Postat la data de: 16.07.2024, ora 15:03
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs 2 posturi de subofițer operativ principal criminalist/PCFA - sursă externă

Gruparea de Jandarmi Mobila Targu Mures organizează:
| concurs - rechemare în activitate (cadre militare) |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Nota – Raport a I.G.J.R. nr. 175416 din 26.04.2024 privind solicitarea aprobării procedurilor de concurs prin rechemare în activitate / încadrare directă, în vederea încadrării unor posturi de execuție vacante de la nivelul Jandarmeriei Române
  4. Adresa I.G.J.R. nr. 175622 din 15.05.2024 privind funcțiile de execuție vacante aprobate a fi ocupate prin rechemare în activitate sau încadrare directă la Gruparea de Jandarmi Mobilă Tg. Mureș
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Subofițer

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 194 - Subofiţer operativ principal prevăzut cu gradul de Sergent major - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ- Gp.J.Mb. Tg.Mures - Detașamentul 3 Jandarmi Mobil Ordine Publică, jud. MS, Com. SANGEORGIU DE MURES, Domeniu de activitate: Ordine publică
  • poz. 284 - Subofiţer operativ principal prevăzut cu gradul de Sergent major - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ- Gp.J.Mb. Tg.Mures - Detașamentul 4 Jandarmi Mobil Ordine Publică, jud. MS, Com. SANGEORGIU DE MURES, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Condiții generale și criterii specifice:

Rechemare în activitate:
a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) să fie apţi din punct de vedere medical, fizic şi psihologic; Aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu. În situaţia în care se constată inaptitudinea pentru oricare dintre situaţii, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv. Evaluarea psihologică se susţine înaintea examinării medicale. (aptitudinea/ inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale Ministerului Afacerilor Interne, printr-o examinare medicală şi evaluare psihologică, potrivit reglementărilor specifice în domeniu, exclusiv pentru candidatul declarat ”admis”). Adeverința eliberată în urma examinării medicale sau, după caz, în urma soluționării contestației privind rezultatul acesteia se depune la compartimentul cu sarcini de recrutare în maximum 45 de zile de la afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale;
e) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
f) să aibă un comportament corespunzător cerinţelor de conduită admise şi practicate în societate; Îndeplinirea condiţiei se constată de către Direcţia Generală de Protecţie Internă, prin emiterea unui aviz, respectiv de către compartimentele de resurse umane, prin întocmirea Notei de cunoaştere (efectuarea verificărilor de specialitate se realizează doar cu privire la persoana candidatului declarat «admis». Rezultatul verificărilor de specialitate se concretizează în emiterea unui aviz). În cazul emiterii unui aviz negativ, procedura de recrutare încetează pentru candidatul respectiv;
g) să nu aibă antecedente penale, cu excepţia situaţiei când a intervenit reabilitarea;
h) să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;
i) să nu fi fost destituiţi dintr-o funcţie publică sau să nu le fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) să nu fi desfăşurat activităţi de poliţie politică, astfel cum sunt definite prin lege;
k) să îndeplinească condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, pentru încadrarea în funcţii de cadre militare prin rechemare în activitate;
l) nu au fost trecute în rezervă în condiţiile art. 85 lit. a), d), i), j), k) sau ale art. 87 din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare; (**)
m) nu au tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară; criteriul specific nu se aplică pentru rechemarea în activitate în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă sau în cadrul unităţilor subordonate acestuia; Verificarea criteriului specific se realizează cu ocazia examinării medicale. Concluziile privind continuarea procedurii de recrutare şi selecţie a candidaţilor în situaţia observării directe, în cursul examinării medicale, a existenţei la candidaţi a unor tatuaje ori elemente ornamentale, de orice natură, aplicate, inserate sau implantate pe/în corp, neacoperite de vestimentaţie, în ţinuta de vară, se stabilesc de către compartimentele de resurse umane/persoanele cu sarcini de recrutare, prin raportare la condiţiile legale şi criteriile specifice de recrutare şi selecţie, precum şi la modelul uniformei de vară stabilit de cadrul normativ incident pentru structura în care este prevăzut postul;
n) prin încadrare, potrivit vechimii în specialitatea dobândită pe timpul studiilor, raportat la atribuţiile din fişa postului şi la stagiile minime în grad, nu dobândesc grade militare mai mari decât gradele militare maxime ale posturilor pentru care s-a organizat concurs.
Persoanele care au dobândit grade militare în rezervă ca urmare a îndeplinirii serviciului militar, participării la convocări de pregătire sau în urma concentrării şi nu au avut calitatea de cadru militar în activitate/poliţist nu fac obiectul recrutării în vederea rechemării în activitate pe timp de pace.
(**) art. 85 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate pot fi trecuţi în rezervă sau direct în retragere, după caz, în următoarele situaţii:
a) la împlinirea vârstei standard de pensionare pentru limită de vârstă;
d) au împlinit limita de vârstă în grad;
i) când manifestă dezinteres în îndeplinirea atribuţiilor şi sarcinilor de serviciu sau în perfecţionarea pregătirii lor militare şi de specialitate;
j) când comit abateri grave de la prevederile regulamentelor militare sau de la alte dispoziţii legale;
k) când, pentru o infracţiune săvârşită din culpă, li s-a aplicat prin hotărâre judecătorească suspendarea executării pedepsei sub supraveghere ori a amenzii, precum şi în cazurile când au beneficiat de amnistie sau graţiere înainte de începerea executării pedepsei;
art. 87 – (1) Ofiţerii, maiştrii militari şi subofiţerii în activitate condamnaţi prin hotărâre judecătorească la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia, precum şi cei condamnaţi pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa închisorii cu suspendarea executării ori cu amenda se trec în rezervă sau direct în retragere.
(2) Cadrele militare în activitate condamnate prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă la pedeapsa închisorii cu executarea acesteia se trec în rezervă sau direct în retragere din oficiu.
(3) Cadrele militare în activitate din Ministerul Apărării Naţionale condamnate pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie la pedeapsa amenzii penale sau cu închisoare, cu suspendarea executării ori graţiate înainte de începerea executării pedepsei pot fi trecute în rezervă sau direct în retragere ori pot fi menţinute în activitate, pe baza propunerilor înaintate ierarhic, prin ordin al comandanţilor/şefilor care au competenţe în acest sens, stabilite prin ordin al ministrului apărării naţionale, dispoziţiile art. 43 aplicându-se în mod corespunzător.

ATENȚIE! Candidații care au promovat concursul și urmează să ocupe funcție de cadru militar nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizaţii cu caracter politic, potrivit statutului aplicabil.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sergent major
  • pregătire de bază: absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat sau absolvent al şcolii militare
  • pregătire de specialitate: formare profesională în domeniul ip: Tehnician de intervenție profesională (TIP), Tehnician de trecere operațională (TTO), după ocuparea postului
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului:  autorizaţie de acces la informaţii clasificate (obţinută după numirea pe funcţie ), nivel „Secret de serviciu”;
     avizul şefului serviciului/ biroului / ofițerului specialist prevenire şi combaterea faptelor antisociale.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: nu este cazul
  • vechime în funcţii de conducere: nu este cazul
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: minim 1 an vechime în structurile operative ale Jandarmeriei Române
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: nu este cazul
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare:  conducere și planificare - dezvoltare bună;
     lucru sub presiunea timpului - dezvoltare bună;
     inteligență și memorie durabilă - dezvoltare bună;
     atenţie selectivă - dezvoltare bună;
     atenţie distributivă - dezvoltare bună;
     receptivitate la probleme - dezvoltare bună;
     raţionament deductiv - dezvoltare bună;
     procesarea informațiilor - dezvoltare bună;
     învățare și ascultare activă - dezvoltare bună;
     rezolvarea conflictelor și negociere cu alții - dezvoltare bună;
     capacitate de întelegere și exprimare - dezvoltare medie;
     capacitate de comunicare - dezvoltare medie;
     gândire critică, analitică și conceptuală - dezvoltare medie;
  • atitudini necesare/comportament:  atenţie la detalii - dezvoltare bună;
     Responsabilitate și rigurozitate - dezvoltare bună;
     Demnitate și solidaritate - dezvoltare bună;
     Autocontrol - dezvoltare bună;
     toleranţa la stres - dezvoltare bună;
     obiectivitate și consecvență - dezvoltare bună;
     discreţie - dezvoltare bună;
     lucrul în echipă - dezvoltare bună;
     integritate - dezvoltare bună;
     cooperare - dezvoltare medie;
     iniţiativă - dezvoltare medie;
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: apt medical pentru încadrarea în categoria de solicitare fizică accentuată
  • definirea sumara a atributiilor postului:  execută misiuni specifice de intervenţie la obiectivele din competenţa unității, misiuni de menţinere, asigurare şi restabilire ordine publică, participă la îndeplinirea atribuțiilor subunității pe linia prevenirii și combaterii criminalității conform legislaţiei în vigoare.
  • trăsături psihice şi de personalitate: aviz apt psihologic pentru functia de executie
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
31.07.2024, ora 23:55
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. După afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale, candidatul declarat "admis" la concursul pentru ocuparea postului vacant prin rechemare în activitate sau încadrare directă susține examinarea medicală.

  6. În situația în care din motive care țin exclusiv de persoana candidatului declarat "admis", respectiv acesta este declarat inapt la examinarea medicală, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc în ordinea descrescătoare a notelor obținute, aceștia fiind contactați de personalul structurii de resurse umane din cadrul unității în care este prevăzut postul pentru care s-a organizat concurs.

  7. Examinarea medicală se va susține de către candidații declarați "admis" la concurs, la o dată ce va fi comunicată acestora.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. După afișarea/postarea tabelului cu rezultatele finale, candidatul declarat "admis" la concursul pentru ocuparea postului vacant prin rechemare în activitate sau încadrare directă susține examinarea psihologic.

  6. În situația în care din motive care țin exclusiv de persoana candidatului declarat "admis", respectiv acesta este declarat inapt la examinarea medicală, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc în ordinea descrescătoare a notelor obținute, aceștia fiind contactați de personalul structurii de resurse umane din cadrul unității în care este prevăzut postul pentru care s-a organizat concurs.

  7. Examinarea psihologică se va susține de către candidații declarați "admis" la concurs, la o dată ce va fi comunicată acestora.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Probă - Evaluarea performanței fizice (eliminatorie)
Perioada de desfășurare a probei: 19.08.2024 - 30.08.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Proba de evaluare a performanței fizice se apreciază și se notează potrivit normelor și baremelor specifice prevăzute în anexă la anunț.

  3. Rezultatele la probă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Probă - test scris
Perioada de desfășurare a probei: 07.09.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele la proba „test scris” se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. Este declarat admis candidatul care a obținut nota finală cea mai mare. În situația în care doi sai mai mulți candidați vor obține aceeași notă la testul scris, departajarea între aceștia se va realiza pe baza rezultatelor obținute în urma susținerii unui interviu structurat pe subiecte profesionale în baza aceleași tematici și bibliografii stabilite pentru proba scrisă, la o dată ce va fi stabilită ulterior și comunicată prin anunț. Interviul structurat pe subiecte profesionale nu se contestă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. În constituirea dosarului de candidat, candidații vor avea în vedere obținerea consințământului rudelor
    prevăzute în Tabelul nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului privind prelucrarea
    datelor cu caracter personal, materializat prin semnătura acestora în rubrica Consimt la prelucrarea
    datelor cu caracter personal potrivit Regulamentului (UE) 2016/679.

  9. Extrasul de pe cazierul judiciar/certificatul de cazier judiciar, devine document obligatoriu la dosarul de
    candidat, în situația în care candidatul nu depune consințământul privind obținerea certificatului de cazier.

Informații suplimentare:
  1. Termenul de valabilitate al adeverinței de studii se calculează de la data finalizării
    acestora, nu de la
    data eliberării adeverinței de către instituția de învățământ;
    • Documente solicitate prin prezentul anunț, depuse după data și ora menționată în
    graficul organizării
    concursului și cele transmise la orice altă căsuță poștală decât cea prevăzută în prezentul
    anunț nu vor
    fi luate în considerare;
    • În perioada alocată conform graficului de concurs, candidații constituie dosarul de
    recrutare exclusiv
    în format electronic, prin depunerea unor fișiere, preferabil în format PDF (atașamentele
    trebuie să nu
    depășească dimensiunea de 10 Mb) care să cuprindă documentele enunțate în prezentul
    anunț;
    • Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcție de conținutul
    acestora (ex. copie cerere înscriere, copie CV, copie declarație etc.), iar în titlul mesajului electronic se va
    înscrie structura
    unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și
    prenumele
    candidatului ( ex. AUTO.POPESCU.Alexandru);
    • În urma depunerii dosarului de recrutare la adresa de e-mail:
    resurseumane@jandarmeriamobilamures.ro, fiecare
    candidat va primi un e-mail de confirmare, ce va conține codul unic de identificare, în
    baza căruia se
    poate identifica în anunțurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului,
    întrucât nu se vor
    utiliza numele și prenumele acestora;
    • Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunțul de concurs, revine
    candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepția e-mail-ului și nu dacă
    documentele sunt corect întocmite
    sau scanate corespunzător;
    • Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate,
    independentă de
    persoana candidatului, se anunță telefonic la Biroul Resurse Umane ( tel: 0265-319856,
    interior 065-24504 ) în scopul identificării de soluții care să nu împieteze înscrierea
    candidaților în
    concurs;
    • În cadrul probei de concurs, candidații nu vor avea asupra lor decât documentul de
    identitate și un pix
    cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, notițe,
    însemnări, precum și
    cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare, etc.). Nu se admit pixuri care permit
    ștergerea și
    rescrierea. Fraudele, precum și tentativa de săvârșire a acestora se sancționează prin
    eliminarea din
    concurs a candidatului/candidaților în cauză.
    • În situaţia în care din motive care ţin exclusiv de persoana candidatului declarat
    «admis», respectiv
    acesta este declarat inapt la examinarea medicală sau evaluarea psihologică, oferta de
    ocupare a
    postului se face candidatului clasat pe următorul loc în ordinea descrescătoare a notelor
    obținute
    conform opțiunii exprimate în cererea de înscriere, aceștia fiind contactați de personalul
    structurii de
    resurse umane din cadrul unității în care este prevăzut postul pentru care s-a organizat
    concurs.

Date de contact:
  1. Gruparea de Jandarmi Mobile ”Regele Ferdinant I” Târgu Mureș, comuna Sângeorgiu de
    Mureș, str. Parcul Mariaffi Lajos, nr.7, județul Mureș;
    Relații suplimentare privind organizarea și desfășurarea examenului / concursului pot fi
    obținute de la Gruparea de Jandarmi Mobile ”Regele Ferdinant I” Târgu Mureș, Serviciul
    Resurse Umane, e-mail resurseumane@jandarmeriamobilamures.ro, tel: 0265-319856,
    interior 065-24504, de luni până vineri între orele 08.00 - 16.00.

Grafic concurs:
  1. Grafic Concurs .pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 14:50
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 14:22
  2. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 14:22
  3. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 14:22
  4. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 14:22
  5. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 14:22
  6. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 14:22
  7. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 16.07.2024, ora 14:22
  8. Model - Cerere participare concurs - Model - Cerere participare concurs.doc - Adăugat la: 16.07.2024, ora 14:51
  9. Model - Norme și bareme minime pentru evaluarea performanței fizice - Norme și bareme minime pentru evaluarea performanței fizice.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 14:51
  10. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE .pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 14:59
  11. Anunț - 4077-Concurs 2 posturi de subofițer operativ principal criminalist/PCFA - sursă externă - Concurs 2 posturi de subofițer operativ principal criminalist/PCFA - sursă externă.pdf - Adăugat la: 16.07.2024, ora 15:03
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.