Postat la data de: 16.07.2024, ora 16:41

Încadrare directă/rechemare -subofițer tehnic principal-Comunicații și Tehnologia Informației

Directia Generala de Jandarmi a Municipiului Bucuresti organizează:
| concurs - încadrare directă || concurs - rechemare în activitate (cadre militare) |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 279 - subofiter tehnic principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - Serviciul Comunicatii si Tehnologia Informatiei - Biroul Telefonie și Comunicații Speciale , jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
  • poz. 281 - subofiter tehnic principal prevăzut cu gradul de Plutonier adjutant sef - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - Serviciul Comunicatii si Tehnologia Informatiei - Biroul Telefonie și Comunicații Speciale , jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Condiții generale și criterii specifice:

Încadrare directă:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale.
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv.
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin încadrare directă;
l) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; Verificarea cerinţei se realizează cu ocazia examinării medicale. Criteriul specific nu se aplică pentru încadrarea directă în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia;
m) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Rechemare în activitate:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale;
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv;
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin rechemare în activitate;
l) nu au fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. a), d), i), j), k) sau ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare; (**)
m) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; criteriul specific nu se aplică pentru rechemarea în activitate în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia; Verificarea criteriului specific se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul;
n) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
Persoanele care au dobândit grade militare în rezervă ca urmare a îndeplinirii serviciului militar, participării la convocări de pregătire sau în urma concentrării şi nu au avut calitatea de cadru militar în activitate/poliţist nu fac obiectul recrutării în vederea rechemării în activitate pe timp de pace.
(**) art. 85 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate pot fi trecuţi în rezervă sau direct în retragere, după caz, în următoarele situaţii:
a) la împlinirea vârstei standard de pensionare pentru limită de vârstă;
d) au împlinit limita de vârstă în grad;
i) când manifestă dezinteres în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu sau în perfecţionarea pregătirii lor militare şi de specialitate;
j) când comit abateri grave de la prevederile regulamentelor militare sau de la alte dispoziţii legale;
k) când, pentru o infracţiune săvârşită din culpă, li s-a aplicat prin hotărâre judecătorească suspendarea executării pedepsei sub supraveghere ori a amenzii, precum şi în cazurile când au beneficiat de amnistie sau graţiere înainte de începerea executării pedepsei;
art. 87 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate condamnaţi prin hotărâre judecătorească la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia, precum şi cei condamnaţi pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa închisorii cu suspendarea executării ori cu amenda se trec în rezervă sau direct în retragere.
(2) Cadrele militare în activitate condamnate prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia se trec în rezervă sau direct în retragere din oficiu.
(3) Cadrele militare în activitate din Ministerul Apărării Naţionale condamnate pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa amenzii penale sau cu închisoare, cu suspendarea executării ori graţiate înainte de începerea executării pedepsei pot fi trecute în rezervă sau direct în retragere ori pot fi menţinute în activitate, pe baza propunerilor înaintate ierarhic, prin ordin al comandanţilor/şefilor care au competenţe în acest sens, stabilite prin ordin al ministrului apărării naţionale, dispoziţiile art. 43 aplicându-se în mod corespunzător.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sergent major
  • pregătire de bază: studii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat sau scoala militara de subofiteri
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizaţie de acces la informaţii clasificate din clasa „secret de stat”, nivel „secret” (obţinută după numirea pe
    funcţie):
    (NOTA : neacordarea accesului la documente clasificate de nivel solicitat atrage eliberarea
    din funcţie de drept)
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3–6 luni
  • atitudini necesare/comportament: - conduită morală ireproşabilă, conform normelor
    civice şi militare, dezvoltare foarte bună;
    - loialitate, demnitate şi corectitudine, stăpânire de sine, simţul datoriei şi al
    responsabilităţii, dezvoltare bună;
    - capacitate de mobilizare în vederea gestionării situaţiilor dificile, de menţinere a coeziunii
    grupului de muncă, iniţiativă şi spontaneitate în acţiuni, dezvoltare mediu.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - aptitudini de execuţie: capacitate de răspuns rapid la
    solicitări, fermitate, spirit de echipă, adaptabilitate, capacitate de gestionare a situaţiilor
    dificile inedite sau conflictuale, dezvoltare bună;
    - capacitate de înțelegere – aptitudinea de a înțelege ideile prezentate prin intermediul
    limbajului scris sau vorbit, presupunând înțelegerea informațiilor simple, complexe ori a
    detaliilor ce reies din ordinele primite sau din contextele situaționale, dezvoltare medie;
    - spirit de observaţie, atenţie distributivă şi concentrată, spontaneitate în acţiuni,
    dezvoltare medie;
    - capacitate de exprimare, aptitudinea de a comunica informații și idei prin intermediul
    vorbirii și scrisului astfel încât alții să înțeleagă, presupunând utilizarea clară și bine
    organizată a cuvintelor și frazelor în scopul comunicării ideilor altor persoane, dezvoltare
    medie;
    - abilităţi de comunicare şi inter-relaţionare, dezvoltarea unor relații de muncă
    constructive, bazate pe cooperare și menținere a coeziunii grupului, dezvoltare medie.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: „apt medical” pentru ocuparea funcţiei
  • trăsături psihice şi de personalitate: - apt psihologic pentru ocuparea funcției, precum
    și la evaluările psihologice periodice, fără afecțiuni psihice care să afecteze capacitatea de
    exercitare a funcției;
    - echilibru psihoafectiv, autocontrol, calm, dezvoltare bună;
    - capacitate crescută de refacere a potenţialului psihoenergetic şi fizic, cunoaşterea
    limitelor şi rezistenţă crescută la factori de stres specifici postului, dezvoltare bună;
    - motivaţie profesională, conştiinciozitate în muncă, dorinţă şi preocupare pentru
    autoperfecţionare, dezvoltare bună
  • alte cerințe: nu sunt necesare alte cunoştinţe
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este necesară
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: nu este necesară
  • vechime în armă: nu este necesară
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este necesară
  • vechime în exercitarea profesiei sau ocupaţiei: nu este necesară
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este necesară
  • definirea sumara a atributiilor postului: Asigură menţinerea în stare de funcţionare a sistemelor de Telefonie şi Comunicații Speciale din cadrul unităţii.
  • alte cunoştinţe: nu este cazul
  • pregătire de specialitate: - poz 279 - curs, certificat sau atestat în domeniul electric, electronic, telecomunicaţii, electrotehnică sau informatică (după încadrare)
    - poz 281 - curs, certificat sau atestat în domeniul electric, electronic, telecomunicaţii, electrotehnică sau informatică, contabilitate (gestiune) - după încadrare
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
31.07.2024, ora 15:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. adeverinţa medicală, completată doar pe față de medicul de familie (Anexa din prezentul anunț), însoțită de consimțământul informat (Anexa din prezentul anunț), în condiţiile Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 105/06.07.2020 privind examinarea medicală a candidaţilor la concursurile de admitere în instituţiile de învăţământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum şi la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării înscrierii la concurs; ATENȚIE! Adeverinţa medicală va fi imprimată obligatoriu față-verso de către candidat, nerespectarea condiției de imprimare poate atrage eliminarea din concurs!

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Locaţia, data şi ora susținerii evaluării psihologice va fi comunicată din timp util candidaţilor, prin postarea unui anunţ în acest sens pe site-ul unității www.jandarmeriabucuresti.eu la secțiunea Carieră, precum și pe HUB-ul de servicii al M.A.I.

  6. Examinarea medicală şi evaluarea psihologică se efectueaza de către structurile de specialitate ale MAI si se realizează exclusiv pentru candidatul declarat „admis”, în acest sens acesta va fi planificat pentru susținerea examinărilor specifice prin grija structurilor responsabile din cadrul unității.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 07.09.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Testul scris constă în redactarea unei lucrări sau în rezolvarea unui test-grilă.

  6. În cadrul probei de concurs, candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentul
    de identitate şi un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale
    documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de
    calcul sau de comunicare, etc.). Nu se admit pixuri care permit ştergerea şi
    rescrierea. Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează
    prin eliminarea din concurs a candidatului/ candidaţilor în cauză.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Eventualele contestații ale rezultatelor obținute se pot transmite pe adresa de e-mail angajari@jandarmeriabucuresti.eu, se denumesc în mod corespunzător și vor avea atașat numele și prenumele complet al candidatului și nu va conține diacritice (ex.: contestație – POPESCU Vasile), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: Comunicatii_DGJMB_POPESCU_Vasile).

Departajare:
  1. Conform art. 41 alin. 3 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. 177/2016, în situaţia în care concursul a constat doar în susţinerea probei scrise, fără susţinerea unei probe eliminatorii care se evaluează cu note, departajarea candidaţilor se realizează pe baza rezultatelor obţinute în urma susţinerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale, fiind declarat/ti «admis» candidatul/tii care obţin/e nota cea mai mare. Conform art. 41 alin. 4, interviul prevăzut la alin. 3 nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Orice document constitutiv al dosarului de recrutare solicitat prin prezentul anunț, depus
    după data și ora menţionată în graficul organizării concursului, nu va fi luat în
    considerare

  9. A T E N Ț I E !!!
    Recrutarea în vederea încadrării posturilor vacante prin rechemare în activitate sau
    încadrare directă presupune:
    1. Recrutarea în vederea rechemării în activitate are drept scop identificarea şi atragerea
    persoanelor care au calitatea de cadre militare în rezervă, care corespund condiţiilor
    legale şi criteriilor specifice pentru ocuparea posturilor vacante.
    2. Recrutarea în vederea încadrării directe are drept scop identificarea şi atragerea
    persoanelor care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice şi cerinţele pentru
    ocuparea posturilor vacante, altele decât cele care au calitatea de cadru militar/poliţist.
    La examen/ concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condițiile legale,
    criteriile specifice de recrutare, condițiile de ocupare prevăzute în fișa postului, condițiile
    enumerate în prezentul anunț, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete,
    corect întocmite și depuse în termenul prevăzut în anunț.
    Notă: Cadrele militare și polițiștii în activitate nu pot participa la concurs.

  10. Candidaţii care au promovat concursul și au fost declarați „admis” la concursurile pentru
    ocuparea posturilor vacante prin rechemare în activitate sau încadrare directă nu trebuie
    să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic.

Informații suplimentare:
  1. Precizări referitoare la modul de transmitere a dosarului de recrutare:
    Dosarul de recrutare se transmite exclusiv electronic, scanat, pe adresa de e-mail
    angajari@jandarmeriabucuresti.eu, în perioada 16.07 – 31.07.2024, ora 15:00, inclusiv.

  2. A T E N Ț I E!!!
    Documentele solicitate pentru constituirea dosarului de recrutare la concursul organizat
    pentru ocuparea postului de execuție vacant se transmit SCANAT preferabil în format
    .PDF (fișierele ataşate nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb)
    SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE
    ELECTRONICĂ / FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw,
    .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR
    PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!

  3. Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul
    acestora (ex. cerere înscriere, CV, copie C.I. etc.), iar în titlul mesajului electronic se va
    înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs,
    precum și numele și prenumele candidatului (ex. „Comunicatii_DGJMB_POPESCU.Vasile”).
    Ulterior transmiterii cererii de înscriere, în cel mai scurt timp posibil, candidaţii vor primi
    un e-mail de confirmare a primirii acestora și un cod unic de identificare, în baza căruia
    se vor identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului,
    întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.
    În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor
    necesare constituirii dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului
    numărul e-mail-ului din numărul total al e-mail-urilor necesare pentru a transmite
    informația în cauză (ex.: Comunicatii_DGJMB_POPESCU.Vasile_nr._1_din_5).
    În cazul în care candidatul constată omisiuni/ greșeli în e-mail-ul/ e-mail-urile deja
    transmis/e, acesta poate retransmite e-mail-ul/ e-mail-urile cu documentele necesare
    constituirii dosarului de recrutare, corecte și în volum complet, în interiorul perioadei
    alocate depunerii documentelor.
    În titlul e-mail-ului/ e-mail-urilor retransmise se va face mențiunea
    “retransmis”(Comunicatii_DGJMB_RETRANSMIS.POPESCU.Vasile).

  4. Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate,
    independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la 0214065939, de lunivineri, între orele 08.00-15.00, în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze
    înscrierea candidaţilor în concurs

  5. După afişarea/ postarea tabelului cu rezultatele finale, candidații declarați „admis” la
    concursul pentru ocuparea postului vacant prin rechemare în activitate sau încadrare
    directă susţin evaluarea psihologică şi examinarea medicală.
    În situaţia în care din motive care ţin exclusiv de persoana candidatului declarat „admis”,
    respectiv acesta este declarat inapt la examinarea medicală sau evaluarea psihologică,
    oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc în ordinea
    descrescătoare a notelor obținute, aceștia fiind contactați de personalul structurii de
    resurse umane din cadrul unității în care este prevăzut postul pentru care s-a organizat
    concurs

  6. Candidatul declarat „admis”, depune în original documentele constitutive ale dosarului
    de recrutare transmis iniţial în format electronic, pentru a fi certificate pentru
    conformitate şi se semnează de către persoana desemnată şi de către candidat.
    Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    Documentele constitutive ale dosarului de recrutare pot fi depuse şi în copie legalizată,
    situaţie în care nu se mai realizează copii după acestea şi nici certificarea lor.
    Dacă documentele solicitate în original prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor
    de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului, aceasta atrage
    respingerea candidatului din concurs.

  7. Conform art. 22 alin. (2^5) din Anexa nr. 3 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind
    activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor
    Interne efectuarea verificărilor de specialitate pentru candidatul declarat «admis», care
    îndeplineşte condiţia privind aptitudinea medicala şi psihologică pentru ocuparea postului
    vacant prin rechemare în activitate sau încadrare directa vor fi realizate de catre
    structura de specialitate a Direcţiei Generale de Protecţie Internă a M.A.I.

  8. Candidaţii nu vor fi anunţaţi personal cu privire la data derulării activităților prilejuite de
    desfășurarea concursului, aceștia fiind obligaţi să se informeze permanent cu privire la
    apariţia oricăror modificări în desfăşurarea concursului prin verificarea paginii de internet
    a unitatii şi consultarea anuntului de concurs din portalul hub.mai.gov.ro.

  9. În situaţia în care candidatul declarat „admis” nu prezintă toate documentele solicitate
    şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a
    copiilor şi/ sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt
    autentice, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit
    stabilirea autenticităţii documentului sau nu se prezintă în termen de 30 de zile de la
    data înștiințării, prevederile art. 57^1 alin. (5) din OMAI nr. 177/ 2016 se aplică în mod
    corespunzător.
    Legitimarea candidaţilor prezenți pentru susținerea probei de concurs se va face cu un
    document de identitate valabil (carte de identitate, pașaport, etc.), iar ţinuta va fi
    decentă, conform anotimpului.

  10. adeverinţa medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului
    afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților, va fi printată obligatoriu
    față-verso, iar fața acesteia va fi completată de către medical de familie al candidatului,
    în toate câmpurile. Verso-ul adeverinței va rămâne necompletat la data transmiterii
    dosarului de recrutare.
    Consimțământul informat se completează și se semnează de candidat în mod lizibil.
    Autobiografia – Candidatul are obligația să atingă toate subiectele precizate în
    îndrumarul de întocmire a autobiografie. În cazul în care la unul sau mai multe dintre
    cerințele de conținut ale autobiografiei, candidatul nu are date de completat, acesta va
    face obligatoriu mențiune despre acest fapt. Ex. : nu am efectuat călătorii în străinătate,
    x nu a fost arestat, judecat sau condamnat și nu este în curs de urmărire penală,
    judecare sau în executarea unei sancțiuni penale etc.

  11. IMPORTANT! Adresăm rugămintea de a nu solicita informaţii suplimentare folosind adresa
    de e-mail pentru a evita îngreunarea procesului de înscriere şi depunere a documentelor
    constitutive ale dosarelor de recrutare.

Date de contact:
  1. Adresa unitatii – Strada Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1, Bucuresti
    Site-ul unității - www.jandarmeriabucureşti.eu/cariera/
    Mail-ul unității – angajari@jandarmeriabucurești.eu
    Detalii telefonice - Serviciul Resurse Umane,
    între orele 09:00 – 15:00 (L-V)
    telefon: 021.406.5939

Grafic concurs:
  1. GRAFIC - concurs sop SCTI.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 15:43
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 13:06
  2. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 13:06
  3. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 13:06
  4. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 13:06
  5. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 13:06
  6. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 13:06
  7. Tematica si bibliografie subofiter comunicatii.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 15:30
  8. Model - Cerere participare concurs - Model - Cerere participare concurs.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 16:12
  9. Model - Declaratie confirmare cunoastere conditii de recrutare - Model - Declaratie confirmare cunoastere conditii de recrutare.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 16:13
  10. Anunț - 4063-Încadrare directă/rechemare -subofițer tehnic principal-Comunicații și Tehnologia Informației - Încadrare directă/rechemare -subofițer tehnic principal-Comunicații și Tehnologia Informației.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 16:41
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.