Postat la data de: 01.07.2024, ora 13:02

Anunț concurs TCO post vacant ofițer specialist II Compartimentul Financiar

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Arges organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 05 - Ofițer specialist II prevăzut cu gradul de Sublocotenent - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Arges - Compartimentului Financiar, jud. AG, MUNICIPIUL PITESTI, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: - studii universitare de licenţă (ciclul I de studii universitare) – ramura de ştiinţă „ştiinţe economice” sau ramura de ştiinţă „ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică” – programul de studii/specializarea „management economico-financiar” sau studii universitare de lungă durată în domeniul de ştiinţă „ştiinţe economice” sau profilul „economic”, cu diplomă de licenţă;
  • pregătire de specialitate: - nu este cazul
  • alte cunoştinţe: cultură generală şi cunoştinţe generale în domeniul P.C.;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - certificat/autorizaţie de acces la informaţii clasificate, clasa „Secrete de Stat”, nivel „SECRET” obţinută după numirea în funcţie (neavizarea sau retragerea autorizației de acces la informaţii clasificate atrage schimbarea din funcţie);
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: - nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: - nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: - 3 - 6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Atenţie selectivă – dezvoltare bună; Atenţie distributivă – dezvoltare bună; Receptivitatea la probleme – dezvoltare bună; Raţionament deductiv – dezvoltare bună; Capacitatea de înţelegere – dezvoltare bună; Capacitate de exprimare – dezvoltare bună; Gândirea critică – dezvoltare bună; Monitorizare – dezvoltare bună; Negocierea – dezvoltare bună; Luarea deciziilor – dezvoltare bună; Evaluarea sistemelor – dezvoltare bună; Coordonare – dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament: Iniţiativă – dezvoltare bună; Responsabilitate – dezvoltare bună; Independenţă – dezvoltare bună; Ascultare activă – dezvoltare bună; Orientarea socială – dezvoltare bună; Preocuparea faţă de alţii – dezvoltare bună; Autocontrol – dezvoltare bună; Toleranţa la stres – dezvoltare bună; Obiectivitate – dezvoltare bună; Discreţie – dezvoltare bună; Loialitate – dezvoltare bună; Integritate – dezvoltare bună; Perseverenţă – dezvoltare bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical, astfel încât să-şi poată îndeplini în bune condiţii sarcinile specifice postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: Aviz apt psihologic pentru funcţia ocupată
  • alte cerințe: -
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - nu este cazul
  • vechime în armă: - nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - nu este cazul
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: - nu este cazul
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: - utilizează programe informatice de prelucrare automată a datelor și valorifică informațiile prin proceduri informatice, în scopul conducerii, coordonării și ținerii evidenţei financiar - contabile a unităţii, întocmirii situațiilor financiare anuale și trimestriale, precum și a raportărilor lunare, raportării angajamentelor bugetare, depunerii balanței de verificare și a situațiilor financiare, raportării plăților restante și execuției bugetului de cheltuieli al unității, prin intermediul programelor informatice Maicontab și Sitfin ale M.A.I. și platformei informatice privind sistemul național de raportare ForExeBug a Ministerului Finanțelor Publice.
    - coordonează şi răspunde de ţinerea corectă şi la zi a operaţiunilor contabile si a evidenţei financiar - contabile a unităţii;
    - întocmește situațiile financiare trimestriale și anuale ale unității, situațiile informative lunare, cererea de credite, „Proiectul de buget de venituri şi cheltuieli” și alte situații transmise de eșalonul superior.
    - este responsabil de raportarea angajamentelor bugetare, depunerea balanței de verificare și a situațiilor financiare, raportarea plăților restante și operațiunile ce țin de execuția bugetului de cheltuieli al unității, prin intermediul platformei informatice ForExeBug a Ministerului Finanțelor Publice.
    - execută în perioada de absenţă de la program a contabilului şef sarcinile ce revin acestuia;
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. ATENȚIE - evaluarea psihologică a candidaților se susține înainte de perioada de verificare a dosarelor de recrutare.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care la concursul pentru ocuparea unei funcții de execuție vacante mai mulți candidați obțin aceeași notă, departajarea candidaților se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat «admis» candidatul care obţine nota cea mai mare. Interviul nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. În situația în care ocuparea postului vacant pentru care s-a organizat concursul nu este posbiliă din motive care țin excluisc de persoana candidatului declarat ”admis”, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

  9. Dacă documentele de stare civilă solicitate în original prezină deteriorări sau alterăti ale elementelor de siguranță care nu permit stabilirea autenticității documentului sau sunt plastifiate, atrag respingere candidatului din concurs.

Informații suplimentare:
  1. După depunerea documentelor fiecărui candidat i se va atribui un cod unic de identificare, care va deveni singurul mijloc de identificare al acestuia, ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs. Acesta va fi comunicat candidatului prin intermediul adresei de e-mail de pe care a transmis cererea de înscriere la concurs în timp util.

  2. În conformitate cu prevederile art. 24 alin. (1) la Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, proba de concurs test scris va fi înregistrată / supravegheată audio / video.

  3. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la datele derulării activităților prilejuite de desfășurarea concursului, aceștia fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a secțiunii „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din cadrul prezentului anunț de concurs ce se regăsește la secțiunea „Carieră M.A.I.” a portalului de servicii electronice a M.A.I. ( hub.mai.gov.ro ) și a documentelor afișate la avizierul Inspectoratului de Jandarmi Județean Argeș, cu sediul în mun. Pitești, str. Intrarea Teilor, nr. 4, jud. Argeș.

  4. În perioada alocată conform graficului de concurs, candidații constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fișiere, preferabil în format .PDF ( atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 15mb ) care să cuprindă documentele enunțate în prezentul anunț. În cazul în care dosarul de recrutare depășește dimensiunea permisă de căsuța poștală electronică, candidații pot transmite mai multe e-mailuri în care se va preciza în cadrul titlului mesajului numărul e-mailului din câte e-mailuri sunt necesare pentru a transmite dosarul de recrutare (EX. : FIN_DINESCU_GEORGE_NR_1_DIN_5 ).

  5. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mailului ȘI NU DACĂ DOCUMENTELE SUNT CORECT ÎNTOCMITE SAU SCANATE CORESPUNZĂTOR ! În titlul mesajului electronic se va scrie structura unde este prevăzuta funcția pentru care se organizează concursul, precum și numele și prenumele complet al candidatului.

  6. Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunță telefonic la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Județean Argeș, în scopul identificării de soluții care să nu împiedice buna desfășurare a concursului

  7. Numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  8. Documentele solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menționate în graficul organizării concursului, precum și cele transmise la orice altă căsuță poștală decât cea indicată ( sru@jandarmeriaarges.ro ), nu vor fi luate în considerare.

  9. Recrutarea în vederea încadrării posturilor cu trecerea maiștrilor militari / subofițerilor în corpul ofițerilor, vizează DOAR MAIȘTRII MILITARI / SUBOFIȚERII ÎN ACTIVITATE din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.

  10. În ceea ce privește locul, datele și orele de desfășurare a probei de concurs, pot surveni modificări, în raport cu numărul candidaților și activitățile specifice organizatorice ce pot apărea independent de voința organizatorilor.

  11. INSTRUCTAJUL PRIVIND MODUL DE COMPLETARE A DOCUMENTELOR NECESARE CONSTITUIRII DOSARULUI DE RECRUTARE este publicat pe site-ul unității organizatoare, respectiv www.jandarmeriaarges.ro , la secțiunea CARIERĂ -> Anunțuri posturi scoase la concurs.

  12. Adeverința se solicită de către candidat de la structura de resurse umane a unității de proveniență.

  13. Dacă pentru ocuparea postului este necesară obținerea unor avize/autorizații speciale pentru exercitarea atribuțiilor, iar acestea nu se obțin ulterior numirii în funcție, cadrul militar este eliberat din funcție și pus la dispoziție în condițiile legii.

Date de contact:
  1. Adresa de email la care vor fi transmise documentele - sru@jandarmeriaarges.ro .
    Relații suplimentare referiotare la desfășurarea concursului se pot obține apelând numărul de telefon 048/24676 în zilele lucrătoare, între orele 09.00 - 15.00. Toate informațiile ulterioare vor fi postate în cadrul secțiunii ”Fișere publicate ulterior activării anunțului” din cadrul prezentului anunț ce se regăsește la secțiunea ”CARIERĂ M.A.I.” a portalului de servicii electronice a M.A.I. (hub.mai.gov) și la avizierul Inspectoratului de Jandarmi Județean Argeș

Grafic concurs:
  1. GRAFIC TCO FINANCIAR.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 12:55
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 01.07.2024, ora 10:20
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 01.07.2024, ora 10:20
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 01.07.2024, ora 10:20
  4. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE TCO FINANCIAR.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 12:55
  5. Anunț - 3711-Anunț concurs TCO post vacant ofițer specialist II Compartimentul Financiar - Anunț concurs TCO post vacant ofițer specialist II Compartimentul Financiar.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 13:02
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.