Postat la data de: 17.11.2023, ora 9:36

Anunț concurs șef birou I la Biroul Rutier – Poliția municipiului Caracal

Inspectoratul de Politie Judetean Olt organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Ofițer de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 570 - șef birou prevăzut cu gradul de Comisar șef de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Olt - , jud. OT, MUNICIPIUL CARACAL, Domeniu de activitate: Rutieră
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: minim inspector de poliție
  • pregătire de bază: studii universitare de lungă durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă într-unui din următoarele domenii: ştiinţe juridice, ştiinţe administrative, ştiinţe economice, ştiinţe socio-umane, ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică sau studii superioare de licenţă, ciclul 1 de studii universitare în sistem Bologna într-unui din domeniile fundamentale de licenţă: ştiinţe juridice, ştiinţe administrative, ştiinţe economice, ştiinţe socio-umane, ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică
  • pregătire de specialitate: sa aibă sau sa urmeze cursuri profil rutier pe linie de sistematizare, stare tehnica, si legalitate transporturi, misiuni speciale, reglementare şi coordonare în domeniul rutier, cooperare operativa şi educaţie rutieră.
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului:
    - permis de conducere, categoria „B";
    - autorizaţie de acces la informaţii clasificate,
    - aviz pentru utilizarea bazelor de date ale Politiei Romane;
    - aviz pentru desemnarea în structurile poliţiei judiciare
  • vechime în muncă/din care în MAI: 3 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei sau 3 ani vechime în calitate de organ de cercetare al politiei judiciare
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
24.11.2023, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )
  8. *copie permis de conducere (față/verso) categoria ”B”

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
Perioada de desfășurare a examinării: 27.11.2023 - 11.12.2023
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 21.12.2023, ora 12:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Concursul va consta în susținerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la O.m.a.i. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale M.A.I., care se înregistrează audio și/sau video și se va desfășura la sediul Inspectoratului de Poliíe Judeéan Olt cu sediul în Municipiul Slatina, str. Mihai Eminescu, nr. 19, județ Olt, în data de 21.12.2023, ora 12.00


Contestații:
  1. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  2. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  3. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la interviul structurat pe subiecte profesionale poate formula contestație o singură dată, în termen de 24 de ore de la afișare, ce va fi depusă în format electronic (semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Olt - Serviciul Resurse Umane, respectiv resurseumane@ot.politiaromana.ro. Rezultatele la contestații se comunică candidaților prin afișare la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Olt și se postează pe pagina de Internet hub.mai.gov.ro, sectiunea ”CARIERĂ MAI”. Nota acordată după soluționarea contestației la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă.

Departajare:
  1. Candidații sunt declarați „admis” în ordinea descrescătoare a notelor obținute la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate inspectorului șef și vor fi depuse la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Olt - Serviciul Resurse Umane resurseumane@ot.politiaromana.ro până la data de 24.11.2023, ora 16.00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).

    Dosarele de recrutare vor fi depuse, până la aceeași dată, respectiv 24.11.2023, ora 16.00 (și în zilele nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Olt - Serviciul Resurse Umane resurseumane@ot.politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016.

    Cu ocazia transmiterii documentelor pentru înscrierea la concurs, candidații vor preciza și dacă au susținut în ultimele 6 luni (calculate până la momentul validării dosarelor) o evaluare psihologică organizată pentru ocuparea unui post de conducere prevăzut cu studii preuniversitare, precum și unitatea beneficiară. În cazul susținerii unei evaluări psihologice în termenul și scopul precizat, candidatul nu mai poate susține o nouă evaluare înainte de expirarea celor 6 luni de la data evaluării.

    Candidatul declarat „admis”, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare, va prezenta documentele din dosarul de recrutare, în original, în vederea certificării pentru conformitate și semnării de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor se restituie candidatului, după certificarea copiilor.

    În situaţia în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prevederile art. 57^1 alin. (5) din Anexa 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 se aplică în mod corespunzător, respectiv, în cazul neîndeplinirii acestei condiții, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

Date de contact:
  1. Serviciul Resurse Umane din Inspectoratul de Poliţie Judeţean Olt, telefon 0249/406500, interior 20111, în intervalul orar 09.00-14.00

Grafic concurs:
  1. grafic B.R..pdf - Adăugat la: 16.11.2023, ora 15:22
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 16.11.2023, ora 15:01
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 16.11.2023, ora 15:01
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 16.11.2023, ora 15:01
  4. tematica si bibliografia B.R. PDF.pdf - Adăugat la: 17.11.2023, ora 9:26
  5. Anunț - 411-Anunț concurs șef birou I la Biroul Rutier – Poliția municipiului Caracal - Anunț concurs șef birou I la Biroul Rutier – Poliția municipiului Caracal.pdf - Adăugat la: 22.12.2023, ora 14:16
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - ANUNT testare psihologica birou rutier. - ANUNT testare psihologica birou rutier.docx - Adăugat la: 28.11.2023, ora 12:00
  2. Anunț - Anunt validari-invalidări dosare de recrutare sef birou la Biroul Rutier Caracal de postat - Anunt validari-invalidări dosare de recrutare sef birou la Biroul Rutier Caracal de postat.doc - Adăugat la: 15.12.2023, ora 10:14
  3. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - ANUNT rezultate interviu concurs sef birou I-Biroul Rutier Caracal. - ANUNT rezultate interviu concurs sef birou I-Biroul Rutier Caracal.docx - Adăugat la: 21.12.2023, ora 13:17
  4. Tabel cu rezultatele finale obținute la concurs - ANUNT rezultate finale interviu concurs sef birou la Biroul Rutier Caracal - ANUNT rezultate finale interviu concurs sef birou la Biroul Rutier Caracal.docx - Adăugat la: 22.12.2023, ora 14:16