Postat la data de: 11.12.2023, ora 12:59
Anunțul nu mai este valabil întrucât procedura pentru acesta a fost încheiată

Concurs post vacant de conducere - șef serviciu I la Serviciul Ordine și Siguranță Publică

Inspectoratul de Jandarmi Judetean Arges organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările și completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Cadru militar
  • Ofițer

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 28 - Șef serviciu I prevăzut cu gradul de Colonel - arma: Jandarmeria Romana, unitatea: Insp.Jd.Jud. Arges - Serviciul Ordine și Siguranță Publică, jud. AG, MUNICIPIUL PITESTI, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat "apt medical" și "apt" la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu este cercetat disciplinar, nu se află sub efectul unei sancțiuni disciplinare sau nu este pus la dispoziție în condițiile art. 17 alin. (2) din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 177/2016 privind activitatea de resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne;
c) a obținut calificativul de cel puțin "foarte bun" la ultimele două aprecieri anuale de serviciu;
d) îndeplinește condițiile de vechime și studii.


Cerințele postului:
  • pregătire de bază: studii superioare de lungă durată sau studii universitare de licență – ciclul I Bologna, absolvite cu diplomă de licență, în unul din domeniile cuprinse în ramura de știință: științe juridice, științe militare, informații și ordine publică.
  • pregătire de specialitate: studii postuniversitare sau studii universitare de master în domeniul management sau în specialitatea funcției sau studii universitare de lungă durată în specialitatea studiilor funcției
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: autorizație de acces la informații din clasa „Secrete de stat” nivel ,,Strict secret” (obținută după numirea pe funcție).
  • alte cunoştinţe: cultură generală/cunoștințe generale
  • vechime în muncă/din care în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: 3 ani vechime în muncă / 3 ani în sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: cel puțin 2 ani
  • vechime în funcții de conducere în instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și securitate națională: nu este necesară
  • vechime în specialitatea structurii pentru care se organizează concurs: 3 ani
  • perioada pentru acomodarea la cerinţele postului: 3-6 luni
  • aptitudini şi abilităţi necesare: - Conducere și planificare - dezvoltare bună;
    - Lucru sub presiunea timpului - dezvoltare bună;
    - Inteligență şi memorie durabilă - dezvoltare bună;
    - Atenție selectivă - dezvoltare bună;
    - Atenție distributivă - dezvoltare bună;
    - Receptivitate la probleme - - dezvoltare bună;
    - Raționament deductiv - dezvoltare bună;
    - Procesare a informațiilor - dezvoltare bună;
    - Învățare și ascultare activă - dezvoltare bună;
    - Rezolvare a conflictelor și negociere cu alții - dezvoltare bună;
    - Capacitate de înțelegere și exprimare - dezvoltare medie;
    - Capacitate de comunicare - dezvoltare medie;
    - Gândire critică, analitică și conceptuală – dezvoltare medie.
  • atitudini necesare/comportament: - Atenție la detalii – dezvoltare bună;
    - Responsabilitate și rigurozitate - dezvoltare bună;
    - Demnitate și solidaritate - dezvoltare bună;
    - Autocontrol - dezvoltare bună;
    - Toleranța la stres - dezvoltare bună;
    - Obiectivitate și consecvență - dezvoltare bună;
    - Discreție - dezvoltare bună;
    - Lucru în echipă - dezvoltare bună;
    - Integritate - dezvoltare bună;
    - Cooperare - dezvoltare medie;
    - Inițiativă - dezvoltare medie
  • parametri privind starea sănătăţii somatice: - apt medical, astfel încât să-și poată îndeplini în bune condiții sarcinile specifice postului.
  • trăsături psihice şi de personalitate: Apt psihologic pentru funcția de conducere
  • gradul militar: căpitan, cu aplicarea prevederilor punctului 2, litera B, alin. (2) din cuprinsul anexei nr. 14 la Ordinul M.A.I. nr. 177/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile militare ale Ministerului Afacerilor Interne.
Dată Limită:
Dată limită depunere cerere înscriere:
18.12.2023, ora 14:00
Dată limită depunere dosar: 
05.01.2024, ora 16:00
Dosar recrutare

    Dosar cadre militare - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (elementele pe care trebuie să le ateste adeverința sunt detaliate în secțiunea ”Informații suplimentare”)
  8. Documente care atestă realizări deosebite în carieră, cu impact semnificativ asupra activității/ imaginii instituției
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)
  9. Orice alte documente pe care candidatul le consideră importante în cadrul concursului
    (Documente justificative care pot fi valorificate în cadrul probei de concurs ”evaluarea dosarului de recrutare”, având în vedere criteriile stabilite la Anexa nr. 3^3 din OMAI 177/2016.)

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

Probe Concurs
Probă - Evaluarea dosarului de recrutare (cadre militare - funcții de conducere)
Perioada de desfășurare a probei: 10.01.2024
  1. Evaluarea dosarelor de recrutare, ca probă de concurs, are drept scop aprecierea, cuantificarea şi valorificarea în procesul de selecţie a experienţei profesionale a candidaţilor, a conduitei şi evoluţiei în carieră, precum şi a cunoştinţelor profesionale dobândite prin diverse forme de pregătire, cu utilitate directă pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor postului scos la concurs.

  2. Aprecierea candidaţilor se realizează prin raportare la documentele supuse evaluării, depuse la dosarul de recrutare.

  3. Aprecierea candidaţilor se realizează prin verificarea îndeplinirii de către aceştia a condiţiilor de participare la concurs, precum şi prin aplicarea criteriilor şi punctajelor prevăzute în anexa la prezentul anunț.

  4. Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de participare la concurs sunt declaraţi «promovat» și li se acordă un punctaj care se valorifică în cadrul notei finale.

  5. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, precum şi tabelul nominal cu rezultatele obţinute de candidaţii care au promovat proba se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț.

  6. Evaluarea dosarului de recrutare și acordarea punctajului aferent se realizează de către comisia de concurs cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de data desfășurării probei interviului.

Proba - Interviu (funcții conducere cadre militare)
Perioada de desfășurare a probei: 18.01.2024
  1. Interviul are drept scop aprecierea cunoştinţelor profesionale, în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, precum şi a aptitudinilor, abilităţilor şi motivaţiilor relevante în raport cu atribuţiile specifice postului.

  2. Aprecierea cunoştinţelor profesionale se realizează în acord cu tematica şi bibliografia de concurs, pe baza unor întrebări adresate candidatului de membrii comisiei, ce vizează evaluarea capacităţii acestuia de a aplica în activitate cunoştinţele profesionale dobândite şi nu expunerea unor noţiuni teoretice.

  3. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  4. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  5. Proba interviului va avea loc la sediul I.J.J. Argeș, intrarea Teilor, nr. 4, mun. Pitești, jud. Argeș.

Nivel III
Interviul este structurat pe următoarele capitole:
a)capitolul I - aprecierea cunoştinţelor profesionale;
b)capitolul III - evaluarea aptitudinilor şi abilităţilor specifice palierelor de conducere, precum şi a motivaţiilor relevante pentru îndeplinirea atribuţiilor asociate postului.

Nota minimă de promovare, pe fiecare capitol, este 7,00, calculată ca medie aritmetică a notelor acordate de fiecare evaluator, cu două zecimale, fără rotunjire.
Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00, calculată ca medie ponderată între notele obţinute la fiecare dintre cele două capitole, astfel: 80% nota la capitolul I şi 20% nota la capitolul III.



Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Departajare:
  1. În situația în care, mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului vizat a fi ocupat; În situația în care mai mulți canidați au aceeași vechime în specialitatea postului, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului vizat a fi ocupat; În situația în care nu se reușește departajarea candidaților pe criteriile prevăzute mai sus, președintele comisiei analizează datele înscrise în dosarele de recrutare ale candidaților și rezultatele obținute la interviu, pe fiecare item, și decide cu privire la candidatul ce urmează a fi declarat „admis”.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

  8. Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, transmise la orice altă adresă de e-mail decât cea prevăzută în anunț nu vor fi luate în considerare.

  9. Cererile de înscriere, precum și celelalte documente solicitate prin prezentul anunț, transmise după data și ora menționată în graficul organizării concursului nu vor fi luate în considerare.

  10. În cadrul probei de concurs, candidații vor avea asupra lor doar documentul de identitate și un pix cu pastă de culoare albastră (nu vor avea voie cu materiale documentare, dicționare, notițe, însemnări, precum și cu orice alte mijloace de calcul sau comunicare, etc.).
    Nu se admit pixuri care permit ștergerea și rescrierea.
    Fraudele, precum și tentativa de săvârșire a acestora se sancționează prin eliminarea din concurs a candidatului/candidaților în cauză.

  11. După transmiterea cererii de înscriere la concurs, a cărții de identitate, a CV-ului (model comun european) și declarației de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare, la adresa de e-mail sru@jandarmeriaarges.ro, candidații vor primi un e-mail de confirmare a primirii documentelor și li se va comunica numărul de înregistrare atribuit, iar celor care solicită să le fie acordat un cod unic de identificare, li se va comunica codul respectiv în baza căruia se pot identifica în anunțurile postate ulterior referitoare la desfășurarea concursului, întrucât nu vor utiliza numele și prenumele acestora.

Informații suplimentare:
  1. Adeverinţa eliberată de structura de resurse umane a unităţii din care face parte candidatul, valabilă doar dacă a fost emisă ulterior datei publicării anunțului, trebuie să cuprindă următoarele informații:
    • gradul militar deținut;
    • nivelul de acces la informaţii clasificate şi perioada de valabilitate;
    • vechimea în muncă/din care în instituţii din sistemul național de apărare, ordine publică şi securitate naţională;
    • vechimea în armă;
    • vechimea în specialitatea structurii;
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    • dacă este cercetat disciplinar;
    • dacă se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare;
    • dacă este pus la dispoziţie în condiţiile art. 17 alin. (2) din Anexa nr. 7 la O.M.A.I. nr. 177/2016, privind activitatea de management resurse umane în unităţile militare ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare;
    • calificativele obţinute cu ocazia aprecierii de serviciu pe întreaga perioadă a carierei profesionale;
    • sancţiunile disciplinare aplicate de-a lungul carierei;
    • recompensele acordate de-a lungul carierei;

  2. Cererea de înscriere la concurs, C.V.-ul, cartea de identitate şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare se transmit SCANAT la adresa de e-mail indicată la secțiunea date de contact din prezentul anunț, preferabil în format .pdf (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb.).
    Documentele depuse/transmise în scopul înscrierii la concurs se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: Cerere înscriere – POPESCU Vasile, C.V. – POPESCU Vasile, copie C.I. -POPESCU Vasile, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: SERVICIUL ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA_POPESCU_ Vasile).
    La înscriere, candidaților li se poate atribui un cod unic de identificare folosit pe întreaga procedură de concurs (în funcție de opțiunea candidaților de pe cererea de înscriere).
    Codul unic de identificare (de exemplu AG-SOSP-1234567) se compune din:
    - abrevierea unității organizatoare – AG;
    - Structura – SOSP – Serviciul Ordine și Siguranță Publică;
    - numărul de înregistrare a cererii de înscriere: 1234567.

    Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi transmise SCANAT, în volum complet și în integralitatea lor, cu respectarea precizărilor din prezentul anunț, preferabil în format .pdf (ataşamentele nu trebuie să depăşească dimensiunea de 10 Mb.), la adresa de e-mail indicată în secțiunea date date de contact din prezentul anunț.
    Documentele depuse/transmise în scopul completării dosarului de recrutare se denumesc în mod corespunzător, în funcţie de conţinutul acestora, cu atașarea numelui și prenumelui complet al candidatului și nu vor conține diacritice (ex.: copie licenta si foaie matricola – POPESCU Vasile, copie adeverinta RU candidat – POPESCU Vasile, etc.), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: SERVICIUL ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA_POPESCU_ Vasile).
    Cererea de contestare a probei/concursului se denumește în mod corespunzător și va avea atașat numele și prenumele complet al candidatului (ex.: contestatie evaluare dosar / interviu – POPESCU Vasile), iar în titlul mesajului electronic se va înscrie structura unde este prevăzută funcția pentru care se organizează concurs, precum și numele și prenumele complet al candidatului (ex.: SERVICIUL ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA_POPESCU_ Vasile).
    În perioada alocată conform graficului de concurs, candidaţii constituie dosarul de recrutare exclusiv în format electronic, prin depunerea unor fişiere, preferabil în format .pdf (ataşamentele trebuie să nu depăşească dimensiunea de 10 Mb.) care să cuprindă documentele enunţate în prezentul anunţ.
    Verificarea depunerii documentelor solicitate prin anunţul de concurs, revine candidatului, secretarul comisiei de concurs confirmă doar recepţia e-mail-ului şi nu dacă documentele sunt corect întocmite sau scanate corespunzător!
    SE VA EVITA, PE CÂT POSIBIL, TRANSMITEREA DOCUMENTELOR ÎN FORMAT DE IMAGINE ELECTRONICĂ/FOTOGRAFIATE (ex. formate fișier: .jpg, .jpeg, .gif, .png, .tiff, .psd, .mrw, .thm, .xmp, .dng) SAU ORICE ALT FORMAT CARE VA NECESITA INSTALAREA UNOR PROGRAME SPECIFICE PENTRU CA ACESTEA SĂ FIE ACCESATE!
    În situația necesității transmiterii în cadrul mai multor e-mail-uri a documentelor necesare înscrierii/completării dosarului de recrutare se va preciza în cadrul titlului mesajului nr. e-mail-ului și câte e-mail-uri sunt necesare pentru a transmite informația în cauză (ex.: SERVICIUL ORDINE ȘI SIGURANȚĂ PUBLICĂ_POPESCU_ Vasile_nr_1_din_5).
    Se va încerca, pe cât posibil, respectarea condițiilor de denumire ale fișierelor, al titlului mesajului electronic, precum și forma de scanare a documentelor în cauză cu ocazia transmiterii e-mail-ului!
    Orice problemă de natură tehnică, privind transmiterea documentelor solicitate, independentă de persoana candidatului, se anunţă telefonic la Inspectoratul de Jandarmi Județean Argeș (0248/211505, interior 24609 sau 24676), în scopul identificării de soluţii care să nu impieteze înscrierea candidaţilor în concurs.

  3. Candidatul/candidații la concursul în cauză se vor prezenta cu cel puțin 30 de minute înainte de termenul stabilit în graficul de concurs la sediul Inspectoratului de Jandarmi Județean Argeș din mun. Pitești, intrarea Teilor, nr. 4, jud. Argeș, pentru susținerea probei interviu.

  4. Cerințele postului sunt conform fișei postului în vigoare la data redactării prezentului anunț.

Date de contact:
  1. Adresa de e-mail pentru transmiterea documentelor referitoare la concurs este sru@jandarmeriaarges.ro. Relații suplimentare referitoare la desfășurarea concursului se pot obține apelând numerele de telefon interior 048.24609 sau 048.24676, în zilele lucrătoare, între orele 08.30-15.00 și de la avizierul Inspectoratului de Jandarmi Județean Argeș din mun. Pitești, intrarea Teilor, nr. 4, jud. Argeș.

Grafic concurs:
  1. Grafic concurs SOSP HUB.pdf - Adăugat la: 11.12.2023, ora 12:23
Fișiere anunț:
  1. Cerere de inscriere - Cererea de înscriere la concurs.doc - Adăugat la: 11.12.2023, ora 10:37
  2. Declaratie - Declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare .doc - Adăugat la: 11.12.2023, ora 10:38
  3. C.V. - Model - CV.docx - Adăugat la: 11.12.2023, ora 10:38
  4. Tematica concurs SOSP HUB.pdf - Adăugat la: 11.12.2023, ora 12:23
  5. Anunț - 538-Concurs post vacant de conducere - șef serviciu I la Serviciul Ordine și Siguranță Publică - Concurs post vacant de conducere - șef serviciu I la Serviciul Ordine și Siguranță Publică.pdf - Adăugat la: 18.01.2024, ora 18:56
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Rezultate probă - Rezultate proba de evaluare a dosarelor 10.01.2024 - Tabel rezultate evaluare dosare concurs sosp 10.01.2024.pdf - Adăugat la: 10.01.2024, ora 13:02
  2. Rezultate probă - Tabel rezultate proba interviu - Concurs SOSP - Tabel rezultate proba interviu HUB.pdf - Adăugat la: 18.01.2024, ora 18:51
  3. Tabel cu rezultatele obținute la concurs - Tabel cu rezultatele obtinute la concurs, pana in contestatii - Tabel rezultate concurs fara contestatii HUB.pdf - Adăugat la: 18.01.2024, ora 18:53