Postat la data de: 16.07.2024, ora 16:37

Concurs ocupare posturi vacante de subofițeri specialitatea ordine și siguranță publică

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Satu Mare organizează:
| concurs - încadrare directă || concurs - rechemare în activitate (cadre militare) |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  1. poz. 117 - subofițer operativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Satu Mare - Detașamentul 1 Jandarmi Mobil, jud. SM, MUNICIPIUL SATU MARE, Domeniu de activitate: Ordine publică
  2. poz. 120 - subofițer operativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Satu Mare - Detașamentul 1 Jandarmi Mobil, jud. SM, MUNICIPIUL SATU MARE, Domeniu de activitate: Ordine publică
  3. poz. 132 - subofițer operativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Satu Mare - Detașamentul 1 Jandarmi Mobil, jud. SM, MUNICIPIUL SATU MARE, Domeniu de activitate: Ordine publică
  4. poz. 147 - subofițer operativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Satu Mare - Detașamentul 1 Jandarmi Mobil, jud. SM, MUNICIPIUL SATU MARE, Domeniu de activitate: Ordine publică
  5. poz. 150 - subofițer operativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Satu Mare - Detașamentul 1 Jandarmi Mobil, jud. SM, MUNICIPIUL SATU MARE, Domeniu de activitate: Ordine publică
  6. poz. 162 - subofițer operativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Satu Mare - Detașamentul 1 Jandarmi Mobil, jud. SM, MUNICIPIUL SATU MARE, Domeniu de activitate: Ordine publică
  7. poz. 323 - subofițer operativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Satu Mare - Plutonul de Jandarmi Negrești Oaș, jud. SM, ORAS NEGRESTI-OAS, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Rechemare în activitate:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale;
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv;
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin rechemare în activitate;
l) nu au fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. a), d), i), j), k) sau ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare; (**)
m) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; criteriul specific nu se aplică pentru rechemarea în activitate în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia; Verificarea criteriului specific se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul;
n) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
Persoanele care au dobândit grade militare în rezervă ca urmare a îndeplinirii serviciului militar, participării la convocări de pregătire sau în urma concentrării şi nu au avut calitatea de cadru militar în activitate/poliţist nu fac obiectul recrutării în vederea rechemării în activitate pe timp de pace.
(**) art. 85 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate pot fi trecuţi în rezervă sau direct în retragere, după caz, în următoarele situaţii:
a) la împlinirea vârstei standard de pensionare pentru limită de vârstă;
d) au împlinit limita de vârstă în grad;
i) când manifestă dezinteres în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu sau în perfecţionarea pregătirii lor militare şi de specialitate;
j) când comit abateri grave de la prevederile regulamentelor militare sau de la alte dispoziţii legale;
k) când, pentru o infracţiune săvârşită din culpă, li s-a aplicat prin hotărâre judecătorească suspendarea executării pedepsei sub supraveghere ori a amenzii, precum şi în cazurile când au beneficiat de amnistie sau graţiere înainte de începerea executării pedepsei;
art. 87 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate condamnaţi prin hotărâre judecătorească la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia, precum şi cei condamnaţi pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa închisorii cu suspendarea executării ori cu amenda se trec în rezervă sau direct în retragere.
(2) Cadrele militare în activitate condamnate prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia se trec în rezervă sau direct în retragere din oficiu.
(3) Cadrele militare în activitate din Ministerul Apărării Naţionale condamnate pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa amenzii penale sau cu închisoare, cu suspendarea executării ori graţiate înainte de începerea executării pedepsei pot fi trecute în rezervă sau direct în retragere ori pot fi menţinute în activitate, pe baza propunerilor înaintate ierarhic, prin ordin al comandanţilor/şefilor care au competenţe în acest sens, stabilite prin ordin al ministrului apărării naţionale, dispoziţiile art. 43 aplicându-se în mod corespunzător.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sergent major
  • alte cunoştinţe: Nu este cazul.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizație de acces la informații clasificate, nivel ,,secret de serviciu" - obținută după numirea în funcție (pentru toate pozițiile);
    - atestat pentru folosirea A.G. 7 - obținut după dotarea cu armament special (pentru pozițiile 120, 150);
    - certificat de absolvire sau atestat pentru exercitarea atribuțiilor de negociator - obținut după numirea pe post (pentru poziția 323).
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este cazul.
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3-6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: Atenţie distributivă - dezvoltare bună;
    Atenție selectivă - dezvoltare bună;
    Receptivitatea la probleme – dezvoltare bună;
    Raţionament deductiv– dezvoltare bună;
    Procesarea informaţiilor– dezvoltare bună;
    Învăţarea activă – dezvoltare medie;
    Capacitatea de reacție adecvată la situații limită – dezvoltare bună;
    Capacitate de exprimare – dezvoltare medie;
    Ascultare activă – dezvoltare medie;
    Orientare spațio-temporală – dezvoltare bună;
    Abilități de comunicare verbală și scrisă - dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament: Responsabilitate - dezvoltare bună;
    Autocontrol - dezvoltare bună;
    Toleranţa la stres - dezvoltare bună;
    Obiectivitate - dezvoltare bună;
    Discreţie - dezvoltare bună;
    Integritate - dezvoltare bună;
    Capacitate de a lucra în echipă - dezvoltare bună;
    Capacitate de evaluare a situațiilor de risc și a priorităților - dezvoltare bună;
    Cooperare - dezvoltare medie;
    Iniţiativă - dezvoltare medie;
    Independenţă - dezvoltare medie.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este necesară.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: Nu este necesară.
  • vechime în armă: Nu este necesară.
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: Nu este necesară.
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: Nu este necesară.
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: Nu este necesară.
  • pregătire de bază: - școală militară de subofițeri sau studii medii cu diplomă de bacalaureat
  • pregătire de specialitate: - curs tehnician de intervenție profesională (TIP)/ curs tehnician de trecere operațională (TTO) - obținut după ocuparea postului;
    - după încadrare, la solicitarea unității, să participe la cursuri în baza cărora să obțină specializările necesare ocupării postului.
  • definirea sumara a atributiilor postului: - execută la timp și în mod corespunzător activitățile, misiunile și sarcinile încredințate;
    - se îngrijește de propria pregătire profesională, ordinea și disciplina militară, ordinea interioară, starea tehnică și de întreținere a armamentului și tehnicii din dotare;
    - asigură protecția informațiilor clasificate, în conformitate cu legislația în vigoare.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
31.07.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  21. *Adeverință doar pentru cadrele militare în rezervă
    Adeverință eliberată de unitatea de unde a trecut în rezervă, în care să fie menționate perioadele de
    activitate și funcțiile îndeplinite, motivul și temeiul legal al trecerii în rezervă, arma și specialitatea
    militară pe care a dobândit-o.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. Examinarea medicală de către structurile de specialitate ale M.A.I. se realizează exclusiv pentru candidatul declarat „admis”.

  6. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate ulterior, prin postarea în secțiunea „Fișiere publicate ulterior activării anunțului”.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Evaluarea psihologică de către structurile de specialitate ale M.A.I. se realizează exclusiv pentru candidatul declarat „admis".

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - Evaluarea performanței fizice (eliminatorie)
Perioada de desfășurare a probei: 19.08.2024 - 30.08.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Proba de evaluare a performanței fizice se apreciază și se notează potrivit normelor și baremelor specifice prevăzute în anexă la anunț.

  3. Rezultatele la probă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Evaluarea performanţei fizice a candidaţilor constă în parcurgerea în întregime a traseului practic-aplicativ şi a elementelor care îl compun şi abordarea obligatorie a tuturor obstacolelor, în ordinea stabilită.

Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 07.09.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba scrisă constă în rezolvarea unui test-grilă.

  6. Ocuparea posturilor scoase la concurs se va face în ordinea descrescătoare a notelor obținute la testul scris.


Contestații:
  1. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  2. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  3. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la testul scris poate formula contestație in termen de 24 de ore de la afișare.

  4. Eventualele contestații se vor denumi prin introducerea în titlul mesajului a numelui și a prenumelui candidatului și se vor transmite la adresa de căsuță poștală indicată în prezentul anunț.

  5. Nota acordată după soluționarea contestației la proba scrisă rămâne definitivă.

Departajare:
  1. Nota finală reprezintă nota obţinută la proba scrisă.

  2. Sunt declarați „admis” candidații care au obţinut nota finală cea mai mare, în ordine descrescătoare, dintre candidații înscriși, în limita locurilor scoase la concurs.

  3. În situaţia în care se impune departajarea candidaţilor întrucât au aceeaşi notă şi sunt mai mulţi decât numărul de posturi scoase la concurs, aceasta se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale în baza aceleiaşi tematici şi bibliografii stabilite pentru proba scrisă, la o dată ce va fi stabilită ulterior şi comunicată prin anunţ, fiind declarat „admis” candidatul care obţine nota cea mai mare.

  4. Interviul de la alineatul precedent NU SE CONTESTĂ.

  5. În eventualitatea susținerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obţinute se va afişa în secțiunea ,,Fișiere publicate ulterior activării anunțului:” din această pagină.

  6. Candidaţii declaraţi ,,respins", în urma interviului de departajare, la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa, în baza notei finale obţinute la respectivul concurs, alte posturi vacante în alte unităţi.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Candidații trebuie să nu fi atins la data desfășurării concursului vârsta standard de pensionare, așa cum
    este prevăzută în Legea nr. 223 din 24 iulie 2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și
    completările ulterioare.

  9. A T E N Ț I E!
    Candidații se înscriu în mod obligatoriu pentru toate posturile vacante ce fac obiectul
    prezentului anunț.

  10. Pentru cadrele militare în rezervă, copia livretului militar, precum și adeverința prevăzută la punctul 21
    din cadrul secțiunii „Dosar recrutare” SUNT OBLIGATORII.

  11. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea
    de management resurse umane în unitățile militare ale MAI, cu modificările și completările ulterioare,
    numirea în funcție nu se realizează în situația în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți
    sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/soție sau ruda de
    gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este
    încadrat.

  12. Se vor accepta adeverințele de studii doar dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării adeverinței de către instituția de învățământ.

  13. După postarea tabelului cu rezultatele finale, candidatul declarat „admis” la concursul pentru ocuparea
    postului vacant prin încadrare directă/rechemare în activitate susține evaluarea psihologică și
    examinarea medicală. În situația constatării inaptitudinii medicale sau psihologice, se aplică în mod
    corespunzător prevederile art. 57^1 alin. (5) din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, respectiv în cazul
    neîndeplinirii uneia dintre aceste condiții, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe
    următorul loc, în ordinea descrescătoare a notei obținute.

  14. Candidatul declarat „admis” la concurs este înștiințat în scris cu privire la emiterea actului administrativ
    de acordare a gradului militar. Acesta are obligația de a se prezenta la post în termen de maximum 30
    de zile de la data înștiințării.

  15. Copiile documentelor prevăzute la punctul 5 din cadrul secțiunii „Dosar recrutare” sunt OBLIGATORII,
    pentru candidații care au obținut vechime în muncă în condițiile prevăzute de actele normative în
    vigoare.

Informații suplimentare:
  1. Documentele la concurs vor fi transmise în forma lor completă la adresa de e-mail prevăzută la
    secțiunea „DATE DE CONTACT” ale prezentului anunț și se denumesc în mod corespunzător, în funcţie
    de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține
    diacritice (ex.: Cerere inscriere – POPESCU Vasile, C.V. – POPESCU Vasile, copie C.I. – POPESCU Vasile,
    etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se
    organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: IJJSM_OSP_ID_POPESCU_Vasile).
    A T E N Ţ I E !
    În perioada alocată conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de recrutare exclusiv în
    format electronic, prin depunerea unor fişiere, preferabil în format .pdf (ataşamentele trebuie să nu
    depăşească dimensiunea de 10 Mb.) care să cuprindă documentele enunţate în prezentul anunţ.
    Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs revine candidatului, secretarul
    comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului ŞI NU DACĂ DOCUMENTELE SUNT CORECT
    ÎNTOCMITE SAU SCANATE CORESPUNZĂTOR!
    SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE
    ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp,
    .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA
    ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!
    În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare
    înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului numărul e-mail-ului
    din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: IJJSM_OSP_ID_POPESCU_Vasile_nr_1_din_5).
    Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului
    electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii e-mail-ului!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de
    persoana candidatului, se anunţă telefonic la Serviciul Resurse Umane a I.J.J. Satu Mare, în scopul identificării de
    soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs.

  2. În conformitate cu prevederile art. 24 alin. (1) la Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind
    activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu
    modificările și completările ulterioare, proba de concurs test scris va fi înregistrată/supravegheată
    audio/video.

  3. În situația în care documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de
    siguranță care nu permit stabilirea autenticității documentului sau sunt plastifiate, atrag respingerea
    candidatului din concurs.

  4. A T E N Ț I E !
    La transmiterea documentelor constituive ale dosarului de recrutare candidații nu vor folosi servicii de
    stocare de tip Cloud.

  5. În ceea ce privește locul, datele și orele de desfășurare a probei de concurs pot surveni modificări, în
    raport de numărul candidaților și activitățile specifice organizatorice ce pot apărea independent de
    voința organizatorilor.

  6. După transmiterea cererii de înscriere la concurs, prin intermediul căsuței poștale utilizată pentru
    transmiterea acesteia, candidaților li se va comunica numărul de înregistrare al cererii, precum și codul
    unic de identificare ce va fi utilizat ca alternativă în prelucrarea datelor personale pe întreaga
    procedură de concurs.

  7. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la datele derulării activităților prilejuite de desfășurarea
    concursului, aceștia fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a secțiunii „Fișiere
    publicate ulterior activării anunțului” din cadrul prezentului anunț de concurs ce se regăsește la
    secțiunea „Carieră MAI” a portalului de servicii electronice al MAI (hub.mai.gov.ro) și a documentelor
    afișate la avizierul Inspectoratului de Jandarmi Județean Satu Mare, cu sediul în municipiul Satu Mare,
    strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 1, jud. Satu Mare.

  8. Recrutarea în vederea rechemării în activitate are drept scop identificarea și atragerea persoanelor
    care au calitatea de cadre militare în rezervă, care corespund condițiilor legale și criteriilor specifice
    pentru ocuparea posturilor vacante.
    Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea și atragerea persoanelor care
    îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice și cerințele pentru ocuparea posturilor vacante, altele
    decât cele care au calitatea de cadru militar/polițist.

  9. Documentele solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menționată în graficul organizării
    concursului, precum și celelalte transmise la orice altă căsuță poștală decât cea indicată, nu vor fi luate
    în considerare.

Date de contact:
  1. 1. Adresa de e-mail la care vor fi transmise documentele: resurseumane@jandarmeriasatumare.ro.
    Relații suplimentare referitoare la desfăşurarea concursului se pot obține apelând numărul de telefon
    0261769760, în zilele lucrătoare, între orele 08.30-15.00.
    2. Toate informațiile ulterioare vor fi postate în cadrul secțiunii „Fișiere publicate ulterior activării
    anunțului” din cadrul prezentului anunț ce se regăsește la secțiunea „Carieră MAI” a portalului de
    servicii electronice al MAI (hub.mai.gov.ro) și afișate la avizierul Inspectoratului de Jandarmi Județean Satu Mare, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 1, jud. Satu Mare.

Grafic concurs:
  1. Grafic desfășurare concurs.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 9:37
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 12.07.2024, ora 10:57
  2. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 12.07.2024, ora 10:57
  3. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 12.07.2024, ora 10:57
  4. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 12.07.2024, ora 10:57
  5. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 12.07.2024, ora 10:57
  6. Model - Cerere de înscriere - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 12.07.2024, ora 15:33
  7. Model - Declarație confirmare cunoaștere condiții recrutare - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 12.07.2024, ora 15:53
  8. Model - Îndrumar autobiografie - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 12.07.2024, ora 15:54
  9. 1. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE concurs incadrare directa OP.pdf - Adăugat la: 15.07.2024, ora 13:49
  10. Alte informări pentru candidați - Traseu practic-aplicativ pentru proba de evaluare a performanței fizice - Anexa nr 3^1 din OMAI 177 privind Proba, norm_240715_152639.pdf - Adăugat la: 15.07.2024, ora 15:40
  11. Anunț - 3847-Concurs ocupare posturi vacante de subofițeri specialitatea ordine și siguranță publică - Concurs ocupare posturi vacante de subofițeri specialitatea ordine și siguranță publică.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 16:37
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erată anunț - Erată.pdf - Adăugat la: 24.07.2024, ora 14:07