Postat la data de: 16.11.2023, ora 15:35
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Anunț privind ocuparea prin transfer a posturilor vacante de maistru militar - șalupa multirol

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al jud.Teleorman organizează:
| selecție - transfer din SNAOPSN cu publicitate pe funcție de cadru militar |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Art. 3 alin. (1) lit. b^1 și art. 70 din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016, ca urmare a imposibilității de a modifica structura anunțului din portalul de servicii electronice al MAI - HUB, termenul „concurs” din cuprinsul prezentului anunț se va citi „selecție – transfer” și constă în susținerea unui interviu.
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Maistru militar

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  1. poz. 350/p - maistru principal I - grupa II (conducător șalupă) prevăzut cu gradul de Maistru militar principal - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  2. poz. 350/q - maistru principal I - grupa II (conducător șalupă) prevăzut cu gradul de Maistru militar principal - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  3. poz. 350/r - maistru principal I - grupa II (conducător șalupă) prevăzut cu gradul de Maistru militar principal - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  4. poz. 350/s - maistru principal I - grupa II (conducător șalupă) prevăzut cu gradul de Maistru militar principal - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  5. poz. 350/t - maistru principal II - grupa II (marinar și timonier) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  6. poz. 350/u - maistru principal II - grupa II (marinar și timonier) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  7. poz. 350/v - maistru principal II - grupa II (marinar și timonier) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  8. poz. 350/w - maistru principal II - grupa II (marinar și timonier) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  9. poz. 350/x - maistru principal II - grupa II (radiotelegrafist) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  10. poz. 350/y - maistru principal II - grupa II (radiotelegrafist) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  11. poz. 350/z - maistru principal II - grupa II (radiotelegrafist) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  12. poz. 350/aa - maistru principal II - grupa II (radiotelegrafist) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  13. poz. 350/ab - maistru principal II - grupa II (motorist) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  14. poz. 350/ac - maistru principal II - grupa II (motorist) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  15. poz. 350/ad - maistru principal II - grupa II (motorist) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  16. poz. 350/ae - maistru principal II - grupa II (motorist) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  17. poz. 350/af - maistru principal II - grupa II (electrician) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  18. poz. 350/ag - maistru principal II - grupa II (electrician) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  19. poz. 350/ah - maistru principal II - grupa II (electrician) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  20. poz. 350/ai - maistru principal II - grupa II (electrician) prevăzut cu gradul de Maistru militar clasa I - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Teleorman - Detașament de Pompieri Turnu Măgurele, jud. TR, MUNICIPIUL TURNU MAGURELE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru mai multe posturi distincte (la alegerea candidatului)
Condiții generale și criterii specifice:

Transfer din sistemul național de apărare, ordine publică și siguranță națională:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin transfer din cadrul instituţiilor din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Maistru militar clasa a IV-a
  • pregătire de bază: Pentru posturile de Maistru principal I-grupa II (conducător șalupă): absolvenți ai școlilor militare postliceale de maiștri militari cu certificat de absolvire în specializarea timonier și tehnică de navigație navală/echipamente de navigație și hidrografie;
    Pentru posturile de Maistru principal II-grupa II (marinar şi timonier): absolvenți ai școlilor militare postliceale de maiștri militari cu certificat de absolvire în specializarea timonier și tehnică de navigație navală/echipamente de navigație și hidrografie;
    Pentru posturile de Maistru principal II-grupa II (radiotelegrafist): absolvenți ai școlilor militare postliceale de maiștri militari cu certificat de absolvire în specializarea comunicații navale și observare semnalizare/comunicații navale și informatică;
    Pentru posturile de Maistru principal II-grupa II (motorist): absolvenți ai școlilor militare postliceale de maiștri militari cu certificat de absolvire în specializarea motoare și mașini navale;
    Pentru posturile de Maistru principal II-grupa II (electrician): - absolvenți ai școlilor militare postliceale de maiștri militari cu certificat de absolvire în specializarea motoare și instalații electrice navale
  • pregătire de specialitate: Pentru posturile de Maistru principal I-grupa II (conducător șalupă): curs de inițiere/curs de perfecționare pentru reconfirmare componenta de specialitate navigație, după încadrare.
    Pentru posturile de Maistru principal II-grupa II (marinar şi timonier): curs de inițiere/curs de perfecționare pentru reconfirmare componenta de specialitate navigație, după încadrare.
    Pentru posturile de Maistru principal II-grupa II (radiotelegrafist): curs de inițiere/curs de perfecționare pentru reconfirmare componenta de specialitate comunicații și observare, după încadrare.
    Pentru posturile de Maistru principal II-grupa II (motorist): curs de inițiere/curs de perfecționare pentru reconfirmare componenta de specialitate electromecanică, după încadrare.
    Pentru posturile de Maistru principal II-grupa II (electrician): curs de inițiere/curs de perfecționare pentru reconfirmare componenta de specialitate electromecanică, după încadrare.
    Notă: absolvenții instituțiilor militare și civile de învățământ superior și ai școlilor postliceale care pregătesc personal navigant, precum și posesorii brevetelor sau certificatelor de capacitate recunoscute la nivel național ori internațional sunt exceptați de la cursul de inițiere.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizaţie de acces la informaţii clasificate de nivel SECRET DE SERVICIU (conform listei funcțiilor care necesită acces la informații clasificate a unității), după încadrare.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical.
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic și apt pshihologic personal navigant.
  • definirea sumara a atributiilor postului: Răspunde de efectuarea în mod eficient şi la timp a activitatilor desfăşurate pentru menţinerea stării operaţionale a componentei de specialitate, menţinerea curăţeniei, folosirea corectă a tehnicii şi instalaţiilor postului de execuţie /componentei de specialitate şi executarea misiunilor specifice.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
11.12.2023, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs

Contestații:
  1. Interviul susținut în vederea ocupării posturilor prin transfer nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cadrele militare interesate transmit cererea de transfer împreună cu toate documentele specificate în anunț, exclusiv în format electronic, PDF, în rețeaua internet, la adresa de e-mail sursa.externa@isuteleorman.ro. Ulterior primirii cererii de transfer și celorlalte documente, candidaților li se va comunica pe adresa de e-mail de pe care au transmis documentele un mail de confirmare a primirii acestora precizându-se codul unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor personale, urmând a fi folosit pentru identificarea candidatului pe întreaga procedură de transfer.

  2. Ulterior susținerii interviului, în situația în care a fost adoptată decizia privind transferul, cadrul militar depune un raport la instituția la care solicită transferul. Aprobarea transferului se realizează de către ministrul afacerilor interne, la propunerea conducătorului unității cedente.

Date de contact:
  1. Relații suplimentare privind condițiile de participare la concurs, documentele necesare, tematica și bibliografia, se pot obține la interior 27129, în zilele lucrătoare, între orele 10:00 - 14:00 și de la avizierul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „A.D. Ghica” al judeţului Teleorman, cu sediul în municipiul Alexandria, str. Carpaţi, nr. 7.

Grafic concurs:
  1. Grafic selecție - transfer șalupă.pdf - Adăugat la: 16.11.2023, ora 15:23
Fișiere anunț:
  1. Model - Anexa nr. 1 - Cerere de inscriere la transfer.docx - Adăugat la: 16.11.2023, ora 9:58
  2. Model - Anexa nr. 2 - Îndrumar întocmire autobiografie și tabel cu rude.pdf - Adăugat la: 16.11.2023, ora 10:26
  3. Model - Anexa nr. 3 - Consimțământ solicitare extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 16.11.2023, ora 10:26
  4. Model - Anexa nr. 4 - Adeverință medicală și consimțământ informat.pdf - Adăugat la: 16.11.2023, ora 10:27
  5. Model - Anexa nr. 5 - Declaratie de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare.docx - Adăugat la: 16.11.2023, ora 10:29
  6. Model - Anexa nr. 6 - Model - CV.docx - Adăugat la: 16.11.2023, ora 11:59
  7. Anunț - 388-Anunț privind ocuparea prin transfer a posturilor vacante de maistru militar - șalupa multirol - Anunț privind ocuparea prin transfer a posturilor vacante de maistru militar - șalupa multirol.pdf - Adăugat la: 16.11.2023, ora 15:35
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.