Postat la data de: 01.07.2024, ora 16:48

I.J.J. Arad - Ofiter specialist II - Formare Profesionala

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Arad organizează:
| concurs - trecere în corpul ofițerilor |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 16 - Ofiţer specialist II prevăzut cu gradul de Sublocotenent - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Arad - Inspectoratului de Jandarmi Arad, jud. AR, Com. VLADIMIRESCU, Domeniu de activitate: Formare inițială și continuă
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

Subofițerul / maistrul militar poate participa la concurs dacă îndeplinește cumulativ următoarele condiții:
a) au absolvit studii superioare
b) sunt declaraţi "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale.
c) nu sunt cercetaţi disciplinar sau nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
d) nu sunt puşi la dispoziţie ori suspendaţi din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare. (**)
e) au o vechime de cel puţin doi ani în cadrul MAI;
f) au obţinut calificativul de cel puţin «foarte bun» la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI.
(**) Art. 17 alin. (2): „La propunerea consiliilor de onoare și a comandanților de unități, cadrul militar este pus la dispoziție când este trimis în judecată sau judecat de către instanțele judecătorești în stare de libertate pentru fapte în legătură cu exercitarea atribuțiilor funcției în care este încadrat.”
Art. 21 lit. a) și b): „Cadrul militar se suspendă din funcție de drept în următoarele situații:
a) este arestat preventiv sau se află în arest la domiciliu:
b) se află sub control judiciar sau control judiciar pe cauțiune și s-a dispus interdicția exercitării profesiei;”


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent;
  • pregătire de bază: studii universitare de licență (ciclul I de studii universitare), în unul din domeniile cuprinse în ramura de ştiinţă ştiinţe juridice / ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică /științe economice/ ştiinţe administrative / știința sportului și educației fizice;
  • pregătire de specialitate: nu este cazul;
  • alte cunoştinţe: cunoștințe foarte bune de operare pe calculator;
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizaţie de acces la informaţii clasificate „ secret” (obținută după încadrarea pe post);
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul;
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul;
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: - 3 - 6 luni;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: aptitudini de conducere (organizatorice, decizionale, de coordonare, control, îndrumare), de planificare, spirit de observaţie - dezvoltare foarte bună; imaginaţie, prevedere, flexibilitate în gândire, claritate în idei, putere de concentrare, inteligenţă, spirit critic şi autocritic lucru sub presiunea timpului - dezvoltare foarte bună; o bună gândire analitică şi conceptuală; poate să lucreze cu supervizare redusă, bun negociator; utilizare la nivel bun a computerului;
  • atitudini necesare/comportament: spirit de iniţiativă - dezvoltare foarte bună; capacitatea de a lucra în echipă - dezvoltare foarte bună; disponibilitate la schimbare; flexibilitate în gândire, sociabilitate, comportament adecvat (limbaj, vestimentaţie, reguli de politeţe); temperament adecvat, trăsături pozitive de caracter, obiectivitate, spirit practic, organizat în activităţi, consecvent în acţiuni;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical, astfel încât să-şi poată îndeplini în bune condiţii sarcinile specifice postului;
  • trăsături psihice şi de personalitate: AVIZ - apt psihologic;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - nu este cazul;
  • vechime în armă: - nu este cazul;
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: - nu este cazul;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - nu este cazul;
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - nu este cazul;
  • alte cerințe: - nu este cazul;
  • definirea sumara a atributiilor postului: Organizează, coordonează şi controlează activitate pe linie de formare profesională a personalului, tradiţii, educaţie, cultură şi sport; consiliază inspectorul şef pe linia formării profesionale a personalului.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - minim 2 ani;
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
03.07.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
12.07.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - TCO
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  11. *Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    (din adeverință trebuie să reiasă următoarele:
    - candidatul nu este cercetat disciplinar şi nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    - nu este pus la dispoziţie ori suspendat din funcţie în condiţiile art. 17 alin. (2) şi art. 21 lit. a) şi b) din anexa nr. 7 la ordinul m.a.i. nr. 177/2016 privind activitățile de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare;
    - calificativele obţinute la ultimele două aprecieri anuale de serviciu în cadrul MAI;
    - vechimea în structuri ale MAI.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  12. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 27.07.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. . Proba scrisă va consta într-un test scris, de tip grilă elaborat de Comisia de concurs din cadrul I.G.J.R., din tematica și bibliografia recomandată, având ca scop verificarea cunoștințelor de specialitate pe care le au candidații.
    Numărul de subiecte va fi stabilit de Comisia centrală de concurs.
    Candidații vor avea asupra lor doar documentul de identitate și pix/ stilou de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, notițe, însemnări, precum și orice alte mijloace de calcul sau de comunicare.
    Nu se admit pixuri care permit ștergerea și rescrierea.
    Fraudele, precum și tentativele de săvârșire a acestora se sancționează prin eliminarea din concurs


Contestații:
  1. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  2. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  3. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de executie vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  4. Contestațiile se depun la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeriaarad.ro . Nota acordată după soluționarea contestației la proba scrisă rămâne definitivă.

  5. Rezultatul contestației va fi comunicat prin sectiunea "Fișiere publicate ulterior activării anunțului" din această pagină.

Departajare:
  1. Nota finală reprezintă nota obținută la proba „Test Scris”. Este declarat „Admis” candidatul care a obținut nota finală cea mai mare, în ordine descrescătoare, dintre candidații înscriși. În situaţia în care la concursul pentru ocuparea unei funcții de execuție vacante mai mulţi candidaţi obțin aceeaşi notă la testul scris, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat „admis” candidatul care obţine nota cea mai mare. Interviul se va susține în baza aceleiași tematici și bibliografii stabilite pentru proba „Test Scris”, la o dată ce va fi stabilită ulterior și comunicată prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul cu rezultatele obținute de candidați va fi comunicat prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț. Acest interviu nu se poate contesta. Candidații declarați "respins" la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa, în baza notei finale obținute la respectivul concurs, alte posturi vacante în aceeași unitate sau în alte unități

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.


  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare

Informații suplimentare:
  1. Cererea de înscriere la concurs, precum si celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANATE, în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, preferabil în format .PDF (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb), la adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriaarad.ro.

  2. Candidaţii vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii (ulterior înscrierii) şi li se va comunica și codul unic de identificare respectiv în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora

  3. Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. documente studii, certificat naştere candidat, certificat naştere soţie etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele candidatului(ex.”FP.IONESCU Vasile”).

  4. Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la nr. de telefon 0257/514922, interior 24535 sau 24557, mobil 0754068148, zilnic de luni până vineri, între orele 09.00 – 15.00. în scopul
    identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs.

  5. Se impune verificarea permanentă a secţiunii „Fişiere publicate ulterior activării anunţului” - informaţiile ulterioare publicării anunțului de concurs vor fi postate în această secțiune

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea examenului/concursului pot fi obţinute de la Serviciul Resurse Umane al Inspectoratului de Jandarmi Județean Arad, din comuna Vladimirescu, str. Jandarmeriei, nr. 1, telefon: 0257/514922, interior 24535 sau 24557, mobil 0754068148, zilnic de luni până vineri, între orele 09.00 -15.00

Grafic concurs:
  1. Grafic desfășurare concurs Formare Profesionala - hub.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 16:16
Fișiere anunț:
  1. Tematica concurs TCO ofițer formare profesională.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 15:07
  2. Cerere - 1.Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 01.07.2024, ora 15:47
  3. Declaratie - 2.Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 01.07.2024, ora 15:48
  4. C.V. - 3. - Model CV_necompletat.doc - Adăugat la: 01.07.2024, ora 15:48
  5. Anunț - 3767-I.J.J. Arad - Ofiter specialist II - Formare Profesionala - I.J.J. Arad - Ofiter specialist II - Formare Profesionala.pdf - Adăugat la: 01.07.2024, ora 16:48
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.