Postat la data de: 29.06.2024, ora 11:54

Concurs Ofiter specialist II - Serviciul Management Operational - O.S.C.I.

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Iasi organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 35 - Ofiter specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Iasi - Inspectoratului de Jandarmi Judetean Iasi, jud. IS, MUNICIPIUL IASI, Domeniu de activitate: Operații
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sublocotenent
  • pregătire de bază: studii universitare de licență (ciclul I de studii universitare) sau studii universitare de lungă durată cu licență, în unul din domeniile de licență cuprinse în ramura de știință: științe militare, informații și ordine publică / științe juridice / inginerie civilă / inginerie electrică, electronică și telecomunicații / ingineria transporturilor / ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației / inginerie mecanică, mecatronică, inginerie industrială și management / științe economice / informatică / științe politice / științe administrative / sociologie / psihologie și științe comportamentale / știința sportului și educației fizice / istorie
  • pregătire de specialitate: nu se impune
  • alte cunoştinţe: - cunoștințe referitoare la organizarea și funcționarea Jandarmeriei Române / structurilor MAI, cunoștințe generale în domeniul juridic;
    - cunoștințe generale de operare P.C. (nu este necesară prezentarea unui act doveditor)
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizație de acces la informații naționale clasificate secrete de stat, nivel ”strict secret ”, respectiv certificat de securitate NATO, nivel “NATO SECRET’”, Tip A, obținute după numirea pe post”.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este necesar
  • vechime în funcţii de conducere: nu este necesar
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 sau 6 luni, în funcție de modalitatea de încadrare;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - Atenţie selectivă. Aptitudinea de concentrare asupra unei sarcini fără a fi distras, presupunând şi concentrare asupra unei sarcini plictisitoare – dezvoltare bună;
    - Atenţie distributivă. Aptitudinea de a trece de la o sursă de informaţie la altele, presupunând utilizarea a numeroase surse pentru a recepţiona rapid informaţiile complexe - dezvoltare bună;
    - Receptivitatea la probleme. Aptitudinea de a constata că ceva este greşit sau că ceva riscă să funcţioneze greşit, presupunând recunoaşterea faptului că există o problemă, sesizarea problemelor foarte rare sau complexe, identificarea tuturor elementelor problemei, în cele mai mici detalii – dezvoltare bună;
    - Raţionament deductiv. Aptitudinea de a aplica reguli generale la probleme specifice în scopul găsirii unor răspunsuri care au sens, presupunând mai multe etape logice în care se utilizează reguli generale pentru a găsi răspunsuri la probleme complexe – dezvoltare bună;
    - Învăţarea activă. Capacitatea de înţelegere a implicaţiilor noilor informaţii pentru rezolvarea de probleme şi luarea deciziilor actuale şi viitoare – dezvoltare bună;
    - Procesarea informațiilor. Strângerea / redactarea, codificarea, clasificarea, calcularea, reviziunea sau verificarea informațiilor și datelor – dezvoltare bună;
    - Capacitatea de înţelegere. Aptitudinea de a înţelege ideile prezentate prin intermediul limbajului scris şi vorbit, presupunând înţelegerea informaţiilor complexe sau a detaliilor care conţin diferenţierile subtile ale sensurilor – dezvoltare bună;
    - Capacitate de exprimare. Aptitudinea de a comunica informaţii şi idei prin intermediul vorbirii sau scrisului astfel încât alţii să înţeleagă, presupunând utilizarea clară şi bine organizată a cuvintelor şi frazelor în scopul comunicării ideilor subtile şi complexe altor persoane – dezvoltare bună;
    - Gândirea critică. Capacitatea de utilizare a logicii şi raţiunii pentru a identifica punctele forte şi slabe ale soluţiilor, concluziilor şi abordărilor alternative – dezvoltare obișnuită – dezvoltare bună;
    - Stabilirea și întreținerea relațiilor interpersonale. Dezvoltarea unor relații de muncă constructive, bazate pe cooperare și menținerea lor de-a lungul timpului – dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament: - Atenţie la detalii. Atenţie la detalii şi meticulozitate în realizarea sarcinilor – dezvoltare bună;
    - Ascultare activă. Capacitatea de acordare a întregii atenţii cuvintelor altor persoane, disponibilitatea de a pătrunde semnificaţia acestora, punerea întrebărilor adecvate şi evitarea întreruperilor la momente nepotrivite – dezvoltare bună.
    - Responsabilitate. Seriozitate şi un comportament de nădejde în îndeplinirea sarcinilor – dezvoltare bună;
    - Realizare/efort. Stabilirea şi menţinerea unor scopuri personale stimulatoare, cât şi depunerea unui efort pentru îndeplinirea sarcinilor – dezvoltare bună;
    - Autocontrol. Menţinerea calmului, neafişarea emoţiilor, controlarea mâniei şi evitarea comportamentului agresiv, chiar în situaţii foarte dificile – dezvoltare bună;
    - Toleranţa la stres. Acceptarea criticilor şi abordarea calmă şi eficace a situaţiilor foarte stresante – dezvoltare bună;
    - Obiectivitate. Atitudine imparţială şi nepărtinitoare în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi – dezvoltare bună;
    - Discreţie. Păstrarea confidenţialităţii actului profesional, a datelor şi documentelor de uz intern – dezvoltare bună;
    - Integritate. Corectitudine şi un comportament onest în îndeplinirea atribuţiilor de serviciu – dezvoltare bună;
    - Cooperare. Manifestarea amabilităţii faţă de alţii şi afişarea unei atitudini conciliante, cooperante – dezvoltare bună;
    - Perseverență. Perseverenţă în faţa obstacolelor - dezvoltare bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical astfel încât să-şi poată îndeplini în bune condiţii sarcinile specifice postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: aviz psihologic de APT pentru încadrare ofițer
  • alte cerințe: -
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: cel puţin 1 an vechime în muncă / 1 an în instituții din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate națională
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este necesar;
  • vechime în armă: nu este necesar;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este necesar;
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este necesar;
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este necesar;
  • definirea sumara a atributiilor postului: organizează, coordonează, îndrumă și controlează în următoarele domenii de activitate: planificare, monitorizare şi evaluare a activităților, serviciul de permanență, lecții învățate, realizarea capacităţii operaţionale, protecție civilă, cooperare interinstituțională, standardizare.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Eventualele contestaţii se vor denumi prin introducerea în titlul mesajului a numelui, respectiv a prenumelui candidatului şi se vor transmite la adresa de căsuţă poştală – sru@jandarmeriaiasi.ro

Departajare:
  1. În situaţia în care la concursul pentru ocuparea unei funcţii de execuţie vacante mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat ,,admis" candidatul care obţine nota cea mai mare. Acest interviu nu se poate contesta. Candidaţii declaraţi ,,respins" la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa, în baza notei finale obţinute la respectivul concurs, alte posturi vacante în aceeaşi unitate sau în alte unităţi

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Se vor accepta adeverinţele de studii doar dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al adeverinţelor de studii, se calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării adeverinţei de către instituţia de învăţământ.

  9. În cazul în care ocuparea posturilor vacante pentru care s-a organizat concurs nu este posibilă din motive ce ţin exclusiv de persoana candidatului declarat ,,admis”, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obţinute.

  10. Dacă documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă, care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate, atrag respingerea candidatului din concurs.

  11. Candidaţii au obligaţia de a verifica portalul de servicii electronice al M.A.I. (hub.mai.gov.ro), zilnic după transmiterea cererii de înscriere, deoarece planificarea pentru susţinerea evaluării psihologice, se va realiza începând cu data înscrierii, înainte de verificarea îndeplinirii condiţiilor de participare la concurs.

Informații suplimentare:
  1. După depunerea documentelor, fiecărui candidat i se va atribui un cod unic de identificare, care va deveni singurul mijloc de identificare al acestuia, ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs. Acesta va fi comunicat candidatului prin intermediul adresei de e-mail de pe care a transmis cererea de înscriere, în timp util.

  2. În conformitate cu prevederile art. 24 alin. (1) la Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177 din 2016 privind activitatea de management resurse umane în unitătile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare, proba de concurs ,,test scris” va fi înregistrată / supravegheată audio/video.

  3. Candidaţii nu vor fi anunţaţi personal cu privire la datele derulării activităţilor prilejuite de desfăşurarea concursului, aceştia fiind obligaţi să se informeze prin verificarea permanentă a secţiunii ,,Fişiere publicate ulterior activării anunţului” din cadrul prezentului anunţ de concurs care se regăseşte la secţiunea ,,Carieră MAI” a portalului de servicii electronice al MAI (hub.mai.gov.ro) şi a documentelor afişate la avizierul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Iaşi, cu sediul în municipiul Iaşi, B-dul Poitiers, Nr. 18-22.

  4. ATENŢIE!
    În perioada alocată conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere, preferabil în format .pdf (documentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.) care să cuprindă documentele enunţate în prezentul anunţ.

  5. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului ŞI NU DACĂ DOCUMENTELE SUNT CORECT ÎNTOCMITE SAU SCANATE CORESPUNZĂTOR! (ex.: Cerere înscriere – POPESCU Vasile, C.V. – POPESCU Vasile, copie C.I. – POPESCU Vasile, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: SMO_POPESCU_Vasile).
    SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!

  6. A T E N Ț I E !
    La transmiterea documentelor constitutive ale dosarului de recrutare candidații nu vor folosi servicii de stocare de tip Cloud.

  7. În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului numărul e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: SMO_POPESCU_Vasile_nr_1_din_5).

  8. Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii e-mail-ului!

  9. Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunță telefonic la Serviciul Resurse Umane al Inspectoratului de Jandarmi Judetean Iasi, în scopul identificării de soluții care să nu impieteze înscrierea candidaților în concurs.

  10. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare, numirea în funcție nu se realizează în situația în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/soție sau ruda de gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  11. Documentele solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menționată în graficul organizării concursului, precum și cele transmise la orice altă căsuță poștală decât cea indicată, nu vor fi luate în considerare.

  12. Recrutarea în vederea încadrării posturilor cu trecerea maiştrilor militari/subofiţerilor în corpul ofiţerilor, vizează doar maiştrii militari/subofiţerii în activitate din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.

  13. În ceea ce privește locul, datele și orele de desfășurare a probei de concurs pot surveni modificări, în raport de numărul candidaților și activitățile specifice organizatorice ce pot apărea independent de voința organizatorilor.

  14. Cererea de înscriere la concurs , CV-ul, copia actului de identitate si declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit, în perioada alocată conform graficului de concurs, SCANATE la adresa de e-mail: sru@jandarmeriaiasi.ro, în format .PDF (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb), până la data de 03.07.2024 ora 16.00 (data și ora recepționării în căsuța de e-mail).

  15. Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise, în perioada alocată conform graficului de concurs, SCANATE, în volum complet, în format .PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb), la adresa de e-mail sru@jandarmeriaiasi.ro, până la data de 12.07.2024, ora 14.00 (data și ora recepționării în căsuța de e-mail), făcându-se referire la numărul de înregistrare al cererii comunicat anterior.

Date de contact:
  1. Adresa de e-mail la care vor fi transmise documentele: sru@jandarmeriaiasi.ro
    Relații suplimentare referitoare la desfășurarea concursului, se pot obține apelând numărul de telefon 0232.410.425 interior 24553, în zilele lucrătoare, între orele 09.00-15.00.
    Toate informațiile ulterioare vor fi postate în cadrul secțiunii „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din cadrul prezentului anunț ce se regăsește la secțiunea „Carieră MAI” a portalului de servicii electronice al MAI (hub.mai.gov.ro) și afișate la avizierul Inspectoratului de Jandarmi Judetean Iasi, cu sediul în municipiul Iasi, B-dul Poitiers, nr. 18-22.

Grafic concurs:
  1. Grafic desfășurare concurs SMO.pdf - Adăugat la: 29.06.2024, ora 11:35
Fișiere anunț:
  1. Tematica si bibliografie domeniul de activitate TCO - SMO.pdf - Adăugat la: 29.06.2024, ora 11:33
  2. Model - Cerere de înscriere la concurs - Cerere inscriere concurs.docx - Adăugat la: 29.06.2024, ora 11:37
  3. Model - C.V. - CV.docx - Adăugat la: 29.06.2024, ora 11:37
  4. Model - Declaraţie de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 29.06.2024, ora 11:38
  5. Anunț - 3603-Concurs Ofiter specialist II - Serviciul Management Operational - O.S.C.I. - Concurs Ofiter specialist II - Serviciul Management Operational - O.S.C.I..pdf - Adăugat la: 29.06.2024, ora 11:54
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.