Postat la data de: 28.06.2024, ora 18:09

Anunț concurs ofițer specialist II Planificare metodică și informare-documentare

Centrul de Pregatire si Perfectionare Jandarmi Gheorgheni organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 27 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Sublocotenent - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: C.Pg.Pf.Jd.Gheorgheni - Compartimentul Planificare metodică și informare-documentare, jud. HR, MUNICIPIUL GHEORGHENI, Domeniu de activitate: Altele
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: - minim sublocotenent
  • pregătire de bază: - studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licență (S), absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în unul din domeniile cuprinse în ramura de ștință: științe juridice; științe administrative; științe ale comunicării; sociologie; științe politice; științe militare, informații și ordine publică; științe economice; psihologie și științe comportamentale; știința sportului și educației fizice.
  • pregătire de specialitate: - program de pregătire în psihopedagogie / metodică organizat în cadrul național pentru pregătirea personalului didactic sau al unui curs de profil absolvit în cadrul instituțional al sistemului de ordine publică, apărare și siguranță națională ori curs acreditat pentru obținerea calificării de formator / similar (sau să-l urmeze în termen de 6 luni de la ocuparea postului).
  • alte cunoştinţe: - din domeniul ordine și siguranță publică, management educațional, psihopedagogie și metodică, planificarea activităților de învățământ / formare profesională;
    - cunoştinţe de operare şi redactare, într-o proporţie importantă, a documentelor pe care le gestionează, pe sisteme informatice.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizaţie - de acces la informaţii clasificate pentru nivelul ,,Secret” obţinută după numirea pe funcţie.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: - nu este cazul.
  • vechime în funcţii de conducere: - nu este cazul.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: - 6 luni.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - psihopedagogice în formarea și educația adulților, de previziune, organizare, planificare, analiză, orientare și acțiune eficientă, putere de concentrare, gândire analitică, conceptuală și flexibilă, adaptabilitate rapidă, ușurință în exprimare, mobilizare rapidă, receptivitate, spirit de echipă dezvoltat, competențe digitale și în utilizarea mijloacelor didactice moderne (stație de lucru, videoproiector, retroproiector, tablă inteligentă);
    - organizatorice, de coordonare, planificare şi motivare a personalului.
  • atitudini necesare/comportament: - să aibă o pregătire foarte bună, calităţi intelectuale şi de caracter deosebite, capacitate de organizare, spirit de ordine, inteligenţă;
    - conduită ireproşabilă, flexibilitate în gândire, lucru în echipă, capacitate de asumare a răspunderii, limbaj, vestimentaţie şi politeţe ireproşabile, fermitate şi consecvenţă;
    - să fie disciplinat, exemplu de devotament în îndeplinirea obiectivelor propuse, să transmită aceste trăsături şi cursanţilor;
    - dorinţa autodepăşirii de sine şi de perfecţionare a muncii și deschidere spre nou;
    - sociabilitate, trăsături pozitive de caracter, exigenţă, obiectivitate, spirit autocritic, consecvenţă, motivaţie;
    - simţ al demnităţii personale, pornit din conştiinţa respectului de sine şi al respectului faţă de şefi (superiori) cât şi faţă de colegi și cursanţi.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt pentru ocuparea funcţiei de ofiţer;
    - apt la evaluarea psihologică periodică după numirea pe funcţie;
    - fără afecţiuni psihice cu stabilitate comportamentală;
    - puternic, echilibrat, mobil, rezistent la stres şi efort prelungit, motivat profesional, comunicativ, capacitate de adaptare;
    - toleranţă crescută la frustrare şi situaţii de stres;
    - discreţie, loialitate, receptivitate.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - nu este cazul.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - nu este cazul.
  • vechime în armă: - nu este cazul.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - nu este cazul.
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: - nu este cazul.
  • definirea sumara a atributiilor postului: - desfășoară activități de planificare, organizare şi evidenţă a învăţământului la nivelul centrului, elaborează documentele necesare pentru organizarea şi desfăşurarea tuturor programelor și activităților de formare profesională organizate în centru;
    - întocmește bazele de date necesare gestionării activităților de învățământ prin prelucrarea automată a datelor și valorificarea informațiilor prin proceduri informatice;
    - asigură funcționarea bibliotecii și a punctului de informare - documentare în cadrul centrului;
    - răspunde de tehnoredactarea şi gestionarea documentelor de planificare şi organizare a muncii din cadrul compartimentului.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt pentru îndeplinirea sarcinilor specifice postului.
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - nu este necesară vechime în funcții de conducere.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. *Adeverință medicală eliberată de medicul de unitate din care să rezulte că este „clinic sănătos”;
  13. *Consimțământul privind efectuarea de verificări, în evidențele cazierului judiciar
    (conform modelului anexat)
  14. Copie a avizului psihologic (numai dacă a fost evaluat psihologic în același scop în ultimele șase luni calculate de la data susținerii probei scrise);
  15. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţie de egalitate între doi sau mai mulți candidați cu nota cea mai mare, departajarea acestora se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat «admis» candidatul care obţine nota cea mai mare. Interviul structurat pe subiecte profesionale în vederea departajării candidaților nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de înscriere la concurs vor fi înaintate în format electronic (scanat) Centrului de Perfecţionare a Pregătirii Cadrelor Jandarmi Gheorgheni, pe adresa de e-mail office@jandarmeriagheorgheni.ro

  2. Dosarele de candidat, în volum complet, vor fi înaintate la Centrul de Perfecționare a Pregătirii Cadrelor Jandarmi Gheorgheni, exclusiv în format electronic scanat, pe adresa de e-mail office@jandarmeriagheorgheni.ro.
    Confirmarea depunerii dosarului de recrutare se face ca răspuns la e-mailul trimis, ocazie cu care se trimite și codul de identificare atribuit. Confirmarea depunerii dosarului de recrutare reprezintă doar atestarea faptului că e-mailul a fost primit, urmând ca verificarea dosarului să se facă de către comisia de concurs, conform graficului.

  3. Documentele constitutive ale dosarului de recrutare ce vor fi transmise la adresa de e-mail anterior menționată, vor fi denumite în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: Cerere inscriere – POPESCU Vasile, C.V. – POPESCU Vasile, copie C.I. – POPESCU Vasile, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: TCO_PMID_CPPCJ_GHEORGHENI_POPESCU_Vasile).

  4. Eventualele contestații ale rezultatelor obținute se denumesc în mod corespunzător și vor avea atașat numele și prenumele complet al candidatului și nu va conține diacritice (ex.: contestatie – POPESCU Vasile), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: TCO_PMID_CPPCJ_GHEORGHENI_POPESCU_Vasile).

  5. SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ / FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE! În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare constituirii dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului numărul e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: TCO_PMID_CPPCJ_GHEORGHENI_POPESCU_Vasile _nr_1_din_5). Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii e-mail-ului!

  6. În conformitate cu art. 62 alin. 1 şi 2 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177 din 16 noiembrie 2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., candidatul declarat admis depune documentele solicitate în dosarul de recrutare. După caz, copiile documentelor solicitate se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat şi se semnează de către persoana desemnată şi de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor. Documentele solicitate pot fi depuse şi în copie legalizată, situaţie în care activităţile prevăzute anterior nu se mai realizează.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și / sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și / sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

Date de contact:
  1. Informații/relații suplimentare se obțin în zilele lucrătoare între orele 09.00 - 15.00, la telefon:
    0266.365.300, interior 066/23585.

Grafic concurs:
  1. Grafic desfasurare concurs PMID.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 17:58
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 13:06
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 13:06
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 13:06
  4. Model - Consimțământ informat - Consimțământ informat.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 14:26
  5. Tematica si bibliografia pentru concurs PMID.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 14:31
  6. Anunț - 3467-Anunț concurs ofițer specialist II Planificare metodică și informare-documentare - Anunț concurs ofițer specialist II Planificare metodică și informare-documentare.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 18:09
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.