Postat la data de: 01.07.2024, ora 16:50

Trecere în corpul ofițerilor- ofițer specialist principal- Structura Financiar din cadrul D.G.J.M.B.

Directia Generala de Jandarmi a Municipiului Bucuresti organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 16 - ofițer specialist principal prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - Structura Financiar - Biroul Buget-contabilitate, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  • poz. 33 - ofițer specialist principal prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - Structura Financiar - Biroul Evidență contabilă și decontări , jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru mai multe posturi distincte (la alegerea candidatului)
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: - studii universitare de licenţă – ciclul I Bologna sau studii
    universitare de lunga durata cu licenţă, in una din ramurile
    de ştiinţă:
    – ştiinţe economice, domeniul de ierarhizare Finanţe sau Contabilitate;
    – ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică – domeniul
    „ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică”,specializarea
    management economico-financiar; .
  • pregătire de specialitate: - nu este necesară;
  • alte cunoştinţe: - cultură generală şi cunoştinţe generale de operare pe calculator;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizaţie de acces la informaţii clasificate din clasa „secrete de stat”, nivel „secret”, obţinută după numirea în funcţie;
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: - nu sunt necesare cunoştinţe în domeniu;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: - 3- 6 luni;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - capacitate intelectuală generală: dezvoltare foarte bună;
    - gândire analitică: dezvoltare foarte bună;
    - rapiditate în decizii: dezvoltare foarte bună;
    - flexibilitate mentală: dezvoltare foarte bună;
    - spirit de observaţie: dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de orientare temporo-spaţială: dezvoltare bună;
    - concentrarea, mobilitatea şi distributivitatea atenţiei: dezvoltare bună;
    - capacitate de reprezentare vizuală: dezvoltare bună;
    - viteză de reacţie: dezvoltare bună;
    - abilităţi organizatorice, decizionale, de coordonare şi planificare, de control: dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de lider: dezvoltare foarte bună;
    - abilităţi de comunicare şi relaţionare: dezvoltare
    foarte bună;
    - capacitate de motivare a subordonaţilor : dezvoltare foarte bună;
    - competenţă şi profesionalism: dezvoltare foarte bună;
  • atitudini necesare/comportament: - conduită morală şi civică: dezvoltare foarte bună;
    - demnitate şi solidaritate: dezvoltare foarte bună;
    - spirit de iniţiativă, implicare: dezvoltare foarte bună;
    - acceptarea şi respectarea normelor: dezvoltare foarte bună;
    - disponibilitate pentru lucrul în echipă, spirit de echipă: dezvoltare foarte bună;
    - obiectivitate şi consecvenţă: dezvoltare foarte bună;
    - rigurozitate şi responsabilitate: dezvoltare foarte bună;
    - disponibilitate de schimbare, receptivitate la nou: dezvoltare bună;
    - dorinţa de autoperfecţionare: dezvoltare bună;
    - conştiinciozitate şi perseverenţă: dezvoltare foarte bună;
    - fidelitate faţă de instituţie: dezvoltare buna;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - „apt medical” pentru ocuparea unei funcţii de execuție.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - „apt” la testarea psihologică pentru ocuparea unei funcţii de execuție;
    - stabilitate / echilibru emoţional: dezvoltare foarte bună;
    - optimism, încredere în sine şi în ceilalţi: dezvoltare foarte bună;
    - dinamism / activism: dezvoltare bună;
    - sociabilitate, extroversiune: dezvoltare foarte bună;
    - rezistenţă la solicitări psihice şi fizice intense: dezvoltare foarte bună;
    - toleranţă la frustrare: dezvoltare foarte bună;
    - adaptabilitate: dezvoltare foarte bună;
    - capacitate de mobilizare a potenţialului psihoenergetic şi fizic: dezvoltare foarte bună.
  • definirea sumara a atributiilor postului: - ţine evidenţa execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli al unităţii;
    - utilizează programul informatic pentru înregistrarea în contabilitate a operaţiunilor de evidenţă;
    - contribuie la întocmirea dărilor de seamă;
    - coordonează şi răspunde de ţinerea corectă şi la zi a operaţiunilor contabile şi a evidenţei financiare;
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Evaluarea psihologică a candidaţilor se va susţine în perioada de dinaintea datei de evaluare a dosarelor de recrutare, doar cu candidaţii care în cuprinsul cererii de înscriere au bifat că nu au mai susţinut, în ultimele 6 (şase) luni, până la data susţinerii testului scris, respectiv data de 27.07.2024, o evaluare psihologică pentru ocuparea unui post de ofiţer.

  6. Locaţia, data şi ora susținerii evaluării psihologice vor fi comunicate în timp util candidaţilor, prin postarea unui anunţ în acest sens pe site-ul unității www.jandarmeriabucuresti.eu la secțiunea Carieră, precum și pe HUB-ul de servicii al M.A.I.

  7. Valabilitatea avizului psihologic de aptitudine/inaptitudine este de 6 luni de la data emiterii acestuia. Nesusţinerea evaluării psihologice conform planificării din motive care ţin exclusiv de persoana candidatului, sau ca urmare a nerespectării măsurilor impuse de instituţia care efectuează evaluarea psihologică şi care au ca efect neemiterea avizului psihologic, atrage după sine respingerea din concurs.

  8. Nesusținerea evaluării psihologice din motive care țin exclusiv de persoana candidatului, ori ca urmare a nerespectării măsurilor impuse de către instituția care efectuează evaluarea psihologică, sunt situații care au ca efect neemiterea avizului psihologic și atrag după sine respingerea din concurs.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Testul scris se va desfășura în data de 27.07.2024 și va fi înregistrat audio-video, sens în care candidații își vor exprima acordul prin completarea unei declarații, pusă la dispoziție de secretarul comisiei de concurs înainte de începerea probei.

  6. Concursul va consta în susținerea unui test scris - tip grilă pentru verificarea cunoștințelor necesare îndeplinirii atribuțiilor postului, pe baza tematicii și bibliografiei stabilite pentru concurs.


Contestații:
  1. Eventualele contestații ale rezultatelor obținute se pot transmite exclusiv scanat, în format pdf pe adresa de e-mail concursuri@jandarmeriabucuresti.eu, se denumesc în mod corespunzător și vor avea atașat numele și prenumele complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: contestatie – POPESCU Vasile), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: TCO_FINANCIAR_DGJMB_POPESCU_Vasile).

  2. Candidatul poate contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se depun în termen de 24 de ore de la afișarea rezultatelor și se soluționează în termen de două zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Este declarat „admis” candidatul care a obţinut nota finală cea mai mare în ordinea descrescătoare a acestora, în limita numărului de posturi scoase la concurs. În situaţia în care după testul scris - tip grilă mai mulţi candidaţi au aceeaşi notă, departajarea acestora se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat «admis» candidatul care obţine nota cea mai mare. Tematica și bibliografia de studiu atașate prezentului anunț rămâne valabilă pentru interviul structurat pe subiecte profesionale. Interviul structurat pe subiecte profesionale nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Candidatul se poate înscrie pe una din cele două funcții aleatoriu sau pe ambele, acesta făcând mențiune expresă pe cererea de înscriere cu privire la opțiunea sa.

  9. La concurs pot participa doar candidații care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice de recrutare, condițiile de ocupare prevăzute în fișa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite și depuse în termenul prevăzut în anunțul de concurs.

  10. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs prevăzute în prezentul anunț.

  11. Se vor accepta adeverințele de studii doar dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării adeverinței de către instituția de învățământ.

  12. În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele depuse pentru constituirea dosarului de recrutare și/sau nu prezintă toate documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranță care nu permit stabilirea autenticității documentului sau sunt plastifiate, ori nu se prezintă la unitate în termen de 30 de zile de la data înștiințării privind emiterea actului administrativ de acordare a gradului militar, prevederile art. 57^1 alin. (5) din Anexa nr. 3 la Ordinul MAI nr. 177/2016 se aplică în mod corespunzător.

  13. În cazul în care ocuparea posturilor vacante pentru care s-a organizat concurs nu este posibilă din motive care ţin exclusiv de persoana candidatului declarat „admis”, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

Informații suplimentare:
  1. Potrivit art. 57^1 alin. (6) din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016: „Dacă pentru ocuparea unor posturi vacante este necesară obţinerea unor avize/autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor, iar dacă acestea nu se obţin ulterior numirii în funcţie, cadrul militar este eliberat din funcţie şi pus la dispoziţie în condiţiile legii, cu excepţia situaţiilor prevăzute de art. 85 alin. (1) lit. m) din Legea nr.80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare”.

  2. Numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  3. Pentru înscriere, candidații vor depune exclusiv scanat, în format pdf cererea de înscriere, declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare (ale căror modele sunt anexante prezentului anunț de concurs) și fotocopia cărții de identitate în perioada 01.07.2024 - 03.07.2024, ora 16:00 la adresa de email concursuri@jandarmeriabucuresti.eu (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.).

  4. Documentele care necesită a fi completate (ex. cererea de înscriere, declarații) vor fi descărcate și completate exclusiv olograf (de mână), ulterior fiind scanate și trimise în format pdf pe adresa de email indicată anterior.
    După depunerea documentelor, fiecărui candidat i se va atribui un cod unic de identificare sub forma (DGJMB_TCO_FIN_1234) urmând ca persoana candidatului să fie anonimizată cu respectivul cod, care va deveni singurul mijloc de identificare a acestuia, ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de concurs.
    Acesta va fi comunicat candidatului prin intermediul adresei de e-mail de pe care a transmis cererea de înscriere la concurs în timp util.

  5. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la datele derulării activităților prilejuite de desfășurarea concursului, aceștia fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a secțiunii „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din cadrul prezentului anunț de concurs ce se regăsește în Portalul de servicii și informații la nivelul MAI – Secțiunea Carieră MAI (https://hub.mai.gov.ro) și a documentelor afișate la avizierul Direcției Generale de Jandarmi a Municipiului București.

  6. Documentele solicitate depuse după data și ora menţionată în graficul organizării concursului, precum și trimise la oricare altă adresă de email decât concursuri@jandarmeriabucuresti.eu nu vor fi luate în considerare.
    Dosarul de recrutare se transmite exclusiv electronic, scanat, (exceptând avizul psihologic care va fi introdus la dosarul de recrutare ulterior de către un lucrător din cadrul structurii resurse umane), pe adresa de e-mail concursuri@jandarmeriabucuresti.eu, în perioada 03.07 – 12.07.2023, ora 14:00, inclusiv.

  7. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului ŞI NU DACĂ DOCUMENTELE SUNT CORECT ÎNTOCMITE SAU SCANATE CORESPUNZĂTOR !

  8. Documentele la concurs vor fi transmise în forma lor completă la adresa de e-mail prevăzută la secțiunea „DATE DE CONTACT” ale prezentului anunț și se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice.

  9. SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE !

  10. În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului numărul e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză.

  11. Potrivit prevederilor art. 22 alin. (2) lit. d) din Anexa nr. 3 la Ordinul MAI nr. 177/2016, fișa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidați, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate. Fișa postului nu va fi transmisă prin e-mail, consultarea acesteia se va realiza doar la sediul unității organizatoare a concursului, în zilele lucrătoare, în intervalul 09.00 - 15.00.

  12. Candidații declarați „respins” la concurs nu pot ocupa, în baza notei finale obținute, alte posturi vacante în aceeași unitate sau în alte unități ale Jandarmeriei Române.

Date de contact:
  1. 1. Adresa de e-mail la care vor fi transmise documentele referitoare la concurs este concursuri@jandarmeriabucuresti.eu. Relații suplimentare referitoare la desfăşurarea concursului se pot obține apelând numărul de telefon 0214065939/interior 32939, în zilele lucrătoare, între orele 08.30-15.00. Toate informațiile ulterioare vor fi postate în cadrul secțiunii „Fișiere publicate ulterior activării anunțului” din cadrul prezentului anunț ce se regăsește în Portalul de servicii și informații la nivelul MAI – Secțiunea Carieră MAI (https://hub.mai.gov.ro) și de la avizierul Direcției Generale de Jandarmi a Municipiului București, strada Jandarmeriei nr. 9 – 11, sectorul 1.
    2. Orice problemă de natură tehnică privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă la numărul de telefon 021.4065939, în zilele lucrătoare, în intervalul orar 09.00-15.00, în scopul identificării de soluţii care să nu împiedice participarea candidaţilor în concurs.

Grafic concurs:
  1. Grafic - concurs TCO - ofițer specialist principal - Structura Financiar - DGJMB.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 14:44
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 01.07.2024, ora 10:44
  2. Tematica si bibliografie concurs TCO - ofițer specialist principal - Structura Financiară - DGJMB.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 14:27
  3. Anunț - Cerere înscriere concurs - cerere inscriere TCO - FINANCIAR.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 16:24
  4. Model - Declarație confirmare cunoaștere și acceptare condiții de recrutare - declaratie confirmare cunoaștere condiții de recrutare - TCO FIN.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 16:28
  5. Anunț - 3716-Trecere în corpul ofițerilor- ofițer specialist principal- Structura Financiar din cadrul D.G.J.M.B. - Trecere în corpul ofițerilor- ofițer specialist principal- Structura Financiar din cadrul D.G.J.M.B..pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 16:50
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.