Postat la data de: 21.08.2024, ora 18:38

Șef serviciu II la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Buzau organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
  3. Nota-raport IGJR nr. 175825 din 22.05.2024 privind actualizarea situației referitoare la procedurile de concurs organizate pentru ocuparea funcțiilor de conducere vacante din cadrul Jandarmeriei Române dispuse prin Nota-raport nr. 174252 din 31.01.2024
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 59 - șef serviciu II prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Buzau - Serviciului Comunicații și Tehnologia Informației, jud. BZ, MUNICIPIUL BUZAU, Domeniu de activitate: Comunicații și tehnologia informației
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • gradul militar: sublocotenent
  • pregătire de bază: - Matematică – doar specializarea Matematică-Informatică ;
    - Contabilitate – doar specializarea Contabilitate şi Informatică de gestiune;
    - Informatică;
    - Inginerie electrică;
    - Inginerie electronică, telecomunicatii şi tehnologii informaționale;
    - Calculatoare şi tehnologia informaţiei;
    - Ingineria sistemelor;
    - Cibernetică, statistică și informatică economică.
  • pregătire de specialitate: Studii superioare de lungă durată cu diplomă de licenţă/studii universitare de master – ciclul II de studii universitare cu diplomă de master/studii postuniversitare în specialitatea studiilor necesare exercitării atribuţiilor funcţiei sau în domeniul management.
  • alte cunoştinţe: Cultură generală, cunoaşterea legislaţiei în vigoare pe linie de comunicatii si tehnologia informatiei (nu este necesară deținerea unei diplome sau atestat)
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - autorizație de acces la informaţii clasificate nivel „Strict Secret”, se obţine după numirea în funcţie, neautorizarea privind accesul la informaţii clasificate la nivelul respectiv atrage eliberarea din funcţie.
    - delegare pentru activități de control;
    - utilizator de date cu caracter personal.
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: Nu este cazul.
  • vechime în funcţii de conducere: Nu este cazul.
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 6 luni.
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - abilităţi de lider (poate să-i motiveze pe ceilalţi);
    - exigenţă şi obiectivitate;
    - spirit critic şi autocritic;
    - fermitate şi consecvenţă;
    - o bună gândire analitică;
    - competenţă şi profesionalism;
    - spirit de echipă;
    - să poată lucra sub presiunea timpului;
    - abilităţi de comunicare şi relaţionale;
    - utilizarea la nivel mediu a computerului;
    - pasiune, receptivitate faţă de nou, perspicacitate, stabilitate emoţională;
  • atitudini necesare/comportament: - să poată lucra sub presiunea timpului;
    - cultură generală, să poată să-i motiveze pe ceilalţi;
    - să aibă o bună gândire conceptuală;
    - să poată lucra cu supervizare redusă;
    - să fie un bun negociator;
    - să aibă demnitate;
    - să dea dovadă de loialitate, responsabilitate şi corectitudine;
    - să accepte şi să repecte normele interne;
    - să aibă încredere în sine;
    - să dovedească spirit de colaborare;
    - să prezinte disponibilitate la schimbare.
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - „apt medical” pentru îndeplinirea în bune condiţii a atribuţiilor specifice postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: - „apt psihologic” încadrare funcţii de conducere;
    - rezistenţă şi stabilitate psihică, echilibru emotiv, fără tendinţe impulsive, depresive, de ipohondrie, fobio-obsesive, rezistenţă la suprasolicitări psihice şi fizice.
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 5 ani / 5 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: - minim 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției;

  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: minum 3 ani
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este cazul.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
29.08.2024, ora 16:00
Dată limită depunere dosar: 
06.09.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  10. *Acord prelucrare date cu caracter personal și efectuarea verificărilor în evidențele operative
    Conform modelului anexat-anexa 5.

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Examinare medicală
  1. Examinarea medicală se realizează de către structurile de specialitate ale MAI potrivit programărilor nominale.

  2. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  3. Candidaţii pot contesta rezultatul examinării medicale printr-o contestaţie scrisă formulată în termen de cel mult două zile de la data luării la cunoştinţă a concluziei examinării/examenelor medicale.

  4. Data, ora și locul de desfășurare a examinării medicale vor fi comunicate de către medicul de unitate al structurii organizatoare / de recrutare.

Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 12.09.2024
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 20.09.2024, ora 13:00
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situaţia în care, mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat. 2. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat. 3. În situaţia în care nu se reuşeşte departajarea candidaţilor pe criteriile prevăzute la alin. (1) şi (2), preşedintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaţilor şi rezultatele obţinute la interviu, pe fiecare item, şi decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Cererea de înscriere la concurs, CV-ul, declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare și acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal și efectuarea verificărilor în evidențele operative se transmit SCANATE la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeriabuzau.ro, preferabil în format .PDF (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb), până la data de 29.08.2024 (data înregistrării), ora 16.00.
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. cerere înscriere, CV, copie C.I. etc.).
    Candidaţii care depun cererile de înscriere la concurs, CV-ul, declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare și acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal și efectuarea verificărilor în evidențele operative la adresa de e-mail: resurseumane@jandarmeriabuzau.ro în intervalul alocat pentru înscriere, vor primi un e-mail de confirmare a înscrierii (în intervalul normal de lucru, respectiv între orele 08.00 – 16.00 ale fiecărei zile lucrătoare) și li se va comunica și codul unic de identificare în baza căruia se pot identifica în anunţurile postate ulterior, referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu se vor utiliza numele şi prenumele acestora.
    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANATE, în volum complet și în integralitatea lor, preferabil în format .PDF (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb), la adresa de e-mail unde s-au depus documentele de înscriere, până la data de 06.09.2024, ora 16.00.
    Documentele depuse se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora (ex. copie documente studii, copie certificat naştere candidat, copie certificat naştere soţie etc.).
    Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la Serviciul Resurse Umane al Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Buzău, telefon/fax 0238721702; 0238719723, sau în rețeaua metropolitană la 038/24407, 038/24535, în scopul identificării de soluţii care să nu împiedice înscrierea candidaţilor în concurs.
    Cererile de înscriere transmise după data și ora menţionată în graficul organizării concursului nu vor fi luate în calcul.

  9. Conform art. 22 alin. (2), lit. d) din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 177/ 2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare, fişa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidaţi, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecţia informaţiilor clasificate, la sediul unităţii, respectiv strada Bazalt, nr. 15, municipiul Buzău, judeţul Buzău.

  10. În cadrul probei de concurs, candidaţii nu vor avea asupra lor decât documentele de legitimare şi pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicţionare, notiţe, însemnări, precum şi cu orice alte mijloace de calcul sau de comunicare, etc.).

  11. Fraudele, precum şi tentativa de săvârşire a acestora se sancţionează prin eliminarea din concurs a candidatului/ candidaţilor în cauză.

Informații suplimentare:
  1. Din conținutul adeverinței eliberată de structura de resurse umane a unităţii din care face parte candidatul trebuie să reiasă următoarele:
    • vechimea în muncă/ din care în instituţii din sistemul de apărare, ordine publică şi securitate naţională;
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei scoase la concurs / armă / specialitatea structurii;
    • nivelul de acces la informaţii clasificate şi perioada de valabilitate;
    • calificativele obţinute pe întreaga perioadă a carierei;
    • sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei.
    • dacă sunt cercetaţi disciplinar, se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau sunt puşi la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la Ordinul M.A.I. nr. 177/ 2016;

Date de contact:
  1. Informaţii suplimentare despre organizarea concursului şi depunerea documentelor se pot obţine la Serviciul Resurse Umane a Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Buzău sau la telefon 0238.721702, interior 038/24535, în fiecare zi lucrătoare, între orele 08.00 - 16.00.

    e-mail: resurseumane@jandarmeriabuzau.ro

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs șef serviciu SCTI.pdf - Adăugat la: 21.08.2024, ora 17:50
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 21.08.2024, ora 15:53
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 21.08.2024, ora 15:53
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 21.08.2024, ora 15:53
  4. Tematica si Bibliografia.pdf - Adăugat la: 21.08.2024, ora 17:49
  5. Alte informări pentru candidați - Anexa 4 - Adeverința medicală - Adeverinta medicala.pdf - Adăugat la: 21.08.2024, ora 17:52
  6. Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal și efectuarea verificărilor în evidențele operative - Anexa nr. 4 - Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal si efectuarea verificarilor in evidentele operative.pdf - Adăugat la: 21.08.2024, ora 17:55
  7. Acord prelucrare date cu caracter personal și efectuarea verificărilor în evidențele operative - Anexa nr.5 Acord prelucrare date cu caracter personal și efectuarea verificărilor în evidențele operative.pdf - Adăugat la: 21.08.2024, ora 18:15
  8. Anunț - 5136-Șef serviciu II la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației - Șef serviciu II la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației.pdf - Adăugat la: 21.08.2024, ora 18:38
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Erată - Erată - ERATA.pdf - Adăugat la: 26.08.2024, ora 10:17