Postat la data de: 14.08.2024, ora 19:22

Anunț concurs - 44 posturi de soldat profesionist (servant)

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Constanta organizează:
| Concurs |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 384 din 10 octombrie 2006 privind statutul soldaţilor şi gradaţilor voluntari, cu modificările și completările ulterioare
  2. O.M.A.I. nr. 321 din 12 octombrie 2007 pentru aplicarea, în unităţile Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, a unor dispoziţii din Legea nr. 384/2006 privind statutul soldaţilor şi gradaţilor voluntari, cu modificările și completările ulterioare
  3. Metodologia de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea posturilor vacante de soldaţi și gradaţi profesioniști
  4. Nota-raport nr. 96361 din 01.07.2024 privind solicitarea aprobării inițierii procedurilor de concurs pentru ocuparea unor posturi vacante de execuție din cadrul IGSU și al unităților subordonate, prin forma de recrutare încadrare directă
  5. Ordinul inspectorului general al IGSU nr. 2158 /IG din 13.08.2024 pentru aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea posturilor vacante de soldați și gradați profesioniști
Posturi scoase la concurs:
Soldat/Gradat Profesionist (S.G.P)

Nivel funcție: Execuție - perioadă determinată

  1. poz. 275/c - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri "Slt. Fripis Marius Daniel" Constanța Oraș, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  2. poz. 275/d - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri "Slt. Fripis Marius Daniel" Constanța Oraș, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  3. poz. 275/e - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri "Slt. Fripis Marius Daniel" Constanța Oraș, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  4. poz. 275/f - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri "Slt. Fripis Marius Daniel" Constanța Oraș, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  5. poz. 275/g - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri "Slt. Fripis Marius Daniel" Constanța Oraș, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  6. poz. 275/h - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri "Slt. Fripis Marius Daniel" Constanța Oraș, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  7. poz. 275/i - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri "Slt. Fripis Marius Daniel" Constanța Oraș, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  8. poz. 275/j - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri "Slt. Fripis Marius Daniel" Constanța Oraș, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  9. poz. 404/i - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Palas, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  10. poz. 404/j - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Palas, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  11. poz. 404/k - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Palas, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  12. poz. 404/l - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Palas, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  13. poz. 404/m - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Palas, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  14. poz. 496/d - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Constanța Port, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  15. poz. 496/f - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Constanța Port, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  16. poz. 496/g - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Constanța Port, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  17. poz. 496/h - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Constanța Port, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  18. poz. 496/i - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Constanța Port, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  19. poz. 496/j - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Constanța Port, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  20. poz. 540/b - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Constanța Port, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  21. poz. 540/c - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Constanța Port, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  22. poz. 540/d - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Constanța Port, jud. CT, MUNICIPIUL CONSTANTA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  23. poz. 644/b - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Cernavodă, jud. CT, ORAS CERNAVODA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  24. poz. 644/d - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Cernavodă, jud. CT, ORAS CERNAVODA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  25. poz. 747/aa - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Medgidia, jud. CT, MUNICIPIUL MEDGIDIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  26. poz. 747/i - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Medgidia, jud. CT, MUNICIPIUL MEDGIDIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  27. poz. 747/j - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Medgidia, jud. CT, MUNICIPIUL MEDGIDIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  28. poz. 747/k - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Medgidia, jud. CT, MUNICIPIUL MEDGIDIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  29. poz. 747/l - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Medgidia, jud. CT, MUNICIPIUL MEDGIDIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  30. poz. 747/m - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Medgidia, jud. CT, MUNICIPIUL MEDGIDIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  31. poz. 747/n - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Medgidia, jud. CT, MUNICIPIUL MEDGIDIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  32. poz. 747/o - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Medgidia, jud. CT, MUNICIPIUL MEDGIDIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  33. poz. 747/p - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Detașamentul de pompieri Medgidia, jud. CT, MUNICIPIUL MEDGIDIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  34. poz. 832/b - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Secția de pompieri Mangalia, jud. CT, MUNICIPIUL MANGALIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  35. poz. 832/c - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Secția de pompieri Mangalia, jud. CT, MUNICIPIUL MANGALIA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  36. poz. 903/l - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Midia Năvodari, jud. CT, ORAS NAVODARI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  37. poz. 903/m - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Midia Năvodari, jud. CT, ORAS NAVODARI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  38. poz. 903/n - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Midia Năvodari, jud. CT, ORAS NAVODARI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  39. poz. 903/o - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Midia Năvodari, jud. CT, ORAS NAVODARI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  40. poz. 903/p - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Midia Năvodari, jud. CT, ORAS NAVODARI, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  41. poz. 974/b - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Tuzla, jud. CT, Com. TUZLA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  42. poz. 1045/c - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Hârșova, jud. CT, ORAS HARSOVA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  43. poz. 1045/d - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Hârșova, jud. CT, ORAS HARSOVA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
  44. poz. 1045/e - Soldat profesionist (servant) - arma: Situatii de Urgenta, unitatea: ISU al Jud.Constanta - Stația de pompieri Hârșova, jud. CT, ORAS HARSOVA, Domeniu de activitate: Intervenție situații de urgențăIGSU
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pentru toate posturile obligatoriu
Condiții generale și criterii specifice:

a) au cetățenie română și domiciliul în România;
b) sunt absolvenți cel puțin ai învățământului obligatoriu, în condițiile prevăzute de Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare;
c) au solicitat, în scris, angajarea într-o funcție de soldat sau gradat profesionist;
d) sunt declarați «apt medical»; aptitudinea/inaptitudinea se constată de structurile de specialitate ale MAI, printr-o examinare medicală, în aceleași condiții și potrivit acelorași bareme medicale stabilite de reglementările specifice în domeniu pentru cadrele militare
e) sunt declarați «apt» la evaluarea psihologică; aptitudinea/inaptitudinea se constată de structura de specialitate a MAI, în aceleași condiții stabilite de reglementările specifice în domeniu pentru cadrele militare. Evaluarea psihologică se susține înaintea examinării medicale.
f) sunt apți din punct de vedere fizic;
g) nu au antecedente penale și nu se află în curs de urmărire penală sau de judecată pentru săvârșirea de infracțiuni;
h) nu fac parte din organizații interzise de legislația română și nu sunt membri ai unor organizații sau culte religioase incompatibile cu regulile, activitățile și atribuțiile specifice profesiei militare;
i) nu sunt asociați unici ori participanți direcți la administrarea sau conducerea unor societăți comerciale ori a altor organizații cu scop lucrativ sau comercial, iar dacă sunt în una dintre aceste situații, se obligă prin semnarea unui angajament ca, din momentul selecționării pentru profesia de soldat sau gradat profesionist, să renunțe la această calitate;
j) nu sunt membri ai unor partide, formațiuni sau organizații politice, iar dacă sunt membri, se angajează în scris că, după admiterea în instituția militară, vor renunța la această calitate.
k) au vârsta cuprinsă între 18 ani și 25 de ani pentru ocuparea posturilor vacante de soldat profesionist (servant) și vârsta cuprinsă între 18 și 45 de ani pentru ocuparea posturilor vacante soldat profesionist (pistolar) din cadrul formațiunii de pază, la data verificării dosarului de recrutare de către membrii comisiei de recrutare.


Cerințele postului:
  • pregătire de bază: - învățământ general obligatoriu
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizație de acces la informații clasificate de nivel SECRET DE SERVICIU, după încadrare
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: Apt medical
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
20.09.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
07.10.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare si SGP - incadrare / rechemare / transfer la cerere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. Copia carnetului de muncă / certificatului de stagiu de cotizare și/sau alte documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă
  6. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  7. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  8. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  9. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  10. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  11. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  12. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  13. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  14. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (-Candidatul poate să opteze pentru una dintre variante.
    -Extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către compartimentul cu sarcini de recrutare, pe baza consimțământului expres al candidatului. Extrasul poate fi înlocuit și de un certificat de cazier judiciar depus de candidat, aflat în termen de valabilitate, respectiv 6 luni de la data eliberării.
    )
  15. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  16. *Adeverință medicală eliberată de medicul de familie în condițiile ordinului ministrului afacerilor interne privind examinarea medicală a candidaților la concursurile de admitere în instituțiile de învățământ care formează personal pentru nevoile MAI, precum și la concursurile de încadrare în MAI, din care să rezulte că este clinic sănătos pentru participarea la concursul de încadrare în MAI, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției
    (conform modelului anexat)
  17. *Consimțământ informat examinare medicală
    (conform modelului anexat)
  18. *Aviz psihologic din care să rezulte aptitudinea privind deținerea, portul și folosirea armelor și munițiilor letale sau neletale supuse autorizării, emis cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către un psiholog autorizat pentru efectuarea unor astfel de examinări, atestat în condițiile legii
  19. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  20. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
  3. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de recrutare va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
Probe Concurs
Probă - Urcarea pe scară (eliminatorie)
  1. Descriere probei.
    Proba consta în urcarea pe scara culisantă până la nivelul etajului al II-lea al turnului de instrucție coborârea și revenirea pe sol.
    Linia de start se trasează la o distanță de 0,5m de baza scării culisante.
    Baza scării culisante se amplasează la o distanță de 2 m de baza turnului de instrucție.
    În așteptarea semnului de start, candidatul are ambele picioare pe sol și mâinile pe lângă corp.
    La semnalul „START”, concurentul începe urcarea, atinge cu mâna pervazul ferestrei de la etajul al II-lea al turnului de instrucție după care coboară treptele scării până la sol.
    Proba se consideră încheiată în momentul în care ambele picioare ating solul.

  2. Echipamentul necesar parcurgerii probei:
    Pentru parcurgerea probei, concurenții se echipează cu: echipament sportiv, cască, brâu pompier (centură de siguranță) și pantofi sport.

  3. Evalurea probei:
    Pentru evaluarea candidaților se ia în considerare timpul de executare a probei nu și tehnica de executare a acesteia.
    Este declara „ADMIS” concurentul care a executat proba în maxim 50 de secunde.

  4. Măsuri de siguranță:
    Tumul de instrucție este prevăzut cu un dispozitiv de siguranță pentru protecția candidaților împotriva căderii.
    Securitatea candidaților pe timpul desfășurării probei se asigură, pentru fiecare culoar, de câte două persoane din rândul personalului auxiliar, după cum urmează:
    - prima persoană, situată la baza turnului, asigură prinderea cârligului de siguranță aflat la capătul cordiței de inelul aflat la brâul concurentului, după care preia controlul capătului cordiței trecut prin scripetele de asigurare, se amplasează în dreptul „elementului de frânare” și anunță când candidatul este gata pentru începerea probei;
    - a doua persoană, situată la etajul al doilea al turnului de instrucție, ține scara culisantă lipită de pervaz în timpul urcării candidaților.

  5. Alte precizări:
    Caracteristicile turnului de instrucție sunt prevăzute în Anexa 7 la Instrucțiunile de organizare și funcționare a punctelor de antrenament, poligoanelor și centrelor de pregătire specifică serviciilor profesioniste pentru situații de urgență aprobate prin Ordinul inspectorului general nr. 6/IG din 08.03.2019 și în Anexa 4 la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursurilor serviciilor profesioniste pentru situații de urgență aprobat prin Ordinul inspectorului general nr. 1314 din 26.05.2011. În situația în care la nivelul centrului de selecție nu poate fi identificat un turn de instrucție care să fie utilizat pentru susținerea probei sau condițiile atmosferice nu permit desfășurarea probei la tumul de instrucție, comisia de concurs poate identifica alte spații și mijloace care permit desfășurarea probei, cu respectarea măsurilor de siguranță a candidaților și a caracteristicii de înălțime de 7,55 m (± 5 cm), echivalentă cu înălțimea la care se află pervazul etajului al doilea al turnului de instrucție.

Probă - Deplasare în subsol întunecat (eliminatorie)
  1. I. Descrierea probei: Proba constă în parcurgerea unui traseu cu lungimea de 15 metri și lățimea cuprinsă între 2 - 2,5 metri, amenajat în subsolul întunecat al unei clădiri. Intrarea și ieșirea din subsol nu se situează pe aceeași parte. Candidatul parcurge traseul echipat cu aparatul de respirat cu aer comprimat având vizorul obturat. Pe parcursul traseului se amplasează 4 obiecte pe care candidații trebuie să le găsească și să le identifice. Candidatul este condus la linia de start de 2 membri ai comisiei și este așteptat la linia de sosire de alți 2 membri. La semnalul „START” candidatul începe deplasarea pe traseul stabilit, încercând să găsească și să identifice obiectele dispuse aleatoriu pe traseu și să ajungă la linia de sosire în timpul alocat probei. Candidatul este anunțat de membrii comisiei atunci când ajunge la linia de sosire. Cronometrul se oprește la atingerea liniei de sosire de către candidat. La finalul probei candidatul comunică membrilor subcomisiei de concurs denumirea obiectelor identificate și poziția aproximativă a acestora. Atât membrii subcomisiei de la linia de sosire cât și cei de la linia de start urmăresc de la distanță evoluția candidatului. în acest sens, membrii subcomisiei pot instala sau folosi surse de lumină având însă în vedere să se asigure un grad cât mai scăzut de iluminare. Candidații se separă astfel încât cei care au susținut proba să nu se întâlnească cu cei care urmează să susțină proba.
    II. Echipamentul necesar parcurgerii probei: Pentru parcurgerea probei candidații se vor echipa cu: costum de protecție pentru pompieri, cască, brâu pompier (centură de siguranță), aparat de respirat cu aer comprimat.
    III. Situații care conduc la eliminarea din concurs a candidatului - depășește timpul maxim prevăzut de barem pentru executarea probei; - refuză purtarea în totalitate a echipamentului de protecție; - pe timpul probei solicită sau își scoate din proprie inițiativă masca facială de la aparatul cu aer comprimat; - revine la start și iese din traseu, depășind cu ambele picioare linia de start.
    IV. Evaluarea probei: Pentru a fi declarat „ADMIS”, candidatul trebuie să identifice minimum 2 obiecte și să obțină un timp final de maximum 3 minute. Pentru fiecare obiect neidentificat candidatul este penalizat cu câte 20 de secunde. Timpul final se calculează adăugând la timpul obținut valoarea penalizărilor.

Probă - Evaluarea performanțelor fizice (parcurgere traseu practic-aplicativ)
  1. I. Prevederi generale cu privire la organizarea probei de evaluare a performanței fizice
    1. Evaluarea performanței fizice a candidaților constă în parcurgerea în întregime a traseului practic-aplicativ și a elementelor care îl compun, prin abordarea obligatorie a tuturor obstacolelor, în ordinea stabilită, conform schiței de mai jos. În situațiile expres precizate în cadrul prezentei anexe candidatul este penalizat cu 3 (trei) secunde/obstacol. La final, penalizările acumulate sunt consemnate în borderou și adunate la timpul cronometrat, rezultând timpul total. În situația în care candidatul nu parcurge un obstacol este eliminat din concurs și declarat "nepromovat
    2. Proba se execută în ținută sportivă decentă adecvată condițiilor de desfășurare a probelor în sala de sport (pantofi de sport, tricou, pantaloni scurți sau trening).
    3. Este declarat "promovat" candidatul care îndeplinește baremul minim de 2'15". Performanța obținută de candidați și calificativul acordat ("promovat"/"nepromovat") se consemnează în tabelul prevăzut în anexa nr. 28 la ordin.
    4. Pe timpul și după susținerea probei, indiferent de cauze/motive, nu se admit reexaminări sau repetări.
    5. Abandonul, accidentarea sau neîndeplinirea baremului minim duce la eliminarea candidatului din concurs și declararea acestuia "nepromovat". Trecerea de la alergare la mers a candidaților nu se consideră abandon.
    6. Instructajul privind normele de securitate și sănătate în muncă se face de către lucrătorul desemnat sau de un membru al comisiei/subcomisiei desemnat în acest sens, înainte de începerea probei, pe bază de semnătură.
    7. Candidații sunt răspunzători de eventualele accidentări pe timpul efectuării încălzirii, așteptării pentru executarea probei, pe timpul și după desfășurarea probei, cauzate de nerespectarea normelor prelucrate sau de execuțiile greșite.
    8. Pregătirea organismului pentru efort și influențarea selectivă a aparatului locomotor se desfășoară individual, în spațiul destinat acestei activități, altul decât cel de desfășurare a probei.
    9. Înaintea parcurgerii traseului practic-aplicativ, unul dintre evaluatori prezintă candidaților elementele, modul de execuție a acestora, restricțiile, penalizările, precum și procedura de apreciere/măsurare.
    10. Pe timpul desfășurării probei, supravegherea medicală în vederea acordării primului ajutor în caz de nevoie este obligatorie și se asigură gratuit.
    11. Rezultatele obținute se aduc la cunoștința candidaților, la finalul probei, pe bază de semnătură.
    12. Fiecare candidat parcurge traseul practic-aplicativ în prezența a cel puțin doi martori din rândul candidaților.
    13. Pe timpul desfășurării probei, nu sunt admise indicații metodice din partea organizatorilor.
    14. Traseul practic-aplicativ conține un număr de 9 obstacole, având culoarul cu lățimea de 2 metri.
    15. Desfășurarea probei se poate amâna, la propunerea membrilor subcomisiei/comisiei, cu acordul președintelui subcomisiei/comisiei, până la momentul când proba se poate desfășura în condiții normale. Candidații sunt anunțați cu privire la modificările apărute în Graficul concursului.
    16. În situația în care, pe timpul executării probei, candidatul aduce modificări elementelor de delimitare ale culoarelor ce urmează a fi parcurse, acesta este eliminat din concurs și declarat "nepromovat".
    II. Descrierea elementelor care compun traseul practic-aplicativ, a algoritmului de desfășurare și a modului de evaluare a execuției:
    1.START
    La semnalul evaluatorului, candidatul, folosindu-se de un element ajutător, asigurat de organizator, ia poziția "atârnat" la bara pentru tracțiuni, cu brațele întinse, cu priză la alegere. În momentul în care candidatul este în poziția "atârnat" la bara pentru tracțiuni și picioarele nu ating solul sau un alt punct de sprijin, evaluatorul dă comanda "START" și implicit începe proba. Cronometrarea începe la prima mișcare de ascensiune a candidatului.
    2. Tracțiuni la bară fixă (obstacolul nr. 1):
    Se execută obligatoriu 3 tracțiuni din poziția "atârnat", cu brațele întinse, ca priză la alegere. O execuție este corectă atunci când în poziția atârnat cu brațele întinse, picioarele nu ating solul sau alt punct de sprijin, iar la ridicare bărbia depășește nivelul barei. Evaluatorul numără cu voce tare execuțiile corecte. În situația unei execuții incorecte se precizează cu voce tare numărul de execuții corecte efectuate până în acel moment.
    Candidatul este eliminat din concurs și declarat "nepromovat" în următoarele situații:
    a. pierde priza la bară, cu ambele mâini;
    b. atinge solul;
    c. nu execută numărul obligatoriu de 3 (trei) tracțiuni.
    Caracteristici tehnice ale obstacolului: bară tracțiuni poziționată la înălțimea de 2,7 metri față de sol, un element ajutător care să permită candidatului luarea poziției "atârnat".
    3. Deplasare 10 metri spre înainte.
    4. Două rostogoliri succesive înainte, pe saltele (obstacolul nr. 2):
    Candidatul execută 2 (două) rostogoliri succesive înainte. Candidatul este penalizat cu 3 (trei) secunde în situația în care depășește, în lateral, spațiul saltelelor, la una dintre rostogoliri.
    Candidatul este eliminat din concurs și declarat "nepromovat" în următoarele situații:
    a. refuză executarea rostogolirilor;
    b. depășește în lateral spațiul saltelelor a doua oară;
    c. execută o singură rostogolire;
    d. ocolește obstacolul.
    Caracteristici tehnice ale obstacolului: 2 saltele de gimnastică amplasate longitudinal, una în prelungirea celeilalte. Fiecare saltea are lungimea = 2 metri și lățimea = 1 metru.
    5. Deplasare 5 metri spre înainte.
    6. Deplasare în echilibru pe două bănci de gimnastică cu transport de greutăți (obstacolul nr. 3):
    Se ridică două greutăți (gantere) depozitate în fața a două bănci de gimnastică, se efectuează urcarea și deplasarea pe băncile de gimnastică transportând ambele greutăți, după parcurgerea acestora se coboară și se depozitează greutățile în spațiile marcate pentru fiecare. În situația în care, pe timpul execuției după urcarea pe banca de gimnastică, candidatul atinge solul, cade de pe aparat, scapă una sau ambele greutăți, acesta este obligat să reia parcurgerea obstacolului de la început, prin urcarea pe banca de gimnastică cu transportul simultan al greutăților.
    Candidatul este penalizat cu 3 (trei) secunde în situația în care amplasează una sau ambele greutăți, total sau parțial, în afara spațiului marcat.
    Candidatul este eliminat din concurs și declarat "nepromovat" în următoarele situații:
    a. refuză executarea deplasării cu transportul simultan al greutăților pe tot parcursul obstacolului;
    b. cade de pe obstacol a doua oară;
    c. scapă una sau ambele greutăți a doua oară;
    d. răstoarnă banca pe timpul deplasării; e. ocolește obstacolul;
    f. refuză reluarea abordării obstacolului.
    Caracteristici tehnice ale obstacolului: două gantere a câte 10 kilograme, depozitate fiecare într-un spațiu marcat, cu dimensiunile de 0,50 metri X 0,50 metric, simetric pe direcția de deplasare, la distanța de un metru înaintea primei bănci dintr-un ansamblu de două bănci de gimnastică amplasate longitudinal, una în prelungirea celeilalte. Fiecare bancă are lungimea de 3 metri, lățimea de 0,26 metri și înălțimea de 0,35 metri. Spațiile de depozitare finale au dimensiunea de 0,50 metri X 0,50 metri și sunt marcate simetric pe direcția de deplasare, la distanța de un metru.
    7. Ocolire jalon prin stânga.
    8. Deplasare un metru spre înainte.
    9. Deplasare prin "aparatul de trecere prin spații înguste (tunel)" (obstacolul nr. 4): Candidatul se apleacă și se deplasează prin obstacolul marcat, printr-un procedeu la alegere. Candidatul este eliminat din concurs și declarat "nepromovat" în situația în care nu execută trecerea prin aparatul de trecere prin spații înguste. Caracteristici tehnice ale obstacolului: tunel acoperit, închis la intrare și ieșire cu material textil opac, cu înălțimea = 0,70 metri, lățime = 0,70 metri, lungime = 10 metri.
    10. Deplasare 8 metri spre înainte.
    11. Săritură în sprijin depărtat peste capra de gimnastică (obstacolul nr. 5): Din alergare, candidatul execută bătaia pe ambele picioare, se desprinde de pe sol prin săritură, se sprijină pe obstacol cu ambele mâini concomitent cu depărtarea simultană a picioarelor, sare în sprijin depărtat peste capra de gimnastică și aterizează pe ambele picioare fără atingerea aparatului cu altă parte a corpului. Candidatul este penalizat cu 3 (trei) secunde în următoarele situații:
    a. nu efectuează bătaia pe ambele picioare;
    b. se sprijină pe obstacol cu o singură mână;
    c. atinge aparatul cu orice parte a corpului, cu excepția mâinilor de sprijin a săriturii;
    d. atinge solul la aterizare cu orice parte a corpului, cu excepția tălpilor picioarelor.
    Candidatul este eliminat din concurs și declarat "nepromovat" în următoarele situații:
    a. refuză parcurgerea obstacolului;
    b. se oprește în fața obstacolului;
    c. dărâmă obstacolul;
    d. aterizează tot la locul de desprindere a săriturii;
    e. încalecă sau/și se cațără pe obstacol;
    f. rămâne pe obstacol;
    g. reia elanul;
    h. ocolește obstacolul.
    Caracteristici tehnice ale obstacolului: capra de gimnastică cu înălțimea = 1,30 metri, o saltea de gimnastică dispusă la aterizare, grosime = 3 - 5 centimetri. La acest obstacol nu se folosesc trambuline elastice.
    12. Deplasare 2 metri spre înainte.
    13. Ocolire jalon prin dreapta.
    14. Deplasare 7 metri spre înainte.
    15. Trecere prin săritură peste saltea (obstacolul nr. 6):Din deplasare, candidatul execută trecerea prin săritură peste o saltea de gimnastică. Candidatul este penalizat cu 3 (trei) secunde în următoarele situații: a. atinge oricare dintre marginile saltelei, la săritură sau la aterizare;
    b. calcă oricare dintre marginile saltelei, la săritură sau la aterizare.
    Candidatul este eliminat din concurs și declarat "nepromovat" în următoarele situații:
    a. refuză să execute săritura;
    b. calcă interiorul suprafeței saltelei cu toată talpa;
    c. parcurge obstacolul prin săritură în lateralul saltelei;
    d. ocolește obstacolul.
    Caracteristici tehnice ale obstacolului: saltea de gimnastică lungime = 2 metri, lățime = 1 metru, grosime = 3 - 5 centimetri, marcată la 1 centimetru de marginile saltelei cu bandă de culoare albă, cu lățimea de 2 centimetri.
    16. Deplasare 5 metri spre înainte.
    17. Trecere peste calul de gimnastică fără mânere (obstacolul nr. 7):
    Candidatul execută trecerea peste calul așezat transversal pe direcția de deplasare, printr-un procedeu la alegere, aterizează și continuă deplasarea.
    Candidatul este eliminat din concurs și declarat "nepromovat" în următoarele situații:
    a. refuză parcurgerea obstacolului;
    b. dărâmă obstacolul;
    c. trece pe sub obstacol;
    d. reia elanul;
    e. ocolește obstacolul.
    Caracteristici tehnice ale obstacolului: cal de gimnastică înălțime = 1,50 metri, o saltea de gimnastică dispusă la aterizare, grosime = 3 - 5 centimetri. La acest obstacol nu se folosesc trambuline elastice.
    18. Deplasare 5 metri spre înainte.
    19. Ocolire jalon prin stânga.
    20. Transportul a trei stingătoare tip P6 (obstacolul nr. 8):
    Candidatul se deplasează 20 metri, ridică un stingător tip P6, aflat într-un spațiu marcat și se deplasează cu acesta înapoi pe distanța de 20 metri, ocolește jalonul prin stânga, se deplasează pe distanța de 20 metri și depune stingătorul P6 în poziție verticală în spațiul marcat corespunzător, urmând a reveni și a proceda la fel și cu celelalte două stingătoare P6. Candidatul este eliminat din concurs și declarat "nepromovat" în următoarele situații:
    a. stingătorul P6 nu este așezat corespunzător, candidatul continuând traseul cu atingerea următorului stingător P6;
    b. refuză parcurgerea distanței precizate;
    c. ocolește obstacolul;
    d. nu depune stingătorul P6 în mod corect, în poziție verticală și începe executarea următorului obstacol. Caracteristici tehnice ale obstacolului: 3 (trei) stingătoare P6 încărcate, cu greutatea de 9,5 kilograme fiecare.
    21. Ocolire jalon prin dreapta.
    22. Deplasare 10 metri spre înainte.
    23. Transportul unui manechin prin târâre (obstacolul nr. 9):
    Din deplasare, candidatul se poziționează în dreptul capului manechinului, cu spatele la direcția de deplasare, ridică manechinul, execută priza pe manechin, pe sub axile, cu ambele mâini și transportă manechinul cu spatele pe direcția de deplasare, baza manechinului trebuind să depășească în mod obligatoriu jalonul poziționat la 10 metri, ocolește jalonul cu manechinul respectând prizele pe acesta și continuă deplasarea până la linia de sosire, manechinul trebuind să depășească în totalitate linia de sosire. Candidatul este penalizat cu 3 (trei) secunde o singură dată, în situația în care, pe timpul deplasării, nu menține priza pe manechin, pe sub axile, cu ambele mâini. În situația în care candidatul cade sau scapă manechinul, acesta este obligat să execute din nou priza pe sub axile, cu ambele mâini, fără penalizare. Candidatul este eliminat din concurs și declarat "nepromovat" în următoarele situații:
    a. refuză parcurgerea obstacolului;
    b. refuză reluarea prizei pe sub axile;
    c. trece linia de sosire fără manechin.
    Caracteristici tehnice ale obstacolului: manechin de înălțime = minim 1,60 metri și greutate = 60 kilograme. Manechinul este poziționat cu capul pe sensul de deplasare și cealaltă extremitate pe linia de demarcație a începutului obstacolului.
    24. SOSIRE. Evaluatorul oprește cronometrul în momentul în care manechinul transportat de candidat depășește în totalitate linia de sosire, moment ce marchează finalul traseului.
    III. Corespondența dintre timpii finali realizați, notele acordate și calificativele obținute la proba de evaluare a performanței fizice de către candidații la concursul de admitere în instituțiile de învățământ care pregătesc personal pentru nevoile MAI, pe locurile destinate formării inițiale a personalului militar al Inspectoratului General pentru Situații de Urgență.
    Pentru timpii finali realizați de candidații la concursul de admitere în instituțiile de învățământ care pregătesc personal pentru nevoile MAI, pe locurile destinate formării inițiale a personalului militar al Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, înregistrați în Tabelul centralizator al cărui model este prevăzut de anexa nr. 29 la ordin, se acordă note, conform tabelului de transformare a timpului final în notă.
    Pentru candidatul declarat «Nepromovat», procedura de selecție încetează.
    Tabelul de transformare a timpului final în notă
    Timp final Notă
    sub 1'50“, inclusiv 10
    peste 1’50“-1’51“, inclusiv 9,80
    peste 1’51“-1’52“, inclusiv 9,60
    peste 1’52“-1’53“, inclusiv 9,40
    peste 1’53“-1’54“, inclusiv 9,20
    peste 1’54“-1’55“, inclusiv 9,00
    peste 1’55“-1’56“, inclusiv 8,80
    peste 1’56“-1’57“, inclusiv 8,60
    peste 1’57“-1’58“, inclusiv 8,40
    peste 1’58“-1’59“, inclusiv 8,20
    peste 1’59“-2’00“, inclusiv 8,00
    peste 2’00“-2’01“, inclusiv 7,80
    peste 2’01“-2’02“, inclusiv 7,60
    peste 2’02“-2’03“, inclusiv 7,40
    peste 2’03“-2’04“, inclusiv 7,20
    peste 2’04“-2’05“, inclusiv 7,00
    peste 2’05“-2’06“, inclusiv 6,80
    peste 2’06“-2’07“, inclusiv 6,60
    peste 2’07“-2’08“, inclusiv 6,40
    peste 2’08“-2’09“, inclusiv 6,20
    peste 2’09“-2’10“, inclusiv 6,00
    peste 2’10“-2’11“, inclusiv 5,80
    peste 2’ 11“-2’12“, inclusiv 5,60
    peste 2’12“-2’13“, inclusiv 5,40
    peste 2’13“-2’14“, inclusiv 5,20
    peste 2’14“-2’15“, inclusiv 5,00
    peste 2’15“ Nepromovat


Contestații:
  1. La probele de concurs nu se admit contestații, repetări sau reverificări.

  2. Prin excepție de la prevederile punctului 1, probele se pot repeta în situația în care acestea nu au putut fi finalizate din motive imputabile organizatorilor.

Departajare:
  1. Clasificarea candidaților se realizează în ordinea descrescătoare a notelor obținute, conform pct. III din Anexa nr. 3^2 la O.m.a.i nr. 177/2016, în urma susținerii probei de evaluare a performanței fizice, pe unități angajatoare, în limita locurilor scoase la concurs. În situația în care, în urma desfășurării probei de evaluare a performanțelor fizice, mai mulți candidați situați pe ultimul loc în lista celor declarați „admis” au aceeași notă, aceștia se departajează prin aplicarea, în ordine, a următoarelor criterii de departajare: a) criteriul 1 - timpul realizat la proba „Deplasare în subsol întunecat”. Se ia în calcul cel mai mic timp realizat. b) criteriul 2 - timpul realizat la proba „ Urcarea pe scară Se ia în calcul cel mai mic timp realizat. c) criteriul 3 - deținerea calității de soldat sau gradat rezervist voluntar/ profesionist. d) criteriul 4 - deținerea experienței în domenii de activitate specifice situațiilor de urgență: servicii voluntare pentru situații de urgență, servicii private pentru situații de urgență, voluntariat în domeniul situațiilor de urgență, salvamont, salvaspeo, prim- ajutor, alpinism, activitate de scufundare. Criteriul se consideră a fi îndeplinit indiferent de perioada de activitate pe care a acumulat o candidatul. e) criteriul 5 - studii absolvite. Se iau în considerare studiile absolvite în ordinea nivelului de calificare, de la cel mai înalt nivel de calificare la cel mai mic, conform H.G. nr. 918/2013 privind aprobarea Cadrului național al calificărilor, cu modificările și completările ulterioare. Dacă situația de egalitate se menține și după aplicarea succesivă a criteriilor prevăzute mai sus, candidații vor fi departajați prin susținerea unui interviu.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. În situaţia în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele depuse la constituirea dosarului de recrutare şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, prezintă deteriorări sau alterări ale elementelor de siguranţă care nu permit stabilirea autenticităţii documentului sau sunt plastifiate, acesta nu va continua procedura în vederea angajării.

  9. Dosarul de recrutare se constituie conform prevederilor art. 6 din O.M.A.I. nr. 321/2007 și ale art. 59 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016.
    Dosarul de recrutare poate fi completat cu documente doveditoare pentru îndeplinirea criteriilor de departajare.

  10. ATENŢIE! În conformitate cu prevederile art. 5^1 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/2016, numirea în funcţie nu se realizează în situaţia în care determină raporturi ierarhice nemijlocite între soţi sau rude de gradul I. Prin raport ierarhic nemijlocit se înţelege raportul dintre soţ/soţie sau ruda de gradul I şi şeful care îndeplineşte atribuţiile funcţiei de comandă a compartimentului în care acesta este încadrat.

Informații suplimentare:
  1. Cererea se completează de candidat în mod lizibil, se semnează se scanează în format pdf și se transmite la unitatea de recrutare, în format electronic la adresa de e-mail resurse_umane@isudobrogea.ro, până la data specificată în anunțul de concurs.
    La primirea cererii de înscriere, persoana cu sarcini de recrutare atribuie candidatului codul unic de identificare. Cererea de înscriere se scanează și se comunică candidatului la adresa de e-mail indicată de acesta în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data înregistrării.
    Repartiția pe posturi se va face în ordinea descrescătoare a notelor obținute în urma probelor de concurs, după susținerea evaluării psihologice și examinării medicale, precum și a nevoilor unității. Candidații care au promovat probele de concurs, însă nu au obținut rezultatul necesar pentru a ocupa un post dintre cele scoase la concurs de unitatea la care s-au înscris, au posibilitatea să opteze pentru ocuparea, prin redistribuire, a unui post dintre cele rămase neocupate la celelalte unități care au posturi similare scoase la concurs.
    Activitatea de redistribuire a candidaților menționați mai sus se organizează după luarea în evidență de către toate unitățile angajatoare a candidaților declarați „admis” și emiterea actului administrativ de acordare a gradului militar.
    Redistribuirea candidaților pe locurile rămase neocupate se face pe baza opțiunilor personale în ordinea descrescătoare a rezultatelor obținute la probele de concurs.
    Candidații care doresc să ocupe un loc prin redistribuire completează și depun la unitățile de recrutare cererea prevăzută în secțiunea „Fișiere anunț”.
    Termenul de depunere a cererii este de 5 zile din momentul publicării de către comisiile de recrutare a listei cu locurile rămase neocupate. Toate unitățile de recrutare publică lista anterior menționată la aceeași dată stabilită de comisia centrală de concurs.
    Redistribuirea candidaților se desfășoară în sistem video-conferință cu prezența candidaților la unitățile de recrutare.
    Candidatul declarat „Admis” în urma procesului de selecție este înștiințat în scris cu privire la data prezentării la unitate pentru luarea în evidență și emiterea actului administrativ de acordare a gradului militar.
    Înștiințarea se aduce la cunoștință candidatului cu cel puțin 20 de zile lucrătoare înainte de data stabilită pentru prezentarea la unitate.
    În situația în care candidatul declarat admis nu îndeplinește condițiile de recrutare și selecție prevăzute de O.m.a.i nr. 321/2007 sau nu se prezintă la unitatea angajatoare la data stabilită , oferta de ocupare a postului se face candidatului declarat promovat, clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute la concurs.
    Experiența acumulată în domeniile de activitate specifice situațiilor de urgență se atestă prin prezentarea documentelor doveditoare: contract de muncă, contract de colaborare, certificat de voluntariat etc.

Date de contact:
  1. Adresă: str. Traian nr . 68, municipiul Constanța, județul Constanța
    Telefon: 0241/617381
    Interior: 27154
    E-mail: resurse_umane@isudobrogea.ro

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 17:46
Fișiere anunț:
  1. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 14:35
  2. Model - CV.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 14:35
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 14:35
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 14:35
  5. Model - Consimțământ extras cazier judiciar.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 14:35
  6. Model - Adeverință medicală.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 14:35
  7. Model - Consimțământ informat examinare medicală.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 14:35
  8. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 14.08.2024, ora 14:35
  9. Model - Cerere de participare la activitatea de redistribuire - Cerere redistribuire.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 17:54
  10. Model - Traseu aplicativ - Traseu aplicativ.pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 19:06
  11. Anunț - 4363-Anunț concurs - 44 posturi de soldat profesionist (servant) - Anunț concurs - 44 posturi de soldat profesionist (servant).pdf - Adăugat la: 14.08.2024, ora 19:22
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erată COMPLETARE DATE DE CONTACT - Erată COMPLETARE DATE DE CONTACT.pdf - Adăugat la: 20.08.2024, ora 14:47
  2. Erată - Modificare Grafic concurs - Erată modificare Grafic concurs.pdf - Adăugat la: 05.09.2024, ora 15:21