Postat la data de: 16.07.2024, ora 13:54

Concurs pentru ocuparea funcțiilor de subofițer pază principal

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Mehedinti organizează:
| concurs - încadrare directă || concurs - rechemare în activitate (cadre militare) |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Notă-Raport nr. 175416 din 26.04.2024 privind solicitarea aprobării procedurilor de concurs prin rechemare în activitate/încadrare directă, în vederea încadrării unor posturi de execuție vacante de la nivelul Jandarmeriei Române
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 338 - subofiter paza principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Mehedinti - Detasamentul 5 Jandarmi Portile de Fier II, jud. MH, JUDETUL MEHEDINTI - Com. PORTILE DE FIER II, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  • poz. 349 - subofiter paza principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Mehedinti - Detasamentul 5 Jandarmi Portile de Fier II, jud. MH, JUDETUL MEHEDINTI - Com. PORTILE DE FIER II, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  • poz. 366 - subofiter paza principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Mehedinti - Detasamentul 5 Jandarmi Portile de Fier II, jud. MH, JUDETUL MEHEDINTI - Com. PORTILE DE FIER II, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  • poz. 372 - subofiter paza principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Mehedinti - Detasamentul 5 Jandarmi Portile de Fier II, jud. MH, Com. GOGOSU - Sat. OSTROVU MARE, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
  • poz. 373 - subofiter paza principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Mehedinti - Detasamentul 5 Jandarmi Portile de Fier II, jud. MH, Com. GOGOSU - Sat. OSTROVU MARE, Domeniu de activitate: Pază, control acces și protecție instituțională
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Rechemare în activitate:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale;
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv;
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin rechemare în activitate;
l) nu au fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. a), d), i), j), k) sau ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare; (**)
m) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; criteriul specific nu se aplică pentru rechemarea în activitate în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia; Verificarea criteriului specific se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul;
n) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
Persoanele care au dobândit grade militare în rezervă ca urmare a îndeplinirii serviciului militar, participării la convocări de pregătire sau în urma concentrării şi nu au avut calitatea de cadru militar în activitate/poliţist nu fac obiectul recrutării în vederea rechemării în activitate pe timp de pace.
(**) art. 85 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate pot fi trecuţi în rezervă sau direct în retragere, după caz, în următoarele situaţii:
a) la împlinirea vârstei standard de pensionare pentru limită de vârstă;
d) au împlinit limita de vârstă în grad;
i) când manifestă dezinteres în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu sau în perfecţionarea pregătirii lor militare şi de specialitate;
j) când comit abateri grave de la prevederile regulamentelor militare sau de la alte dispoziţii legale;
k) când, pentru o infracţiune săvârşită din culpă, li s-a aplicat prin hotărâre judecătorească suspendarea executării pedepsei sub supraveghere ori a amenzii, precum şi în cazurile când au beneficiat de amnistie sau graţiere înainte de începerea executării pedepsei;
art. 87 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate condamnaţi prin hotărâre judecătorească la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia, precum şi cei condamnaţi pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa închisorii cu suspendarea executării ori cu amenda se trec în rezervă sau direct în retragere.
(2) Cadrele militare în activitate condamnate prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia se trec în rezervă sau direct în retragere din oficiu.
(3) Cadrele militare în activitate din Ministerul Apărării Naţionale condamnate pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa amenzii penale sau cu închisoare, cu suspendarea executării ori graţiate înainte de începerea executării pedepsei pot fi trecute în rezervă sau direct în retragere ori pot fi menţinute în activitate, pe baza propunerilor înaintate ierarhic, prin ordin al comandanţilor/şefilor care au competenţe în acest sens, stabilite prin ordin al ministrului apărării naţionale, dispoziţiile art. 43 aplicându-se în mod corespunzător.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sergent major
  • pregătire de bază: şcoala militară de subofiţeri sau studii liceale cu diplomă de Bacalaureat.
  • pregătire de specialitate: - curs de iniţiere în carieră / curs pentru dezvoltarea carierei, după ocuparea postului;
    - curs de Tehnician de intervenție profesională, ulterior numirii pe post, la solicitarea unității.
  • alte cunoştinţe: - cunoştinţe de operare pe calculator.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizație de acces la informațiile clasificate din clasa „Secret de serviciu”. Se poate obține și după numirea în funcție (neavizarea sau retragerea autorizației de acces la informații clasificate atrage după sine schimbarea din funcție).

  • limbi străine:citit/scris/vorbit: - nu este cazul.
  • vechime în funcţii de conducere: nu este necesară experienţă managerială.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 – 6 luni (sub tutelă profesională)
  • aptitudini şi abilităţi necesare: atenţie selectivă și distributivă – dezvoltare bună; capacitate de înțelegere – dezvoltare bună; capacitate de exprimare – dezvoltare bună; procesarea informațiilor – dezvoltare bună; învățare activă – dezvoltare bună; receptivitate la probleme – dezvoltare bună; raționament deductiv – dezvoltare bună; gândire critică – dezvoltare bună; stabilirea și întreținerea relațiilor interpersonale – dezvoltare bună.
  • atitudini necesare/comportament: atenție la detalii – dezvoltare bună; ascultare activă – dezvoltare bună; responsabilitate – dezvoltare bună; realizare/efort – dezvoltare bună; autocontrol – dezvoltare bună; toleranță la stres – dezvoltare bună; obiectivitate – dezvoltare bună; discreție – dezvoltare bună; integritate – dezvoltare bună; cooperare – dezvoltare bună; independență – dezvoltare bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - ,,apt medical” pentru ocuparea funcției.
  • alte cerințe: nu este cazul
  • trăsături psihice şi de personalitate: aviz apt psihologic incadrare subofiter
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu face obiectul.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - nu este cazul;
  • vechime în armă: - nu este cazul;
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - nu este cazul;
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: - nu este cazul;
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - nu este cazul;
  • definirea sumara a atributiilor postului: - execută paza şi protecţia obiectivului, a bunurilor şi valorilor aparţinând acestuia, menţine ordinea interioară pentru buna desfăşurare a activităţilor în cadrul obiectivului;
    - asigură menţinerea unei legături optime între conducerea subunităţii şi efectivele subordonate, primirea şi transmiterea operativă a ordinelor şi rapoartelor, luarea măsurilor de primă urgenţă în cazuri deosebite şi informarea conducerii, monitorizarea misiunilor executate şi punerea în aplicare, la ordin, a documentelor operative şi a planurilor de cooperare/acţiune.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
09.08.2024, ora 23:55
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  21. *Adeverinta eliberata de unitatea de unde a trecut in rezerva (document obligatoriu doar pentru cadrele militare in rezerva)

    În adeverință se vor menționa următoarele:
    -gradul militar deținut la trecerea în rezervă;
    -perioadele de activitate și funcțiile îndeplinite;
    -motivul și temeiul legal al trecerii în rezervă;
    arma și specialitatea militară pe care a dobândit-o.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. 5. În conformitate cu prevederile art.1 din anexa nr. 1 la OMAI nr.105/2020 privind examinarea medicală a candidaţilor la concursurile de admitere în instituţiile de învăţământ care formează personal pentru nevoile Ministerului Afacerilor Interne, precum şi la concursurile de încadrare în Ministerul Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare, se vor desfășura următoarele activități cu privire la îndeplinirea condițiilor de participare la concurs: a) în etapa de constituire a dosarului de recrutare, candidaţii vor transmite la adresa de e-mail unde și-au depus cererea de înscriere, adeverinţa eliberată de medicul de familie, precum şi consimţământul informat; b) secretarul comisiei de concurs transmite medicului de unitate adeverința medicală, în vederea analizării; c) medicul de unitate analizează datele medicale consemnate în adeverinţa medicală precum şi corespondenţa dintre antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate în cuprinsul adeverinţei şi baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr.1 la OMAI nr.105/2020; d) în situaţia în care antecedentele personale patologice şi/sau afecţiunile consemnate de medicul de familie se încadrează în bolile/afecţiunile medicale care determină expres inaptitudinea medicală prin raportare la baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr.1 la OMAI nr.105/2020, candidaţii respectivi sunt declaraţi «INAPT» de medicul de unitate, care completează, pe verso, paragraful corespunzător din baremele medicale prevăzute la art. 3 din Anexa nr.1 la OMAI nr.105/2020 şi consemnează «NU POATE participa la concursul de încadrare în M.A.I.». În această situaţie, procedura de recrutare şi selecţie încetează; e) adeverinţa medicală completată, semnată şi parafată de medicul de unitate, se transmite prin adresă către Comisia de concurs/structura de recurse umane a unității recrutoare, care o aduce la cunoştinţa candidatului sub semnătură; f) declararea inaptitudinii potrivit lit.d) nu se contestă.

Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 02.10.2024 - Nu este setată data de final
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - Evaluarea performanței fizice (eliminatorie)
Perioada de desfășurare a probei: 26.08.2024 - 06.09.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Proba de evaluare a performanței fizice se apreciază și se notează potrivit normelor și baremelor specifice prevăzute în anexă la anunț.

  3. Rezultatele la probă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 14.09.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba scrisă va consta într-un test tip grilă elaborat de către Comisia Centrală de
    Concurs din cadrul IGJR din tematica și bibliografia, anexate la prezentul anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestațiile se depun, în termenul stabilit pe adresa de e-mail: resurse_um0524@jandarmeriamehedinti.ro.

  5. Nota acordată după soluționarea contestației la proba scrisă este definitivă.

Departajare:
  1. Nota finală reprezintă nota obținută la „testul scris”. Sunt declarați „admis” candidații care au obținut nota finală cea mai mare în ordine descrescătoare, în limita locurilor scoase la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași notă finală la proba scrisă va fi declarat „admis” candidatul care a obținut nota cea mai mare în cadrul unui interviu de departajare organizat pe subiecte profesionale, elaborat din tematica și bibliografia recomandată. Interviul de departajare va avea loc la o dată stabilită ulterior de către Comisia Centrală de Concurs. Interviul de departajare nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. În constituirea dosarului de candidat, candidații vor avea în vedere obținerea consimțământului rudelor prevăzute în „tabelul nominal cu rudele candidatului şi soţul/soţia candidatului” , privind prelucrarea datelor cu caracter personal, materializat prin semnătura acestora în rubrica „Consimt la prelucrarea datelor cu caracter personal potrivit Regulamentului (UE) nr.679/2016 cu modificările și completările ulterioare”.

  9. Extrasul de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar, devine document obligatoriu la dosarul de candidat, în situația în care candidatul nu depune consimțământul privind obținerea certificatului de cazier.

  10. Nu vor fi luate în considerare cererile/documentele depuse după expirarea termenului prevăzut în graficul de desfășurare al concursului.

  11. După depunerea dosarului de recrutare, candidații vor primii un e-mail de confirmare și li se va comunica codul unic de identificare cu care se vor regăsi în toate documentele/anunțurile ce vor fi postate ulterior.

Informații suplimentare:
  1. Documentele de concurs vor fi transmise în formă completă la adresa de e-mail: resurse_um0524@jandarmeriamehedinti.ro și se denumesc corespunzător în funcție de conținutul acestora, iar în titlul mail-ului se va scrie numele și prenumele candidatului, precum și funcția pentru care candidează.
    ATENȚIE ! Candidații vor constitui dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin constituirea unor fișiere în format pdf. (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.).
    Verificarea depunerii documentelor, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la Inspectoratul de Jandarmi Județean Mehedinți, în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs.
    2. După afișarea/postarea tabelului cu rezultate finale, candidatul declarat „admis” la concursul pentru ocuparea postului vacant prin rechemare în activitate sau încadrare directă susține examinarea medicală şi evaluarea psihologică. În situația constatării
    inaptitudinii psihologice sau medicale, se aplică în mod corespunzător prevederile art.57^1 din Anexa nr.3 la OMAI nr.177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare, oferta de ocupare a postului se face candidatului aflat pe locul următor în ordine descrescătoare a notei obținute.

Date de contact:
  1. Adresa de e-mail pentru transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare este resurse_um0524@jandarmeriamehedinti.ro.
    Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0252/311078, interior 24507.

Grafic concurs:
  1. Grafic_SUBOFITERI PAZA DT.5.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 12:39
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 10:35
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 10:35
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 10:35
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 10:35
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 10:35
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 10:35
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 10:35
  8. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 10:35
  9. Tematica si bibliografie SOF PAZA incadrare directa sau rechemare .pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 12:37
  10. Alte informări pentru candidați - Alte informari - Probe, norme si bareme_traseu aplicativ.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 13:43
  11. Anunț - 4043-Concurs pentru ocuparea funcțiilor de subofițer pază principal - Concurs pentru ocuparea funcțiilor de subofițer pază principal.pdf - Adăugat la: 31.07.2024, ora 11:29
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erata pentru modificarea graficului de concurs - ERATA LA ANUNT_SUBOFITER PAZA.pdf - Adăugat la: 31.07.2024, ora 11:31
  2. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - LISTA CANDIDAȚILOR CARE NU ÎNDEPLINESC CONDIȚIILE DE PARTICIPARE LA CONCURS - Lista cu candidatii care nu indeplinesc conditiile de participare - Coduri.pdf - Adăugat la: 17.08.2024, ora 19:04
  3. Erată - Erată la lista candidatilor care nu indeplinesc conditiile de participare la concurs - Erată la lista candidatilor care nu indeplinesc conditiile de participare.pdf - Adăugat la: 26.08.2024, ora 8:39
  4. Alte informări pentru candidați - Anunț privind susținerea probei sport - ANUNT SUSTINERE PROBA SPORT.pdf - Adăugat la: 27.08.2024, ora 8:09
  5. Rezultate probă - LISTA CU REZULTATELE OBȚINUTE LA PROBA DE EVALUARE A PERFORMANȚEI FIZICE - TABEL REZULTATE_EVALUARE PERFORMANȚE FIZICE.pdf - Adăugat la: 03.09.2024, ora 13:12
  6. Alte informări pentru candidați - Anunț precizări privind proba - test scris- tip grilă_14.09.2024 - ANUNT PRECIZARI TEST SCRIS.pdf - Adăugat la: 12.09.2024, ora 10:09
  7. Rezultate probă - Tabel rezultate test scris - 8_TABEL REZULTATE NUME SI COD.pdf - Adăugat la: 14.09.2024, ora 21:00
  8. Rezultat soluționare contestații probă - Tabel rezultat dupa solutionarea contestatiei - TABEL REZULTATE dupa solutionare contestatie.pdf - Adăugat la: 16.09.2024, ora 14:26
  9. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - Tabel rezultate finale concurs - TABEL REZULTATE FINALE.pdf - Adăugat la: 16.09.2024, ora 15:09
  10. Alte informări pentru candidați - - - ANUNT TESTARE PSIHOLOGICA CANDIDATI DECLARATI ADMIS LA CONCURS.pdf - Adăugat la: 18.09.2024, ora 15:33
  11. Alte informări pentru candidați - Rezultatele evaluării psihologice pentru candidații declarați ”Admis” - ANUNT REZULTATE EVALUARE PSIHOLOGICA.pdf - Adăugat la: 10.10.2024, ora 11:32
  12. Alte informări pentru candidați - Anunț planificare la examinarea psihologică - ANUNT TESTARE PSIHOLOGICA CANDIDAT ADMIS.pdf - Adăugat la: 30.10.2024, ora 12:37
  13. Alte informări pentru candidați - - - ANUNT REZULTAT EVALUARE PSIHOLOGICA _1.pdf - Adăugat la: 08.11.2024, ora 8:01