Postat la data de: 29.06.2024, ora 12:20

Concurs Ofiţer specialist I la Serviciul Management Operațional

Gruparea de Jandarmi Mobila Targu Mures organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 30 - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ- Gp.J.Mb. Tg.Mures - Serviciul Management Operațional -Compartimentul Operații, Standardizare și Cooperare Interinstituțională, jud. MS, Com. SANGEORGIU DE MURES, Domeniu de activitate: Management operațional
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sublocotenent
  • pregătire de bază: studii universitare de licență (ciclul I de studii universitare) sau
    studii universitare de lungă durată cu licență, în unul din domeniile de licență cuprinse în
    ramura de știință: științe militare, informații și ordine publică / științe juridice / inginerie
    civilă / inginerie electrică, electronică și telecomunicații / ingineria transporturilor /
    ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației / inginerie mecanică,
    mecatronică, inginerie industrială și management / științe economice / informatică / științe
    politice / științe administrative / sociologie / psihologie și științe comportamentale / știința
    sportului și educației fizice / istorie
  • pregătire de specialitate: nu se impune
  • alte cunoştinţe: - cunoștințe referitoare la organizarea și funcționarea Jandarmeriei
    Române / structurilor MAI, cunoștințe generale în domeniul juridic;
    - cunoștințe generale de operare P.C. (nu este necesară prezentarea unui act doveditor)
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizație de acces la
    informații naționale clasificate secrete de stat, nivel ”strict secret ”, respectiv certificat de
    securitate NATO, nivel “NATO SECRET’”, Tip A, obținute după numirea pe post”
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este necesar
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - cel puţin 1 an vechime în muncă / 1 an în instituții din
    sistemul de apărare, ordine publică şi securitate națională
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - nu este necesar;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - nu este necesar;
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: - nu este necesar;
  • vechime în funcţii de conducere: - nu este necesar;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - Atenţie selectivă. Aptitudinea de concentrare asupra unei sarcini fără a fi distras, presupunând şi concentrare asupra unei sarcini plictisitoare – dezvoltare bună;
    - Atenţie distributivă. Aptitudinea de a trece de la o sursă de informaţie la altele, presupunând utilizarea a numeroase surse pentru a recepţiona rapid informaţiile complexe - dezvoltare bună;
    - Receptivitatea la probleme. Aptitudinea de a constata că ceva este greşit sau că ceva riscă să funcţioneze greşit, presupunând recunoaşterea faptului că există o problemă, sesizarea problemelor foarte rare sau complexe, identificarea tuturor elementelor problemei, în cele mai mici detalii – dezvoltare bună;
    - Raţionament deductiv. Aptitudinea de a aplica reguli generale la probleme specifice în scopul găsirii unor răspunsuri care au sens, presupunând mai multe etape logice în care se utilizează reguli generale pentru a găsi răspunsuri la probleme complexe – dezvoltare bună;
    - Învăţarea activă. Capacitatea de înţelegere a implicaţiilor noilor informaţii pentru rezolvarea de probleme şi luarea deciziilor actuale şi viitoare – dezvoltare bună;
    - Procesarea informațiilor. Strângerea / redactarea, codificarea, clasificarea, calcularea, reviziunea sau verificarea informațiilor și datelor – dezvoltare bună;
    - Capacitatea de înţelegere. Aptitudinea de a înţelege ideile prezentate prin intermediul limbajului scris şi vorbit, presupunând înţelegerea informaţiilor complexe sau a detaliilor
    care conţin diferenţierile subtile ale sensurilor – dezvoltare bună;
    - Capacitate de exprimare. Aptitudinea de a comunica informaţii şi idei prin intermediul vorbirii sau scrisului astfel încât alţii să înţeleagă, presupunând utilizarea clară şi bine organizată a cuvintelor şi frazelor în scopul comunicării ideilor subtile şi complexe altorpersoane – dezvoltare bună;
    - Gândirea critică. Capacitatea de utilizare a logicii şi raţiunii pentru a identifica punctele forte şi slabe ale soluţiilor, concluziilor şi abordărilor alternative – dezvoltare obișnuită – dezvoltare bună;
    - Stabilirea și întreținerea relațiilor interpersonale. Dezvoltarea unor relații de muncă constructive, bazate pe cooperare și menținerea lor de-a lungul timpului – dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament: - Atenţie la detalii. Atenţie la detalii şi meticulozitate în realizarea sarcinilor – dezvoltare bună;
    - Ascultare activă. Capacitatea de acordare a întregii atenţii cuvintelor altor persoane, disponibilitatea de a pătrunde semnificaţia acestora, punerea întrebărilor adecvate şi evitarea întreruperilor la momente nepotrivite – dezvoltare bună.
    - Responsabilitate. Seriozitate şi un comportament de nădejde în îndeplinirea sarcinilor – dezvoltare bună;
    - Realizare/efort. Stabilirea şi menţinerea unor scopuri personale stimulatoare, cât şi depunerea unui efort pentru îndeplinirea sarcinilor – dezvoltare bună;
    - Autocontrol. Menţinerea calmului, neafişarea emoţiilor, controlarea mâniei şi evitarea comportamentului agresiv, chiar în situaţii foarte dificile – dezvoltare bună;
    - Toleranţa la stres. Acceptarea criticilor şi abordarea calmă şi eficace a situaţiilor foarte stresante – dezvoltare bună;
    - Obiectivitate. Atitudine imparţială şi nepărtinitoare în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi – dezvoltare bună;
    - Discreţie. Păstrarea confidenţialităţii actului profesional, a datelor şi documentelor de uz intern – dezvoltare bună;
    - Integritate. Corectitudine şi un comportament onest în îndeplinirea atribuţiilor de serviciu – dezvoltare bună;
    - Cooperare. Manifestarea amabilităţii faţă de alţii şi afişarea unei atitudini conciliante, cooperante – dezvoltare bună;
    - Perseverență. Perseverenţă în faţa obstacolelor - dezvoltare bună.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: - 3 sau 6 luni, în funcție de modalitatea de încadrare;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt medical astfel încât să-şi poată îndeplini în bune condiţii sarcinile specifice postului.
  • definirea sumara a atributiilor postului: - organizează, coordonează, îndrumă și controlează în următoarele domenii de activitate: planificare, monitorizare şi evaluare a activităților, serviciul de permanență, lecții învățate, realizarea capacităţii operaţionale, protecție civilă, cooperare interinstituțională, standardizare, protecție infrastructurii critice.
  • vechime în armă: nu este necesar
  • trăsături psihice şi de personalitate: aviz psihologic APT pentru încadrare ofițer
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Tabelul nominal cu rezultatele obținute de candidați la testarea psihologică (conform codului unic de identificare) va fi afișat în secțiunea „Fișiere anunț” din această pagină.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Testul scris constă în aplicarea unui test-grilă privind verificarea cunoștințelor necesare îndeplinirii atribuțiilor postului. În funcție de atribuțiile postului scos la concurs, testul scris poate cuprinde, în limitele tematicii și bibliografiei de concurs, subiecte prin care se solicită analiza unor situații la spețele profesionale prezentate sau care cuprind elemente referitoare la capacitatea de a lua decizii și de a evalua impactul acestora, precum și exercitarea controlului decizional.

  6. Este declarat „admis” la concurs candidatul care a fost declarat „admis” la testul scris si a obținut nota cea mai mare la testul scris

  7. Durata de rezolvare a testului va fi de 3 ore.

  8. Candidații vor avea asupra lor decât documentul de identitate și pix/stilou de culoare albastră(nu vor avea voie cu materiale documentare, notițe, însemnări, precum și orice alte mijloace de calcul sau de comunicare). Nu se admit pixuri care permit ștergerea și rescrierea. Fraudele, precum și tentative de săvârșire a acestora se sancționează prin eliminarea din concurs.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestatia se va depune exclusiv în format electronic la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeriamobilamures.ro

Departajare:
  1. Nota finală reprezintă nota obținută la proba scrisă. Este eclarat „Admis” candidatul care a obținut nota finală cea mai mare, în ordinea descrescătore dintre candidații înscriși. În situaţia în care doi sau mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă la testul scris, departajarea acestora se va realiza pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, în baza aceleași tematici și bibliografii stabilite pentru proba scrisă, la o dată ce va fi stabilită ulterior și comunicată prin anunț, fiind declarat „Admis” candidatul care a obține nota cea mai mare. Proba interviu NU SE CONTESTĂ. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele obținute se va afișa în secțiunea „Fișiere publicate ulterior activării anunțului”. Candidații declarați „respins”, în urma interviului de departajare, la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant, nu pot ocupa, în baza notei finale obținute la prezentul concurs, alte posturi vacante în alte unități.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. În conformitate cu prevederile art.5^1 din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016: „Numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice MINISTERUL AFACERILOR INTERNE Gruparea de Jandarmi Mobila Targu Mures nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat”.

  9. . Recrutarea din sursă internă, în vederea ocupării posturilor vacante are drept scop identificarea și atragerea candidaților care corespund cerințelor postului, din rândul personalului încadrat în unitatea în care este prevăzut postul sau în ale unități ale M.A.I. - art. 1 alin. 2 din Anexa nr. 2 la O.M.A.I. nr. 177/2016 privind acctivitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare.

  10. În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt
    autentice, prezintă deteriorări sau alterări ale ementelor de siguranță care nu permit stabilirea autenticității documentului sau sunt plastifiate, prevederile art. 57^1 , alin. 5 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016 se aplică în mod corespunzător.

  11. În situația în care candidatul <admis> nu obține avizul/autorizația pentru exercitarea atribuțiilor este eliberat din funcție și pus la dispoziție în condițiile legii, cu excepția situațiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m din Legea 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare.

  12. Se vor accepta adeverințele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la data finalizării studiilor. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora și NU de la data eliberării adeverinței de către instituția de învățământ.

Informații suplimentare:
  1. Recrutarea în vederea încadrării postului vacant prin trecerea maiștrilor militari/subofițerilor în corpul ofițerilor, vizează doar maiștrii militari/subofițerii în activitate din Ministerul Afacerilor Interne.

  2. Informaţii referitoare la procedura de înscriere la concurs:
    -cererea de înscriere se completează de către candidat în mod lizibil, se semnează și se transmite, exclusiv electronic, scanat, la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeriamobilamures.ro, inclusiv în zilele de repaus săptămînal, de sărbători legale și în celelelte zile în care, în conformitate cu reglementările în vigoare, nu se lucrează, conform precizărilor din graficul de desfășurare a concursului;
    -documentele constitutive ale dosarului de recrutare vor fi transmise, conform precizărilor din graficul de desfășurare a concursului, exclusiv electronic, scanat (faţăverso, unde este cazul), într-un singur fişier, în format .PDF la adresa de e-mail
    resurseumane@jandarmeriamobilamures.ro (ataşamentul trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb), în volum complet şi va fi denumit astfel: structura unde se înscrie NUME PRENUME (ex: MA-POPESCU VASILE) inclusiv în zilele de repaus săptămînal, de sărbători legale și în celelelte zile în care, în conformitate cu reglementările în vigoare, nu se lucrează;
    -orice problemă de natura tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului se anunţă exclusiv telefonic, la numărul de 0265-319856, interior 065-24504, în scopul identificării soluţiilor care să nu împiedice înscrierea candidaţilor laconcurs;
    - candidații vor manifesta atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral;

  3. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător;

  4. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se infomeze permanent prin verificarea permanentă a secțiunii „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” cu privire la eventualele modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii;

  5. Atât proba testului scris, cât şi proba interviului structurat pe subiecte profesionale (organizat doar în situaţia în care se impune departajarea candidaţilor) se înregistrează audio/video.

  6. Candidaţii care depun cererile de înscriere la concurs în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de
    confirmare a înscrierii în cel mai scurt timp, în intervalul orar 08:00-16:00 al zilelor lucrătoare, li se va atribui un cod unic de identificare, în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.

  7. Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menţionată în graficul de desfășurare a concursului, nu vor fi luate în considerare.
    Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, transmise la orice altă adresă de e-mail decât cea prevăzută în prezentul anunț, nu vor fi luate în considerare.

  8. Concursul se organizează în sistem centralizat la nivelul Inspectoratului General al Jandarmeriei Române, iar la nivelul unităților în al căror state de organizare se regăsesc posturile vacante pentru care se organizează prezentul concurs, se constituie comisie de concurs, respectiv comisie de soluționare a contestațiilor.

Date de contact:
  1. Adresa: Parcul Mariaffi Lajos, nr.7, comuna Sângeorgiu de Mureş,
    Relații suplimentare referitoare la desfășurarea concursului se pot obține la tel: 0265-319856, interior 065-24504, in zilele lucratoare între orele 08.30 - 15.30.

Grafic concurs:
  1. Grafic desfășurare concurs MO.pdf - Adăugat la: 29.06.2024, ora 11:55
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 29.06.2024, ora 11:19
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 29.06.2024, ora 11:19
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 29.06.2024, ora 11:19
  4. Tematica si bibliografie domeniul de activitate TCO - DMO.pdf - Adăugat la: 29.06.2024, ora 11:55
  5. Anunț - 3610-Concurs Ofiţer specialist I la Serviciul Management Operațional - Concurs Ofiţer specialist I la Serviciul Management Operațional .pdf - Adăugat la: 29.06.2024, ora 12:20
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.