Postat la data de: 01.07.2024, ora 10:37

Concurs ofițer specialist I compartimentul Management Resurse Umane și Organizare-S.R.U.-I.J.J. GR.

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Giurgiu organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 12 - ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Sublocotenent - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Giurgiu - Compartimentul Management Resurse Umane și Organizare - S.R.U. , jud. GR, MUNICIPIUL GIURGIU, Domeniu de activitate: Resurse umane
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sublocotenent
  • pregătire de bază: Studii universitare de licenţă - ciclu I / studii universitare de licenţă - ciclu I Bologna sau studii universitare de lungă durată cu licenţă, în unul din domeniile cuprinse în ramura de ştiinţă: ştiinţe juridice / ştiinţe administrative / sociologie / ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică / psihologie şi ştiinţe comportamentale / științe economice.
  • pregătire de specialitate: Curs de perfecţionare în domeniul managementului resurselor umane şi organizării, după numirea în funcţie.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizaţie de acces pentru acces la informaţii clasificate din clasa ,,Secrete de stat”, la nivelul „Secret” (se poate obține după numirea în funcție).
    Neacordarea accesului la documente clasificate de nivel solicitat atrage eliberarea din funcție de drept.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu sunt necesare.
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este necesară.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - Atenţie selectivă. Aptitudinea de concentrare asupra unei sarcini fără a fi distras, presupunând şi concentrare asupra unei sarcini plictisitoare – dezvoltare bună;
    - Atenţie distributivă. Aptitudinea de a trece de la o sursă de informaţie la altele, presupunând utilizarea a numeroase surse pentru a recepţiona rapid informaţiile complexe - dezvoltare bună.
    - Receptivitatea la probleme. Aptitudinea de a constata că ceva este greşit sau că ceva riscă să funcţioneze greşit, presupunând recunoaşterea faptului că există o problemă, sesizarea problemelor foarte rare sau complexe, identificarea tuturor elementelor problemei, în cele mai mici detalii – dezvoltare bună.
    - Raţionament deductiv. Aptitudinea de a aplica reguli generale la probleme specifice în scopul găsirii unor răspunsuri care au sens, presupunând mai multe etape logice în care se utilizează reguli generale pentru a găsi răspunsuri la probleme complexe – dezvoltare bună;
    - Învăţarea activă. Capacitatea de înţelegere a implicaţiilor noilor informaţii pentru rezolvarea de probleme şi luarea deciziilor actuale şi viitoare – dezvoltare bună.
    - Capacitatea de înţelegere. Aptitudinea de a înţelege ideile prezentate prin intermediul limbajului scris şi vorbit, presupunând înţelegerea informaţiilor complexe sau a detaliilor care conţin diferenţierile subtile ale sensurilor – dezvoltare medie.
    - Capacitate de exprimare. Aptitudinea de a comunica informaţii şi idei prin intermediul vorbirii sau scrisului astfel încât alţii să înţeleagă, presupunând utilizarea clară şi bine organizată a cuvintelor şi frazelor în scopul comunicării ideilor subtile şi complexe altor persoane – dezvoltare medie.
    - Comunicarea cu superiorii, colegii. Furnizarea de informaţii superiorilor, colegilor, subordonaţilor prin telefon, într-o formă scrisă, prin e-mail sau direct (faţă în faţă) – dezvoltare medie.
    - Ascultare activă. Capacitatea de acordare a întregii atenţii cuvintelor altor persoane, disponibilitatea de a pătrunde semnificaţia acestora, punerea întrebărilor adecvate şi evitarea întreruperilor la momente nepotrivite – dezvoltare bună.
    - Rezolvarea conflictelor şi negocierea cu alţii. Soluţionarea plângerilor, aplanarea disputelor şi rezolvarea revendicărilor şi conflictelor sau alt tip de negociere cu alţii – dezvoltare bună.
    - Gândirea critică. Capacitatea de utilizare a logicii şi raţiunii pentru a identifica punctele forte şi slabe ale soluţiilor, concluziilor şi abordărilor alternative – dezvoltare medie.
    - Procesarea informaţiilor. Strângerea / redactarea, codificarea,
    clasificarea, calcularea, revizuirea sau verificarea informaţiilor şi datelor – dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament: - Atenţie la detalii. Atenţie la detalii şi meticulozitate în realizarea sarcinilor - dezvoltare bună.
    - Responsabilitate. Seriozitate şi un comportament de nădejde în îndeplinirea sarcinilor - dezvoltare bună.
    - Autocontrol. Menţinerea calmului, neafişarea emoţiilor, controlarea mâniei şi evitarea comportamentului agresiv, chiar în situaţii foarte dificile - dezvoltare bună.
    - Toleranţa la stres. Acceptarea criticilor şi abordarea calmă şi
    eficace a situaţiilor foarte stresante - dezvoltare bună.
    - Obiectivitate. Atitudine imparţială şi nepărtinitoare în ceea ce
    priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi - dezvoltare bună.
    - Discreţie. Păstrarea confidenţialităţii actului profesional, a datelor şi documentelor de uz intern - dezvoltare bună.
    - Integritate. Corectitudine şi un comportament onest în
    îndeplinirea atribuţiilor de serviciu - dezvoltare bună.
    - Cooperare. Manifestarea amabilităţii faţă de alţii şi afişarea unei atitudini conciliante, cooperante - dezvoltare medie.
    - Iniţiativă. Disponibilitate pentru asumarea de responsabilităţi şi provocări - dezvoltare medie.
    - Independenţă. Un mod personal de a face lucrurile, o activitate cu puţină îndrumare sau deloc supervizată, depinzând numai de propria persoană pentru a rezolva sarcinile - dezvoltare medie.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical, astfel încât să poată îndeplini în bune condiții sarcinile, îndatoririle și responsabilitățile specifice postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: Inteligenţă, flexibilitate a gândirii, stabilitate comportamentală, rezistenţă, echilibru emoţional, motivare profesională, comunicativitate, adaptabilitate;
    Aviz „apt psihologic” pentru îndeplinirea funcţiei la încadrare şi la evaluările periodice.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este necesară/ nu este necesară.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Nu este necesară.
  • vechime în armă: Nu este necesară.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este necesară.
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: Nu este necesară.
  • definirea sumara a atributiilor postului: Întocmeşte situaţii pe linie de resurse umane la ordinul şefului serviciului resurse umane, inspectorului şef sau a eşalonului superior, conform procedurilor; ţine evidenţa posturilor prevăzute în statul de organizare, pe tipuri şi categorii de funcţii, grade militare, clase de salarizare şi coeficienţi de ierarhizare/salariu de bază, a specialităţilor militare, potrivit domeniilor de activitate; participă la organizarea şi desfăşurarea concursurilor pentru încadrarea funcţiilor vacante prevăzute în statul de organizare al inspectoratului, cu excepţia celor care, prin acte normative specifice, sunt în competenţa eşaloanelor superioare; elaborează, operează şi actualizează, la ordin, organigrama, statul de organizare şi regulamentul de organizare şi funcţionare al inspectoratului; în baza structurii organizatorice aprobată prin organigramă, redactează proiectul statului de organizare al unităţii pe care îl prezintă şefului de serviciu şi asigură promovarea proiectului de stat la eşalonul superior în vederea avizării şi aprobării; la ordin, elaborează proiectul structurii organizatorice a unităţii cu numărul de posturi necesar pe compartimente de muncă, reprezentate prin organigrama generală sau parţială, pe baza concepţiei eşalonului superior şi a ordinului inspectorului şef; elaborează proiectul Regulamentului de organizare şi funcţionare al unităţii, precum şi proiectele de ordin privind modificarea şi completarea acestuia, conform prevederilor legale în vigoare, pe care le promovează la eşalonul superior pentru avizare şi aprobare; execută activităţi de promovare a Jandarmeriei cu scopul recrutării de candidaţi pentru instituţiile militare de învăţământ, întocmeşte documentele specifice şi gestionează dosarele de recrutare depuse de către candidaţi, în lipsa cadrului militar care are această atribuţie.
  • alte cunoştinţe: De cultură generală, cunoştinţe generale în domeniul juridic / management şi de operare pe calculator (nefiind nevoie de documente justificative).
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidații care nu se prezintă la locul, data și ora comunicată pentru susținerea evaluării nu vor fi replanificați.

  6. Nesusținerea evaluării psihologice conform planificării sau din motive care țin exclusiv de persoana candidatului, ori ca urmare a nerespectării măsurilor impuse de către instituția care efectuează evaluarea psihologică, sunt situații care au ca efect neemiterea avizului psihologic și atrag după sine respingerea din concurs.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Eventualele contestații se vor denumi prin introducerea în titlul mesajului a numelui, respectiv a prenumelui candidatului și se vor transmite la adresa de căsuță poștală - resurseumane@jandarmeriagiurgiu.ro.

  5. Nota acordată după soluționarea contestației la proba scrisă rămâne definitivă.

Departajare:
  1. În situaţia în care la concursul pentru ocuparea unei funcții de execuție vacante mai mulţi candidaţi obțin aceeaşi notă, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat „admis” candidatul care obţine nota cea mai mare. Acest interviu nu se poate contesta. Candidații declarați "respins" la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa, în baza notei finale obținute la respectivul concurs, alte posturi vacante în aceeași unitate sau în alte unități.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Se vor accepta adeverințele de studii doar dacă aceste documente sunt în termenul de
    valabilitate, respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al
    adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării
    adeverinței de către instituția de învățământ.

  9. În cazul în care ocuparea posturilor vacante pentru care s-a organizat concurs nu este
    posibilă din motive care ţin exclusiv de persoana candidatului declarat „admis”, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

  10. Dacă documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate, atrag respingerea candidatului din concurs.

  11. Candidații au obligația de a verifica portalul de servicii electronice al MAI (hub.mai.gov.ro), zilnic după transmiterea cererii de înscriere, deoarece planificarea pentru susținerea evaluării psihologice se va realiza începând cu data înscrierii, înainte de verificarea îndeplinirii condițiilor de participare la concurs.

Informații suplimentare:
  1. În ceea ce privește locul, datele și orele de desfășurare a probei de concurs pot surveni
    modificări, în raport de numărul candidaților și activitățile specifice organizatorice ce pot
    apărea independent de voința organizatorilor.

  2. După depunerea documentelor fiecărui candidat i se va atribui un cod unic de
    identificare, care va deveni singurul mijloc de identificare a acestuia, ca alternativă în
    prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe
    întreaga procedură de concurs.

  3. Acesta va fi comunicat candidatului prin intermediul adresei de e-mail de pe care a transmis cererea de înscriere la concurs în timp util.

  4. În conformitate cu prevederile art. 24 alin. (1) la Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, proba de concurs
    test scris va fi înregistrată/supravegheată audio/video.

  5. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la datele derulării activităților prilejuite de
    desfășurarea concursului, aceștia fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a secțiunii „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din cadrul prezentului anunț de concurs ce se regăsește la secțiunea „Carieră MAI” a portalului de
    servicii electronice al MAI (hub.mai.gov.ro) și a documentelor afișate la avizierul
    Inspectoratului de Jandarmi Județean Giurgiu, cu sediul în municipiul Giurgiu, șoseaua București nr. 57.

  6. A T E N Ţ I E !
    În perioada alocată conform graficului de concurs, candidații constituie dosarul de
    recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fișiere, preferabil în format
    .pdf (atașamentele trebuie să nu depășească dimensiunea de 10 Mb.) care să cuprindă
    documentele enunțate în prezentul anunț.

  7. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului ŞI NU DACĂ DOCUMENTELE SUNT CORECT ÎNTOCMITE SAU SCANATE CORESPUNZĂTOR! (ex.:
    Cerere înscriere – POPESCU Vasile, C.V. – POPESCU Vasile, copie C.I. – POPESCU Vasile,
    etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția
    pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.:M.R.U.O._S.R.U._POPESCU_Vasile).

  8. SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!

  9. A T E N Ț I E !
    La transmiterea documentelor constitutive ale dosarului de recrutare candidații nu vor
    folosi servicii de stocare de tip Cloud.

  10. În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor
    necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului
    mesajului numărul e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite
    informația în cauză (ex.: M.R.U.O._S.R.U._POPESCU_Vasile_nr_1_din_5).

  11. Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului
    mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia
    transmiterii e-mail-ului!

  12. Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate,
    independentă de persoana candidatului, se anunță telefonic la Serviciul Resurse Umane
    al I.J.J. Giurgiu, în scopul identificării de soluții care să nu impieteze înscrierea candidaților
    în concurs.

  13. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016
    privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu
    modificările și completările ulterioare, numirea în funcție nu se realizează în situația în
    care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rude de gradul I. Prin raport
    ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/soție sau ruda de gradul I și șeful care
    îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este
    încadrat.

  14. Documentele solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menționată în
    graficul organizării concursului, precum și celelalte transmise la orice altă căsuță poștală
    decât cea indicată, nu vor fi luate în considerare.

  15. Recrutarea în vederea încadrării posturilor cu trecerea maiştrilor militari/subofiţerilor în
    corpul ofiţerilor, vizează doar maiştrii militari/subofiţerii în activitate din cadrul
    Ministerului Afacerilor Interne.

Date de contact:
  1. Adresa de e-mail la care vor fi transmise documentele: resurseumane@jandarmeriagiurgiu.ro.
    Relații suplimentare referitoare la desfășurarea concursului, se pot obține apelând
    numărul de telefon 0246.219.631, în zilele lucrătoare, între orele 09.00-15.00.
    Toate informațiile ulterioare vor fi postate în cadrul secțiunii „Fișiere publicate ulterior
    activării anunțului” din cadrul prezentului anunț ce se regăsește la secțiunea „Carieră
    MAI” a portalului de servicii electronice al MAI (hub.mai.gov.ro) și afișate la avizierul
    Inspectoratului de Jandarmi Județean Giurgiu, cu sediul în municipiul Giurgiu, șoseaua
    București nr. 57.

Grafic concurs:
  1. 2024.07.01 GRAFIC DE CONCURS OF RU.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 10:22
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 01.07.2024, ora 9:22
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 01.07.2024, ora 9:22
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 01.07.2024, ora 9:22
  4. 2024.06.29 Tematica si bibliografia concurs - Comisia Centrala ofițeri RU.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 10:21
  5. Anunț - 3696-Concurs ofițer specialist I compartimentul Management Resurse Umane și Organizare-S.R.U.-I.J.J. GR. - Concurs ofițer specialist I compartimentul Management Resurse Umane și Organizare-S.R.U.-I.J.J. GR..pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 10:38
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erată anunț - 2024.07.01 erata OF RU.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 16:26