Postat la data de: 28.06.2024, ora 17:42

CONCURS TCO - 9 POSTURI OFIȚER - FINANCIAR

Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  1. poz. 69/a - Ofițer principal I prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: IGSU - Baza de Reparatii a Tehnicii de Interventie Dragalina - Financiar, jud. CL, Com. DRAGALINA, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  2. poz. 88 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Arad - Serviciul Financiar, jud. AR, MUNICIPIUL ARAD, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  3. poz. 90 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Bacau - Serviciul Financiar, jud. BC, MUNICIPIUL BACAU, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  4. poz. 87 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Buzau - Serviciul Financiar, jud. BZ, MUNICIPIUL BUZAU, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  5. poz. 88 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Hunedoara - Serviciul Financiar, jud. HD, MUNICIPIUL HUNEDOARA, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  6. poz. 83 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Harghita - Serviciul Financiar, jud. HR, MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  7. poz. 93 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Neamt - Serviciul Financiar, jud. NT, MUNICIPIUL PIATRA NEAMT, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  8. poz. 90 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Valcea - Serviciul Financiar, jud. VL, MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  9. poz. 251 - Ofițer principal II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: IGSU-U.Sp.de Intv.in Sit.de Urgenta - Financiar, jud. IF, Com. CIOLPANI, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: - Pentru postul de ofițer principal I (poziția 69/a) – Baza de Reparații a Tehnicii de Intervenție Dragalina: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licență (S) în domeniul fundamental științe sociale, ramura de științe economice;
    - Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 88) – ISU AR: studii universitare, militare sau civile, într-unul din domeniile de licență: administrarea afacerilor, cibernetică, statistică și informatică economică, contabilitate și informatică de gestiune, economie, finanțe, management, marketing, economie și afaceri internaționale;
    - Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 90) – ISU BC și ISU VL, pentru postul de ofițer specialist II (poziția 88) – ISU HD și pentru postul de ofițer principal II (poziția 251) – USISU: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licenţă (S), absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în următoarele domenii de licenţă: „Administrarea afacerilor”, „Ştiinţe administrative”, „Cibernetică, statistică şi informatică economică”, „Contabilitate”, „Economie”, „Finanţe”, „Management”, „Marketing”, „Economie şi afaceri internaţionale”;
    - Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 87) – ISU BZ: Studii universitare de licenţă militare sau civile absolvite cu diplomă de licenţă într-unul din domeniile de licenţă: „Administrarea afacerilor”, ,,Cibernetică, statistică şi informaţii economice” , ,,Contabilitate”, „Economie”, ,,Finanţe”, ”Management”, ,,Marketing”, ”Economie şi afaceri internationale” sau în specializarea ,,Management economico-financiar”;
    - Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 83) – ISU HR: studii universitare de licentă (ciclul I Bologna) cu diplomă de licentă,în una din specializările cuprinse la domeniile de licenţă: ,,Ştiinte administrative ”,,Administrarea afacerilor”, ,,Cibernetică, statistică şi informatică electronică”, ,,Contabilitate”, „Economie”, ,,Finante”, „Management”, ,,Marketing”, ,,Relaţii economice internaţionale” sau în domeniul de specializare a studiilor universitare ,,Management economico-financiar”;
    - Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 93) – ISU NT: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licență (S), absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în următoarele domenii de licență: „Administrarea afacerilor”, „Cibernetică, statistică și informatică economică”, „Contabilitate”, „Economie”, „Finanțe”, „Management”, „Marketing”, „Economie și afaceri internaționale”, „Științe militare, informații și ordine publică - specializarea management economico - financiar”.
  • pregătire de specialitate: Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 90) – ISU VL:
    - Curs de inițiere în carieră, după încadrare.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Pentru postul de ofițer principal I (poziția 69/a) – Baza de Reparații a Tehnicii de Intervenție Dragalina:
    - certificat sau autorizaţie de acces la informaţii clasificate secrete de stat, nivel “Secret“ (obţinută după numirea pe funcţie, conform listei funcţiilor care necesită acces la informaţii clasificate a unităţii).
    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 88) – ISU AR:
    - autorizație de acces la documente și informații clasificate nivel „Secret”, conform principiului necesității de a cunoaște;
    - acord pentru exercitarea controlului financiar preventiv propriu, emis de către ordonatorul secundar de credite, după încadrare.
    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 90) – ISU BC:
    - autorizaţie de acces la informaţii clasificate secrete de stat, nivel “Secret”, după încadrare;
    - acord pentru exercitarea controlului financiar preventiv propriu, emis de către ordonatorul secundar de credite, după încadrare.
    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 87) – ISU BZ:
    - autorizaţie de acces la informaţii clasificate, nivel „secret de serviciu”, după încadrare.
    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 83) – ISU HR:
    - autorizaţie de acces pentru lucrul cu informaţii şi documente clasificate, din clasa secret de serviciu, nivel „Secret de serviciu “(după încadrare, potrivit principiului nevoii de a cunoaşte, cu îndeplinirea procedurilor specifice).
    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 88) – ISU HD
    - autorizaţie de acces la informaţii clasificate secrete de stat, nivel “Strict Secret”, după încadrare;
    - acord pentru exercitarea controlului financiar preventiv propriu, emis de către ordonatorul secundar de credite, după încadrare.
    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 93) – ISU NT:
    - autorizaţie de acces la informaţii clasificate pentru nivelul “Secret’’, după încadrare, conform principiului “nevoii de a cunoaşte“.
    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 90) – ISU VL:
    - acces la informaţii clasificate secrete de stat, nivel “Secret”, după încadrare.
    Pentru postul de ofițer principal II (poziția 251) – USISU:
    - autorizaţie de acces la informaţii clasificate nivel „strict secret de importanță deosebită” (după încadrare, conform listei funcţiilor care necesită acces la informaţii clasificate).
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: Pentru postul de ofițer principal I (poziția 69/a) – Baza de Reparații a Tehnicii de Intervenție Dragalina și pentru postul de ofițer specialist II (poziția 90) – ISU VL:
    - conform prevederilor legale aplicabile la naşterea/modificarea raporturilor de serviciu.
    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 88) – ISU AR și pentru postul de ofițer principal II (poziția 251) – USISU :
    - 3-6 luni
    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 90) – ISU BC, pentru postul de ofițer specialist II (poziția 87) – ISU BZ, pentru postul de ofițer specialist II (poziția 83) – ISU HR, pentru postul de ofițer specialist II (poziția 88) – ISU HD, pentru postul de ofițer specialist II (poziția 93) – ISU NT:
    - 6 luni
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic
  • definirea sumara a atributiilor postului: Pentru postul de ofițer principal I (poziția 69/a) – Baza de Reparații a Tehnicii de Intervenție Dragalina:
    - reflectarea în contabilitatea generală bazată pe principiul constatării drepturilor şi obligaţiilor, a evoluţiei situaţiei financiare a patrimoniului, precum şi a excedentului sau deficitului patrimonial;
    - execută permanent activitatea de control financiar preventiv propriu pentru anumite operaţiuni prevăzute în O.M.A.I nr. 187/2014, conform acordului emis de eşalonul superior – după îndeplinirea condițiilor.

    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 88) – ISU AR:
    - întocmirea situației informative privind execuția cheltuielilor bugetare pe titlul II – articole și aliniate bugetare;
    - întocmirea situației privind monitorizarea cheltuielilor de personal, titlul;
    - întocmirea și verificarea notelor contabile privind cheltuielile effectuate pe titluri, articole și aliniate bugetare;
    - întocmirea anexelor la darea de seamă contabilă și bilanțul contabil;
    - diverse lucrări ordonate de șeful nemijlocit;
    - întocmirea balanțelor sintetice și analitice de verificare, analizarea corespondenței soldurilor conturilor;
    - înregistrarea și evidența contabilă a tuturor reținerilor salariaților conform centralizatorului de salarii;
    - acordă viză de CFPP.

    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 90) – ISU BC:
    - răspunde de respectarea dispoziţiilor legale referitoare la plăţile şi cheltuielile efectuate din fonduri publice;
    - înregistrează în contabilitatea financiară operaţiunile economice privind cheltuielile unităţii;
    - întocmeşte execuţia bugetară şi anexele la situaţiile financiare lunare şi trimestriale;
    - centralizează cererile de credite bugetare;
    - verifică existenţa angajamentelor, determină sau verifică realitatea sumei datorate, verifică condiţiile de exigibilitate ale documentului legal pe baza actelor şi documentelor justificative care atestă operaţiunile patrimoniale, existenţa recepţiei bunurilor, a serviciilor şi lucrărilor executate (cu specificarea datei, a locului primirii, a notei contabile înregistrate în gestiune şi contabilitate), existenţa obligaţiilor certe şi a sumelor datorate, exigibile la o anumită dată;
    - contribuie la realizarea misiunilor operative, a acţiunilor şi intervenţiei cu grad ridicat de risc ori în condiţii de pericol deosebit.

    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 87) – ISU BZ:
    - verifică şi operează în baza de date de salarii prin programul informatic MAISAL, ordinele de personal, pontaje şi foi de prezenţă, avantaje şi alte documente de alocare/scoatere drepturi băneşti în vederea întocmirii statelor de plată a drepturilor băneşti ale cadrelor militare, soldaţilor şi gradaţilor voluntari;
    - întocmeşte anexele la fişa de pensie cu veniturile corespunzătoare, prin extragere din arhiva unităţii şi prin transpunere în programul informatic DGFADEV, pentru cei cu drept la pensie sau ieşiti la pensie (recalculare);
    - întocmeşte baza de calcul pentru fundamentarea cererii de credite la drepturi de personal şi sociale, pentru fundamentarea cererii de credite, baze de calcul pentru diferenţe de acordat sau de reţinut pentru personalul militar din sfera sa de competenţă, baze de calcul cuprinzând veniturile nete care stau la baza stabilirii indemnizaţiilor de creştere copil;
    - întocmeşte adresa răspuns către biroul resurse umane, cu cuantumurile salariale de care beneficiază personalul militar, pe baza elementelor salariale transmise de BRU, prin utilizarea programului informatic MAISAL;
    - întocmeşte şi depune lunar declaraţia fiscală 112, declaraţia către casa de pensii sectorială, declaraţia către CASAOPSNAJ, anual fişa fiscală prin programele informatice D112, MAISAL, ETC;
    - întocmeşte lunar, la termen, situaţia ,, monitorizarea cheltuielilor de personal” şi o transmite electronic către eşalonul superior;
    - urmăreşte soldul creditelor la cheltuieli de personal şi sociale, întocmind în acest sens ordonanţarea de plată , la zi pentru fiecare tip de cheltuială de personal sau socială, după caz;
    - sprijină rezolvarea la timp şi de calitate a altor sarcini în activitatea compartimentului.

    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 83) – ISU HR:
    - verificarea introducerii corecte a documentelor justificative cu privire la plata drepturilor băneşti, ţinerea evidenţei angajamentelor, a ordonanţărilor şi plata cheltuielilor aferente Titlului I, calcularea drepturilor băneşti altele decat cele de natură salarială, întocmirea situaţiilor aferente Titlului I, înlocuieşte contabilul şef în perioada în care acesta lipseşte din unitate.

    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 88) – ISU HD
    - întocmirea corecta si la timp a statelor de plata (salarii) si a indemnizaţiilor plătite persoanelor aflate în concediu de creştere si îngrijire a copilului sau disponibilizate;
    - întocmirea la termen a situaţiilor privind cheltuielile de personal;
    - eliberarea de adeverinţe necesare la recalcularea pensiilor stabilite potrivit legislaţiei privind pensiile militare de stat si la întocmirea dosarului de pensionare/trecere în rezervă
    - calculul altor drepturi de personal ( misie ,drepturi de transport in concediu,indemnizaţii si ajutoare , deconturi de delegaţii).

    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 93) – ISU NT:
    - răspunde de respectarea dispoziţiilor legale referitoare la plăţile şi cheltuielile efectuate din fonduri publice;
    - înregistrează în contabilitatea financiară operaţiunile economice privind cheltuielile unităţii;
    - verifică existenţa angajamentelor, determină sau verifică realitatea sumei datorate, verifică condiţiile de exigibilitate ale documentului legal pe baza actelor şi documentelor justificative care atestă operaţiunile patrimoniale, existenţa recepţiei bunurilor, a serviciilor şi lucrărilor executate (cu specificarea datei, a locului primirii, a notei contabile înregistrate în gestiune şi contabilitate), existenţa obligaţiilor certe şi a sumelor datorate, exigibile la o anumită dată;
    - contribuie la realizarea misiunilor operative, a acţiunilor şi intervenţiei cu grad ridicat de risc ori în condiţii de pericol deosebit.

    Pentru postul de ofițer specialist II (poziția 90) – ISU VL:
    - întocmeşte statele de plată a soldelor si salariilor şi a celorlalte drepturi de personal.

    Pentru postul de ofițer principal II (poziția 251) – USISU:
    - participă la întocmirea lucrărilor de planificare financiară, în colaborare cu şefii compartimentelor de specialitate;
    - participă la urmărirea, controlul, actualizarea şi preliminarea execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli în vederea asigurării permanente a echilibrului material şi financiar.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
08.07.2024, ora 12:00
Dată limită depunere dosar: 
15.07.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. ATENȚIE! Evaluarea psihologică a candidaţilor se susţine înainte de perioada de verificare a dosarelor de recrutare, doar cu candidaţii care în cuprinsul cererii de înscriere au bifat că nu au mai susţinut, în ultimele 6 luni până la data susţinerii testului scris, o evaluare psihologică pentru ocuparea unui post de ofiţer. Avizele psihologice comunicate de către instituţia examinatoare se adaugă la dosarele de recrutare ale candidaţilor de către unitatea beneficiară. IMPORTANT! Nesusţinerea evaluării psihologice conform planificării sau din motive care ţin exclusiv de persoana candidatului ori ca urmare a nerespectării măsurilor impuse de instituţia care efectuează evaluarea psihologică, sunt situații care au ca efect neemiterea avizului psihologic și atrag după sine respingerea din concurs.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. In situatia in care mai multi candidati inscrisi pe acelasi post, au promovat proba test scris cu aceeasi nota, departajarea se realizeaza pe baza rezultatelor obtinute in urma sustinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, elaborat din aceeasi tematica si bibliografie, fiind declarat admis candidatul care obtine nota cea mai mare;

  2. ATENTIE! Interviul structurat pe subiecte profesionale nu se contesta.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Recrutarea din sursă internă în vederea ocupării posturilor vacante are drept scop identificarea şi atragerea candidaţilor care corespund cerinţelor postului, din rândul personalului încadrat în unitatea în care este prevăzut postul sau în alte unităţi ale MAI - art. 1 alin. (2) din Anexa nr. 2 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.

  9. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  10. În situaţia în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele depuse la constituirea dosarului de recrutare şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea
    autenticităţii documentului sau sunt plastifiate, ori nu se prezintă la unitate în termen de 30 de zile de la data înștiințării privind emiterea actului administrativ de acordare a gradului militar, prevederile art.57^1 alin. (5) din Anexa nr. 3 la OMAI nr.177/2016 se aplică în mod corespunzător.

  11. Dacă pentru ocuparea unor posturi este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor, iar acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie, cadrul militar este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii, cu excepţia situaţiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.

  12. ATENȚIE! Se depune o singură cerere de înscriere la concurs, candidații putând opta să participe doar pentru un post din cele 9 posturi vacante ale unităților beneficiare menționate mai sus.
    În situaţia în care un candidat depune cereri de înscriere pentru mai multe posturi vacante, se ia în considerare doar prima cerere de înscriere, conform datei și orei la care s-a recepţionat e-mail-ul.

Informații suplimentare:
  1. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs revine candidatului, iar unitatea beneficiară are obligația de a confirma primirea documentelor transmise prin e-mail şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător.
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă exclusiv telefonic la structura de
    Resurse Umane a unității beneficiare, în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor la concurs, la numărul de telefon de la secțiunea Date
    de Contact.

  2. Potrivit prevederilor art. 22 alin. (2) lit. d) din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, fișa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidați, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate (fişa postului nu se transmite prin e-mail, consultarea acesteia se realizează la sediul fiecărei unități beneficiare, în zilele lucrătoare, în intervalul orar 09.00-15.00).

  3. Candidaţii declaraţi „respins" la concurs nu pot ocupa, în baza notei finale obţinute, alte posturi vacante în aceeaşi unitate sau în alte unităţi.

Date de contact:
  1. Pentru încriere pe postul de ofițer principal I (poziția 69/a) – Baza de Reparații a Tehnicii de Intervenție Dragalina:
    E-mail: umdragalina.igsu@mai.gov.ro
    Telefon: 0758233785

    Pentru încriere pe postul de ofițer specialist II (poziția 88) – ISU AR:
    E-mail: resurse.umane@isuarad.ro
    Telefon: 0755112305

    Pentru încriere pe postul de ofițer specialist II (poziția 90) – ISU BC:
    E-mail: resurseumane@isubacau.ro
    Telefon: 0234 550 000
    Interior: 27010, 27116

    Pentru încriere pe postul de ofițer specialist II (poziția 87) – ISU BZ:
    E-mail: resurseumanebz@yahoo.com
    Telefon: 0238 721301
    Interior: 27112/27114

    Pentru încriere pe postul de ofițer specialist II (poziția 83) – ISU HR:
    E-mail: concurs1.hr@igsu.ro
    Telefon: 0266371674
    Interior: 27241

    Pentru încriere pe postul de ofițer specialist II (poziția 88) – ISU HD:
    E-mail: resurseumane@isuhd.ro
    Telefon: 0254.214.220
    Interior: 27129

    Pentru încriere pe postul de ofițer specialist II (poziția 93) – ISU NT:
    E-mail: resurse.umane.isunt@gmail.com
    Telefon: 0748038509

    Pentru încriere pe postul de ofițer specialist II (poziția 90) – ISU VL:
    E-mail: concursfinanciar@isuvl.ro
    Telefon: 0250748201 / 0250748202
    Interior: 27010

    Pentru încriere pe postul de ofițer principal II (poziția 251) – USISU:
    E-mail: resurseumane.usisu@igsu.ro
    Telefon: 0746 255 427 sau 021/ 267 70 42

Grafic concurs:
  1. GRAFIC.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 17:03
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 15:47
  2. Tematica si bibliografie.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 16:56
  3. Model - Formular - CERERE DE ÎNSCRIERE LA CONCURS.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 16:59
  4. Model - Formular - DECLARAȚIE DE CONFIRMARE.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 17:00
  5. Anunț - 3503-CONCURS TCO - 9 POSTURI OFIȚER - FINANCIAR - CONCURS TCO - 9 POSTURI OFIȚER - FINANCIAR.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 17:42
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.