Postat la data de: 20.08.2024, ora 11:45

Anunț concurs - 5 posturi vacante de personal contractual - referent

Inspectoratul de Politie Judetean Timis organizează:
| Concurs |
În conformitate cu:
  1. Legea 53/2003 - CODUL MUNCII, republicat cu modificările și completările ulterioare
  2. Hotărâre nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri public, cu modificările și completările ulterioare
  3. Hotărârea Guvernului nr. 355 din 11 aprilie 2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările și completările ulterioare
  4. Ordinul M.A.I. nr. 291 din 21 decembrie 2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor din Ministerul Administraţiei şi Internelor, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Personal contractual
  • PC - studii medii

Nivel funcție: Execuție - perioadă nedeterminată

  • poz. 0034 - referent IA prevăzut cu gradul de Personal contractual - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Timis - Serviciul Cabinet, jud. TM, MUNICIPIUL TIMISOARA, Domeniu de activitate: Secretariat, documente clasificate, arhivă și relații cu publicul
  • poz. 0107 - referent IA prevăzut cu gradul de Personal contractual - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Timis - Serviciul Logistic, jud. TM, MUNICIPIUL TIMISOARA, Domeniu de activitate: Secretariat, documente clasificate, arhivă și relații cu publicul
  • poz. 0402 - referent IA prevăzut cu gradul de Personal contractual - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Timis - Serviciul Criminalistic, jud. TM, MUNICIPIUL TIMISOARA, Domeniu de activitate: Secretariat, documente clasificate, arhivă și relații cu publicul
  • poz. 0412 - referent IA prevăzut cu gradul de Personal contractual - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Timis - Poliția Municipiului Timișoara, jud. TM, MUNICIPIUL TIMISOARA, Domeniu de activitate: Secretariat, documente clasificate, arhivă și relații cu publicul
  • poz. 1154 - referent IA prevăzut cu gradul de Personal contractual - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Timis - Poliția orașului Sânnicolau Mare, jud. TM, ORAS SANNICOLAU MARE, Domeniu de activitate: Secretariat, documente clasificate, arhivă și relații cu publicul
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și cerințe specifice:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.


Cerințele postului:
  • Studii de specialitate: studii liceale cu diplomă de bacalaureat
  • Perfecționări (specializări): curs operare PC absolvit cu diploma/certificat/atestat operator
  • Cerințe specifice: - să dețină/să obțină certificat de acces la informații clasificate secret de stat, conform prevederilor din fișa postului
    Totodată, toți candidații trebuie:
    - să fie declarați „apt psihologic”, conform baremelor M.A.I.
    - să fie declarați „apt medical”, conform baremelor M.A.I. (candidații vor parcurge etapele prevăzute de
    H.G. nr. 355/2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările și completările ulterioare,
    precum și pe cele prevăzute de O.M.A.I. nr. 291/2011 privind Normele metodologice de supraveghere a
    sănătății lucrătorilor pentru obținerea fișei de aptitudine în muncă)
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
02.09.2024, ora 14:00
Dosar de înscriere

    Dosar personal contractual - executie
  1. *Formular de înscriere la concurs
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate
  4. Copia livretului militar
    (dacă este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare în rezervă)
  5. *Copia certificatului de naștere al candidatului
  6. Copie certificat de naștere al soțului/soției
    (obligatorie pentru candidații căsătoriți)
  7. Copie certificate de naștere ale copiilor
    (obligatorie pentru candidații care au copii)
  8. Copie certificat de căsătorie
    (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți)
  9. Copie hotărâre judecătorească privind starea civilă
    (obligatorie pentru candidații care au fost căsătoriți)
  10. *Autobiografie
    (scrisă olograf (de mână) de către candidat, conform modelului anexat)
  11. *Tabel nominal cu rudele candidatului și soțul/soția candidatului
    (candidatul trebuie să completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat;)
  12. *Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimțământ obținere certificat
    (Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale.
    În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului menționat mai sus, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.
    În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
    )
  13. *Fotografie color 9x12
    (fotografie clară tip portret al candidatului)
  14. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  15. Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz
  16. *Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
  17. Copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică
  18. Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
    (Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022)
  19. *Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului
    (Adeverinţa va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.)
  20. *Certificatul de integritate comportamentală
    (din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. În vederea participării la concurs, candidații vor parcurge etapele prevăzute de H.G. nr. 355/2007 privind supravegherea sănătății lucrătorilor, cu modificările și completările ulterioare, și de O.M.A.I. nr. 291/2011 privind Normele metodologice de supraveghere a sănătății lucrătorilor pentru obținerea fișei de aptitudine în muncă, eliberată de către medicul specialist de medicina muncii la care este arondată unitatea, din care să rezulte aptitudinea în muncă pentru profesia/ funcția și locul de muncă pentru care s-a organizat concurs. Fișa de aptitudine în muncă menționată anterior, încheiată cu mențiunea "APT", va fi depusă la dosarul de concurs până pe data de 25.09.2024, ora 14.00. Evaluarea medicală, realizată în vederea obținerii fișei de aptitudine în muncă, se efectuează cu plată, doar de către candidații declarați "admis" la etapa de selecție a dosarelor de concurs și care au fost declarați "apt" la evaluarea psihologică. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate candidaților, în secțiunea "Fișiere anunț" din această pagină.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Selecția dosarelor de înscriere
Perioada de desfășurare a probei: 03.09.2024 - 04.09.2024
  1. Etapa de selecție a dosarelor de înscriere constă în selectarea dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condițiilor de participare.

  2. Rezultatul selecţiei va fi afişat cu menţiunea „admis„/„respins”, însoţită de motivul respingerii,
    prin postarea unui anunț, în secțiunea „Fișiere anunț”.

Probă scrisă (personal contractual execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 28.09.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  4. Rezultatele la proba scrisă se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (personal contractual execuție)
Perioada de desfășurare a probei: 03.10.2024
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. În cadrul interviului se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
    Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
    Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
    a) abilități și cunoștințe impuse de funcție;
    b) capacitatea de analiză și sinteză;
    c) motivația candidatului;
    d) comportamentul în situațiile de criză;
    e) abilități de comunicare;
    f) inițiativă și creativitate.
    În funcție de cerințele de studii sau profesionale specifice postului, criteriile de evaluare prevăzute la lit. d) și e) sunt stabilite opțional de către comisia de concurs.

  3. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  4. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  5. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  6. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum 50 de puncte. Candidaţii care nu au obţinut minimum 50 de puncte vor fi declaraţi „respins”.

  7. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu maximum 100 de puncte.

  8. Rezultatele se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.


Contestații:
  1. Candidații nemulțumiți pot depune contestație după afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și/sau proba practică și interviu, după caz, la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea și desfășurarea concursului, în termen cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și/sau probei practice și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

  2. Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se realizează prin afisarea la sediul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului și pe pagina de internet a acesteia, la secțiunea special creată în acest scop, imediat după soluționarea contestațiilor.

  3. Candidatul nemulțumit de modul de soluționare a contestației se poate adresa instanței de contencios administrativ, in condițiile legii.

  4. Candidaţii pot contesta numai punctajele acordate pentru propriile lucrări întocmite/răspunsuri formulate în cadrul probelor de concurs.

Departajare:
  1. Punctajul final reprezintă media aritmetică a punctajelor obţinute la fiecare dintre probele concursului. Este declarat „admis” la concurs candidatul care a fost declarat „admis” la ambele probe de concurs şi a obţinut cel mai mare punctaj. Candidaţii care au promovat ambele probe de concurs, însă nu au obţinut punctajul final cel mai mare, precum şi cei care nu au promovat proba/probele de concurs sunt declaraţi „respins” la concurs. La punctaje finale egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu, în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător

Informații suplimentare:
  1. Înscrierile se fac personal, la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Timiș – Serviciul
    Resurse Umane, Bld Take Ionescu nr. 44 - 46, Timișoara, județul Timiș pe bază de cerere, conform modelului
    anexat prezentului anunț, între orele 09:00-14:00, până la data de 02.09.2024, doar în zilele
    lucrătoare.
    2. Cu ocazia înscrierii, candidații vor prezenta toate documentele solicitate în prezentul anunț, atât în
    copie, cât și în original. Totodată, acestora li se va atribui câte un cod unic de identificare, prin
    intermediul căruia se vor realiza activitățile de postare/afișare în cadrul procedurii de concurs.
    3. Personalul care realizează înscrierea nu asigură xerocopierea documentelor candidaților.
    4. Sunt acceptate și copii legalizate ale documentelor, dacă acestea sunt prezentate din inițiativa
    candidatului.
    5. Candidaţii, care au altă cetăţenie decât cea română, fac dovada îndeplinirii condiţiilor de participare la
    concurs/examen prin documente originale, însoţite de traducerile autorizate în limba română.
    6. Candidații declarați „admis” la concurs sunt obligați să se prezinte la post, în termen de 15 zile
    calendaristice de la data afișării rezultatelor finale. Prin excepție de la aceste prevederi, în urma
    formulării unei cereri scrise și temeinic motivate, candidatul declarat „admis” la concurs poate solicita,
    în termen de 3 zile lucrătoare de la afișarea rezultatului final al concursului, un alt termen de
    prezentare, care nu poate depăși termenul de preaviz prevăzut pentru demisie în Legea nr. 53/2003 –
    Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, de la data afișării rezultatelor finale
    ale concursului

Date de contact:
  1. Inspectoratul de Poliție Județean Timiș – Serviciul
    Resurse Umane

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs referent.pdf - Adăugat la: 20.08.2024, ora 11:36
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 20.08.2024, ora 11:11
  2. Model - Formular înscriere.docx - Adăugat la: 20.08.2024, ora 11:11
  3. Model - Îndrumar autobiografie.docx - Adăugat la: 20.08.2024, ora 11:11
  4. Model - Tabel nominal cu rudele.docx - Adăugat la: 20.08.2024, ora 11:11
  5. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 20.08.2024, ora 11:11
  6. Model - Adeverință privind vechimea în muncă.doc - Adăugat la: 20.08.2024, ora 11:11
  7. Tematica si bibliografia PC_secr.pdf - Adăugat la: 20.08.2024, ora 11:36
  8. Anunț - 5088-Anunț concurs - 5 posturi vacante de personal contractual - referent - Anunț concurs - 5 posturi vacante de personal contractual - referent .pdf - Adăugat la: 20.08.2024, ora 11:45
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erată grafic concurs - Grafic concurs referent.pdf - Adăugat la: 20.08.2024, ora 13:36
  2. Alte informări pentru candidați - Model adeverinta medicala - Model - Adeverință medicală.pdf - Adăugat la: 26.08.2024, ora 9:21
  3. Anunț - Programare testare psihologica - Anunt planificare evaluare psiho candiati referenti.pdf - Adăugat la: 02.09.2024, ora 16:34
  4. Anunț - Rezultate testare psihologica - Anunt rezultate evaluare psiho candiati referenti-de postat.pdf - Adăugat la: 05.09.2024, ora 13:08
  5. Lista candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs - ANUNT - validare / invalidare dosare candidati - Anunt validare invalidare dosare candidați referent.pdf - Adăugat la: 05.09.2024, ora 13:37
  6. Anunț - Anunț amânare probe - Anunț amânare probe.pdf - Adăugat la: 23.09.2024, ora 10:29
  7. Anunț - anunt proba scrisa podturi referent - Anunt proba scrisa referent-de postat.pdf - Adăugat la: 10.10.2024, ora 11:55
  8. Rezultate probă - Tabel rezultate proba concurs referent - Tabel cu rezultatele la proba scrisa secretariat cu cod.pdf - Adăugat la: 12.10.2024, ora 14:55