Postat la data de: 15.12.2023, ora 8:41

Anunt concurs sef post I la Postul de Politie Rădășeni

Inspectoratul de Politie Judetean Suceava organizează:
| concurs - funcție de conducere |
În conformitate cu:
  1. Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare
  2. Ordinul M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie, cu modificările şi completările ulterioare
Posturi scoase la concurs:
Polițist
  • Agent de poliție

Nivel funcție: Conducere - perioadă nedeterminată

  • poz. 1114 - sef post I prevăzut cu gradul de Agent de poliție - arma: Politia Romana, unitatea: Insp.de Politie Jud.Suceava - Sectia 7 Politie Rurala Malini, jud. SV, Com. RADASENI, Domeniu de activitate: Ordine publică
Mențiuni despre concurs:
Candidatul se poate înscrie: Pe un singur post
Concursul NU ESTE organizat la nivel central cu comisii de recrutare la nivel teritorial
Condiții generale și criterii specifice:

a) este declarat «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop; Evaluarea psihologică se susține anterior probelor de concurs. Candidaţii declaraţi „inapt” psihologic nu vor fi programați la concurs, candidaturile acestora urmând a fi respinse ca urmare a neîndeplinirii condițiilor legale;
b) nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta nu a fost pusă în mişcare acţiunea penală;
c) a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
d) îndeplineşte condiţiile de vechime şi studii.


Cerințele postului:
  • gradul profesional: agent de politie
  • pregătire de bază: studii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat
  • pregătire de specialitate: -
  • alte cunoştinţe: -
  • autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor postului: - sa detina/sa obtina autorizatie de acces la informatii clasificate de nivelul ”secret”;
    - sa detina/sa obtina aviz pentru desemnarea in structurile politiei judiciare;
    - sa detina/sa obtina aviz pentru desemnarea ca politist rutier
  • limbi străine:citit/scris/vorbit: -
  • vechime în muncă/din care în MAI: 2 ani/2 ani
  • vechime în funcţii de conducere: nu este necesar
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: 2 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei
Dată Limită:
Dată limită depunere dosar: 
27.12.2023, ora 14:00
Dosar recrutare

    Dosar politisti - conducere
  1. *Cerere de înscriere
    (conform modelului anexat)
  2. *Curriculum Vitae, modelul comun european
    (conform modelului anexat)
  3. *Copii ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului
    (- diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă / suplimentul la diploma și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor;
    - se vor accepta adeverinţele de studii numai dacă aceste documente sunt în termenul de valabilitate;
    - candidaţii care au absolvit studii în alte state vor prezenta documentele echivalate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
    - candidatul se va asigura că nu lipsesc pagini din aceste copii
    )
  4. *Copie act identitate
    (- copia cărții de identitate
    - cartea de identitate trebuie să se afle în perioada de valabilitate
    )
  5. *Declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare
    (conform modelului anexat)
  6. *Adeverinţă care conţine rezultatul ultimului examen medical de bilanţ eliberată de medicul de unitate cu mențiunea ”apt medical promovare funcții de conducere”;
    (- adeverința este valabilă doar pentru promovarea în funcția de conducere pentru care a fost solicitată examinarea medicală)
  7. *Adeverinţă eliberată de unitatea de provenienţă
    (Din adeverință trebuie să rezulte:
    - nu se află sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de candidat nu s-a pus în mişcare acţiunea penală;
    - a obţinut calificativul de cel puţin «bine» la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
    - vechimea în muncă/ specialitatea structurii;
    - vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
    - nivelul de acces la informaţii clasificate;
    - alte informații solicitate de comisia de concurs în funcție de nivelul funcției de conducere pentru care se organizează concurs.
    Adeverința este valabilă doar dacă a fost emisă ulterior publicării acestui anunț.
    )

    1. Documentele marcate cu * sunt obligatorii.
Verificare Aptitudini
Evaluare psihologică
  1. Evaluarea psihologică se realizează de către structurile de specialitate ale MAI.

  2. Data, ora și locul de desfășurare a evaluării psihologice vor fi afișate în secțiunea ”Fișiere anunț” din această pagină.

  3. Alte informații se regăsesc în secțiunea ”Condiții generale și criterii specifice” de mai sus.

  4. Contestaţia se formulează în scris, în nume personal, se adresează Centrului şi se depune la sediul structurii organizatoare, în termen de 3 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă a avizului psihologic.

  5. Evaluarea psihologica a candidatilor inscrisi la concurs se va desfasura la o data ce va fi comunicata ulterior prin afisarea unui anunt in acest sens, dupa programarea acestora de catre Centrul de Psihosociologie al Ministerului Afacerilor Interne

Validarea dosarelor:
  1. După depunerea dosarelor de recrutare, comisia de concurs va verifica, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înaintea primei probe a concursului, corectitudinea întocmirii dosarelor de recrutare a candidaţilor, respectiv îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs, urmând a se pronunţa cu privire la validarea/invalidarea acestora.
  2. Lista candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile de participare la concurs, cu precizarea acestora, se afişează în secțiunea de fișiere a acestui anunț, cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de desfășurarea primei probe de concurs.
Probe Concurs
Proba - Interviu pe subiecte profesionale (funcții conducere polițiști)
Perioada de desfășurare a probei: 22.01.2024, ora 12:00
  1. Pentru a fi declarat „admis”, candidații trebuie să obţină minimum nota 7,00. Candidaţii care nu au obţinut minimum nota 7,00 vor fi declaraţi „respins”.

  2. Aprecierea rezultatelor finale ale probei se face cu note de la 1 la 10 (1 punct se acordă din oficiu).

  3. Rezultatele interviului se afişează în secțiunea fișiere a acestui anunț.

  4. Candidatii sunt declarati ”admis” in ordinea descrescatoare a notelor obtinute

  5. Concursul pentru ocuparea functiei de sef post I la Postul de Politie Radaseni din cadrul Sectiei 7 Politie Rurala Malini va avea loc in data de 22.01.2024, incepand cu ora 12:00, conform Graficului de desfasurare a concursului, la sediul Inspectoratului de Politie Judetean Suceava din bld. 1 Mai, nr. 9.

  6. Proba de selectie pentru concurs va fi interviul structurat pe subiecte profesionale, potrivit art. 26 din Anexa nr. 3 la O.m.a.i. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane in unitatile de politie ale M.A.I. din tematica si bibliografia atasate prezentului anunt, acesta fiind inregistrat audio/video.


Contestații:
  1. Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la proba/probele eliminatorie/eliminiatorii sau la testul scris, respectiv de rezultatul la concursul pentru ocuparea postului de conducere vacant poate formula contestație, o singură dată pentru fiecare probă, in termen de 24 de ore de la afișare.

  2. Candidații pot contesta numai notele la propriile lucrări.

  3. Contestațiile se soluționează în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

Atenționări:
  1. Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile de participare la concurs, prevăzute în prezentul anunț.

  2. Fişele posturilor pot fi consultate de către candidaţi, la sediul structurii de care aparține postul, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecția informațiilor clasificate.

  3. La concurs pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, respectiv cei ale căror dosare de recrutare/documente sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţul de concurs.

  4. Candidații poartă întreaga răspundere pentru transmiterea dosarelor de recrutare/documentelor incomplete sau incorect întocmite.

  5. Candidatul declarat admis depune documentele din dosarul de recrutare.
    După caz, copiile documentelor se certifică pentru conformitate cu originalul prezentat și se semnează de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor prezentate se restituie candidatului după certificarea copiilor.
    În situația în care candidatul declarat admis nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.
    În situația în care candidatul depune documentele în copii legalizate, nu mai este necesară certificarea pentru conformitate cu originalul.

  6. Candidații au obligația ca, pe întreaga perioadă de organizare și desfășurare a concursului, să se informeze permananet prin verificarea paginii de internet cu privire la eventuale modificări în calendarul desfășurării concursului sau ale locului de desfășurare a probelor și activităților specifice desfășurate în cadrul procedurii.

  7. Atenţie! Candidaţii trebuie să se prezinte în ziua, data, ora şi locul în care au fost planificaţi pentru susţinerea evaluării psihologice şi nu vor putea solicita o reprogramare.

Informații suplimentare:
  1. Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate Inspectorului Sef al Inspectoratului de Politie Judetean Suceava si vor fi trimise online, la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane, respectiv resurseumane@sv.politiaromana.ro pana la data de 27.12.2023, orele 14:00.
    Dosarele de recrutare vor fi transmise, pana la aceeasi data de 27.12.2023, orele 14:00, exclusiv in format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Serviciului Resurse Umane resurseumane@sv.politiaromana.ro si vor cuprinde documentele prevazute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016.

  2. Documentele vor fi transmise într-o arhivă cu numele candidatului, iar dimensiunea acestuia nu trebuie să depășească 50 MB.La rubrica ”Subiectul e-mailului” fiecare candidat va trece numele și prenumele lui, precum si funcția pentru care candidează . Ex: Popa Ion – șef post I la ______.

  3. Este interzisa inscrierea la concurs, precum si transmiterea documentelor ce constituie dosarul de recrutare prin orice alta modalitate decat cea in format electronic scanat, la adresa de e-mail resurseumane@sv.politiaromana.ro, documentele urmand a nu fi luate in considerare in situatia adoptarii altei modalitati decat cea reglementata in prezentul paragraf.

  4. Fiecare candidat înscris la concurs va primi un cod unic de identificare, ca alternativă în prelucrarea datelor cu caracter personal, care va fi folosit pentru identificarea lui pe întreaga procedură de concurs. (afișare rezultate, etc.). Candidaţilor li se va transmite la adresa de e-mail indicată de către acesta în raportul de înscriere, un e-mail de confirmare a primirii cererii de înscriere la concurs, precizându-se codul unic de identificare .

  5. Candidatul declarat „admis” va prezenta documentele din dosarul de recrutare, în original, în vederea certificării pentru conformitate și semnării de către persoana desemnată și de către candidat.
    Originalul documentelor se restituie candidatului, după certificarea copiilor.
    Documentele menționate pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care activitățile de certificare nu se mai realizează.

  6. În situația în care candidatul declarat „admis” nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute.

  7. IMPORTANT! Adeverinta eliberata de unitatea de proveninta prevazuta la sectiunea dosar recrutare, pct. 7 nu este necesara pentru politistii care sunt incadrati la Inspectoratul de Politie Judetean Suceava.

  8. Atentie! Dupa data limita de inscriere, respectiv 27.12.2023, ora 14:00, nu se vor mai efectua inscrieri.

  9. Fişa postului scos la concurs poate fi consultată de către candidaţi la Serviciul Resurse Umane, cu respectarea prevederilor legale referitoare la protecţia informaţiilor clasificate.

Date de contact:
  1. int. 20112 - subcomisar de politie Blaga Bogdan Sergiu

Grafic concurs:
  1. Grafic desfasurare concurs sef post radaseni.pdf - Adăugat la: 14.12.2023, ora 12:38
Fișiere anunț:
  1. Tematica si bibliografie concurs sef post radaseni.pdf - Adăugat la: 14.12.2023, ora 12:37
  2. Model - CV - Europass - CV - model Europass.pdf - Adăugat la: 14.12.2023, ora 12:39
  3. Model - Cerere participare concurs - Cerere participare concurs sef post radaseni.pdf - Adăugat la: 14.12.2023, ora 12:40
  4. Model - Declaratie cunoastere si acceptare a conditiilor de recrutare - Declaratie acceptare conditii de recrutare.pdf - Adăugat la: 14.12.2023, ora 12:40
  5. Tematica si bibliografia - Tematica si bibliografie concurs sef post radaseni.pdf - Adăugat la: 14.12.2023, ora 12:41
  6. Anunț - 578-Anunt concurs sef post I la Postul de Politie Rădășeni - Anunt concurs sef post I la Postul de Politie Rădășeni.pdf - Adăugat la: 23.01.2024, ora 15:46
Fișiere publicate ulterior activării anunțului:
  1. Anunț - Lista validare/invalidare dosare de recrutare la concursul organizat pentru ocuparea functiei de sef post la Postul de Politie Radaseni - LISTA VALIDARE DOSARE sef post radaseni de postat.doc - Adăugat la: 12.01.2024, ora 8:31
  2. Rezultate probă - Tabel rezultate interviu - Tabel nominal - rezultate interviu de postat.pdf - Adăugat la: 22.01.2024, ora 15:38
  3. Anunț - Tabel rezultate finale concurs sef post - Tabel nominal - rezultate finale interviu de postat.pdf - Adăugat la: 23.01.2024, ora 15:46