Postat la data de: 29.08.2024, ora 12:05

Concurs șef patrulă la S.R.P.T.-Serviciul Județean de Poliție Transporturi Caraș - Severin

Secţia Regională de Poliţie Transporturi Timişoara organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Agent de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 1574 - șef patrulă prevăzut cu gradul de Agent de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Secţia Regională de Poliţie Transporturi Timişoara - Serviciul Județean de Poliție Transporturi Caraș - Severin, jud. CS, , Domeniu de activitate: TransporturiPoliția Transporturi
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: agent de poliție
  • pregătire de bază: studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • aptitudini şi abilităţi necesare: să fie declaraţi «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop;
  • vechime în muncă/din care în MAI: 2 ani
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: să aibă vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani sau vechime în calitate de organ de cercetare al poliției judiciare 3 ani;
  • alte cerințe: -să fi obţinut calificativul de cel puţin ,,Bine” la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    -să nu fi fost pusă în mişcare acţiunea penală faţă de acesta;
    -să dețină/să obțină autorizație de acces la documente clasificate nivel „secret de serviciu;
    -să dețină/să obțină avizul pentru numirea în structurile poliției judiciare;
    -să dețină/să obțină permis de conducere cel puțin categoria B;
    -să dețină/să obțină avizul pentru poliție rutieră.
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
05.09.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Examinarea psihologică este de competenţa Centrului de Psihosociologie al M.A.I., data, ora, locul şi celelalte detalii vor fi comunicate prin postare pe HUB-ul de servicii publice. Candidaţii nu vor fi anunţaţi personal cu privire la data, ora şi locul unde se va organiza evaluarea psihologică, fiind obligaţi să se informeze prin verificarea permanentă a HUB-ului de servicii publice. Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice. Lista candidaţilor declaraţi „apt” psihologic se va posta pe HUB-ul de servicii publice. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic vor fi informaţi prin e-mail şi nu vor putea participa la concurs.

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
  1. Locul unde se va desfăşura proba, precum și ora începerii acesteia, se vor stabili în funcţie de numărul candidaţilor şi se vor comunica prin afișarea în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  2. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Concursul va consta în susţinerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la O.M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale M.A.I., cu modificările și completările ulterioare, care se înregistrează audio şi video şi se va desfăşura în data de 16.10.2024, după următorul grafic:
    - instructajul candidaţilor: ora 12:00;
    - desfăşurarea interviului pe subiecte profesionale: ora 12:15;
    - afişarea grilei de apreciere: la finalizarea interviului desfăşurat cu ultimul candidat;
    - afişarea rezultatelor: după ora 16:00 (în raport de numărul candidaţilor);
    - perioada limită de depunere a eventualelor contestaţii (în termen de 24 de ore de la afişarea rezultatelor, respectiv 17.10.2024);
    - soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor la această activitate se va realiza în perioada 18-21.10.2024;
    - afişarea tabelului cu rezultatele finale se va realiza în perioada 18-22.10.2024, în funcție de existenţa/inexistenţa unor eventuale contestaţii.

    Locul de desfăşurare al concursului se va posta în timp util pe HUB-ul de servicii publice.
    Candidaţii înscrişi au OBLIGAŢIA de a se informa permanent cu privire la orice modificare adusă cu privire la organizarea concursului.

  6. Evaluarea probei de concurs se face cu note de la 1 la 10.
    Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00.
    Candidaţii sunt declaraţi „admis” în ordinea descrescătoare a notelor obţinute la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situaţia în care mai mulţi candidaţi obţin aceeaşi notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situaţia în care mai mulţi candidaţi au aceeaşi vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.
    Rezultatele se înscriu în tabelul cu rezultatele obţinute la concurs şi se aduc la cunoştinţă prin afişare la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş şi prin postare pe HUB-ul de servicii publice.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

  4. Candidatul nemulţumit de rezultatul obţinut la interviul structurat pe subiecte profesionale poate formula contestaţie o singură dată, în termen de 24 de ore de la afişare, ce va fi depusă în format electronic (semnată şi scanată în format electronic needitabil) la adresa de e - mail a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş - Serviciul Resurse Umane resurseumane@tm.politiaromana.ro. Rezultatele la contestaţii se comunică candidaţilor prin afişare la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş şi se postează pe HUB-ul de servicii publice. Nota acordată după soluţionarea contestaţiei la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate şefului secţiei şi vor fi transmise la adresa de e - mail a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş - Serviciul Resurse Umane resurseumane@tm.politiaromana.ro până la data de 05.09.2024, ora 16.00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).

  9. Dosarele de recrutare vor fi depuse, până la aceeaşi dată, respectiv 05.09.2024, ora 16.00 (şi în zilele nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e - mail a Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş - Serviciul Resurse Umane resurseumane@tm.politiaromana.ro şi vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016

Informații suplimentare:
  1. Candidatul declarat „admis” va prezenta, în termen de 5 zile lucrătoare de la postarea rezultatelor finale, documentele din dosarul de recrutare, în original, în vederea certificării pentru conformitate şi semnării de către persoana desemnată şi de către candidat. Originalul documentelor se restituie candidatului, după certificarea copiilor.
    Documentele menţionate pot fi depuse şi în copie legalizată, situaţie în care activităţile de certificare nu se mai realizează.

  2. În situaţia în care candidatul declarat „admis” nu prezintă toate documentele solicitate şi/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor şi/sau în situaţia în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obţinute. Dacă nu există un alt candidat care să fi obţinut nota necesară pentru a fi declarat „admis” la concurs, se poate organiza un nou concurs, potrivit actelor normative incidente.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului şi ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în prezentul anunţ de concurs.
    Fişa postului poate fi consultată, la cerere, de către candidaţi, la Inspectoratul de Poliție Județean Timiș - Serviciul Resurse Umane cu sediul în Municipiul Timişoara, B-dul Take Ionescu, nr. 44 - 46, jud. Timiş.
    Relaţii suplimentare privind condiţiile de participare sau documentele necesare se pot obţine la Serviciul Resurse Umane din cadrul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş, în zilele lucrătoare.
    Modificările care privesc organizarea și desfășurarea concursului se vor afișa în timp util pe HUB-ul de servicii publice.
    Candidaţii sunt rugaţi să citească cu atenţie anunţul şi să respecte organizarea stabilită cu privire la toate etapele concursului.

    Tematica şi bibliografia fac parte integrantă din prezentul anunţ.

Date de contact:
  1. La sediul Inspectoratului de Poliție Județean Timiș - Serviciul Resurse Umane

Grafic concurs:
    Nu sunt încărcate fișiere.
Fișiere anunț:
  1. Model - CV.docx - Adăugat la: 29.08.2024, ora 11:41
  2. Model - Cerere participare concurs.docx - Adăugat la: 29.08.2024, ora 11:41
  3. Model - Declarație confirmare cunoastere condiții recrutare.docx - Adăugat la: 29.08.2024, ora 11:41
  4. Tematica_SEF PATRULA_SJPT CS_1574.pdf - Adăugat la: 29.08.2024, ora 12:00
  5. Anunț - 5231-Concurs șef patrulă la S.R.P.T.-Serviciul Județean de Poliție Transporturi Caraș - Severin - Concurs șef patrulă la S.R.P.T.-Serviciul Județean de Poliție Transporturi Caraș - Severin.pdf - Adăugat la: 29.08.2024, ora 12:05
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
Nu a fost încărcat niciun fișier, însă pot fi încărcate ulterior.