nu este necesară;
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - nu este necesar;
  • definirea sumara a atributiilor postului: - realizează managementul asigurării tehnice de autovehicule și marină;
    - organizează, coordonează direct, sprijină calificat şi verifică permanent activitatea pe linie auto din umitate;
    - răspunde de îndeplinirea atribuţiilor de către compartimentul auto, de coordonarea activităţilor în derulare;
    - organizează, îndrumă şi controlează folosirea și întreţinerea tehnicii şi aprovizionarea cu carburanţi-lubrifianţi.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  13. *Adeverință medicală
    Adeverință eliberată de medicul unității de proveniență a cadrului militar din care să rezulte îndeplinirea condiției impuse de fișa postului, respectiv: ,,Parametrii privind starea sănătății somatice: - apt medical/ clinic sănătos”;

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Adeverință eliberată de medicul unității de proveniență a cadrului militar din care să rezulte îndeplinirea condiției impuse de fișa postului, respectiv: ,,Parametrii privind starea sănătății somatice: - apt medical/ clinic sănătos”;

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidații care nu se prezintă la locul, data și ora comunicată pentru susținerea evaluării, nu vor fi replanificați.

  6. Nesusținerea evaluării psihologice din motive care țin exclusiv de persoana candidatului, ori ca urmare a nerespectării măsurilor impuse de către instituția care efectuează evaluarea psihologică, sunt situații care au ca efect neemiterea avizului psihologic și atrag după sine respingerea din concurs.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Eventualele contestații se vor denumi prin introducerea în titlul mesajului a numelui, respectiv a prenumelui candidatului și se vor trimite la adresa de e-mail: grjmbtm@jandarmeriamobilatimisoara.ro.

Departajare:
  1. Pentru a promova proba scrisă (testul scris), candidaţii trebuie să obţină minim nota 7.00, fiind declarat „admis” candidatul care a obţinut nota finală cea mai mare. În situaţia în care doi sau mai mulţi candidaţi vor obţine aceeaşi notă finală, departajarea între aceştia se va realiza pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu pe subiecte profesionale în baza aceleiaşi tematici şi bibliografii stabilite pentru proba scrisă, la o dată ce va fi stabilită ulterior şi comunicată prin anunţ. Interviul structurat pe subiecte profesionale nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. În cazul în care ocuparea postului vacant pentru care s-a organizat concursul nu este posibilă din motive care țin exclusiv de persoana candidatului declarat ,,admis'', oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

  9. Candidații trebuie să nu fi atins la data desfășurării concursului vârsta standard de pensionare, așa cum este prevăzută în Legea nr. 223 din 24.07.2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare.

  10. În conformitate cu art. 5^1 din Anexa 3 la OMAI 177/2016 privind unele activităţi de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare, numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  11. Recrutarea în vederea încadrării postului cu trecerea maiștrilor militari / subofițerilor în corpul ofițerilor, vizează doar maiștrii militari / subofițeri în activitate din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.

Informații suplimentare:
  1. Cererea de înscriere la concurs, CV-ul semnat și datat, copia actului de identitate, declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit SCANATE la adresa de e-mail grjmbtm@jandarmeriamobilatimisoara.ro, preferabil în format .pdf (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 10 Mb), până la data de 03.07.2024(inclusiv), ora, 16.00. Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora.

  2. Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise, SCANAT în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, preferabil în format .pdf(atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 10 Mb), la adresa de e-mail unde a fost depusă cererea de înscriere, până la data de 12.07.2024(inclusiv), ora, 14.00.
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora.

  3. După depunerea cererii de înscriere la concurs, a CV-ului, a copiei actului de identitate și a declaraţiei de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare, la adresa de e-mail grjmbtm@jandarmeriamobilatimisoara.ro, candidații vor primi un e-mail de confirmare a primirii documentelor și li se va comunica numărul de înregistrare atribuit, iar celor care solicită să le fie acordat un cod unic de identificare, li se va comunica codul respectiv în baza căruia se pot identifica în anunțurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului.

  4. Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menționată în graficul organizării concursului, nu vor fi luate în considerare.
    Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, transmise la orice altă căsuță poștală decât cea prevăzută în prezentul anunț, nu vor fi luate în considerare.

  5. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului, nu și dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător.

  6. Dacă documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului, atrag respingerea candidatului din concurs.

  7. Proba ”test scris” va avea loc în data de 27.07.2024, la reședința Grupării de Jandarmi Mobile „Glad Voievod” Timişoara, cu sediul în municipiul Timișoara, Str. Gh. Barițiu, nr, 19-21, jud. Timiș și va fi înregistrată/supravegheată video.
    Ora desfășurării probei ”test scris” va fi adusă la cunoștința candidaților în timp util.
    Testul scris constă în rezolvarea unui test-grilă.

  8. ATENȚIE!
    La transmiterea documentelor constitutive ale dosarului de recrutare, candidații nu vor folosi servicii de stocare de tip Cloud.
    Se va evita, pe cât posibil, transmiterea documentelor în format de imagine electronică / fotografiate (ex. formate fișier: .jpeg, .jpg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng), sau orice alt format care va necesita instalarea unor programe specifice pentru ca acestea să fie accesate!

  9. Se vor accepta adeverințele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării adeverinței de către instituția de învățământ.

  10. Conform art. 22 alin. (2), lit.(d) din Anexa 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177 din 16.11.2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, fişa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidaţi, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecţia informaţiilor clasificate, la sediul unităţii organizatoare.

  11. În ceea ce privește locul, datele și orele de desfășurare a probelor de concurs, pot surveni modificări în raport cu numărul candidaților și activitățile specifice organizatorice ce pot apărea independent de voința organizatorilor.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea concursului se pot obţine de la Compartimentul Resurse Umane din cadrul Grupării de Jandarmi Mobile Timişoara, telefon 0256/490990, interior 24412, 24665, 24662, între orele 08.00-16.00.

Grafic concurs:
  1. GRAFIC CONCURS.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 18:30
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 11:37
  2. Cerere de înscriere la concurs - Anexa nr. 1 - Cerere de înscriere la concurs.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 14:30
  3. Declaraţie de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare - Anexa nr. 2 - Declaraţie de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 14:31
  4. Tematică-bibliografie ofițer auto TCO.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 18:30
  5. Anunț - 3446-Ofițer specialist II la Compartimentul Auto din cadrul Serviciului Logistic - Ofițer specialist II la Compartimentul Auto din cadrul Serviciului Logistic.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 18:39
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.