Postat la data de: 01.07.2024, ora 15:13

Concurs - încadrare ofițer specialist auto - trecere în corpul ofițerilor

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Timis organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 78 - Ofițer specialist II auto prevăzut cu gradul de Locotenent-colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Timis - Serviciul Logistic, jud. TM, MUNICIPIUL TIMISOARA, Domeniu de activitate: Logistică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sublocotenent
  • pregătire de bază: Studii universitare de licență (ciclul I de studii universitare) sau studii universitare de lungă durată cu licență, în unul din domeniile:
    o Inginerie civilă –
     Specializarea Infrastructura transporturilor metropolitane
    o Ingineria autovehiculelor
    o Ingineria transporturilor
    o Inginerie mecanică
     Specializarea Inginerie mecanică
     Specializarea Sisteme de transport operațional
    o Inginerie industrială
     Specializarea Tehnologia construcțiilor de mașini
    o Mecatronică și robotică
    o Inginerie și management
     Specializarea Inginerie economică în domeniul mecanic
     Specializarea Inginerie economică în domeniul transporturilor
    o Inginerie genistică
     Specializarea Mașini și utilaje de geniu
    o Științe militare, informații și ordine publică
     Specializarea Conducere interarme – forțe terestre
     Specializarea Logistică
  • pregătire de specialitate: nu este necesar
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul;
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 – 6 luni;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - spirit de observaţie – dezvoltare cel puţin nivel mediu
    - capacitate de menţinere a atenţiei – dezvoltare bunǎ
    - timp de reacţie redus în situaţii speciale – dezvoltare bunǎ
    - capacitate de menţinere a atenţiei/vigilenţei în condiţii de zgomot – dezvoltare bunǎ
    - rezistenţă la monotonie şi efort prelungit – dezvoltare bunǎ
    - capacitate de înţelegere a unui mesaj (scris sau oral) – dezvoltare bunǎ
    - capacitate de memorare – dezvoltare bunǎ
    - capacitate de analizǎ logicǎ (raționament abstract) – dezvoltare cel puţin medie;
  • atitudini necesare/comportament: - Conduită morală conform normelor civice şi morale – dezvoltare bunǎ
    - Capacitate de a lucra fǎrǎ supervizare – dezvoltare bunǎ
    - Capacitate de a lucra individual şi în echipǎ – dezvoltare bună
    - Capacitate de comunicare clarǎ şi concisǎ a unui mesaj – dezvoltare bunǎ
    - Discreţie – dezvoltare bună
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt medical / clinic sănătos
  • trăsături psihice şi de personalitate: AVIZ - apt psihologic
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este necesar
  • vechime în armă: nu este cazul;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul;
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul;
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul;
  • definirea sumara a atributiilor postului: Organizează, coordonează şi conduce activităţile de asigurare tehnică de autovehicule, carburanți – lubrifianți, armament, muniţii, tehnică specială și mijloace specficie, în scopul menţinerii acestora în permanență stare de operativitate, pentru îndeplinirea misiunilor.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - avizul de specialitate al I.G.J.R., obţinut după numirea pe funcţie;
    - avizul pentru accesul la informaţii „secret”, obţinut după numirea pe funcţie;
    - neacordarea accesului la documente clasificate de nivel solicitat atrage eliberarea din funcție.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  13. **Adeverință medicală
    Adeverință eliberată de medicul unității de proveniență a cadrului militar din care să
    rezulte îndeplinirea condiției impuse de fișa postului, respectiv: ,,Parametrii privind starea
    sănătății somatice: - apt medical/ clinic sănătos”;

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  3. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  4. Adeverință eliberată de medicul unității de proveniență a cadrului militar din care să rezulte îndeplinirea condiției impuse de fișa postului, respectiv: ,,Parametrii privind starea sănătății somatice: - apt medical/ clinic sănătos”;

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidații care nu se prezintă la locul, data și ora comunicată pentru susținerea evaluării, nu vor fi replanificați.

  6. Nesusținerea evaluării psihologice din motive care țin exclusiv de persoana candidatului, ori ca urmare a nerespectării măsurilor impuse de către instituția care efectuează evaluarea psihologică, sunt situații care au ca efect neemiterea avizului psihologic și atrag după sine respingerea din concurs.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. - Locul desfășurării testului scris - sediul Inspectoratului de Jandarmi Județean ,,General Moise Groza” Timiș - adresa: Timișoara, str. Ghe. Barițiu, nr. 19-21, jud. Timiș
    - Ora prezentării candidaților va fi comunicată ulterior.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Pentru a promova proba scrisă (testul scris), candidaţii trebuie să obţină minim nota 7.00, fiind declarat „admis” candidatul care a obţinut nota finală cea mai mare. În situaţia în care doi sau mai mulţi candidaţi vor obţine aceeaşi notă finală, departajarea între aceştia se va realiza pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu pe subiecte profesionale în baza aceleiaşi tematici şi bibliografii stabilite pentru proba scrisă, la o dată ce va fi stabilită ulterior şi comunicată prin anunţ. Interviul structurat pe subiecte profesionale nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererea de înscriere la concurs, CV-ul semnat și datat, copia actului de identitate,
    declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit
    SCANATE la adresa de e-mail resurse_umane@jandarmeriatimis.ro, preferabil în
    format .pdf (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 10 Mb), până la
    data de 03.07.2024 (inclusiv), ora 16.00. Documentele depuse se denumesc în mod
    corespunzător, în funcție de conținutul acestora.

  2. Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise, SCANAT în
    volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț,
    preferabil în format .pdf (atașamentele nu trebuie să depășească dimensiunea de 10 Mb),
    la adresa de e-mail unde a fost depusă cererea de înscriere, până la data de
    12.07.2024 (inclusiv), ora 14.00.
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul
    acestora.

  3. După depunerea cererii de înscriere la concurs, a CV-ului, a copiei actului de identitate și
    a declaraţiei de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare, la adresa
    de e-mail resurse_umane@jandarmeriatimis.ro, candidații vor primi un e-mail de
    confirmare a primirii documentelor și li se va comunica numărul de înregistrare atribuit,
    iar celor care solicită să le fie acordat un cod unic de identificare, li se va comunica codul
    respectiv în baza căruia se pot identifica în anunțurile postate ulterior, referitoare la
    desfășurarea concursului.

  4. Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț,
    depuse după data și ora menționată în graficul organizării concursului, nu vor fi luate în
    considerare.
    Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț,
    transmise la orice altă căsuță poștală decât cea prevăzută în prezentul anunț, nu vor fi
    luate în considerare.

  5. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs revine candidatului,
    secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului, nu și dacă
    documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător.

  6. Dacă documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor
    de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului, atrag respingerea
    candidatului din concurs.

  7. Proba ”test scris” va avea loc în data de 27.07.2024, la reședința Inspectoratului de Jandarmi Județean Timiș, cu sediul în municipiul Timișoara, Str. Gh. Barițiu, nr. 19-21, jud. Timiș și va fi înregistrată/supravegheată video.
    Ora desfășurării probei ”test scris” va fi adusă la cunoștința candidaților în timp util.
    Testul scris constă în rezolvarea unui test-grilă.

  8. ATENȚIE!
    La transmiterea documentelor constitutive ale dosarului de recrutare, candidații nu vor
    folosi servicii de stocare de tip Cloud.
    Se va evita, pe cât posibil, transmiterea documentelor în format de imagine electronică /
    fotografiate (ex. formate fișier: .jpeg, .jpg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng),
    sau orice alt format care va necesita instalarea unor programe specifice pentru ca
    acestea să fie accesate!

  9. Se vor accepta adeverințele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de
    valabilitate, respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al
    adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării
    adeverinței de către instituția de învățământ.

  10. Conform art. 22 alin. (2), lit.(d) din Anexa 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177 din 16.11.2016
    privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului
    Afacerilor Interne, fişa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidaţi, cu
    respectarea prevederilor legale referitoare la protecţia informaţiilor clasificate, la sediul
    unităţii organizatoare.

  11. În ceea ce privește locul, datele și orele de desfășurare a probelor de concurs, pot
    surveni modificări în raport cu numărul candidaților și activitățile specifice organizatorice
    ce pot apărea independent de voința organizatorilor

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea concursului se pot obţine de la
    Compartimentul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Jandarmi Județean Timiș,
    telefon 0256/490990, interior 24557, 24529, 24570, între orele 08.00-16.00.

Grafic concurs:
  1. grafic concurs auto pdf.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 14:39
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 01.07.2024, ora 13:30
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 01.07.2024, ora 13:30
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 01.07.2024, ora 13:30
  4. Tematică-bibliografie ofițer auto TCO - hub.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 14:46
  5. Anunț - 3758-Concurs - încadrare ofițer specialist auto - trecere în corpul ofițerilor - Concurs - încadrare ofițer specialist auto - trecere în corpul ofițerilor.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 15:13
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.