Postat la data de: 30.06.2024, ora 17:16

Concurs TCO Ofițer Specialist I - SOSP / Misiuni ordine publică

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Constanta organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 33 - Ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Constanta - Serviciului Ordine şi Siguranţă Publică - Compartimentul Misiuni Ordine Publică, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: Studii universitare de lungă durată sau studii universitare de licenţă – ciclul I, absolvite cu diplomă de licență, în una din ramurile de știință: ştiinţe juridice, științe administrative, științe politice, ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică.
  • pregătire de specialitate: Curs de pregătire specifică (după numirea în funcţie).
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizaţie de acces la informaţii clasificate nivel ,,STRICT SECRET”, (după numirea în funcţie).
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este cazul.
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - organizatorice, decizionale, de coordonare, îndrumare şi control, de planificare, dezvoltare foarte bună, spirit de observaţie, fermitate, consecvenţă, disciplină, de relaţionare, poate să lucreze sub presiunea timpului, de cunoaştere temeinică a resurselor umane şi folosirea eficientă a acestora, are o foarte bună gândire analitică şi conceptuală, responsabilitate şi fermitate în luarea deciziilor, buna cunoaştere a legislaţiei în general, a ordinelor şi instrucţiunilor, normelor, metodologiilor de lucru în M.A.I. poate să lucreze cu supervizare redusă;
    - dezvoltare bună pentru orientare spaţio-temporală, atenţie selectivă, atenţie distributivă, receptivitatea la probleme, raţionament deductiv, procesarea informaţiilor, abilităţi de comunicare verbală şi scrisă, capacitate de reacţie adecvată la situaţii limită, învăţarea activă, capacitate de exprimare, ascultare activă;
    - operativitate în luarea deciziilor, tact.
    - utilizarea la un nivel foarte bun a computerului.
  • atitudini necesare/comportament: - dezvoltare bună pentru atenţie la detalii, responsabilitate, capacitatea de a lucra în echipă, capacitate de evaluare a situaţiilor de risc şi a priorităţilor, toleranţă la stres, obiectivitate, discreţie, integritate, iniţiativă, cooperare, independenţă;
    - iniţiativă, flexibilitate în gândire, capacitate de asumare a răspunderii, limbaj, vestimentaţie şi politeţe ireproşabile, fermitate şi consecvenţă;
    - corectitudine, receptivitate şi disponibilitate la schimbări de situaţii;
    conduita morală conformă normelor civice şi militare, spirit de lucru în echipă, iniţiativă, gândire flexibilă şi disponibilitate la schimbare, deschidere permanentă spre nou.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical, astfel încât să–și poată
    îndeplini în bune condiții sarcinile specifice postului;
  • trăsături psihice şi de personalitate: Aviz - apt psihologic pentru funcţia ocupată, la încadrare și la evaluările periodice.
  • alte cerințe: Nu este cazul.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Nu este cazul.
  • vechime în armă: Nu este cazul.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este cazul.
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: Nu este cazul.
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este cazul.
  • definirea sumara a atributiilor postului: - organizează şi coordonează şi îndrumă misiunile de asigurare şi restabilire a ordinii publice precum şi a celor de menţinere a ordinii publice;
    - conduce/ participă la misiunile de asigurare şi restabilire a ordinii publice;
    - elaborează documente operative pentru misiunile de ordine publică şi coordonează elaborarea de către subunităţi a documentelor de planificare şi executare a misiunilor;
    - întocmeşte rapoarte, informări şi analize privind activitatea compartimentului ordine publică, urmăreşte executarea ordinelor cu caracter permanent, răspunde de corectitudinea lucrărilor întocmite;
    - se pregăteşte individual şi centralizat pentru îndeplinirea misiunilor;
    - desfăşoară activităţi specifice de negociere şi dialog, conform reglementărilor în materie;
    - desfăşoară activităţi specifice pentru operaţionalizarea aplicaţiei S.U.R.E.
    - gestionează documentele clasificate existente la nivelul liniei de muncă, asigură scăderea corespondenţei clasificate şi urmăreşte respectarea prevederilor legale privind protecţia informaţiilor clasificate;
    - asigură continuitatea îndeplinirii sarcinilor, pe linia de muncă, în cazul unor absenţe justificate.
  • alte cunoştinţe: Cultura generala, militara si de specialitate.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  13. *Adeverință medicală care conține rezultatul ultimului examen medical de bilanț, eliberată de medicul de unitate, cu mențiunea de valabilitate pentru funcția scoasă la concurs.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidații care nu se prezintă la locul, data și ora comunicată pentru susținerea evaluării psihologice nu vor fi replanificați.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  2. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  3. Admiterea/respingerea contestației se va comunica prin postarea unui anunț în secțiunea Fișiere publicate ulterior activării anunțului.

  4. Eventualele contestații se vor denumi prin introducerea în titlul mesajului a numelui și a prenumelui candidatului și se vor transmite, în termen de 24 ore de la afișare rezultatelor, pe adresa resurse.umane@jandarmeriaconstanta.ro

Departajare:
  1. Nota finală reprezintă nota obținută la proba scrisă. Este declarat ADMIS candidatul care a obținut nota finală cea mai mare. În situația în care, mai mulți candidați obțin aceeași notă finală, la proba scrisă, departajarea lor se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat, pe subiecte profesionale, fiind declarat „ADMIS” candidatul care obține nota cea mai mare. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obținute se va afișa în secțiunea „Fișiere publicte ulterior publicării anunțului” din aceasta pagină. Interviul de departajare nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Documentele de concurs vor fi transmise în forma lor completă la adresa de e-mail prevăzuta la secțiunea „DATE DE CONTACT” ale prezentului anunț și se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: Cerere inscriere – POPESCU Vasile, C.V. – POPESCU Vasile, copie C.I. – POPESCU Vasile, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: IJJCT_OP_POPESCU_Vasile).

  2. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului ŞI NU DACĂ DOCUMENTELE SUNT CORECT ÎNTOCMITE SAU SCANATE CORESPUNZĂTOR!

  3. SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE! În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului nr. e-mail-ului din câte email-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: IJJCT_OP_POPESCU_Vasile_nr_1_din_5). Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii e-mail-ului! Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la Compartimentul Resurse Umane al Inspectoratului de Jandarmi Județean Constanța, în scopul identificării de soluţii care să nu împieteze înscrierea candidaţilor în concurs.

  4. Adeverința care va conține concluziile bilanțului medical al stării de sănătate se eliberează de către medicul de unitate, la solicitarea candidatului.

  5. Adeverințele de studii se vor lua în considerare doar dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării adeverinței de către instituția de învățământ.

Date de contact:
  1. Inspectoratul de Jandarmi Județean „Mihail Kogălniceanu” Constanța
    Municipiul Constanța, str. Mircea cel Bătrân nr. 108, județul Constanța
    Relații suplimentare referitoare la desfășurarea concursului se pot obține apelând
    numărul de telefon: 0241/618969 int. 24537 de luni - vineri, între orele 08.00-16.00.
    Adresa de e-mail la care se vor depune documetele constitutive ale dosarului de recrutare: resurse.umane@jandarmeriaconstanta.ro

Grafic concurs:
  1. Calendar TCO 2024.pdf - Adăugat la: 30.06.2024, ora 14:07
Fișiere anunț:
  1. Tematica și bibliografie TCO_OP2024.pdf - Adăugat la: 30.06.2024, ora 12:38
  2. Cerere participare concurs - Anexa 1 Cerere inscriere - ofiter OP.doc - Adăugat la: 30.06.2024, ora 12:40
  3. Declarație confirmare cunoaștere condiții recrutare - Anexa 2 - Declaratie acceptare conditii concurs - ofiter OP.doc - Adăugat la: 30.06.2024, ora 12:41
  4. CV - Model CV.doc - Adăugat la: 30.06.2024, ora 12:41
  5. Anunț - 3656-Concurs TCO Ofițer Specialist I - SOSP / Misiuni ordine publică - Concurs TCO Ofițer Specialist I - SOSP / Misiuni ordine publică.pdf - Adăugat la: 30.06.2024, ora 17:16
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.