Postat la data de: 28.06.2024, ora 18:53

Anunț concurs ofițer specialist II - Marketing și Achiziții

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Mures organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Nota raport nr. 176278 din 14.06.2024
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 111 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Mures - Compartimentului Marketing și achiziții, jud. MS, MUNICIPIUL TARGU MURES, Domeniu de activitate: Achiziții
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: Minim sublocotenent
  • pregătire de bază: Studii universitare de licenţă – studii universitare de licenţă (ciclul I de studii universitare) sau studii universitare de lungă durată cu licenţă în unul din domeniile de studii cuprinse în ramura de ştiinţe:
    - Ştiinţe economice;
    - Inginerie mecanică, mecatronică, inginerie industrială și management;
    - Ştiinţe juridice;
    - Ştiinţe militare,Informaţii şi ordine publică;
    - Științe administrative;
  • pregătire de specialitate: Nu este cazul.
  • alte cunoştinţe: De cultură generală;
    Cunoștințe militare și de specialitate;
    Cunoștințe economice, cunoștințe de operare PC.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizaţie de acces /certificat de securitate pentru acces la informaţii clasificate din clasa ,,secrete de stat”, la nivelul „Secret” (se poate obține după numirea în funcție). Neavizarea sau retragerea autorizației de acces la informaţii clasificate atrage schimbarea din funcţie.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este cazul.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Nu este cazul.
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul.
  • vechime în armă: Nu este cazul.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este cazul.
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: Nu este cazul.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3-6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - organizatorice, decizionale, de coordonare, de control, spirit de observaţie, de planificare;
    - dezvoltare foarte bună de lucru sub presiunea timpului;
    - o bună gândire analitică şi conceptuală;
    - bun negociator în activitatea de achiziţii;
    - abilităţi de formulare în timp scurt şi coerent a documentelor şi contractelor de achiziţii;
    - abilităţi de rezolvare a calculelor aritmetice;
    - folosirea corectă a terminologiei specifice, exprimare corectă scris/vorbit.
  • atitudini necesare/comportament: - conduită morală foarte bună;
    - iniţiativă, spirit de lucru în echipă, flexibilitate în gândire, limbaj adecvat;
    - corectitudine, receptivitate şi disponibilitate la schimbări de situaţii;
    - atitudine sănătoasă faţă de muncă şi în raport cu conducerea unităţii şi a personalului cu care lucrează.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt medical, astfel încât să poată îndeplini în bune condiții sarcinile, îndatoririle și responsabilitățile specifice postului;
  • trăsături psihice şi de personalitate: -abil, cinstit, calm, bun autocontrol emoţional şi comportamental, comunicativ.
  • definirea sumara a atributiilor postului: Răspunde de organizarea activităţii şi îndeplinirea atribuţiilor compartimentului Marketing şi achiziţii, de executare a ordinelor M.A.I., ale inspectorului general al J.R.. şi inspectorului-şef al I.J.J. Mureş, referitoare la activitatea desfăşurată în compartiment, de exactitatea şi calitatea lucrărilor întocmite.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
04.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  13. *Adeverință
    Adeverință eliberată de medicul de unitate din care să rezulte că este „Apt medical”.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba scrisă va consta într-un test scris, de tip grilă elaborat de către Comisia de
    concurs din cadrul IGJR, din tematica și bibliografia recomandată, având ca scop
    verificarea cunoștințelor de specialitate pe care le au candidații.

  6. Numărul de subiecte va fi stablilit de Comisia de concurs.

  7. Durata de rezolvare a testului va fi de 3 ore.

  8. Candidații vor avea asupra lor decât documentul de identitate și pix/stilou de
    culoare albastră(nu vor avea voie cu materiale documentare, notițe, însemnări,
    precum și orice alte mijloace de calcul sau de comunicare). Nu se admit pixuri
    care permit ștergerea și rescrierea. Fraudele, precum și tentative de săvârșire a
    acestora se sancționează prin eliminarea din concurs.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestațiile se depun pe adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriamures.ro.

Departajare:
  1. Nota finală reprezintă nota obținută la proba scrisă. Este declarat „Admis” candidatul care a obținut nota finală cea mai mare, în ordinea descrescătore dintre candidații înscriși. În situaţia în care doi sau mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă la testul scris, departajarea acestora se va realiza pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, în baza aceleași tematici și bibliografii stabilite pentru proba scrisă, la o dată ce va fi stabilită ulterior și comunicată prin anunț, fiind declarat „Admis” candidatul care a obține nota cea mai mare. Proba interviu NU SE CONTESTĂ. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele obținute se va afișa în secțiunea „Fișiere publicate ulterior activării anunțului”. Candidații declarați „respins”, în urma interviului de departajare, la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant, nu pot ocupa, în baza notei finale obținute la prezentul concurs, alte posturi vacante în alte unități.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr.177/2016,
    numirea în funcție nu se realizează în situația în care determină raporturi ierarhice
    nemijlocite între soți sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege
    raportul dintre soț/soție sau ruda de gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției
    de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  9. Recrutarea din sursă internă, în vederea ocupării posturilor vacante are drept scop identificarea și atragerea candidaților care corespund cerințelor postului, din rândul personalului încadrat în unitatea în care este prevăzut postul sau în ale unități ale M.A.I. - art. 1 alin. 2 din Anexa nr. 2 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind acctivitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.

  10. În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate
    și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a
    copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt
    autentice, prezintă deteriorări sau alterări ale ementelor de siguranță care nu permit stabilirea autenticității documentului sau sunt plastifiate, prevederile art. 57^1 , alin. 5 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 se aplică în mod corespunzător.

  11. În situația în care candidatul <admis> nu obține avizul/autorizația pentru exercitarea
    atribuțiilor este eliberat din funcție și pus la dispoziție în condițiile legii, cu excepția
    situațiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m din Legea 80/1995 privind statutul cadrelor
    militare, cu modificările și completările ulterioare

  12. Se vor accepta adeverințele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la data finalizării studiilor. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora și NU de la data eliberării adeverinței de către instituția de învățământ.

Informații suplimentare:
  1. Recrutarea în vederea încadrării postului vacant prin trecerea maiștrilor militari/subofițerilor în corpul ofițerilor, vizează doar maiștrii militari/subofițerii în activitate din Ministerul Afacerilor Interne.

  2. Informaţii referitoare la procedura de înscriere la concurs:
    -cererea de înscriere se completează de către candidat în mod lizibil, se semnează și se transmite, exclusiv electronic, scanat, la adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriamures.ro, inclusiv în zilele de repaus săptămînal, de sărbători legale și în celelelte zile în care, în conformitate cu reglementările în vigoare, nu se lucrează, conform precizărilor din graficul de desfășurare a concursului;
    -documentele constitutive ale dosarului de recrutare vor fi transmise, conform precizărilor din graficul de desfășurare a concursului, exclusiv electronic, scanat (faţă-verso,
    unde este cazul), într-un singur fişier, în format .PDF la adresa de e-mail
    resurseumane@jandarmeriamures.ro (ataşamentul trebuie să nu depăşească
    dimensiunea de 10 Mb), în volum complet şi va fi denumit astfel: structura unde se
    înscrie NUME PRENUME (ex: MA-POPESCU VASILE) inclusiv în zilele de repaus săptămînal, de sărbători legale și în celelelte zile în care, în conformitate cu reglementările în vigoare, nu se lucrează;
    -orice problemă de natura tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate,
    independentă de persoana candidatului se anunţă exclusiv telefonic, la numărul de
    telefon 0265/254455, interior 24013 sau 24105- Serviciul Resurse Umane din cadrul
    Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Mureş, în scopul identificării soluţiilor care să nu
    împiedice înscrierea candidaţilor la concurs;
    - candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și
    integral;

  3. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine
    candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă
    documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător.

  4. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a
    concursului, să se infomeze permanent prin verificarea permanentă a secțiunii „Fișiere
    publicate ulterior activării anunțului” cu privire la eventualele modificări în calendarul
    desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice
    desfășurate în cadrul procedurii

  5. Atât proba testului scris, cât şi proba interviului structurat pe subiecte profesionale
    (organizat doar în situaţia în care se impune departajarea candidaţilor) se înregistrează
    audio/video.

  6. Candidaţii care depun cererile de înscriere la concurs în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de
    confirmare a înscrierii în cel mai scurt timp, în intervalul orar 08:00-16:00 al zilelor
    lucrătoare, li se va atribui un cod unic de identificare, în baza căruia se pot identifica în
    anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor
    utiliza numele şi prenumele acestora.

  7. Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț,
    depuse după data și ora menţionată în graficul de desfășurare a concursului, nu vor fi
    luate în considerare.

  8. Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț,
    transmise la orice altă adresă de e-mail decât cea prevăzută în prezentul anunț, nu vor fi
    luate în considerare.

  9. Concursul se organizează în sistem centralizat la nivelul Inspectoratului General al
    Jandarmeriei Române, iar la nivelul unităților în al căror state de organizare se regăsesc
    posturile vacante pentru care se organizează prezentul concurs, se constituie comisie de
    concurs, respectiv comisie de soluționare a contestațiilor.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind organizarea și desfășurarea concursului pot fi obținute de la
    Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Județean Mureș, strada
    Apicultorilor, nr. 2 – 4, Târgu Mureș sau:
    telefon 0265 254 455 interior 24105 sau 24013;
    E-mail: resurseumane@jandarmeriamures.ro

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 18:31
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 15:18
  2. Model - Cerere participare concurs - Cerere de participare la concurs.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 16:40
  3. Model - Declarație confirmare cunoaștere condiții recrutare - Declarației de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 16:42
  4. Tematica si bibliografie .pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 17:54
  5. Anunț - 3488-Anunț concurs ofițer specialist II - Marketing și Achiziții - Anunț concurs ofițer specialist II - Marketing și Achiziții .pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 18:53
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.