Postat la data de: 28.06.2024, ora 20:06

Concurs TCO ofițer specialist II - Serviciul Logistic - Intendență

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Bistrita-Nasaud organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 77 - ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Bistrita-Nasaud - Serviciul Logistic / Compartimentul Intendență, jud. BN, MUNICIPIUL BISTRITA, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: - studii superioare de lungă durată cu licență sau studii superioare de licență ( ciclul I de studii universitare ), în unul din domeniile de licență cuprinse în ramura de știință:
    *Științe militare, informații și ordine publică - domeniul Științe militare, informații și ordine publică - specializările: logistică, management economico-financiar;
    *Științe administrative - domeniul Științe administrative - specializările: administrație publică, administrație europeană, asistență managerială și administrativă;
    *Științe economice - toate domeniile;
  • pregătire de specialitate: -alte cursuri pentru dezvoltarea carierei ( după numirea pe post )
  • alte cunoştinţe: - cultură generală bună, cunoștințe generale cu privire la sistemul logistic și administrativ al M.A.I.;
    - cunoștințe în domeniul financiar contabil;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizație de acces la informații clasificate (după numirea pe post va fi obținută autorizația pentru nivelul de acces „SECRET”).
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: - nu este cazul;
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - nu este cazul;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - nu este cazul;
  • vechime în funcţii de conducere: - nu este cazul;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 - 6 luni;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - Atenţie selectivă - dezvoltare bună;
    - Atenţie distributivă - dezvoltare bună;
    - Receptivitate la probleme - dezvoltare bună;
    - Raţionament deductiv - dezvoltare bună;
    - Procesare a informaţiilor - dezvoltare bună;
    - Evaluarea calității obiectelor, serviciilor - dezvoltare bună;
    - Inspectarea echipamentului, structurilor sau materialelor - dezvoltare bună;
    - Monitorizarea proceselor, materialelor sau mediului - dezvoltare bună;
    - Învăţare activă - dezvoltare bună;
    - Capacitate de înţelegere - dezvoltare medie;
    - Capacitate de exprimare - dezvoltare medie;
    - Comunicarea cu superiorii, colegii - dezvoltare medie;
    - Ascultare activă - dezvoltare bună;
    - Rezolvarea conflictelor şi negocierea cu alţii - dezvoltare bună;
    - Gândire critică - dezvoltare medie;
  • atitudini necesare/comportament: - Atenție la detalii - dezvoltare bună;
    - Responsabilitate - dezvoltare bună;
    - Autocontrol - dezvoltare bună;
    - Toleranţa la stres - dezvoltare bună;
    - Obiectivitate - dezvoltare bună;
    - Discreţie - dezvoltare bună;
    - Integritate - dezvoltare bună;
    - Cooperare - dezvoltare medie;
    - Iniţiativă - dezvoltare medie;
    - Independență - dezvoltare medie;
    - Loialitate - dezvoltare bună;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - să fie clinic sănătos;
  • trăsături psihice şi de personalitate: - realism;
    - echilibru emoțional;
    - flexibilitate;
    - rezistență la stres;
    - motivație profesională;
    - abilități de comunicare,
  • definirea sumara a atributiilor postului: - organizarea, coordonarea și executarea în condiții optime a activităților desfășurate în scopul realizării echipării și hrănirii corespunzătoare a efectivelor unității, precum și hrănirea animalelor de serviciu;
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  13. *Adeverință medicală care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate, cu mențiunea de valabilitate pentru funcția scoasă la concurs.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Examinarea medicală se realizează prin intermediul adeverinței medicale depuse la dosarul de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Evaluarea psihologică a candidaților se susține înainte de perioada de verificare a dosarelor de recrutare, Candidații vor consulta secțiunea Fișiere publicate ulterior activării anunțului pentru informații despre data, locul și ora susținerii evaluării psihologice.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Detaliile referitoare la locul și ora desfășurării probei scrise vor fi postate în timp util la secțiunea Fișiere publicate ulterior activării anunțului.


Contestații:
  1. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  2. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  3. Formularea contestațiilor la proba scrisă se depun în termen de 24 de ore de la afișarea rezultatelor pe adresa de e-mail ru@jandarmeriabistrița.ro.

  4. Nota acordată după soluționarea contestației este definitivă.

  5. Admiterea/respingerea contestației se va comunica prin postarea unui anunț în secțiunea Fișiere publicate ulterior activării anunțului.

Departajare:
  1. Nota finală reprezintă nota obținută la proba scrisă.

  2. În situaţia în care mai mulți candidați au obținut aceeași notă finală la proba scrisă, departajarea lor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat «Admis» candidatul care obţine nota cea mai mare.

  3. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obținute se va afișa în secțiunea ”Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din această pagină.

  4. Interviul de departajare prevăzut la alin. (3) nu se contestă.

  5. Este declarat „Admis” candidatul care a obținut cea mai mare notă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Date de contact:
  1. Informații suplimentare se pot obține de la Biroul Resurse Umane al Inspectoratului de Jandarmi Județean Bistrița–Năsăud, cu sediul în Bistrița, str. Romană, nr. 17/A sau la telefon 0263 / 239733, interior 24535. Adresa de e-mail la care se vor depune documentele constitutive ale dosarului de recrutare: ru@jandarmeriabistrita.ro.

Grafic concurs:
  1. GRAFIC TCO Intendenta.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 18:07
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 16:07
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 16:07
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 16:07
  4. Tematica si bibliografie - Intendenta.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 18:08
  5. Anunț - 3507-Concurs TCO ofițer specialist II - Serviciul Logistic - Intendență - Concurs TCO ofițer specialist II - Serviciul Logistic - Intendență.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 20:06
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.