Postat la data de: 16.07.2024, ora 14:28

Concurs 2 funcții de subofiter administrativ principal - Financiar

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Maramures organizează:
| concurs - încadrare directă || concurs - rechemare în activitate (cadre militare) |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Nota raport nr. 175416 din 26.04.2024 privind solicitarea aprobării procedurilor de concurs prin rechemare în activitate sau încadrare directă în vederea încadrării unor posturi de execuție vacante de subofițer la nivelul Jnadarmeriei Române
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 6 - subofițer administrativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Maramures - Financiar, jud. MM, MUNICIPIUL BAIA MARE, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
  • poz. 7 - subofițer administrativ principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Maramures - Financiar, jud. MM, MUNICIPIUL BAIA MARE, Domeniu de activitate: Financiar-contabil
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Rechemare în activitate:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale;
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv;
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin rechemare în activitate;
l) nu au fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. a), d), i), j), k) sau ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare; (**)
m) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; criteriul specific nu se aplică pentru rechemarea în activitate în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia; Verificarea criteriului specific se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul;
n) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
Persoanele care au dobândit grade militare în rezervă ca urmare a îndeplinirii serviciului militar, participării la convocări de pregătire sau în urma concentrării şi nu au avut calitatea de cadru militar în activitate/poliţist nu fac obiectul recrutării în vederea rechemării în activitate pe timp de pace.
(**) art. 85 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate pot fi trecuţi în rezervă sau direct în retragere, după caz, în următoarele situaţii:
a) la împlinirea vârstei standard de pensionare pentru limită de vârstă;
d) au împlinit limita de vârstă în grad;
i) când manifestă dezinteres în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu sau în perfecţionarea pregătirii lor militare şi de specialitate;
j) când comit abateri grave de la prevederile regulamentelor militare sau de la alte dispoziţii legale;
k) când, pentru o infracţiune săvârşită din culpă, li s-a aplicat prin hotărâre judecătorească suspendarea executării pedepsei sub supraveghere ori a amenzii, precum şi în cazurile când au beneficiat de amnistie sau graţiere înainte de începerea executării pedepsei;
art. 87 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate condamnaţi prin hotărâre judecătorească la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia, precum şi cei condamnaţi pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa închisorii cu suspendarea executării ori cu amenda se trec în rezervă sau direct în retragere.
(2) Cadrele militare în activitate condamnate prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia se trec în rezervă sau direct în retragere din oficiu.
(3) Cadrele militare în activitate din Ministerul Apărării Naţionale condamnate pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa amenzii penale sau cu închisoare, cu suspendarea executării ori graţiate înainte de începerea executării pedepsei pot fi trecute în rezervă sau direct în retragere ori pot fi menţinute în activitate, pe baza propunerilor înaintate ierarhic, prin ordin al comandanţilor/şefilor care au competenţe în acest sens, stabilite prin ordin al ministrului apărării naţionale, dispoziţiile art. 43 aplicându-se în mod corespunzător.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sergent major
  • pregătire de bază: - studii liceale cu diplomă de bacalaureat profil ECONOMIC
  • pregătire de specialitate: studii postliceale economice, numai dacă pregătirea de bază nu are profil economic
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: Autorizatie de acces la informatii clasificate nivel ”secret de serviciu”, obținută după numirea în funcție
  • alte cunoştinţe: - cultură/cunostințe generale în domeniul PC
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este cazul
  • vechime în armă: nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este cazul
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt psihologic, fizic si medical pentru ocuparea postului
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologic pentru ocuparea postului;
    - adaptare psihică la problemele de stres prelungit;
    - stabilitate emoţională;
    - inexistenţa stărilor impulsive;
    - echilibru psihic;
    - putere de analiză şi decizie;.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - aptitudinea de a asimila informații noi, de a le reorganiza și opera cu acestea în rezolvarea de probleme – dezvoltare medie;
    - capacitate de analiză și sinteză, flexibilitate mentală – dezvoltare medie;
    - capacitatea de a înțelege conținuturi numerice și a opera cu acestea într-o manieră rapidă și corectă – dezvoltare bună;
    - capacitate de concentrare a atenției și rezistenă la interferență – dezvoltare bună;
    - abilități în utilizarea echipamentelor informatice/echipamentelor din dotare – dezvoltare medie;
  • atitudini necesare/comportament: - respectarea prevederilor legale, a normelor de etică şi deontologie profesională: dezvoltare foarte bună;
    - responsabilitate şi spirit de iniţiativă: dezvoltare foarte bună
    - obiectivitatea (atitudine imparţială şi nepărtinitoare în ceea ce priveşte acţiunile proprii şi ale celorlalţi): dezvoltare bună;
    - discreţie (păstrarea confidenţialităţii actului profesional, a datelor şi documentelor de uz intern): dezvoltare foarte bună;
    - loialitate (corectitudine şi devotament în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu): dezvoltare bună;
    - receptivitate şi spirit de echipă: dezvoltare foarte bună;
    - preocupare pentru perfecţionarea calificării profesionale: dezvoltare foarte bună;
  • alte cerințe: nu este cazul
  • definirea sumara a atributiilor postului: Pentru poziția 6 din statul de organizare:
    - utilizează programul informatic pentru înregistrarea în contabilitate a operaţiunilor de evidenţă contabilă de gestiune;
    - verifică împreună cu gestionarii cantităţile operate în fişele de magazie cu cele din fişele de cont analitic pentru valori materiale;

    Pentru poziția 7 din statul de organizare:
    - întocmeşte statele de plată pentru acordarea drepturilor băneşti cuvenite personalului unităţii;
    - ţine evidenţa cheltuielilor la Titlul I „Cheltuieli de personal” şi Titlul IX „Asistenţă socială”
    - utilizează programul informatic pentru înregistrarea salariilor;
    - ţine evidenţa angajamentelor bugetare la Titlul I „ Cheltuieli de personal” şi Titlul IX „Asistenţă socială” ;

Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
31.07.2024, ora 23:59
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
  21. Adeverinţă
    Adeverinţă eliberată de unitatea de unde a trecut în rezervă (document obligatoriu doar pentru cadrele militare în rezervă) în care se fie menţionate:
    - gradul militar în rezervă deţinut;
    - perioadele de activitate şi funcţiile îndeplinite;
    - motivul şi temeiul legal al trecerii în rezervă;
    - arma și specialitatea militară pe care a dobândit-o.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. Examinarea medicală de către structurile de specialitate ale M.A.I. se realizează exclusiv pentru candidatul declarat admis

  6. Data, ora si locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate ulterior, prin postarea în sescțiunea ”Fisiere publicate ulterior activării anuntului”.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Examinarea psihologică de către structurile de specialitate ale M.A.I. se realizează exclusiv pentru candidatul declarat admis

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Ocuparea posturilor scoase la concurs se va face în ordine descrescătoare a notelor obținute la testul grilă.

  6. Proba scrisă va consta într-un test tip grilă elaborat de către comisia Centrală de Concurs din cadrul I.G.J.R. din tematica şi bibliografia anexate la prezentul anunţ si va avea loc in data de 07.09.2024.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Contestaţiile se depun în termenul stabilit în graficul de concurs la adresa de e-mail: resurse.umane@jandarmeriamaramures.ro

  5. Nota acordată după soluționarea contestațiilor la proba scrisă este definitivă.

Departajare:
  1. Nota finală reprezintă nota obținută la proba scrisă.

  2. Sunt declarati ”admis ” candidatii care au obținut nota finală cea mai mare, în ordine descrescătoare, dintre candidatii înscrisi, în limita locurilor scoase la concurs.

  3. În situația în care se impune departajarea candidatilor întrucât au aceeasi notă si sunt mai multi decât numărul de posturi scoase la concurs, aceasta se realizează pe baza rezultatelor obținute în urma sustinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale în baza aceleasi tematici si bibliografii stabilite pentru proba scrisă, la o dată ce va fi stabilită ulterior si comunicată prin anunț, fiind declarat ”admis” candidatul care obține nota cea mai mare. Interviul de la aliniatul precedent nu se contestă. in eventualitatea sustinerii interviului de departajare, tabelul nominal cu rezultatele finale obținute se va afisa in sectiunea fisiere publicate ulterior activării anuntului. Candidatii declarati ”respins” în urma interviului de departajare, la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant nu pot ocupa înbaza notei finale obținute la respectivul concurs, alte posturi vacante în alte unități.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Nu pot face obiectul rechemării în activitate/încadrării directe persoanele care la data emiterii actului administrativ de rechemare/chemare în activitate, au atins vârsta standard de pensionare, aşa cum este prevăzută de Legea 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare.

  9. Candidatii se inscriu in mod obligatoriu pentru ambele posturi vacante ce fac obiectul prezentului anunț.

  10. În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016, numirea în funcție nu se realizează în situația în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/soție sau ruda de gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

  11. Se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării adeverinţei de către instituţia de învăţământ.

  12. După postarea tabelului cu rezultatele finale candidatul declarat admis la concursul pentru ocuparea posturilor vacante prin incadrare directă, rechemare in activitate sustine evaluarea psihologică si examinarea medicală. În situația constatării inaptitudinii medicale sau psihologice, se aplică în mod corespunzător prevederile art. 57^1 alin. 5 din Anexa 3 la OMAI 177/2016, respectiv în cazul neindeplinirii uneia dintre aceste conditii, ofertă de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notei obținute.

  13. Copiile documentelor prevăzute la punctul 5 din cadrul sectiunii dosar recrutare sunt obligatorii pentru candidatii care au obținut vechime în muncă in conditiile prevazute de actele normative in vigoare.

Informații suplimentare:
  1. Persoana care a fost declarată “Admis” la concurs nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizații cu caracter politic.
    Cadrelor militare în activitate le este interzis să fie asociat unic ori să participe direct la administrarea sau conducerea unor organizații ori societăți comerciale (condiția trebuie îndeplinită înainte de intrarea în vigoare a ordinului de rechemare/chemare în activitate).
    Nu pot face obiectul rechemării în activitate/încadrării directe persoanele care la data emiterii actului administrativ de rechemare/chemare în activitate, au atins vârsta standard de pensionare, aşa cum este prevăzută de Legea 223/2015 privind pensiile militare de stat, cu modificările și completările ulterioare.
    În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016, numirea în funcție nu se realizează în situația în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soți sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înțelege raportul dintre soț/soție sau ruda de gradul I și șeful care îndeplinește atribuțiile funcției de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.
    Atât proba test scris, cât și interviul de departajare (doar în situația în care se impune departajarea candidaților) se înregistrează audio și video.
    Cererea de înscriere la concurs și celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise electronic SCANATE în format PDF, în volum complet și în integralitatea lor, la adresa de e-mail: resurse.umane@jandarmeriamaramures.ro, (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb), până la data de 31.07.2024 (inclusiv).
    Fiecare document va fi scanat separat și denumit în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestuia (ex. cerere înscriere, CV, copie C.I. etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele candidatului (ex. ”subofiter ru. POPESCU.Vasile”).
    Candidații au obligația de a verifica dacă conținutul documentelor, înainte de a fi transmise, sunt scanate în format integral (corespunde cu documentul original, ex.: diploma de licență este scanata față-verso), precum și dacă acestea sunt lizibile.
    Candidaţii care depun cererile de înscriere la concurs însoțite de documentația aferentă la adresa de e-mail: resurse.umane@jandarmeriamaramures.ro, în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii și un cod unic de identificare, în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.
    Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anuntul de concurs revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția emailului si nu dacă documentele dunt corect intocmite sau scanate corespunzător.
    La concurs pot participa doar candidatii ale căror dosare sunt complete, corect intocmite si transmise, exclusiv in format electronic, la adresa de email mai sus menționată, în termernul prevăzut in anunt.
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la tel. 0262/277779, interior 24557, în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs.
    Se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate, respectiv 12 luni de la finalizarea studiilor. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării acestora, nu de la data eliberării adeverinţei de către instituţia de învăţământ.
    În cadrul probei de concurs, candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentul de identitate şi un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare, etc.). Nu se admit pixuri care permit ştergerea şi rescrierea.
    Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaţilor în cauză.

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind concursul pot fi obţinute la I.J.J. Maramureș, Serviciul Resurse Umane, e-mail resurse.umane@jandarmeriamaramures.ro telefon 0262/277779, interior 24557, de luni până vineri, între orele 08.00 – 16.00 și de la sediul Inspectoratului de Jandarmi Județean Maramures situat în municipiul Baia Mare, bld. Unirii, nr. 34, jud. Maramureș.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs SUBofiter FINANCIAR.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 14:15
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 12:54
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 12:54
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 12:54
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 12:54
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 12:54
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 12:54
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 12:54
  8. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 12:54
  9. IGJR-Tematica si bibliografie 2024 -subofiteri.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 14:13
  10. Anunț - 4062-Concurs 2 funcții de subofiter administrativ principal - Financiar - Concurs 2 funcții de subofiter administrativ principal - Financiar.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 14:28
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - ERATA TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE - ERATA pt sfinanciar la ijj mm 24.07.2024_3401528.pdf - Adăugat la: 24.07.2024, ora 8:55