Postat la data de: 16.07.2024, ora 15:36

Subofiţer pază principal

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Vrancea organizează:
| concurs - încadrare directă || concurs - rechemare în activitate (cadre militare) |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  1. poz. 173 - Subofiţer pază principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vrancea - Detaşamentul 2 Jandarmi Focşani, jud. VN, MUNICIPIUL FOCSANI, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  2. poz. 175 - Subofiţer pază principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vrancea - Detaşamentul 2 Jandarmi Focşani, jud. VN, MUNICIPIUL FOCSANI, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  3. poz. 176 - Subofiţer pază principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vrancea - Detaşamentul 2 Jandarmi Focşani, jud. VN, MUNICIPIUL FOCSANI, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  4. poz. 180 - Subofiţer pază principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vrancea - Detaşamentul 2 Jandarmi Focşani, jud. VN, MUNICIPIUL FOCSANI, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  5. poz. 183 - Subofiţer pază principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vrancea - Detaşamentul 2 Jandarmi Focşani, jud. VN, MUNICIPIUL FOCSANI, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  6. poz. 187 - Subofiţer pază principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vrancea - Detaşamentul 2 Jandarmi Focşani, jud. VN, MUNICIPIUL FOCSANI, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  7. poz. 194 - Subofiţer pază principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vrancea - Detaşamentul 2 Jandarmi Focşani, jud. VN, MUNICIPIUL FOCSANI, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  8. poz. 201 - Subofiţer pază principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vrancea - Detaşamentul 2 Jandarmi Focşani, jud. VN, MUNICIPIUL FOCSANI, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  9. poz. 202 - Subofiţer pază principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vrancea - Detaşamentul 2 Jandarmi Focşani, jud. VN, MUNICIPIUL FOCSANI, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  10. poz. 212 - Subofiţer pază principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vrancea - Detaşamentul 2 Jandarmi Focşani, jud. VN, MUNICIPIUL FOCSANI, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  11. poz. 213 - Subofiţer pază principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vrancea - Detaşamentul 2 Jandarmi Focşani, jud. VN, MUNICIPIUL FOCSANI, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  12. poz. 259 - Subofiţer pază principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vrancea - Detaşamentul 3 Jandarmi Adjud, Plutonul 2 Jandarmi Panciu, jud. VN, ORAS PANCIU, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  13. poz. 264 - Subofiţer pază principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Vrancea - Detaşamentul 3 Jandarmi Adjud, Plutonul 2 Jandarmi Panciu, jud. VN, ORAS PANCIU, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Rechemare în activitate:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale;
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv;
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin rechemare în activitate;
l) nu au fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. a), d), i), j), k) sau ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare; (**)
m) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; criteriul specific nu se aplică pentru rechemarea în activitate în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia; Verificarea criteriului specific se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul;
n) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
Persoanele care au dobândit grade militare în rezervă ca urmare a îndeplinirii serviciului militar, participării la convocări de pregătire sau în urma concentrării şi nu au avut calitatea de cadru militar în activitate/poliţist nu fac obiectul recrutării în vederea rechemării în activitate pe timp de pace.
(**) art. 85 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate pot fi trecuţi în rezervă sau direct în retragere, după caz, în următoarele situaţii:
a) la împlinirea vârstei standard de pensionare pentru limită de vârstă;
d) au împlinit limita de vârstă în grad;
i) când manifestă dezinteres în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu sau în perfecţionarea pregătirii lor militare şi de specialitate;
j) când comit abateri grave de la prevederile regulamentelor militare sau de la alte dispoziţii legale;
k) când, pentru o infracţiune săvârşită din culpă, li s-a aplicat prin hotărâre judecătorească suspendarea executării pedepsei sub supraveghere ori a amenzii, precum şi în cazurile când au beneficiat de amnistie sau graţiere înainte de începerea executării pedepsei;
art. 87 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate condamnaţi prin hotărâre judecătorească la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia, precum şi cei condamnaţi pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa închisorii cu suspendarea executării ori cu amenda se trec în rezervă sau direct în retragere.
(2) Cadrele militare în activitate condamnate prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia se trec în rezervă sau direct în retragere din oficiu.
(3) Cadrele militare în activitate din Ministerul Apărării Naţionale condamnate pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa amenzii penale sau cu închisoare, cu suspendarea executării ori graţiate înainte de începerea executării pedepsei pot fi trecute în rezervă sau direct în retragere ori pot fi menţinute în activitate, pe baza propunerilor înaintate ierarhic, prin ordin al comandanţilor/şefilor care au competenţe în acest sens, stabilite prin ordin al ministrului apărării naţionale, dispoziţiile art. 43 aplicându-se în mod corespunzător.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: Sergent major
  • pregătire de specialitate: curs de formare profesională T.I.P. (după ocuparea postului)
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizaţie de acces la documente clasificate nivel ,, SECRET DE SERVICIU ” (Obținută și după numirea pe funcție. Neacordarea accesului la documente clasificate de nivel solicitat atrage eliberarea din funcţie de drept!)
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este cazul.
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3-6 luni(sub tutelă profesională)
  • aptitudini şi abilităţi necesare: spirit de observație, simț organizatoric, prestanță, tact şi discernământ;
    - capacitate de a lucra sub presiunea timpului, abilitate în comunicare;
    - pricepere, îndemânare, fler, capacitatea de a lucra în echipă;
    - spontaneitate, aptitudini de execuție, operativitate în luarea deciziilor;
  • atitudini necesare/comportament: - loialitate, demnitate, corectitudine, flexibilitate în gândire, receptivitate, previziune;
    - deschidere pentru lucru în echipă, stăpânire de sine, asumarea răspunderii, sociabilitate;
    - iniţiativă, conduită morală ireproșabilă, obiectivitate, spirit critic;
    - comportament adecvat (limbaj, vestimentație, reguli de politețe);
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • definirea sumara a atributiilor postului: - execută paza, protecţia şi supravegherea obiectivului pe domeniile date în responsabilitate şi menține ordinea interioară pentru buna desfășurare a activităţii instituţiei, conform prevederilor actelor normative în vigoare şi ale regulamentului de organizare şi funcţionare a Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Vrancea.
    - în exercitarea atribuţiilor de serviciu are calitatea de utilizator al operatorului (I.J.J. Vrancea) care presupune operațiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal.
  • pregătire de bază: școală militară sau studii civile cu diplomă de bacalaureat
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru funcții de execuție
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
31.07.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  21. *Adeverinţă eliberată de unitatea de unde a trecut în rezervă, care să cuprindă: - gradul militar deţinut la trecerea în rezervă; - perioadele de activitate şi funcţiile îndeplinite; - arma şi specialitatea militară pe care a dobândit-o; - motivul şi temeiul legal al trecerii în rezervă.
    (Document obligatoriu doar pentru cadrele militare în rezervă)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. Adeverinţa eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluţionării contestaţiei privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afişarea/postarea tabelului cu rezultatele finale. Termenul de 45 de zile se aplică şi în situaţia prevăzută la art. 57^1 alin. (5) din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, atunci când oferta de ocupare a postului s-a făcut candidatului clasat pe următorul loc.

  6. Examinarea medicală se realizează exclusiv pentru candidatul declarat «admis».

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Evaluarea psihologică se realizează exclusiv pentru candidatul declarat «admis».

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - Evaluarea performanței fizice (eliminatorie)
Perioada de desfășurare a probei: 19.08.2024 - 30.08.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Proba de evaluare a performanței fizice se apreciază și se notează potrivit normelor și baremelor specifice prevăzute în anexă la anunț.

  3. Rezultatele la probă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 07.09.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Ocuparea posturilor scoase la concurs se va face în ordinea descrescătoare a notelor obținute la testul scris.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, doi sau mai mulți candidați vor obține aceeași notă finală, departajarea candidaților se va realiza pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui înterviu structurat pe subiecte profesionale în baza aceleiași tematici și bibliografii stabilite pentru proba scrisă, la data, ora și locul de desfășurare ce vor fi stabilite ulterior și afișate în secțiunea ,,fișiere anunț” din pacestă pagină, urmănd a fi declarat ,,admis” candidatul care obține nota ce mai mare. Interviul nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Candidații trebuie să nu fi atins la data desfășurării concursului vârsta standard de pensionare, asa cum este prevăzută în legea nr. 223 din 24.07.2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare.

  9. Fraudele, precum și tentativa de săvârșire a acestora se sancționează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaților în cauză.

  10. Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la datele derulării activităților prilejuite de desfășurare a concursului, aceștia fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a anunțului de concurs.

  11. Diplomele de studii vor fi scanate față-verso și vor fi însoțite de foile matricole/suplimentul de diplomă.

  12. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării adeverinței de către instituția de învățământ.

Informații suplimentare:
  1. Dosarul de recrutare se transmite exclusiv în format electronic, respectiv format PDF, la adresa de e-mail indicată la secțiunea date de contact din prezentul anunț. Candidaților li se va aloca un cod unic de identificare ce urmează a fi folosit pe întreaga procedură de concurs, care va fi transmis la adresa de e-mail folosită de candidat.

  2. Dosarul de recrutare se transmite, în volum complet şi corect întocmit, cu respectarea strictă a următoarelor condiţii:
    a) documentele pentru constituirea dosarului de recrutare se scanează consecutiv într-un singur document format PDF (doar PDF, NU WORD, FOTO etc), în ordinea prevăzută în prezentul anunț şi se transmit printr-un singur e-mail și nu trebuie să depășească dimensiunea de 10 Mb; candidaţii trebuie să manifeste atenție maximă ca documentele să fie completate corect și integral şi să verifice, înaintea transmiterii, conţinutul documentului scanat format PDF, respectiv că acesta este lizibil şi scanat integral (corespunde cu documentul original, ex.: diploma de studii este scanată faţă-verso);
    b) documentele care necesită a fi completate (ex. cererea de înscriere, declarație, etc.) vor fi printate de către candidat, completate olograf, datate și semnate;
    c) la subiectul e-mail-ului se specifică numele, prenumele şi structura funcției pentru care candidatul dorește participarea la concurs (ex.:„POPESCU ION_SUBOFITER PAZA”);
    d) transmiterea dosarului de recrutare pe e-mail-ul unității se va face numai în volum complet (va cuprinde toate documentele constitutive prevăzute în prezentul anunț);
    e) nu se acceptată transmiterea succesivă de e-mail-uri conținând documente ale dosarului de recrutare;
    f) dosarul de recrutare trebuie să fie ataşat în e-mail-ul prin care se trimite, nefiind permisă transmitarea de link-uri către surse de stocare externe.

  3. ATENŢIE!
    Verificarea depunerii documentelor solicitate în anunţul de concurs revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă numai recepţia e-mai-ului, nu şi dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate.
    Cererile de înscriere, precum şi celelalte documente solicitate în prezentul anunţ transmise prin fax, poştă sau prin orice alte mijloace altele decât prin adresa de e-mail în prezentul anunț nu vor fi luate în considerare.
    La concurs pot participa numai candidații care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului şi ale căror dosare de recrutare, complete şi corect întocmite au fost depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.
    Documentele constitutive ale dosarului de recrutare, care presupun certificarea pentru conformitate cu originalul, vor fi prezentate în original, în volum complet, de către candidatul declarat admis.

Date de contact:
  1. Sediul Inspectoratului de Jandarmi Județean Vrancea: Strada Mărăști nr. 2, municipiul Focșani, județul Vrancea.
    Adresa de e-mail pentru transmiterea documentelor referitoare la concurs este: angajari@jandarmeriavrancea.ro.
    Relații suplimentare referitoare la desfășurarea concursului se pot obține apelând numărul de telefon 0237.215303, interior 24407 sau 24535, în zilele lucrătoare, între orele 08:30 - 15:00.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs_PAZA.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 12:38
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 14:37
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 14:37
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 14:37
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 14:37
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 14:37
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 14:37
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 14:37
  8. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 15.07.2024, ora 14:37
  9. Tematica si bibliografie SOF PAZA.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 9:05
  10. Alte informări pentru candidați - Evaluarea performanței fizice prin traseu aplicativ. Proba, normele și baremele. - Anexa - Proba normele şi baremele pentru evaluarea performanţei fizice.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 11:42
  11. Anunț - 3971-Subofiţer pază principal - Subofiţer pază principal.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 15:36
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.