Postat la data de: 01.07.2024, ora 12:16

Concurs Trecere în corpul ofițerilor - Ofițer Specialist II Formare Profesională

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Braila organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Nota-Raport nr. 176278 din 14.06.2024
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 17 - Ofițer Specialist II prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Braila - Biroul Resurse Umane, jud. BR, MUNICIPIUL BRAILA, Domeniu de activitate: Formare inițială și continuă
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • pregătire de bază: Studii superioare de lungă durată sau studii universiatre de licență - ciclul I de studii universiatre, absolvite cu diploma de licență sau echivalentă în domeniul fundamental științe sociale – ramura de știință științe juridice, științe administrative, științe militare, informații și ordine publică sau în domeniul fundamental știința sportului și educației fizice - ramura de știință știința sportului și educației fizice.
  • pregătire de specialitate: Cursuri de perfecţionare şi specializare, precum şi programe formative necesare îndeplinirii atribuțiilor postului (după încadrare).
  • alte cunoştinţe: Cunoştinţe generale cu privire la sistemul formării profesionale a personalului M.A.I. şi implicit Jandarmeriei Române.
  • gradul militar: Sublocotenent.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Obţinerea autorizaţiei de acces la informaţii clasificate pentru nivelul secret, emisă după ocuparea postului. Neavizarea sau retragerea avizului de acces la informaţii clasificate atrage schimbarea din funcţie.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este obligatorie.
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este necesară.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3-6 luni (sub tutelă profesională).
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Dezvoltare foarte bună a următoarelor:
    - atenţie selectivă, atenţie distributivă, receptivitatea la probleme, raţionament deductiv, învăţarea activă, capacitatea de înţelegere, capacitate de exprimare, comunicarea cu superiorii şi cu colegii, ascultare activă, rezolvarea conflictelor şi negocierea cu alţii, gândirea critică, procesarea informaţiilor;
    - aptitudini de planificare, imaginaţie, creativitate, prevedere, claritate în idei;
    - aptitudini de analiză, spirit de dreptate şi respect deosebit faţă de lege;
    - spirit de observaţie;
    - inteligenţă, raţionament, judecată, gândire analitică, conceptuală, oportunitate şi operativitate în luarea celor mai juste decizii;
    - lucru sub presiunea timpului/în condiţii de stres;
    - lucru cu supervizare redusă;
    - capacitate de asimilare a cunoştinţelor, soluţionarea problemelor în funcţie de diversitatea acestora şi nu după modele sau similitudini, cunoaşterea sistemului de formare profesională din în Jandarmeria Română;
    - utilizarea computerului.
  • atitudini necesare/comportament: Dezvoltare foarte bună a următoarelor:
    - atenţie la detalii, responsabilitate, autocontrol, toleranţa la stres, obiectivitate, discreţie, integritate, cooperare, independenţă;
    - spirit de iniţiativă;
    - capacitatea de a lucra în echipă;
    - disponibilitatea la schimbare, receptivitate, corectitudine, putere de mobilizare, influenţare, convingere, motivare;
    - conduită morală şi civică, echidistanţă, disciplină, integritate, iniţiativă, flexibilitate în gândire, capacitate de asumare a răspunderii, limbaj, vestimentaţie şi politeţe ireproşabile, fermitate şi consecvenţă, perseverenţă;
    - preocupare de autoperfecţionare;
    - hărnicie şi conştiinciozitate în muncă, perseverenţă şi hotărâre în realizarea obiectivelor;
    - tact, amabilitate, atitudine colegială.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical (clinic sănătos), astfel încât să-şi poată îndeplini în bune condiţii sarcinile specifice postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologic;
    - rezistenţă fizică şi stabilitate psihică, echilibru emotiv, fără tendinţe impulsive, depresive, de ipohondrie, fobio-obsesive, rezistenţă la suprasolicitări psihice şi fizice;
    - autocontrol, moralitate, raţiune, demnitate, toleranţă la frustrare, creativitate, asertivitate, motivaţia intrinsecă, sociabilitate.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este necesară.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Nu este necesară.
  • vechime în armă: Nu este necesară.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este necesară.
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: Nu este necesară.
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este necesară.
  • definirea sumara a atributiilor postului: Răspunde de planificarea, organizarea, coordonarea, evidența și controlul formării profesionale continue a personalului unității și participă la elaborarea ordinelor privind formarea profesională continuă a personalului.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat va conține și următoarele precizări:
    - data încadrării în M.A.I.;
    - vechimea în muncă / din care în instituții din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională / M.A.I., în ani şi luni;
    - gradaţia şi data acordării;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate şi perioada de valabilitate.
  13. *Adeverinţă eliberată de medicul unității de proveniență a cadrului militar din care să rezulte îndeplinirea condiției impuse de fișa postului, respectiv: „Parametri privind starea sănătăţii somatice: clinic sănătos”;
  14. *Avizul de aptitudine psihologică (introdus la dosar de către compartimentul cu sarcini de recrutare).
  15. *Consimțământul candidatului privind efectuarea de verificări cu privire la cazierul judiciar, ori după caz, certificat de cazier judiciar eliberat în perioada de valabilitate a acestuie;
  16. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidații care nu se prezintă la locul, data și ora comunicată pentru susținerea evaluării nu vor fi replanificați.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba scrisă va consta într-un test scris, de tip grilă elaborat de Comisia de concurs din cadrul I.G.J.R., din tematica și bibliografia recomandată, având ca scop verificarea cunoștințelor de specialitate pe care le au candidații.
    Numărul de subiecte va fi stabilit de Comisia centrală de concurs.
    Candidații vor avea asupra lor doar documentul de identitate și pix/ stilou de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, notițe, însemnări, precum și orice alte mijloace de calcul sau de comunicare.
    Nu se admit pixuri care permit ștergerea și rescrierea.
    Fraudele, precum și tentativele de săvârșire a acestora se sancționează prin eliminarea din concurs.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestațiile se depun la adresa de e-mail : resurseumane@jandarmeria-braila.ro . Nota acordată după soluționarea contestației la proba scrisă rămâne definitivă.

Departajare:
  1. Nota finală reprezintă nota obținută la proba „Test Scris”. Este declarat „Admis” candidatul care a obținut nota finală cea mai mare, în ordine descrescătoare, dintre candidații înscriși. În situaţia în care la concursul pentru ocuparea unei funcții de execuție vacante mai mulţi candidaţi obțin aceeaşi notă la testul scris, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat „admis” candidatul care obţine nota cea mai mare. Interviul se va susține în baza aceleiași tematici și bibliografii stabilite pentru proba „Test Scris”, la o dată ce va fi stabilită ulterior și comunicată prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul cu rezultatele obținute de candidați va fi comunicat prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț. Acest interviu nu se poate contesta. Candidații declarați "respins" la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa, în baza notei finale obținute la respectivul concurs, alte posturi vacante în aceeași unitate sau în alte unități.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177 / 2016, numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  9. Se vor accepta adeverințele de studii doar dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor.
    Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării adeverinței de către instituția de învățământ.

  10. În cazul în care ocuparea posturilor vacante pentru care s-a organizat concurs nu este posibilă din motive care ţin exclusiv de persoana candidatului declarat „admis”, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obţinute.

  11. În situația în care candidatul declarat „admis” nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

  12. Dacă documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate, atrag respingerea candidatului din concurs

  13. În conformitate cu prevederile art. 24 alin. (1) la Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, proba de concurs test scris va fi înregistrată/ supravegheată audio/ video.

  14. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la datele derulării activităților prilejuite de desfășurarea concursului, aceștia fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a secțiunii „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din cadrul prezentului anunț de concurs ce se regăsește la secțiunea „Carieră MAI” a portalului de servicii electronice al MAI (hub.mai.gov.ro) și a documentelor afișate la avizierul Inspectoratului de Jandarmi Județean Brăila cu sediul în Mun. Brăila, str. Industriei nr. 1, Jud. Brăila.

  15. Documentele solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menționată în graficul organizării concursului, precum și celelalte transmise la orice altă căsuță poștală decât cea indicată, nu vor fi luate în considerare.

Informații suplimentare:
  1. Cererea de înscriere se completează de către candidat în mod lizibil, se semnează și se transmite, exclusiv electronic, scanat, la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeria-braila.ro, conform precizărilor din graficul de desfășurare al concursului.

  2. În ceea ce privește locul, datele și orele de desfășurare a probei de concurs pot surveni modificări, în raport de numărul candidaților și activitățile specifice organizatorice ce pot apărea independent de voința organizatorilor.

  3. Recrutarea în vederea încadrării posturilor cu trecerea maiştrilor militari/ subofiţerilor în corpul ofiţerilor, vizează doar maiştrii militari/ subofiţerii în activitate din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.

  4. La concursul pentru ocuparea posturilor vacante pot participa numai candidaţii care îndeplinesc în mod cumulativ condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, cerinţele de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.
    Neîndeplinirea uneia/ unora dintre cerinţe ori nerespectarea modalităţilor şi termenelor de depunere a cererilor de înscriere şi/sau documentelor constitutive a dosarelor de recrutare, atrage respingerea participării la concurs.

  5. După depunerea documentelor fiecărui candidat i se va atribui un cod unic de identificare, de forma „IJJBR/FP/nr. înregistrare cerere” care va deveni singurul mijloc de identificare a acestuia, ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs.
    Acesta va fi comunicat candidatului prin intermediul adresei de e-mail de pe care a transmis cererea de înscriere la concurs, după aprobarea acesteia, în timp util.

  6. În perioada alocată conform graficului de concurs, candidații constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fișiere, preferabil în format .pdf (atașamentele trebuie să nu depășească dimensiunea de 10 Mb.) care să cuprindă documentele enunțate în prezentul anunț, la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeria-braila.ro
    Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului ŞI NU DACĂ DOCUMENTELE SUNT CORECT ÎNTOCMITE SAU SCANATE CORESPUNZĂTOR!
    (ex.: Cerere înscriere – POPESCU Vasile, C.V. – POPESCU Vasile, copie C.I. – POPESCU Vasile, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: FP_POPESCU_Vasile).
    SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/ FOTOGRAFIATE
    (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!

  7. La transmiterea documentelor constitutive ale dosarului de recrutare candidații nu vor folosi servicii de stocare de tip Cloud.
    În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare înscrierii/ completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului numărul e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: FP_POPESCU_Vasile_nr_1_din_5).
    Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii e-mail-ului!

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea concursului, pot fi obţinute de la Biroul Resurse Umane din Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Brăila, la numerele de telefon: 0239/619380 sau 0239/626758, interior 24407 sau 24535, de luni până vineri, între orele 08.00-16.00.
    e-mail: resurseumane@jandarmeria-braila.ro

Grafic concurs:
  1. Graficul desfasurarii concursului TCO ofițer formare profesională.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 11:50
Fișiere anunț:
  1. Tematica concurs TCO ofițer formare profesională.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 11:14
  2. Cerere participare concurs - Anexa nr. 1 - Cerere participare concurs.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 11:34
  3. Model CV - Anexa nr. 2 - Model CV.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 11:34
  4. Declaratie de cunoastere si acceptare conditii - Anexa nr. 3 - Declaratie de cunoastere si acceptare conditii.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 11:35
  5. Alte informări pentru candidați - Anexa nr. 4 - Consimtamant solicitare cazier - Anexa nr. 4 - Consimtamant solicitare cazier.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 11:36
  6. Anunț - 3682-Concurs Trecere în corpul ofițerilor - Ofițer Specialist II Formare Profesională - Concurs Trecere în corpul ofițerilor - Ofițer Specialist II Formare Profesională.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 12:16
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.