Postat la data de: 23.08.2024, ora 9:24

Sef serviciu - Serviciul Control si Verificari Interne

Directia Generala de Jandarmi a Municipiului Bucuresti organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 6 - șef serviciu prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: IGJ-Dir.Gen.Jd.Mun.Bucuresti - Serviciului Control si Verificari Interne, jud. B , MUNICIPIUL BUCURESTI, Domeniu de activitate: Control interncontrol; control intern; control managerial intern; control, inspecții și investigații
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: să aibe gradul militar necesar - minim Căpitan
  • pregătire de bază: - studii universitare de licenţă – ciclul I Bologna sau studii universitare de lungă durată cu licenţă, în unul din domeniile cuprinse în ramura de ştiinţă: ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică /ştiinţe juridice
  • pregătire de specialitate: - master/curs postuniversitar în management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării atribuţiilor funcţiei
  • alte cunoştinţe: - de cultură generală, militară şi de specialitate
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizaţie de acces la informaţii clasificate de nivel „Strict Secret” (după numirea pe funcţie);
    NOTĂ : neacordarea accesului la documente clasificate de nivelul solicitat, atrage eliberarea din funcție de drept.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: - nu sunt obligatorii cunoştinţe în domeniu
  • vechime în funcţii de conducere: - nu este necesară
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: - 3 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare:  conduită morală, limbaj, ţinută şi politeţe, conform normelor civice şi militare, dezvoltare foarte bună;
     autoritate, obiectivitate, fermitate, toleranţă faţă de problemele subordonaţilor, dezvoltare bună;
     capacitate de mobilizare în vederea gestionării situaţiilor dificile, de menţinere a coeziunii grupului de muncă, iniţiativă în acţiuni, dezvoltare bună.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - „apt medical” pentru ocuparea unei funcţii de conducere.
  • trăsături psihice şi de personalitate:  apt psihologic pentru funcţii de conducere, fără afecţiuni psihice;
     echilibru psihoafectiv, autocontrol, cunoaşterea propriilor limite, dezvoltare foarte bună;
     capacitate de adaptare la situaţii şi problematici noi, rezistenţă la stres şi solicitări fizice şi psihice intense şi prelungite, dezvoltare bună;
     motivaţie profesională, dorinţă şi preocupare pentru autoperfecţionare, dezvoltare bună.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - 10 ani/5 ani;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - 2 ani
  • vechime în armă: - nu este cazul
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: - 3 ani
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: - nu este necesară
  • definirea sumara a atributiilor postului: - asigură desfăşurarea activităţilor de control, verificarea petiţiilor încredinţate spre soluţionare serviciului şi executarea cercetării penale speciale în cazurile din competenţă
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
29.08.2024, ora 14:00
Dată limită depunere dosar: 
06.09.2024, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

  5. NOTĂ: Se impune obținerea adeverinţei care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate din care să reiasă că este „apt medical promovare în funcţii de conducere”; - (conform Anexei nr. 2 din Dispoziția comuna a Direcției Medicale și D.G.M.R.U/2022, privind întocmirea adeverințelor medicale pentru promovarea în funcții de conducere a polițiștilor și cadrelor militare în activitate din M.A.I)

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Candidaţii care au fost evaluaţi psihologic pentru ocuparea unor funcţii de conducere cu maxim 6 luni înainte de data de desfăşurare a concursului, vor face menţiune despre aceasta în cererea de atribuire a codului de identificare. Candidaţii care nu au fost evaluaţi psihologic, vor fi planificaţi prin grija Serviciului Resurse Umane la o dată ce va fi comunicată prin afişare pe pagina de internet a unităţii www.jandarmeriabucuresti.eu și pe HUB-ul de servicii al M.A.I.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 18.09.2024 - 19.09.2024
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  6. Evaluarea dosarelor de recrutare și acordarea punctajului aferent se realizează ce
    către comisia de concurs cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de desfășurarea
    probei interviului.
    Pe baza criteriilor prevăzute în Anexa nr. 3^3 la ordinul M.A.I. nr. 177/2016,
    candidaţilor declaraţi „promovat” li se acordă un punctaj care se valorifică în
    cadrul notei finale.
    Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu
    precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de
    candidaţii care au promovat proba se afişează de către secretarul comisiei de
    concurs şi se postează pe pagina de internet a unităţii
    www.jandarmeriabucuresti.eu și pe HUB-ul de servicii al M.A.I

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 27.09.2024, ora 12:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. La proba interviu este declarat „promovat” candidatul care a obținut minimum nota 7 atât la capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale, cât și la capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.
    Este declarat „ADMIS” la concurs candidatul care a fost declarat „promovat” la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obținut la proba de evaluare a dosarelor de recrutare şi a punctajului rezultat prin ponderarea cu 70% a notei finale la proba interviului.
    În situaţia în care mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „ADMIS” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. Dacă mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat „ADMIS” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.
    În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor în funcție de vechimea în specialitate și vechimea în studiile necesare postului scos la concurs, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „ADMIS”.

  6. Interviul, care se înregistrează audio şi video, se va desfăşura la sediul Direcţiei Generale de Jandarmi a Municipiului Bucureşti, situat în str. Jandarmeriei, nr. 9-11, sector 1, Bucureşti în data de 27.09.2024, începând cu ora 12:00.

  7. Notă: Ora realizării interviului pentru fiecare candidat în parte, precum și orele stabilite în grafic sunt estimative, acestea putând suferi modificări în raport de numărul candidaților și activitățile specifice desfășurate la nivelul unității organizatoare.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Depunerea contestaţiilor (după caz). Se transmit scanate și cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, preferabil în format pdf, la adresa de e-mail resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu

Departajare:
  1. Este declarat „ADMIS” la concurs candidatul care a fost declarat „promovat” la fiecare probă şi a obţinut cea mai mare notă finală, calculată prin însumarea punctajului obținut la proba de evaluare a dosarelor de recrutare şi a punctajului rezultat prin ponderarea cu 70% a notei finale la proba interviului. În situaţia în care mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „ADMIS” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. Dacă mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat „ADMIS” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor în funcție de vechimea în specialitate și vechimea în studiile necesare postului scos la concurs, preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „ADMIS”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. În perioada alocată conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de
    recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere, preferabil în format
    .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.) care să cuprindă
    documentele enunţate în prezentul anunţ. Verificarea depunerii documentelor solicitate
    prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă
    doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate
    corespunzător!

  9. La concursul pentru ocuparea posturilor vacante pot participa numai candidaţii care
    îndeplinesc în mod cumulativ condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile
    de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt
    complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.
    Neîndeplinirea uneia/unora dintre cerinţe ori nerespectarea modalităţilor şi termenelor de
    depunere a cererilor de înscriere şi/sau a dosarelor de recrutare, atrage respingerea
    participării la concurs

  10. în situaţia în care un candidat dorește să depună documente cu caracter clasificat la
    dosarul de recrutare, acestea se vor depune la sediul unităţii organizatoare, cu
    respectarea normelor incidente în domeniul protecţiei informaţiilor clasificate.

  11. SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE
    ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw,
    .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR
    PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!

  12. adeverinţa eliberată de structura de resurse umane a unității unde este încadrat
    candidatul/ a unității care are competență de numire pe postul unde este încadrat
    candidatul, este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării prezentului anunț
    de concurs

  13. Adeverințele de studii vor fi acceptate numai dacă sunt în termenul de valabilitate,
    respectiv 12 luni de la data finalizării studiilor.

  14. Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț,
    transmise/depuse după data și ora menţionată în graficul organizării concursului, nu vor
    fi luate în considerare.

Informații suplimentare:
  1. Toată documentația solicitată în vederea întocmirii dosarului de recrutare se va transmite
    exclusiv în format electronic, scanat, în format pdf, pe adresa de e-mail
    resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu

  2. Cererea de înscriere la concurs, C.I.-ul, C.V.-ul şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare
    se transmit SCANATE la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu,
    preferabil în format pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.),
    în perioada 23.08.2024 – 29.08.2024 (inclusiv), ora 14.00.

  3. Candidaţii care depun documentele de înscriere la concurs la adresa de e-mail
    resurseumane@jandarmeriabucuresti.eu în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un
    e-mail de confirmare a înscrierii în cel mai scurt timp, în intervalul orar 08.00 -16.00 al
    zilelor lucrătoare, li se va comunica codul unic de identificare în baza căruia se pot
    identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât
    nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.

  4. Documentele transmise/depuse în scopul înscrierii la concurs se denumesc în mod
    corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui
    complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: Cerere înscriere – GEORGESCU
    Vasile, C.V. – Georgescu Vasile, copie C.I. – GEORGESCU Vasile, etc.), iar în titlul
    mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se
    organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.:
    DGJMB_SCVI_ GEORGESCU _Vasile)

  5. Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANAT în
    volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț,
    preferabil în format .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10
    Mb.), la adresa de e-mail unde a fost depusă cererea de înscriere, până la data de
    06.09.2024 (inclusiv), ora 14.00 .
    Documentele depuse/transmise în scopul completării dosarului de recrutare se denumesc
    în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și
    prenumelui complet al candidatului/membrilor familie candidatului și nu vor conține
    diacritice (ex.: copie documente studii – GEORGESCU Vasile, copie certificat naștere
    candidat – GEORGESCU Vasile, copie certificat naştere sotie – GEORGESCU Maria etc.), iar
    în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru
    care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului
    (ex.: DGJMB_SCVI_GEORGESCU _Vasile).

  6. În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor
    necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului
    mesajului nr. e-mail-ului din câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația
    în cauză (ex.: DGJMB_SCVI_GEORGESCU_Vasile_nr_1_din_5). Se va încerca, pe cât posibil,
    respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum
    și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii email-ului! În cazul în
    care survin probleme de natură tehnică legate de transmiterea documentației, candidații
    pot apela la numărul de telefon 0214065939, luni-vineri, între orele 08.00-16.00, în
    vederea identificării de soluții, astfel încât dreptul de a participa la concurs să nu fie
    constrâns

  7. NOTA: adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unității unde este încadrat
    candidatul/ a unității care are competență de numire pe postul unde este încadrat
    candidatul, valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării prezentului anunț de
    concurs, din care să reiasă următoarele:
     vechimea în muncă/ în Ministerul Afacerilor Interne;
     vechimea în armă;
     vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
     vechimea în specialitatea structurii pentru care se organizează concursul;
     vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine
    publică și securitate națională;
     dacă este cercetat disciplinar, se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau este
    pus la dispoziţie în condiţiile art. 17, alin (2) din Anexa 7 din Ordinului M.A.I. nr. 177/2016
    privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului
    Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare;
     calificativele obţinute pe întreaga perioada a carierei profesionale;
     sancțiunile disciplinare de-a lungul carierei profesionale;
     recompensele acordate de-a lungul carierei profesionale;
     cursuri/ alte forme de pregătire absolvite, cu utilitate directă pentru îndeplinirea
    eficientă a atribuțiilor postului scos la concurs;
     realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii
    instituției – (dacă este cazul);
    - perioada de valabilitate a autorizaţiei la informaţii
    clasificate şi nivelul de acces;

Date de contact:
  1. Relaţii suplimentare privind organizarea şi desfăşurarea concursului, pot fi obţinute de la
    Serviciul Resurse Umane - Direcţia Generală de Jandarmi a Municipiului Bucureşti, telefon
    0214065939, luni-vineri, între orele 08 00 - 16 00.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs SEF SERVICIU_SCVI.pdf - Adăugat la: 22.08.2024, ora 9:55
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 21.08.2024, ora 11:30
  2. Tematica concurs SCVI.pdf - Adăugat la: 22.08.2024, ora 9:55
  3. Model - Cerere de inscriere - Cerere inscriere_SCVI.docx - Adăugat la: 22.08.2024, ora 10:04
  4. Model - Declaratie conditii recrutare - Declaratie acceptare conditii de recrutare.docx - Adăugat la: 22.08.2024, ora 10:05
  5. Anunț - 5130- Sef serviciu - Serviciul Control si Verificari Interne - Sef serviciu - Serviciul Control si Verificari Interne.pdf - Adăugat la: 23.08.2024, ora 9:25
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.