Postat la data de: 28.06.2024, ora 23:33

Concurs trecere în corpul ofițerilor -ofițer specialist I-Biroul Cabinet - Relatii Publice - BSIJ

Brigada Speciala de Interventie a Jandarmeriei organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Adresa Inspectoratului General al Jandarmeriei Române nr. 176278 din 27.06.2024 și Nota- Raport nr. 176278 din 14.06.2024 ambele privind aprobarea demarării procedurilor de concurs prin trecerea maiștrilor militari/subofițerilor în corpul ofițerilor, în vederea încadrării unor posturi de execuție vacante de ofițer la nivelul Inspectoratului General al Jandarmeriei Române
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 38 - ofiter specialist I prevăzut cu gradul de Sublocotenent - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Bg.Sp.Interv.Jd. - Brigăzii Speciale de Intervenție a Jandarmeriei, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Informare și relații publice, purtător de cuvânt
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: studii universitare de licenţă – ciclul I de studii universitare de licenţă;
  • pregătire de specialitate: : curs sau program formativ/master ori altă formă de pregătire în domeniul științelor comunicării, desfășurate în țară sau străinătate, după numirea în funcție. Pregătirea de specialitate nu este necesară în cazul în care cel care urmează să ocupe postul are pregătirea de bază/a dobândit competențe certificate recunoscute printr-un act de studiu în domeniul științelor comunicării.
  • alte cunoştinţe: nu este cazul;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizaţie de acces la informaţii clasificate, clasa „Secrete de Stat”, nivel „SECRET” (obţinută după numirea pe funcţie)
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul;
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Atenţie selectivă – dezvoltare bună; Atenţie distributivă - dezvoltare bună; Receptivitatea la probleme – dezvoltare bună; Raţionament deductiv – dezvoltare bună; Capacitatea de înţelegere – dezvoltare bună; Capacitate de exprimare – dezvoltare bună; Gândirea critică – dezvoltare bună; Monitorizare – dezvoltare bună; Negocierea – dezvoltare bună; Luarea deciziilor – dezvoltare bună; Evaluarea sistemelor – dezvoltare bună; Coordonare – dezvoltare bună.;
  • atitudini necesare/comportament: Leadership - dezvoltare bună; Iniţiativă - dezvoltare bună; Responsabilitate - dezvoltare bună; Independenţă - dezvoltare bună; Ascultare activă - dezvoltare bună; Orientarea socială - dezvoltare bună; Preocuparea faţă de alţii - dezvoltare bună; Autocontrol - dezvoltare bună; Toleranţa la stres - dezvoltare bună; Obiectivitate - dezvoltare bună; Discreţie - dezvoltare bună; Loialitate - dezvoltare bună; Integritate - dezvoltare bună; Perseverenţă - dezvoltare bună;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical, astfel încât să-şi poată îndeplini în bune condiţii sarcinile specifice postului
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic pentru funcţii de execuție
  • alte cerințe: nu este cazul;
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este cazul;
  • vechime în armă: nu este cazul;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul;
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul;
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul;
  • definirea sumara a atributiilor postului: - organizează şi desfășoară activităţile pe linie de relaţii publice şi participă direct la misiunile de asigurare şi restabilire a ordinii publice sau la orice alte acţiuni ale instituţiei, asigurând transmiterea către mass-media a informaţiilor destinate publicităţii, în mod operativ, cu respectarea reglementărilor în domeniu, în vederea îndeplinirii misiunilor specifice pentru reprezentarea şi apărarea intereselor instituţiei în faţa autorităţilor publice;
    - asigură un dialog permanent cu reprezentanţii mass-media, astfel încât aceştia să intre, în timp util, în posesia datelor şi informaţiilor de interes public;
    - stabileşte şi permanentizează relaţiile amiabile, bazate pe principiile echidistanţei, transparenţei şi deschiderii cu reprezentanţii mass-media locale, teritoriale şi centrale;
    - concepe, elaborează şi redactează planuri de măsuri privind gestionarea activităţii de relaţii publice, ale campaniilor media şi de informare internă şi ale crizelor mediatice şi asigură sau participă la punerea în executare ale acestora;
    - gestionează comunicarea internă la nivelul unităţii şi informează personalul instituţiei despre proiectele, strategiile şi acţiunile în desfăşurare;
    - analizează informațiile apărute în spațiul public cu referire la activitatea unității, impactul acestora asupra imaginii instituționale şi propune măsuri în consecinţă;
    - îndeplinește atribuțiile purtătorului de cuvânt;
    - gestionează activitatea de relații cu publicul la nivelul unității.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidatii care detin un aviz psihologic valabil (6 luni de la data evaluarii), indiferent de rezultat (apt / inapt) nu pot sustine o noua evaluare psihologică organizată pentru același scop.

  6. Nesusținerea evaluării psihologice din motive care țin exclusiv de persoana candidatului, ori ca urmare a nerespectării măsurilor impuse de către instituția care efectuează evaluarea psihologică sunt situații care au ca efect neemiterea avizului psihologic și atrag după sine respingerea din concurs.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Testul scris va fi inregistrat audio-video, sens în care candidații își vor exprima acordul prin completarea unei declarații, pusă la dispoziție de secretarul comisiei de concurs înainte de începerea probei.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestația se depune în termenul stabilit, exclusiv electronic la adresa de e-mail resurseumane@brigadaspeciala.ro, se denumește în mod corespunzător specialității funcției pentru care a candidat și va avea atașat numele și prenumele complet al candidatului (ex: ”Contestație_Gheorghe.Ion_IRPP”). Nota acordată după soluționarea contestației la testul scris este definitivă.

Departajare:
  1. Va fi declarat „admis” la concurs candidatul care a obţinut nota finală cea mai mare (minim 7,00). În situaţia în care doi sau mai mulţi candidaţi vor obţine aceeaşi notă finală, departajarea candidaților se va realiza pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale în baza aceleaşi tematici şi bibliografii stabilite pentru proba scrisă, la data, ora și locul de desfășurare ce vor fi stabilite ulterior şi afișate în secțiunea “Fișiere anunţ” din această pagină, urmând a fi declarat „admis” candidatul care obține nota cea mai mare. Interviul nu se contestă.

  2. în cazul în care la concursul pentru ocuparea unui post de execuție vacant se constata faptul că doi sau mai mulți candidați au aceeași notă la testul scris, departajarea acestora se realizează pe baza rezultatelor obținute in urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, din tematica și bibliografia de concurs stabilită pentru proba scrisă, la o dată ce va fi stabilită ulterior si comunicată prin anunț, fiind declarat „admis" candidatuI care obține nota cea mai mare. Proba interviu NU SE CONTESTĂ În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele obținute se va afișa in secțiunea ,,Fișiere publicate ulterior activării anunțului”. Candidații declarați ,,respins”, in urma interviului de departajare, la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant, nu pot ocupa, in baza notei finale obținute la prezentul concurs, alte posturi vacante in alte unități;

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Recrutarea în vederea ocupării postului vacant prin trecerea maiştrilor militari/ subofiţerilor în corpul ofiţerilor, vizează doar maiştrii militari și subofiţerii în activitate din Ministerul Afacerilor Interne.

  9. In situatia in care candidatul declarant admis nu prezinta toate documentele solicitate si/sau nu prezinta documentele in original in vederea certificarii pentru conformitate a copiilor si/sau in situatia in care se constata ca documentele prezentate nu sunt autentice, prezinta deteriorari sau alterari ale elementelor de siguranta care nu permit stabilirea autenticitatii documentului sau sunt plastifiate, prevederile art. 57^1, alin. (5) din Anexa nr. 3 la OMAI 177/2016 privind activitatea de management resurse umane in unitatile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, se aplica in mod corespunzator.

  10. In situatia in care candidatul ,,admis” nu obtine avizul/autorizatia pentru exercitarea atributiilor este eliberat din functie si pus la dispozitie in conditiile legii, cu exceptia situatiilor prevazute de art. 85 alin. (1) lit. m) din Legea 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificarile si completarile ulterioare.

  11. Se vor accepta adeverintele de studii numai daca aceste documente sunt in termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al adeverintei de studii se calculeaza de la data finalizarii acestora si NU de la data eliberarii adeverintei de catre institutia de invatamant.

  12. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la Ordinul MAI nr. 177/2016, numirea in funcție nu se realizează in situația în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rude de gradul I.
    Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/soție sau rudă de gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  13. Recrutarea din sursă internă, în vederea ocupării posturilor vacante are drept scop identificarea și atragerea candidaților care corespund cerințelor postului, din rândul personalului încadrat in unitatea în care este prevăzut postul, sau la alte unități ale MAI – art. 1 alin. (2) din Anexa nr. 2 la OMAI 177/2016 privind activitatea de management resurse umane in unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare;

  14. În situația în care candidatul ,,admis” nu obține avizul/autorizația pentru exercitarea atribuțiilor este eliberat din funcție și pus la dispozitie în condițiile legii, cu excepția situațiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m) din Legea 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare;

Informații suplimentare:
  1. Se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv maximum 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării adeverinţei de către instituţia de învăţământ.

  2. Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menționată în graficul organizării concursului și cele transmise la orice altă căsuță poștală decât cea prevăzută în prezentul anunț nu vor fi luate în considerare;

  3. documentele constitutive ale dosarului de recrutare vor fi transmise, conform precizarilor din graficul de desfasurare a concursului, exclusiv electronic, completate olograf, datate si semnate, scanate (fata-verso, unde este cazul), in format .pdf, la adresa de e-mail resurseumane@brigadaspeciala.ro (atasamentul trebuie sa nu depaseasca dimensiunea de 10 MB), in volum complet si va cuprinde la rubrica subiect: structura unde se inscrie, NUME PRENUME (ex.:DOSAR-IRPP-POPESCU VASILE) inclusiv in zilele de repaus saptamanal, de sarbatori legale si in celelalte zile in care, in conformitate cu reglementarile in vigoare, nu se lucreaza.

  4. Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul acestora (ex. copie cerere înscriere, copie CV, copie declarație etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele candidatului ( ex. Gheorghe.Ion_IRPP);

  5. În urma depunerii cererii de înscriere la adresa de e-mail: resurseumane@brigadaspeciala.ro, candidații vor primi un e-mail de confirmare, ce va conține codul unic de identificare, în baza căruia se pot identifica în anunțurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele și prenumele acestora;

  6. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului și nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător;

  7. Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunță telefonic la Serviciului Resurse Umane al
    Brigăzii Speciale de Intervenție ( tel 021.409.63.47, interior 021.16332, 021.16347 ) în scopul identificării de soluții care să nu împieteze înscrierea candidaților în concurs;

  8. În cadrul probei de concurs, candidații nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate și un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, notițe, însemnări, precum și cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare, etc.) Nu se admit pixuri care permit ștergerea și rescrierea. Fraudele, precum și tentativa de săvârșire a acestora se sancționează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaților în cauză.

  9. În situația în care documentele din dosarul de recrutare sunt clasificate, acestea se depun, conform graficului prezentului anunț, la Serviciul Resurse Umane al B.S.I.J., cu respectarea normelor incidente în domeniul protecției informațiilor clasificate;

  10. În cazul în care ocuparea posturilor vacante pentru care s-a organizat concursul nu este posibilă, motive care țin exclusiv de persoana candidatului admis, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc în ordinea descrescătoare a notelor obținute

  11. Dacă documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranță care nu permit stabilirea autenticității documentului sau sunt plastifiate, atrag respingerea candidatului din concurs

  12. Candidații au obligația de a verifica portalul de servicii electronice al MAI (hub.mai.gov.ro) zilnic după transmiterea cererii de înscriere, deoarece planificarea pentru susținerea evaluării psihologice se va realiza începând cu data înscrierii, înainte de verificarea îndeplinirii condițiilor de participare la concurs

  13. Recrutarea in vederea incadrarii postului vacant prin trecerea maistrilor militari/subofiterilor in corpul ofiterilor, vizeaza doar maistrii militari/subofiterii in activitate din MInisterul Afacerilor Interne.

  14. Cererea de inscriere se completeaza de catre candidat in mod lizibil, se semneaza si se transmite, exclusiv electronic, scanat, la adresa de e-mail resurseumane@brigadaspeciala.ro, inclusiv in zilele de repaus saptamanal, de sarbatori legale si in celelalte zile in care, in conformitate cu reglementarile in vigoare, nu se lucreaza, conform precizarilor din graficul de desfasurare a concursului

  15. In situatia necesitatii transmiterii in cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare inscrierii/completarii dosarului de recrutare, se va preciza in cadrul titlului mesajului nr. e-mail-ului in cauza (ex.: Dosar-lRPP-Popescu_Vasile-nr. 1 din 5).

  16. Candidatii vor manifesta atentie maxima ca documentele sa fie completate corect si integral.

  17. Cererile de inscriere, precum si celelalte documente solicitate prin prezentul anunt, transmise la orice alta adresa de e-mail decat cea prevazuta in prezentul anunt nu vor fi luate in considerare.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare referitoare la desfăşurarea concursului, se pot obține apelând numărul de telefon 021.409.63.47, interior 021.16332, 021.16347, în zilele lucrătoare, între orele 08.30- 15.00, și de la avizierul Brigăzii Speciale de Intervenție, din municipiul Bucureşti, strada Jandarmeriei nr. 9 – 11, sectorul 1.
    Adresă de e-mail: resurseumane@brigadaspeciala.ro.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 23:17
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 21:45
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 21:45
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 28.06.2024, ora 21:45
  4. Tematica si bibliografia.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 22:47
  5. Anunț - 3574-Concurs trecere în corpul ofițerilor -ofițer specialist I-Biroul Cabinet - Relatii Publice - BSIJ - Concurs trecere în corpul ofițerilor -ofițer specialist I-Biroul Cabinet - Relatii Publice - BSIJ.pdf - Adăugat la: 28.06.2024, ora 23:33
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.