Postat la data de: 01.07.2024, ora 16:43

Trecere în corpul ofițerilor - ofițer specialist I - Serviciul Pază și Protecție Instituțională

Directia Generala de Jandarmi a Municipiului Bucuresti organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 244 - ofițer specialist I prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - Serviciului Pază și Protecție Instituțională - Biroul Intervenție și Acțiuni Antiteroriste, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licență (S), absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă.
  • pregătire de specialitate: nu este cazul
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizaţie de acces la informaţii clasificate pentru nivelul „secret”, deţinută sau obţinută după ocuparea postului. Neavizarea sau retragerea autorizaţiei de acces la informaţii clasificate atrage schimbarea din funcţie.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este necesară
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - organizatorice, de coordonare, control şi planificare a activităţilor - dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de concepţie, de analiză şi sinteză, imaginaţie, flexibilitate în gândire - dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de comunicare şi deprinderi de ascultare activă, disponibilitate pentru dialog şi negocieri, spirit de observaţie - dezvoltare bună;
    - seriozitate, receptivitate şi disponibilitate la schimbări de situaţii, capacitate de lucru sub presiunea timpului - dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament: - conduită morală, limbaj, ţinută şi politeţe, conform normelor civice şi militare - dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de mobilizare în vederea gestionării situaţiilor dificile, de menţinere a coeziunii grupului de muncă, iniţiativă şi spontaneitate în acţiuni - dezvoltare bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical, stare de sănătate care să-i permită să lucreze în condiţiile specifice postului.
  • alte cerințe: nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este necesară.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologic pentru exercitarea atribuțiilor specifice funcției.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: minim 2 ani în M.A.I.
  • definirea sumara a atributiilor postului: - desfăşoară activităţi specifice pentru organizarea, coordonarea, monitorizarea şi evaluarea misiunii de pază pe linia misiunii de pază, pe linia executării intervenţiei în situații deosebite,
    inclusiv a intervenţiei antiteroriste şi acţiunilor speciale la obiectivele din competența unității.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Evaluarea psihologică a candidaţilor se va susţine în perioada de dinaintea datei de evaluare a dosarelor de recrutare, doar cu candidaţii care în cuprinsul cererii de înscriere au bifat că nu au mai susţinut, în ultimele 6 (şase) luni, până la data susţinerii testului scris, respectiv data de 27.07.2024, o evaluare psihologică cu scop similar (pentru ocuparea unui post de ofiţer). Locaţia, data şi ora susținerii evaluării psihologice va fi comunicată din timp util candidaţilor, prin postarea unui anunţ în acest sens pe site-ul unității www.jandarmeriabucuresti.eu la secțiunea Carieră, precum și pe HUB-il de servicii al M.A.I.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  2. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  3. Eventualele contestații ale rezultatelor obținute se pot transmite pe adresa de e-mail pregatire@jandarmeriabucuresti.eu, se denumesc în mod corespunzător și vor avea atașat numele și prenumele complet al candidatului și nu va conține diacritice (ex.: contestatie – POPESCU Vasile), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: TCO_SPPI_DGJMB_POPESCU_Vasile).

  4. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată, în termen de 24 de ore de la afișare.

Departajare:
  1. În situaţia în care se impune departajarea candidaţilor întrucât au aceeaşi notă şi sunt mai mulţi decât numărul de posturi scoase la concurs, aceasta se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale în baza aceleaşi tematici şi bibliografii stabilite pentru proba scrisă, la o dată ce va fi stabilită ulterior şi comunicată prin anunţ, fiind declarat „admis” candidatul care obţine nota cea mai mare. Interviul nu se contestă.

  2. În cazul în care ocuparea posturilor vacante pentru care s-a organizat concurs nu este posibilă din motive care ţin exclusiv de persoana candidatului declarat „admis”, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obţinute.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Înscrierea candidaților la concurs se realizează prin transmiterea pe adresa de e-mail pregatire@jandarmeriabucuresti.eu până la data de 03.07.2024, ora 16.00(inclusiv) a următoarelor documente:
    - cerere de înscriere la concurs;
    - CI;
    - declarație de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare

Informații suplimentare:
  1. Dosarul de recrutare se transmite exclusiv electronic, scanat, pe adresa de e-mail pregatire@jandarmeriabucuresti.eu, în perioada 01.07 – 12.07.2024, ora 14.00, inclusiv.


  2. După depunerea documentelor, fiecărui candidat i se va atribui un cod unic de identificare sub forma (DGJMB_TCO_SPPI_1234) urmând ca persoana candidatului să fie anonimizată cu respectivul cod, care va deveni singurul mijloc de identificare a acestuia, ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs.
    Acesta va fi comunicat candidatului prin intermediul adresei de e-mail de pe care a transmis cererea de înscriere la concurs, după aprobarea acesteia, în timp util.

  3. Documentele constitutive ale dosarului de recrutare ce vor fi transmise la adresa de e-mail anterior menționată, vor fi denumite în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: Cerere inscriere – POPESCU Vasile, C.V. – POPESCU Vasile, copie C.I. – POPESCU Vasile, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: TCO_SPPI_DGJMB_POPESCU_Vasile).

  4. În perioada alocată conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere, preferabil în format .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.).

  5. Nu va fi acceptat dosarul de recrutare în cauză în care documentele transmise sunt expirate, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt ilizibile.

  6. SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ / FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!

  7. În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare constituirii dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului numărul e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: TCO_SPPI_DGJMB_POPESCU_Vasile_nr_1_din_5).
    Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii e-mail-ului!
    Orice problemă de natură tehnică privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă la numărul de telefon 021.4065937, în zilele lucrătoare, în intervalul orar 09.00-15.00, în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs.

  8. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016, numirea în funcție nu se realizează în situația în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/soție sau ruda de gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  9. Prin înscrierea la acest concurs, candidaţii îşi manifestă implicit acordul cu privire la condiţiile şi modul de organizare şi desfăşurare a concursului;
    Candidaţii sunt rugaţi să citească cu atenţie anunţul şi să respecte organizarea stabilită cu privire la toate etapele concursului: înscrierea şi depunerea dosarului în volum complet, susţinerea probelor de concurs

  10. Candidaţii nu vor fi anunţaţi personal cu privire la datele derulării activităților prilejuite de desfășurarea concursului, aceștia fiind obligaţi să se informeze permanent cu privire la apariţia oricăror modificări prin verificarea portalului HUB.MAI.GOV.RO şi/sau consultarea avizierului unității organizatoare.
    Aducerea la cunoştinţa candidaţilor a oricăror informaţii cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului se va face prin verificarea portalului HUB.MAI.GOV.RO, precum şi la avizierul unității organizatoare.
    În perioada concursului, pe pagina de internet se vor posta informaţii privind mai multe concursuri, situaţie în care este necesară verificarea atentă a tuturor informaţiilor postate, astfel încât să se evite omiterea luării la cunoştinţă de către candidaţi a datelor legate de concurs.
    Legitimarea candidaţilor prezenți pentru susținerea probei de concurs se va face cu un document de identitate valabil (legitimație de serviciu, carte de identitate, pașaport etc.), iar ţinuta va fi cea de serviciu, conform anotimpului.
    În cadrul probei de concurs, candidaţii vor avea asupra lor doar documentul de identitate valabil şi pix/stilou cu pastă/cerneală de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare etc.).
    Nu se admit instrumente de scris care permit ştergerea şi rescrierea.
    Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului / candidaţilor în cauză.

  11. Precizări referitoare la finalizarea procedurii de concurs:

    Dacă documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate, atrag respingerea candidatului din concurs.

    În conformitate cu prevederile art. 62 din Anexa nr. 3 la OMAI nr. 177/2016, candidatul declarat admis depune următoarele documente la sediul D.G.J.M.B., astfel:
    - în original:
    o cererea de înscriere;
    o C.V.-ul;
    o declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare;
    - prezintă originalul pentru:
    o copiile documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului (însoţite în mod obligatoriu de suplimentele la diplomă/foile matricole, după caz);
    o copii ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă;
    o copia actului de identitate.

    ATENŢIE! Documentele constitutive ale dosarului de recrutare pot fi depuse în formă fizică şi în
    copie legalizată, situaţie în care nu mai este necesar a se prezenta documentul în original.
    Candidatul declarat „admis” depune în original documentele constitutive ale dosarului de recrutare transmise iniţial în format electronic pentru a fi certificate pentru conformitate şi se semnează de către persoana desemnată şi de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situaţia în care candidatul declarat „admis” nu prezintă toate documentele solicitate şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate, ori nu se prezintă în termen de 30 de zile de la data înștiințării, prevederile art. 57^1 alin. (5) din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177 din 16 noiembrie 2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, se aplică în mod corespunzător.

Date de contact:

  1. Relații suplimentare referitoare la desfăşurarea concursului, se pot obține apelând numărul de telefon 021.4065937, în zilele lucrătoare, între orele 09.00-15.00, și la sediul Direcției Generale de Jandarmi a Municipiului București din strada Jandarmeriei nr. 9 – 11, sectorul 1.

Grafic concurs:
  1. 4 Grafic desfasurare concurs TCO.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 16:24
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 01.07.2024, ora 10:12
  2. Model - Cerere înscriere concurs - Cerere participare concurs.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 13:53
  3. 2 Tematica si bibliografie TCO paza.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 14:50
  4. Model - Declarație de confirmare a cunoșterii și acceptării condițiilor de recrutare - Declarație.docx - Adăugat la: 01.07.2024, ora 15:36
  5. Anunț - 3709- Trecere în corpul ofițerilor - ofițer specialist I - Serviciul Pază și Protecție Instituțională - Trecere în corpul ofițerilor - ofițer specialist I - Serviciul Pază și Protecție Instituțională.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 16:43
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.