Acest anunț include fișiere încărcate în secțiunea "Fișiere publicate ulterior activării anunțului". Verifică această secțiune pentru a fi la curent cu informațiile actualizate din anunț!!
Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată
Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”
Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.
Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.
Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.
Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.
Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.
Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.
Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.
Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.
Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.
Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.
Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).
Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.
Proba de concurs în vederea ocupării postului de execuție vacant de ofițer specialist I la compartimentul Management resurse umane și organizare din cadrul Serviciului Resurse Umane, prin trecerea în corpul ofițerilor a maiștrilor militari și subofițeri, care îndeplinesc criteriile de ocupare prevăzute în fișa postului, condițiile legale și criteriile specifice, va consta în rezolvarea unui test scris tip grilă și se va desfășura în data de 27.07.2024 (ora desfășurării probei de concurs va fi stabilită ulterior și comunicată în timp util candidaților, prin postarea pe portalul de servicii electronice al MAI: hub.mai.gov.ro.
Durata probei se stabilește de comisia de concurs în funcție de gradul de dificultate și de complexitate al subiectelor, fără a depăși limita maximă de 3 ore, iar proba va fi înregistrată audio și/sau video, candidații înscriși putând participa la concurs doar dacă și-au exprimat acordul pentru înregistrarea audio și/sau video ce va fi efectuată cu respectarea strictă a prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului și a Directivei (UE) 2016/680 a Parlamentului European și a Consiliului privind prelucrarea datelor cu caracter personal, cu modificările și completările ulterioare.
Candidații care îndeplinesc condițiile de participare la concurs se vor prezenta la data și ora stabilită prin graficul de desfășurare a concursului, pentru participarea la concurs la sediul unității în ținută civilă decentă, conform anotimpului și condițiilor meteo. Aceștia vor avea asupra lor un document de identitate valabil (cartea de identitate/permisul de conducere/pașaportul/legitimația ), precum și pix cu pastă de culoare albastră.
Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.
Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.
Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.
În situația în care, mai mulți candidați au aceeași notă, departajarea candidaților se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, ce va fi planificat la o dată ulterioară care va fi comunicată în timp util candidaților ce fac obiectul departajării, conform prevederilor legale.
Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.
Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.
La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.
Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.
Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.
Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.
Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.
Recrutarea în vederea încadrării posturilor cu trecerea maiştrilor militari/subofiţerilor în corpul ofiţerilor, vizează doar maiştrii militari/subofiţerii în activitate din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.
Candidații trebuie să nu fi atins la data desfășurării concursului vârsta standard de
pensionare, așa cum este prevăzută în Legea nr. 223 din 24 iulie 2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare.
SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT
DE IMAGINE ELECTRONICĂ / FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!
În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare constituirii dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului numărul e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: OF.SPEC.I.RU.POPESCU.Vasile _nr_1_din_5).
Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii e-mail-ului!
În conformitate cu dispozițiile art. 1 alin. (2) din Anexa nr. 2 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale M.A.I., cu modificările și completările ulterioare ,,recrutarea din sursă internă în vederea ocupării posturilor vacante are drept scop identificarea și atragerea candidaților care corespund cerințelor postului, din rândul personalului încadrat în unitatea în care este prevăzut postul sau în alte unități ale MAI.”
Vechimea din cuprinsul adeverințelor eliberate de structurile de resurse umane ale unității de proveniență, se va calcula prin raportare la data de 27.07.2024 (data probei de concurs)
Cererea de înscriere la concurs, CV-ul și declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare se transmit SCANATE la adresa de e-mail hr@jandarmeriasibiu.ro, în format PDF (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 20 Mb), până la data de 03.07.2024 (inclusiv), ora 16.00.
Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora (ex. cerere înscriere, CV, copie C.I., etc.), în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum numele și prenumele candidatului (ex. „OF.SPEC.I.RU.POPESCU.Vasile”).
Candidații care depun cererile de înscriere la concurs, CV-ul, declarația de confirmare a cunoașterii și a acceptării condițiilor de recrutare la adresa de e-mail hr@jandarmeriasibiu.ro, în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii (ulterior înscrierii), candidaţilor li se va atribui un cod unic de identificare, folosit pe întreaga procedură de concurs, întrucât nu se vor utiliza numele și prenumele acestora.
Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANATE, în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, în format PDF (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 20 Mb), la adresa de e-mail unde și-a depus cererea de înscriere, până la data de 12.07.2024 (inclusiv), ora 14.00.
Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora (ex. copie documente studii, copie certificat naștere candidat, copie certificat naștere soție, etc.), în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum numele și prenumele candidatului (ex. „OF.SPEC.I.RU.POPESCU.Vasile”).
În perioada alocată, conform graficului de concurs, candidații constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin transmiterea unor fișiere, în format PDF (atașamentele trebuie să nu depășească dimensiunea de 20 Mb), care să cuprindă documentele enunțate în prezentul anunț.
Verificarea transmiterii documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului și nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător!
Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunță telefonic la Serviciul Resurse Umane, în scopul identificării de soluții care să nu impieteze înscrierea candidaților în concurs.
Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menționată în graficul organizării concursului nu vor fi luate în considerare.
Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, transmise la orice altă căsuță poștală decât cea prevăzută în prezentul anunț nu vor fi luate în considerare.
Eventualele contestații ale rezultatelor obținute se denumesc în mod corespunzător și vor avea atașat numele și prenumele complet al candidatului și nu va conține diacritice (ex.: contestatie – POPESCU Vasile), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: OF.SPEC.I.RU.POPESCU.Vasile).
Orice document constitutiv al dosarului de recrutare solicitat prin prezentul anunț, depus după data și ora menţionată în graficul organizării concursului, nu va fi luat în considerare.
Prin excepție, în situația în care documentele din dosarul de recrutare sunt clasificate, acestea se depun, în termenul stabilit prin prezentul anunț (data înregistrării la secretariatul Inspectoratului de Jandarmi Județean Sibiu), la sediul unității, respectiv Inspectoratului de Jandarmi Județean Sibiu, cu respectarea normelor incidente în domeniul protecției informațiilor clasificate.
Adresăm rugămintea de a nu solicita informaţii suplimentare folosind adresa de e-mail pentru a evita îngreunarea procesului de înscriere şi depunere a documentelor constitutive ale dosarelor de recrutare.
Adresa de e-mail la care vor fi transmise documentele este
hr@jandarmeriasibiu.ro
Relații suplimentare referitoare la desfăşurarea concursului, se pot obține apelând
numărul de telefon 0269. 233170 interior 24407 /24535, în zilele lucrătoare, între orele
08.30-15.00.