Postat la data de: 28.06.2024, ora 19:55

Concurs TCO - Ofițer specialist I la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației / Comunicații

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Bistrita-Nasaud organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 54 - OFIȚER SPECIALIST I prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Bistrita-Nasaud - Jandarmeriei Române, jud. BN, MUNICIPIUL BISTRITA, Domeniu de activitate: comunicatii/IT&C
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sublocotenent
  • pregătire de bază: Studii universitare de licență - ciclul I în: domeniul de licență - Informatică, cu una din specializările: Informatică, Informatică aplicată; - domeniul de licență - Inginerie electrică, cu una din specializările: Inginerie electrică și calculatoare, Informatică aplicată în inginerie electrică;
    domeniul de licență - Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale, cu una din specializările: Electronică aplicată, Tehnologii și sisteme de telecomunicații, Rețele și softwere de telecomunicații, Microelectronică, optoelectronică și nanotehnologii, Echipamente și sisteme electronice militare, Comunicații pentru apărare și securitate, Echipamente și sisteme electronice militare, electronică - radioelectronică de aviație; domeniul de licență - Calculatoare și tehnologia informației , cu una din specializările: Calculatoare, Tehnologia informației, Calculatoare și sisteme informatice pentru apărare și securitate națională, Ingineria informației, Ingineria internetului dispozitivelor inteligente; domeniul de licență - Ingineria sistemelor, cu una din specializările: Automatică și informatică aplicată, Ingineria și securitatea sistemelor informatice militare, Ingineria sistemelor multimedia; domeniul de licență - Inginerie și management, cu una din specializările: Inginerie economică în domeniul electric, electronic și energetic, Inginerie și management în domeniul comunicațiilor militare; domeniul de licență - Științe militare, informații și ordine publică, cu una din specializările: Sisteme informaționale, Studii de securitate și informații.
  • pregătire de specialitate: - nu este cazul.
  • alte cunoştinţe: - nu este cazul.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizație de acces STRICT SECRET - obținută după numirea în funcție.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: - nu este cazul.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: - 6 luni.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - lucrul cu calculatoarele, atenție distributivă, receptivitate la probleme, capacitate de înțelegere, gândire critică, luarea deciziilor, oferirea de consultanță, operare și control, analiza sistemelor.
  • atitudini necesare/comportament: - atenție la detalii, responsabilitate, toleranță la stres, discreție, cooperare, loialitate.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt medical.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologic.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - nu este cazul.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - nu este cazul.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - nu este cazul.
  • vechime în armă: - nu este cazul.
  • definirea sumara a atributiilor postului: - organizează, coordonează direct, sprijină calificat și verifică permanent activitatea pe linie de comunicații din unitate, asigură menținerea în stare de funcționare a rețelelor/sistemelor de comunicații din cadrul unității;
    - planifică și coordonează activitățile de mentenanță la tehnica de resortul comunicațiilor.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  13. *Adeverință medicală cu rezultatul ultimului examen medical de bilanț (eliberată de medicul de unitate), cu mențiunea de valabilitate pentru funcția scoasă la concurs.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. ATENȚIE! Evaluarea psihologică a candidaților se susține înainte de perioada de verificare a dosarelor de recrutare. Avizele psihologice comunicate de către instituția examinatoare se adaugă la dosarele de recrutare ale candidaților de către unitatea beneficiară. IMPORTANT! Neprezentarea pentru susținerea evaluării psihologice conform planificării sau din motive care țin exclusiv de persoana candidatului ori ca urmare a nerespectării măsurilor impuse de instituția care efectuează evaluarea psihologică, sunt situații care au ca efect imposibilitatea emiterii unui aviz psihologic pe numele candidatului și atrag după sine respingerea din concurs.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestațiile se depun pe adresa de e-mail ru@jandarmeriabistrita.ro.

  5. Nota acordată după soluționarea contestației este definitivă.

  6. Admiterea/respingerea contestației se va comunica prin postarea unui anunț în secțiunea ”Fișiere publicate ulterior activării anunțului”din această pagină

Departajare:
  1. Nota finală reprezintă nota obținută la proba scrisă. 2. Sunt declarați ”admis” candidații care au obținut nota finală cea mai mare, în ordine descrescătoare, dintre candidații înscriși, în limita locurilor scoase la concurs. 3. În situaţia în care mai mulți candidați au obținut aceeași notă finală la proba scrisă, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat «admis» candidatul care obţine nota cea mai mare. 4.În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obținute se va afișa în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină. 5. Interviul de departajare se susține în vederea departajării candidațiilor, astfel că va fi declarat ”Admis” candidatul care a obținut nota cea mai mare, indiferent de acesta. 6.Candidații declarați ”respins”, în urma interviului de departajare, la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa, în baza notei finale obținute la respectivul concurs, alte posturi vacante în alte unități.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Date de contact:
  1. Informații suplimentare se pot obține de la Biroul Resurse Umane al Inspectoratului de
    Jandarmi Județean Bistrița–Năsăud, cu sediul în Bistrița, str. Romană, nr. 17/A sau la
    telefon 0263 / 239733, interior 24535. Adresa de e-mail la care se vor depune
    documentele constitutive ale dosarului de recrutare: ru@jandarmeriabistrita.ro

Grafic concurs:
  1. GRAFIC.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 19:20
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 18:15
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 18:15
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 18:15
  4. Tematica si bibliografie TCO_COM 2024.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 19:19
  5. Anunț - 3550-Concurs TCO - Ofițer specialist I la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației / Comunicații - Concurs TCO - Ofițer specialist I la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației / Comunicații.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 19:55
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.