Postat la data de: 16.11.2023, ora 14:48
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Anunt concurs sef garda interventie stingere Detasamentul Dr.Tr.Severin si Statia Vanju Mare

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Mehedinti organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 119 - Șef gardă intervenție stingere prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Mehedinti - Detașamentul de Pompieri Dr.Tr.Severin, jud. MH, MUNICIPIUL DROBETA-TURNU SEVERIN, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  • poz. 424 - Șef gardă intervenție stingere prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Mehedinti - Stația de Pompieri Vânju Mare, jud. MH, ORAS VANJU MARE, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sergent major
  • pregătire de bază: studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat
  • pregătire de specialitate: nu este cazul
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizaţie de acces la
    informaţii clasificate secrete de stat nivel „Secret de serviciu”, după încadrare;
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: nu este cazul
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: apt psihologic pentru funcții de conducere
  • definirea sumara a atributiilor postului: - are în subordine nemijlocită întregul personal al personal al gărzii de intervenţie.
    - îndrumă activitatea profesională a gărzii de intervenţie subordonate;
    - îndrumă activitatea studenţilor/elevilor/cadrelor aflați în tutelă profesională;
    - colaborează cu celelalte compartimente din structura inspectoratului şi cooperează cu celelalte structuri de intervenţie pentru îndeplinirea misiunilor specifice;
    - asigură informarea personalului gărzii cu privire la legislaţia nou apărută, ordinele şi instrucţiunile de interes necesare îndeplinirii în bune condiţii a atribuţiilor.
    - controlează întreg personalul din subordine asupra tuturor activităţilor din subunitate;:
    - controlează comandanţii de echipaje privind conducerea programului de pregătire la atelierele unde au fost repartizaţi;
    - controlează încadrarea personalului în program, prezenţa acestuia şi modul de executare a serviciului în care este numit personalul gărzii conform specificaţiilor legislative pentru fiecare tip de serviciu;
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 2 ani/2 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani/2 ani
  • aptitudini şi abilităţi necesare: nu este cazul
  • atitudini necesare/comportament: nu este cazul
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
24.11.2023, ora 15:00
Dată limită depunere dosar: 
15.12.2023, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 12.01.2024
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 22.01.2024, ora 12:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel IV
Interviul este structurat pe următorul capitol:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale.

Nota minimă de promovare a probei este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire, reprezentând 100% nota de la capitolul I.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute mai sus, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererea de înscriere la concurs, C.V.-ul, cartea de identitate şi declaraţia de confirmare a
    cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit SCANAT la adresa de e-mail:
    resurseumane@isumehedinti.ro, preferabil în format .pdf (ataşamentele nu trebuie să
    depăşească dimensiunea de 10 Mb.), până la data de 24.11.2023, ora 15.00.

  2. Candidaţii vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii (în intervalul normal de lucru,
    respectiv între orele 08.00 – 16.00 ale fiecărei zile lucrătoare), prin care li se va comunica
    un cod unic de identificare în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior,
    referitoare la rezultatele etapelor concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi
    prenumele acestora.

  3. Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANAT, în
    volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț,
    preferabil în format .pdf (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10Mb.),
    la adresa de e-mail unde a fost depusă cererea de înscriere
    (resurseumane@isumehedinti.ro), până la data de 15.12.2023, ora 15.00.

  4. Adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unităţii unde este încadrat
    candidatul, care cuprinde următoarele informaţii:
    • vechimea în armă;
    • vechimea în specialitatea structurii;
    • vechimea în specialitatea studiilor;
    • vechimea în muncă;
    • vechimea în instituţii de apărare ordine publică şi securitate naţională;
    • gradul militar deţinut;
    • calificativele obţinute pe întreaga perioadă a carierei;
    • sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei;
    • dacă este cercetat disciplinar;
    • dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    • dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa 7 la O.M.A.I. nr.
    177/2016;

  5. În vederea obţinerii punctajului stabilit pentru criteriul 3 şi 7 din anexa 3^3 ”Criterii
    pentru evaluarea dosarului de recrutare” la OMAI nr. 177/2016 privind activitatea de
    management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu
    modificările şi completările ulterioare, candidaţii vor depune (dacă este cazul şi este
    oportun) diplome /adeverinţe care să ateste absolvirea de cursuri/ sau alte forme de
    pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la
    concurs şi altele decât cele necesare pentru ocuparea postului, astfel:
    - Organizate de instituţii de formare ale MAI ori ale celorlate instituţii din sistemul
    naţional de apărare ordine publică şi securitate naţională;
    - Organizate de instituţii de învăţământ sau formatori autorizaţi, din învăţământul public
    sau privat, precum şi cele organizate în străinătate, cu suportarea costurilor de către MAI;
    - Organizate de instituţii de învăţământ sau formatori autorizaţi, din învăţământul public
    sau privat, precum şi cele organizate în străinătate, cu suportarea costurilor de către
    candidat.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind condiţiile de participare la concurs, documentele necesare,
    tematica şi bibliografia, se pot obţine la interior 27101, în zilele lucrătoare, între orele
    09:00-15:00 şi de la avizierul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Drobeta” al
    judeţului Mehedinți, cu sediul în municipiul Drobeta Turnu Severin, Str. Portului nr.2, jud.
    Mehedinți.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs șef garda intervenție - stingere -.pdf - Adăugat la: 16.11.2023, ora 11:34
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 16.11.2023, ora 10:27
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 16.11.2023, ora 10:27
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 16.11.2023, ora 10:27
  4. Tematica si bibliografia.pdf - Adăugat la: 16.11.2023, ora 14:15
  5. Anunț - 404-Anunt concurs sef garda interventie stingere Detasamentul Dr.Tr.Severin si Statia Vanju Mare - Anunt concurs sef garda interventie stingere Detasamentul Dr.Tr.Severin si Statia Vanju Mare.pdf - Adăugat la: 23.01.2024, ora 16:18
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Anunt evaluare psihologica - Anunt evaluare psihologica.pdf - Adăugat la: 05.12.2023, ora 15:07
  2. Anunț - Anunt privind rezultatele la evaluarea psihologica ale candidatilor inscrisi pentru sef garda interventie stingere - Anunt privind rezultatele la evaluarea psihologica ale candidatilor inscrisi pentru sef garda interventie stingere.pdf - Adăugat la: 19.12.2023, ora 12:55
  3. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - Lista candidatilor care nu indeplinesc conditiile de participare la concurs - Lista candidati care nu indeplinesc cond de participare Sef Gis 2024.pdf - Adăugat la: 05.01.2024, ora 12:18
  4. Rezultate probă - Tabel rezultate la evaluarea dosarelor de recrutare pentru 2 posturi de sef garda interventie stingere - Tabel rezultate la evaluarea dosarelor de recrutare pentru 2 posturi de sef garda interventie stingere.pdf - Adăugat la: 12.01.2024, ora 13:12
  5. Rezultate probă - Tabel rezultate proba interviu sef garda interventie stingere - Tabel rezultate proba interviu sef garda interventie stingere.pdf - Adăugat la: 22.01.2024, ora 16:11
  6. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel rezultate finale sef garda interventie stingere - Tabel rezultate finale sef garda interventie stingere.pdf - Adăugat la: 23.01.2024, ora 13:53